Nike SB Team Edition (Danny Supa colorway)quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:19 schreef MFPascal het volgende:
Welke schoenen zijn dit:
[afbeelding]
?
Iemand een idee? Beetje kleine pic, maar toch..
heb ik int swart ideale all round schoenenquote:Op maandag 28 augustus 2006 08:19 schreef Captain_Chaos het volgende:
Mijn nieuwe gympies
[afbeelding]
Jij hebt toch best veel adidas sneaker???quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:12 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
heb ik int swart ideale all round schoenen
Idd en dan kom je ook te weten waarom er zo weinig adidas modellen uit de jaren 80 echt mooi zijn.quote:Op maandag 28 augustus 2006 13:36 schreef One_conundrum het volgende:
Ach dat hoef ik niet in detail te weten, maar dat heeft adi gewonnen door de ijzeren nop
Ik zip en upload m wel ff voor ik naar mn werk ga. Je krijgt vanavond wel bericht.quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:05 schreef _petjan het volgende:
Heb jij em? Zou je em even willen sturen? JohanSchnoepert @ Gmail . com
Vet! Bedankt manquote:Op dinsdag 29 augustus 2006 13:14 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Ik zip en upload m wel ff voor ik naar mn werk ga. Je krijgt vanavond wel bericht.
Dat blijft ook een meesterlijk schoentje.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef floydvisser het volgende:
zo ff een tijdje aant verbouwen geweest maar toen ik hier vanmorgen aankwam stonden deze
[afbeelding]
al klaar voor me in de winkel!
en helaas een paar 100 emails
FF ergens anders upladen... Want deze doet het niet meer.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:15 schreef Record het volgende:
Weet iemand waar deze sneakers verkrijgbaar zijn?
[afbeelding]
Liefst in Amsterdam. Heb al in veel winkels gekeken(Foot Locker, Front Runner, Kings), maar zonder succes.
Ik mailde je ook al maar mischien lees je dit eerder, heb je nog gekeken hoe duur die SB riem is en of je hem kan bestellen voor me?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 10:00 schreef floydvisser het volgende:
zo ff een tijdje aant verbouwen geweest maar toen ik hier vanmorgen aankwam stonden deze
[afbeelding]
al klaar voor me in de winkel!
en helaas een paar 100 emails
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |