High's kun je makkelijk in 10,5 doen, ik zit zelf een halve maat lager met Highs. Klompvoeten valt hardstikke mee, anders zouden meisjes ook geen Dunks dragenquote:Op maandag 4 september 2006 20:47 schreef Maxxieh het volgende:
Hmm oke, naja 10,5 zit prima.. Totaal niet krap ofzo.
Maar ik vind die Sb CAMO High wel mooi, maar ik ben bang dat ik dan van die klompvoeten krijg..
Nike SB viotech..quote:Op maandag 4 september 2006 22:41 schreef thaWarhead het volgende:
Nee, dat krijg je gewoon teru, anders kun je altijd nog via justitiele wegen het terughalen. Welke schoen heb je besteld?
eerste mooie schoenen in deze topic.quote:Op maandag 4 september 2006 23:06 schreef Bananenman het volgende:
Die Dia de los Muertos Dunk SB's worden niet uitgebracht in Amerika en Europa las ik op ISS... dat zou echt kut zijn, vind ze echt super!
edit: check hoe vet ze bij jeans staan... [afbeelding]
Die gast heeft het wel eerder bij het juiste eind gehad ja, en hij zegt nu ook weer dat hij het 'directly from Nike' heeft gehoord. Ik heb nog wel hoop maar ik hou wel een beetje rekening met een tegenvaller nu...quote:Op maandag 4 september 2006 23:17 schreef thaWarhead het volgende:
Net zo vet als elke Dunk bij jeans staat... Niet in Amerika releasen lijkt me sowieso dom, want waar wonen de meeste latino's/Mexicanen die Dia De Los Muerto vieren. Is die bron op ISS een beetje betrouwbaar, want dit klinkt een beetje als onzin.
Lijkt me nogal op zinloos geschreeuw. En zelfs als het waar zou zijn sluit dat Europa nog steeds niet uit.quote:NOT COMING TO AMERICA.
i heard it from nike sb first hand.
Toffe SB's. Misschien voor laterquote:Op maandag 4 september 2006 23:19 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
Nike SB viotech..
Deze dus.
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Ik had echt nieuwe schoenen nodig. Je wil niet weten hoe mijn huidige schoenen eruit zien!
Ik heb ook nog een paar Nike Elite's maar die doen me achilles pijn (echt zonde)
een half maatje groter maakt niet zoveel uit.. vooral niet met p-rods die al wat smaller vallenquote:Op dinsdag 5 september 2006 08:12 schreef SimtekF1 het volgende:
Floyd, toch nog een vraagje over de Nike SB Marco Hernandez uitvoering.
Maat 10 was er niet meer he, maar maakt die halve maat echt heel veel verschil?
Want ik zit er over na te denken om ze toch te halen en dan eventueel een half maatje groter.
In parijs zit toch ook zo;n speciale nikeid studio? Is die ook invite only?quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:02 schreef thaWarhead het volgende:
Maar geen Dunk highs overigens, en ook niet op zo'n manier. Die designs van MFPascal kun je gewoon via Photoshop doen, voor je eigen lol. Stiekem stelt Nikeid.com niks voor vergeleken met de NikeID studio's in onder andere New York en Berlijn. Invite only, maar veel meer modellen, mogelijkheden en materialen.
ok, ja iemand van een ander forum wilde tijdens een schooltripje naar parijs daar gewoon naar binnen lopen. Vandaar dat ik het even vroeg.quote:Op dinsdag 5 september 2006 20:18 schreef thaWarhead het volgende:
Alle NikeID studio's zijn volgens mij invite only. Je kunt je opgeven voor een raffle (iig voor degene in New York) maar dan is het puur geluk hebben. Invites worden soms ook op Ebay verkocht.
sowieso zou ik dan maar nikes aan trekkenquote:Op dinsdag 5 september 2006 20:39 schreef fretclick het volgende:
nee, je kan ze gewoon thuis laten sturen. en een invite hoort officieel wel, maar als jij een beetje een leuk praatje maakt met de mensen daar en je hebt toffe sneakers aan heb je geen invite nodig.
Alternatieve kleuren kun je op Nikeid maken.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:06 schreef JustBlaze het volgende:
Ik ben op zoek naar:
-1 paar Nike Tennis Classcis (Compleet Wit, of met Wit Logo en Zwart Back-Logo) Maat 43
-1 paar Nike Tennis Classics (In wat alternatieve kleuren) Maat 43
Iemand enig idee waar ik bovenstaande requests kan vinden?
Thanks in advance.
k zou eerst ff een 12 proberen, denk dat je daar wel in moet passen...quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:41 schreef Nosh het volgende:
Ik zag onder andere op outlawz hele mooie Nike SB's, maar weet iemand hoe ze vallen?
Heb nu Reebok Classics, maat 46/12.5, in welke richting moet ik dan denken bij de Nikes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |