ja hoor geen probleem bedoel je 8.5 of 9, (1.5 weekje als het meezit...)quote:Op zondag 3 september 2006 13:21 schreef wes55 het volgende:
floyd
kan jij aan deze komen maat 42?
[afbeelding]
regimes, white/darkblue gray
Mooi schoentje.quote:Op zaterdag 2 september 2006 16:04 schreef thaWarhead het volgende:
Nike SB site is weer geupdate. Naast de verwachte nieuwe schoenen (Bics, Mork & Mindy's, Paul Brown achtige Team Editions, Todd Jordan Blazers en Fog Tre's) weer een exclusieve schoen voor de Aziatische markt (de vierde in vier maanden, na de Sabotage Dunk, Japan-only Team Edition en de Hong Kong Angus), deze keer voor de Wan Chai wijk in Hong Kong:
[afbeelding]
Heb al even geinformeerd bij wat connecties en ik denk dat ik m hierheen laat komen, kost me als het goed is evenveel als een Team Edition hier zou kosten.
Fuck, mn maat al weer op... Denk je dat er volgende maand nog wat te bestellen valt? Anders moet ik maar een paar camo No Skools kopen, zonder die te vette oranje veters (maar wel weer zo'n 20 euro goedkoper)quote:Op zondag 3 september 2006 13:29 schreef floydvisser het volgende:
[..]
ja hoor geen probleem bedoel je 8.5 of 9, (1.5 weekje als het meezit...)
![]()
@fretclick: blijkbaar hebbik de classics niet besteld, dacht van wel...ga ik doen
wieger tee's komen bij ons iets later...
laatste maatjes brian anderson nu hier te bestellen...
Bel zequote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef thaWarhead het volgende:
Je vergeet Concrete, Seventyfive en Tom's...
BTW, is er iemand recentelijk nog naar de Nike Factory store in Roermond geweest? Ik moet nog steeds een paar URL's halen maar heb geen idee wat ze kosten en of ze uberhaupt nog wat hebben. Iemand die toevallig in de buurt woont of binnenkort gaat? Heb weinig zin om 3 uur heen en 3 uur terug te reizen voor niks...
Denk dat je te laat bent, dit waren de eerste Tre's dus die liggen niet meer in de winkel. Je kunt bij Tom's of Ben G even vragen of jouw maat nog na te bestellen is. Reken op een prijs van meer dan 100 euro.quote:Op zondag 3 september 2006 23:20 schreef gateh het volgende:
[afbeelding]
weet iemand of die ergens in amsterdam verkrijgbaar zijn?(toms, rdlfs etc.)
zo ja, hoe duur zijn ze.
ML75 Sneakertour Amsterdam:quote:Op zondag 3 september 2006 20:35 schreef _petjan het volgende:
Ik heb aardig wat geld over deze maand om schoenen te kopen, dus ik wil even naar Amsterdam gaan om wat sneakers te halen. Iemand had toch een route door Amsterdam zodat je langs alle winkels komt. Kan iemand die weer even posten?
zal s ff kijken wat ik nog kan krijgen...quote:Op zondag 3 september 2006 22:13 schreef thaWarhead het volgende:
[..]
Fuck, mn maat al weer op... Denk je dat er volgende maand nog wat te bestellen valt? Anders moet ik maar een paar camo No Skools kopen, zonder die te vette oranje veters (maar wel weer zo'n 20 euro goedkoper)
edit: Damn, bij Rodolofo's hebben ze die niet meer in grote maten, dit belooft niet veel goeds...
In Arnhem zit 7/11, ik geloof in de Rijnstraat en idd 24seven in Nijmegen.In Deventer zit nog Burnside.quote:Op maandag 4 september 2006 10:03 schreef SimtekF1 het volgende:
Zijn er ook van zulke winkels in het oosten?
Ik woon zelf in Zutphen namelijk en er moet hier in de buurt toch wel iets zitten.
In de richting van Arnhem, Apeldoorn, Doetinchem, Nijmegen enz?
Geen idee, ik dacht dat ze gewoon onder dezelfde naam verder gingen.quote:Op maandag 4 september 2006 10:49 schreef thaWarhead het volgende:
En heet daar Frisco toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |