Hier is bijv. mijn trainingsschema:quote:[message=17645119,noline]MrJ schreef op 28 april 2003 @ 16:54[/message]:
Yep.
1 spiergroep trainen is niet goed. Of je traint je gehele lichaam, of je traint niet.
Er zijn zat mensen die alleen in de sportschool aan hun borst+schouders+armen+buik werken, terwijl ze vergeten dat een goede rug, traps, onderarmen, bovenbenen en kuiten o zo belangrijk zijn.
Dit omdat het a) voor een betere lichaamsdoorbloeding zorgt en b) het er simpelweg niet uitziet.
Beetje nette voorkant, maar geen wijde rug en goede benen waardoor het totaalplaatje simpelweg een lachertje wordt.
Ook de lichaamshouding is bij die mensen totaal fout. De armen gaan naar binnen staan (aaphouding) omdat er geen rug en traps getraind wordt om het geheel weer naar achteren te corrigeren.
Mag mijn naam dan met roze letters?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef Tommy__ het volgende:
ik was je veur heur
is het geen idee om de voornaamste slowchatters op te noemen in de OP?
ja lekkere kliekjesvormingquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef Tommy__ het volgende:
ik was je veur heur
Mits ik als aanstichter van al dit kwaad bovenaan mag staan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:01 schreef Tommy__ het volgende:
ik was je veur heur
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:50 schreef Tommy__ het volgende:
hoi SHEwordt gezellig hiero met al die vrouwen
heb net hetzelfde probleem met die pecdeck, ik weet dat ik hem niet moet gebruiken, maar toen ik een oefening wou voordoen bij een vriend thuis die zo'n apparaat heeft staan, kreeg ik last met het laagste gewicht dat je kon pakken (5kg ofzo) sindsdien (1.5 maand geleden) heb ik nog steeds last in m'n schouder.
dat apparaat deugt voor geen cent.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:51 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Vandaag maar weer even bij de sportschool van mijn vriendin getraind, al is het alleen maar om de gemengde sauna![]()
Even wachten totdat hij wakker is, ik kan die url niet meer terug vindenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:20 schreef mister_popcorn het volgende:
ik ben trouwens op zoek naar posters, maar wel echt groot formaat. Zoiets als die avater van Ledzep zou wel mooi zijn. Weet iemand waar je zoiets kan kopen?
112kg 24 jaar ecto 9,5 jaar 180 1x, 160 4x 160 5xquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:40 schreef Tommy__ het volgende:
met mss wat stats erbij om onderscheid te kunnen maken? :p
stats als bv:
gewicht, leeftijd, ecto-endo-meso?, hoe lang je al trained, BP-DL-SQ?
het zijn maar ideetjes, degene die het langst trained staat vanboventenzij ivo al langer trained dan J
![]()
Omdat ledzep een kutkind is die zijn PL-aspiraties gebruikt om zijn B3AcH-MuScL3sZ in 2007 te kunnen showen en Fugie evenzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:15 schreef Fugie het volgende:
waarom heeft ledzep dezelde doelen als mij, behalve dan zijn pl totaal
Verkapt kijk naar mijn nieuwe avator post.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:49 schreef synthesix het volgende:
I second that![]()
Oja, avatar moet er ook bij eigenlijk
Lol, nee. Ik dacht er juist net aan om mijn avatar weer eens te veranderen omdat ik dat posttequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Verkapt kijk naar mijn nieuwe avator post.
Stop your bitchin and do something about it.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:41 schreef synthesix het volgende:
[..]
Lol, nee. Ik dacht er juist net aan om mijn avatar weer eens te veranderen omdat ik dat postte![]()
15 jaar
70 Kg @ 20%
Endo
Tr: 4 maanden
50-60-75 (schatting)
Pfff, ik schaam me eigenlijk om m'n stats neer te zetten, met al die beasts hier.
Merjeh, iedereen moet ooit beginnen he![]()
Ja rustig.. Met overtrainen kom ik ergens zeker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Stop your bitchin and do something about it.
Nog 3 maanden dan ben ik 10 jaar bezig, als jij 10 jaar netjes blijft trainen mag je ook wel een beast zijn.
mja mijn borst loopt best achter op de rest zeg maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef Tommy__ het volgende:
45kg bench met 95kg DL?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:57 schreef LedZep het volgende:
Vlieg toch op, bench:deadlift moet juist 1:2 zijn. Dat 90% van de fitnessjeanetten eerder rond de 1:1 of 2:1 zitten zegt niets
Ik zou niet verder gaan bulken als je al op de 20% zit. Proberen genoeg eiwitjes binnen te krijgen en langzamerhand proberen je vet% te verlagen lijkt mij hebt best. En daarbij proberen wel vooruit te gaan met je kracht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:58 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja rustig.. Met overtrainen kom ik ergens zeker.![]()
Ik moet nu al oppassen dat ik niet steeds meer in mn schema prop om maar te kunnen trainen. M'n schouders beginnen al een beetje tegen overtraining aan te lopen ben ik bang.
@led
Mwhoa ik weet niet echt wat mn doel is. Groter en sterker worden
Het belangrijkste vind ik eigenlijk grote delts en pecs denk ik, dus als ik volgend jaar 100kg kan benchen zou het wel leuk zijn, hoewel ik dat sterk betwijfel![]()
Maar ik weet ook totaal niet hoe ik mn doelen uit moet kiezen eigenlijk.
Maar ik zit nu een beetje te twijfelen of ik eerst verder zal cutten naar een %-tje of 14, of dat ik nu gelijk ga bulken en begin volgend jaar weer de cut-draad oppak.
Probleem is dat ik nu overgewicht ben volgens de de test (nationaal gezondheidsplan) op mijn sportschool, althans bmi net niet en vetpercentage wel, wat eigenlijk wel gek is, want meestal is het andersom toch? Maarja, ik loop in het dagelijks leven toch liever met dat laatste beetje vet op de pens eraf. Alleen groeien is toch ook wel weer gaaf![]()
Keuzes, keuzes.
Helemaal niet, als je kijkt naar het aantal spiergroepen dat bij een lift betrokken is en hoe sterk die spieren zijn en samen kunnen werken, kan je tot een ruwe verhouding komen waar tot waar de lifts ongeveer zouden moeten behoren (ook voor een goede verhouding van spiergrootte)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:59 schreef Fugie het volgende:
[..]ik zit goed volgens de ledzep theorie!!!!!
maar veel boeit het me niet, zijn totaal andere oefeningen dus beetje raar om ze te vergelijken
maar nog steeds vind ik het raar om ze te vergelijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Helemaal niet, als je kijkt naar het aantal spiergroepen dat bij een lift betrokken is en hoe sterk die spieren zijn en samen kunnen werken, kan je tot een ruwe verhouding komen waar tot waar de lifts ongeveer zouden moeten behoren (ook voor een goede verhouding van spiergrootte)
Dit is meestal SQ:BE:DL = 2:1:2,
en voor de sterke benchers (korte armen, sterke triceps) SQ:BE:DL = 3:2:3
Zou je het ook raar vinden als je iemand in de gym tegenkwam die evenveel barbell curlde als deadlifte, of zou je dan gewoon denken dat het een borstbicepsjosti is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar nog steeds vind ik het raar om ze te vergelijken
ik maak me niet druk over wat andere mensen doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zou je het ook raar vinden als je iemand in de gym tegenkwam die evenveel barbell curlde als deadlifte, of zou je dan gewoon denken dat het een borstbicepsjosti is?
Fysiotherapeut, huilie!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef SHE het volgende:
PIJN!!!!!!!!!!!
Meldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zou je het ook raar vinden als je iemand in de gym tegenkwam die evenveel barbell curlde als deadlifte, of zou je dan gewoon denken dat het een borstbicepsjosti is?
Fysio is voor homo'squote:
Bruce Willis - Die Hard stylequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
wat kan hij doen, behalve me een paar stomme repetetieve oefeningen voorschrijven??
Ik heb trouwens het gevoel steeds alsof er gewoon iets klem zit..zoals bij je arm uit de kom.
Zou een korte felle ruk aan de arm erg veel schade kunnen brengen aan een eventuele overbelaste aanhechting?
Of kan ik de gok nemen?
dat is mijn mening ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef Fugie het volgende:
ik wou trouwens zonder supplement verder trainen maar zon shake na je training is toch best lekkerDus heb maar gelijk paar kilo gekocht
Even serieus graag, ik word er echt gek van..en kan me bij me vorige aanhechting akkefietje niet herinneren dat het zo lang duurde.quote:
Heb je geen rambomes? Dan kun je je schouder opensnijden en fixen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
wat kan hij doen, behalve me een paar stomme repetetieve oefeningen voorschrijven??
Ik heb trouwens het gevoel steeds alsof er gewoon iets klem zit..zoals bij je arm uit de kom.
Zou een korte felle ruk aan de arm erg veel schade kunnen brengen aan een eventuele overbelaste aanhechting?
Of kan ik de gok nemen?
Gewoon blijven trainen en bij oefeningen waar je last heb lichter gewicht doen met veel reps of helemaal overslaan niks overbelasten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Even serieus graag, ik word er echt gek van..en kan me bij me vorige aanhechting akkefietje niet herinneren dat het zo lang duurde.
Mijn God. Ik weet niet of je überhaupt wilt dat je schouder herstelt, maar op deze manier ben je wel hard op weg 'em voor lange tijd naar de typhus te helpenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
Of kan ik de gok nemen?
Ik begrijp dat je denkt dat ik gewoon eigenwijs ben en dat klopt ook wel..maar ik ben met mijn schouder in training al ontelbare keren bij een fysio geweest en die sturen me naar huis met een paar kutoefeningen die ik zelf na 13 jaar trainen ook wel kan verzinnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mijn God. Ik weet niet of je überhaupt wilt dat je schouder herstelt, maar op deze manier ben je wel hard op weg 'em voor lange tijd naar de typhus te helpen.
Ga in vredesnaam naar een fysiotherapeut en laat diegene beoordelen wat er loos is. Geen diagnose = geen herstel. Klaar.
ernstigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef Robocock het volgende:
Gym was helemaal uitgestorven vandaag door die Gay Pride ellende![]()
![]()
Laat je je armen niet te ver zakken met flies? Dat de bewegingsbaan te groot wordt? Op die manier rek je de boel ook flink op en kan er iets stuk gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef SHE het volgende:
Is er trouwens zoiets als een schouder brace? Ik heb bij borst namelijk wel vaker schouder gezeur ( flies e.d. kan het ook misgaan ) overigens volgens mij te wijten aan het feit dat ik aan dezelfde kant ooit mijn elleboog compleet heb verbrijzeld en er wellicht teveel druk op mijn schouder komt bij de oefeningen?
overigens geen last bij rug training..heel weird.
het is dus een push probleem.
DIE!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:36 schreef LedZep het volgende:
Herken je deze symptomen: http://orthoinfo.aaos.org/fact/thr_report.cfm?Thread_ID=127&topcategory=Shou ?
Trust me, SHE traint al een tijdje en doet de perfect flyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Laat je je armen niet te ver zakken met flies? Dat de bewegingsbaan te groot wordt? Op die manier rek je de boel ook flink op en kan er iets stuk gaan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:53 schreef synthesix het volgende:
Je uiterlijk matched precies bij je rekenvermogen ivo
//edit
lol wtf, niet gezien dat er al weer een nieuwe pagina was
Dan heb je dus een flinke RC blessure.. iig elke dag ijs erop de komende dagen zoals in die tweede link gezegd wordt. Zou de komende 2-3 weken zeker geen schouders trainen of alles waar ze mee belast worden. Daarna lichte ontlastingsoefeningen voor de RC's (google zoek: rotator cuff exercises). Zou goed moeten komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:50 schreef SHE het volgende:
[..]
DIE!!!
Ik krijg nu ook mijn bh niet meer normaal dicht..
gisternacht ook ruk geslapen, want zodra ik op die schouder lig gaat het zeuren
Ibu helpt redelijk, maar ik vind het ook niet ok elke dag 2/3 van die dingen te slikken...of kan dat geen kwaad?
hehe, just kiddingquote:
Ik bedoel dat die verhouding enorm fuckt up is. Daar hoort wel een deadlift van 250 kilo bij oid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef synthesix het volgende:
[..]
hehe, just kidding
Maar led had het over mensen die _evenveel_ barbell curlen als deadliften, en jij meld je met 70kg bc en 160 dl![]()
I know, het was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die verhouding enorm fuckt up is. Daar hoort wel een deadlift van 250 kilo bij oid.
doe gwn voort met de bulk en als je echt vet wordt, verlaag je kcals dan in je dieet en als je ecto bent zal dat vet er door gwn te trainen er wel terug afgaan, en anders doe je er wat cardio bij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:34 schreef Setambre het volgende:
Trouwens ik zit in een bulk periode-tje, ben een ecto, en merk dat ik iets meer vet krijg.
Ik wil nog steeds gewicht aankomen, maar niet dat straks 15+ % BF heb.
Moet ik nu gewoon een normaal eetpatroon gaan volgen of meer gaan cardio-en?
Als ik bulk doe ik het goed, maar na mijn periode van ziekte merkte ik het volgendequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef SHE het volgende:
wat is dat voor onzin repliek?
ecto zus, 15 > zo..wat is je doel met de bulk?
wow dan ben je best behoorlijk ziek geweest ofnie?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik bulk doe ik het goed, maar na mijn periode van ziekte merkte ik het volgende
-40kg op de benchpress
-60kg op de deadlift
-50kg op de squat
Ik moet echt weer een beetje goed gaan bulken want dit is klote....
Het viel eigenlijk wel mee, 9 kilo verloren wel en ik voelde me echt slap in de gym, 80kg bench voelde aan als 120quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wow dan ben je best behoorlijk ziek geweest ofnie?
En ik zou me ook niet al te ongerust maken, waarschijnlijk zit je binnen no-time weer op je oude niveau.
Hier zijn 28 augustus weer de normale tijden van kracht, lekker weer rustig 4x pw om 16:00u sporten! Dan ga ik wel, nu is ie om 18:00u open, etenstijd voor mij en ik heb geen zin om 7 dagen in de week alleen te eten....quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:28 schreef LedZep het volgende:
Idem. Kan morgen en woensdag weer niet trainen vanwege openingstijden sportschool. Baggerzooi. Ga dinsdag en donderdag dan maar weer wat aanklooien, maar het blijft fucked up. Zomers zuigen wat training betreft.
Wat denk jezelf?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
Of kan ik de gok nemen?
"zaterdag 5 augustus 2006 22:25"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef SHE het volgende:
Waar is die lul van een J als je'm nodig hebt
hahaquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
"zaterdag 5 augustus 2006 22:25"
Zelfs ik heb nog een redelijk sociaal leven.
Marktplaats in de gaten houden. Heb prachtig mooie haltersets, schijven, bankjes enzo voorbij zien komen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Lanvin het volgende:
Nou niets dus hier, dan maar van de week een beter bankie kopen, en een flink aantal gewichten. Wat is daar beste adres voor? Perrysport? Of betaal je dan 10 euro meer?
Je hebt kans om in een hardcore gym te trainen en je wijst het af?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Lanvin het volgende:
nou zeg,, vandaag eens even rondgekeken hier in Oss voor een mooie gym, maar schijnbaar moet ik toch echt thuis blijven trainen. De een is heel gezellig en mooi ingericht, maar heel klein en dus héél druk, voor de kenners Pardoel. De andere is oerlelijk (grote zaal zonder muurtjes, planten, posters etc) echt heel to the point, en dat vind ik ook maar niets, moet wel beetje gezellig zijn.
Nou niets dus hier, dan maar van de week een beter bankie kopen, en een flink aantal gewichten. Wat is daar beste adres voor? Perrysport? Of betaal je dan 10 euro meer?
En zit ook nog met probleem #2, ik ben ecto en kan niet voldoende bulken, aangezien ik melkallergie heb. Dus die hoeveelheden kwark en kipfilet voor de eiwitten, dat gaat dus niet door
haha, schijnbaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt kans om in een hardcore gym te trainen en je wijst het af?![]()
In yoghurt en kaas zit niet zoveel lactose, en in kwark en karnemelk dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Lanvin het volgende:
nou zeg,, vandaag eens even rondgekeken hier in Oss voor een mooie gym, maar schijnbaar moet ik toch echt thuis blijven trainen. De een is heel gezellig en mooi ingericht, maar heel klein en dus héél druk, voor de kenners Pardoel. De andere is oerlelijk (grote zaal zonder muurtjes, planten, posters etc) echt heel to the point, en dat vind ik ook maar niets, moet wel beetje gezellig zijn.
En zit ook nog met probleem #2, ik ben ecto en kan niet voldoende bulken, aangezien ik melkallergie heb. Dus die hoeveelheden kwark en kipfilet voor de eiwitten, dat gaat dus niet door
Heb door de kwark een 3 dagen onder de uitslag gezetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:32 schreef synthesix het volgende:
[..]
In yoghurt en kaas zit niet zoveel lactose, en in kwark en karnemelk dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker.
Ik snap trouwens neit wat kipfilet met lactose-intolerantie te maken heeft![]()
nou, het voelde gewoon meer alsof er iets klem zat...maar ik heb vannacht met compressen uit de magnetron geklooid en vandaag mijn bovenlijf maar niet getraindquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Is geen schouder uit de kom ofzo. Aanhechting is auw, niets ferme ruk, verneuk je de boel alleen maar meer.
Voelde als klem zitten? Denk toch gewoon je pees hoor. En daar helpt alleen tijd tegen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef SHE het volgende:
[..]
nou, het voelde gewoon meer alsof er iets klem zat...maar ik heb vannacht met compressen uit de magnetron geklooid en vandaag mijn bovenlijf maar niet getraind
volgens mij gaat het nu weer beter, heb in elk geval geen ibu hoeven slikken.
Ik was volgens mij op bed ja. Dus dat is al wat.quote:en een beetje sporter slaapt op zaterdagavond verdomnme !
Ik doe gewoon aan hardlopen tijdens mijn 'bulk', conditie is ook belangrijk. Er lopen er bij ons een paar rond in de sportschool die na 1 keer traplopen al bekaf zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
doe gwn voort met de bulk en als je echt vet wordt, verlaag je kcals dan in je dieet en als je ecto bent zal dat vet er door gwn te trainen er wel terug afgaan, en anders doe je er wat cardio bij.
maar cardio tijdens een bulk lijkt me tijdverspilling omdat je dan evegoed gwn wat minder kan eten zodat je de cardio kan overslagen
Zijn geen uitspraken over te doen, behalve dat gewichten >bodyweight altijd goed zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Webkim het volgende:
* Webkim schiet meteen weer in streber-modus:
Even zodat ik weet waar ik heen moet werken: wat is voor een vrouw een net gewicht om te squatten mbv een powerrack?Even voor het idee: horizontale legpress doe ik met 90 kg.
Tuurlijk wel, 500 kg is best een net gewichtquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zijn geen uitspraken over te doen, behalve dat gewichten >bodyweight altijd goed zijn.
Maak me de kop niet gek...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Als je 100 kilo squat (diep genoeg) krijg je van mij een kusje Webkim
je strooit met wat stats, maar wat of wie wil je zijn?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Webkim het volgende:
* Webkim schiet meteen weer in streber-modus:
Even zodat ik weet waar ik heen moet werken: wat is voor een vrouw een net gewicht om te squatten mbv een powerrack?Even voor het idee: horizontale legpress doe ik met 90 kg.
Komt goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Leurse
Het is wel belangrijk doelen te hebben. Niet zo zeer in gewichten misschien als moeilijk, maar je moet wel een stijgende lijn volhouden. En nouja, inderdaad voeding enzo.
Getoned a la Debbie Keskin ja. Die is prachtig gespierd en loeisterk, zonder iets aan vrouwelijkheid in te leveren. Ik hoef bijvoorbeeld geen Aimee Molleman-lijf, dat gaat me te ver. Buiten dat wil ik qua conditie ook nog sterker worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef SHE het volgende:
[..]
je strooit met wat stats, maar wat of wie wil je zijn?
wil je een getoned lichaam?
wil je een professioneel bodybuilder worden?
wil je de grenzen van je eigen lichaam verkennen?
wat?
pas als je antwoord hebt op die vragen, kun je jezelf ook doelen stellen.
Ik heb denk ik een stuk of 100 meiden zoals jij in mijn sportschool gehad en ze willen allemaal met de grote jongens meedoen...vergeet alleen niet dat je een dame bent.
Mocht je toch 1 van die bijzondere gevallen zijn, die zich wil meten met de mannen ( voor zover mogelijk ) en een BB-lifestyle ambieert, dan moet je je realiseren dat je moet gaan leven als een beest.
Dan ga je elke dag een bizarre grens over en is er maar 1 ding en 1 ding alleen belangrijk..je lichaam en zijn prestaties
begrijp me goed, ik wil niet de betweter uithangen en ik vind tjiks die niet bang zijn voor ijzer, duizend kusjes waard...maar heb je een duidelijk doel voor jezelf gesteld? Dat is me nog niet helemaal duidelijk geworden adv je posts.
NB : chicks & ijzer rocken![]()
Nee, dan krijg je biceps en abs foto's waar je het warm van krijgt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:37 schreef J-Will het volgende:
als je er net als die debbie uitziet, krijgen we dan ook foto's in een krap stringetje
ja hubba bubba dat is me 't kontje welquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:37 schreef J-Will het volgende:
als je er net als die debbie uitziet, krijgen we dan ook foto's in een krap stringetje
Verlicht mij toch, O grote ledzepquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat snap jij (nog) niet, m'njongen. Geeft niet, geeft niet![]()
Zeg het nou, zeg het nouquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef LedZep het volgende:
De testosteronlevels stijgen steeds verder in dit topic
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef synthesix het volgende:
[..]
Verlicht mij toch, O grote ledzep![]()
Ik ben alweer een maandje of wat off cycle. Hou mij erbuiten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef LedZep het volgende:
De testosteronlevels stijgen steeds verder in dit topic
1) jij hebt de douane wat uit te leggen zometeenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Mr.J het volgende:
O ja, morgen op vakantie.
Costa del Sol. Lekker zonnen op 't strand, goed eten en trainen. Heb mijn schema van 5x per week wel teruggebracht naar 3x per week (Borst+Biceps+Triceps / Quads + Hamstrings + Kuiten + Buik / Rug + Traps + Schouders).
Mijn koffer inhoud bestaat uit eiwitpoeder, havermout, mijn hele vitamines/mineralen zooi, een zwembroek, badlaken en een tandenborstel.![]()
Echte fanatiekelingen zoeken eerst een sportschool en boeken daarna een vakantie er in de buurt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
1) jij hebt de douane wat uit te leggen zometeen![]()
2) weet je wel zeker dat er een sportschool is, want tegenwoordig heeft elk "hotel" een "sportzaal", die in de meeste gevallen bestaat uit gewichtjes tot 8 kg en 1 of 2 verlopen machines...
Er zit idd een hardcore gym op 10 minuutjes lopen met dumbbells tot 45kg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Echte fanatiekelingen zoeken eerst een sportschool en boeken daarna een vakantie er in de buurt.
Lol, zo ging ik vroeger ook weg...in koffer zaten meer supplementen dan kleding. Alles sleepte ik mee en natuurlijk was de voorwaarde voor vertrek dat er een classified gym zatquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Mr.J het volgende:
Costa del Sol. Lekker zonnen op 't strand, goed eten en trainen. Heb mijn schema van 5x per week wel teruggebracht naar 3x per week (Borst+Biceps+Triceps / Quads + Hamstrings + Kuiten + Buik / Rug + Traps + Schouders).
Mijn koffer inhoud bestaat uit eiwitpoeder, havermout, mijn hele vitamines/mineralen zooi, een zwembroek, badlaken en een tandenborstel.![]()
Hoe train jij tegenwoordig? Begeleid je nog mensen? Puur recreatief?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef SHE het volgende:
Oh ja, en mijn schouder is weer ok...alleen als ik een shirt over mijn hoofd trek voel ik 'm nog iets![]()
panic mode off
Veel langer off hoor. Minimaal is; time on = time off. Trek dat langer door en begin pas in oktober weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef LedZep het volgende:
Hardcore MrJ
Hmm een maandje off dus? Wanneer start je dan weer een nieuw kuurtje? En hoe gaat dat in z'n werk, probeer je elke keer weer iets anders of heb je vaste combinaties?
En je kuurt nu standaard 2x per jaar oid, of meer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Veel langer off hoor. Minimaal is; time on = time off. Trek dat langer door en begin pas in oktober weer.
Testosteron is mijn inziens altijd de basis. Dat is gewoon een 1 op 1 kopie van je lichaamseigen hormoon dat zoveel belangrijke dingen in je lichaam doet. Die onderdrukken dmv AAS is 1, maar zet daar dus altijd synthetische test. tegenover.
Verder heb ik de laatste paar keer Trenbolone erbij gezet. Bevalt prima die combi. Dus die 2 zal het worden, eventueel masteron voor een keiharde look en dat is 't wel qua steroiden. Ga ook niet meer lange cycles doen want de meeste groei pak je in de eerste weken. Zeker met korte esters (halfwaarde 2,5 dag tegenover pak 'em beet 10,5 dag van een lange ester). Dus korte en krachtige cycles. Onderdrukking vind namelijk meer plaats door tijdsduur dan hoge hoeveelheden. Dus hard in, fast out. Nieuwe cycle zal dan gok ik 4 weekjes zijn. En dan eventueel een toevoeging van het meest anabole hormoon wat er is, het opslaghormoon insuline. Maar dat is dan eten met een stopwatch als 't ware. Dat dus alleen als toevoeging als alles perfect in orde is en blijft.
Zeker jij zou moeten weten dat door trainen in de vakantie niet inhoudt dat je niet lekker van je vakantie kan genieten.quote:
Stap nu dus van lange cycles af naar kortere. Daar kan je er meer van doen in een jaar. Elke 3 maanden 1 van 4 weken ofzo. En alleen als alles op dat moment goed is. Niet te druk op werk, lekker in mijn vel zitten etc. 't Scheelt echter dat ik altijd wel lekker in mijn vel zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
En je kuurt nu standaard 2x per jaar oid, of meer?
Kom op babequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zeker jij zou moeten weten dat door trainen in de vakantie niet inhoudt dat je niet lekker van je vakantie kan genieten.
Juist even van 10-11 na je ontbijt even knallen in de 2 dagen is heerlijk om daarna eerst een gegrillde kip met wat rijst te eten bij een restaurantje aan de boulvevard en daarna 't strand op te gaan terwijl je nog steeds een brute pomp in je borst en armen hebt of de baco boys even de ogen uit te steken.
Fijne vakantie !!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef Mr.J het volgende:
O ja, moet 4 uur op straks. Ga nu toch maar eens pitten.
Ciao! Spreek u alleen vast wel weer uit een internetcafe!
Ik drink al jaren geen alcohol en let op wat ik eet in een restaurant (dat wilt niet zeggen dat je niet lekker kan eten). Gaat prima zo dus, zat fun hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom op babe
het is niet hetzelfde..toen was ik drukker met mijn eten, training, kleurtje en chicks de ogen uitsteken dan met daadwerkelijk rondklooien.
Ik dronk toen geen druppel alcohol en at al helemaal niet in restaurants...where's the fun in that?
Ah, maar als je het als "must do's" ziet is dat al wat anders dan het zien als een prettige bezigheid zoals lekker eten, strandjes oprennen etc.quote:Ok, het gaat nu recht naar mijn heupen en reet...maar ik vind het stiekem toch wel lekker om van alles te proeven en een beetje aangeschoten een strandje op te rennen. Echt heel anders.
Had je me dit jaren geleden verteld, dan had ik je voor gek verklaard hoor! Toen vond ik het amusement genoeg om na het trainen nog even te paraderen op het strand.
Tegenwoordig haal ik mijn kicks uit andere zaken en probeer ik echt alle 'must do's ' los te laten.
Veel plezier!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Mr.J het volgende:
Melk + Proteine is huis... Wat zeur je dan als je in de cut zit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:09 schreef synthesix het volgende:
Ja bulkvoer ja, maar ik zit in de cut, en ik kan het nu dus ook niet hebben om niet te ontbijten.
Bovendien zijn het echt van die junkfood borrelnootjes, met paneermeel enzo
Maarja, dan maar een halve liter karnemelk met een schepje proteinepoeder genomen. Vult lekker zeg
Proteine is duurquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Melk + Proteine is huis... Wat zeur je dan als je in de cut zit?
Dat soort mensen heb je overalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef synthesix het volgende:
Ik zag trouwens vandaag weer zo iets moois bij ons in de gym. Zon vadsige 40-jarige zeug van 80 kilo, die iets wat op een goodmorning leek aan het doen was. Met 2 dumbelltjes van 1 kg in de klauwen voor haar borst geklemd, en dan gewoon iets van 15 graden voorover te buigen
Owja tuurlijk, je bovenlichaam weeg al 40kg ofzo, en dan doe je er nog ff 2 kg bij, nee dat helpt![]()
En dan ook nog gewoon zon klein klotestukje bewegen he... Als het niet om te janken was, was het om te lachen
Waarschijnlijk niet. Maar dat ligt of aan hunzelf (dus 't zijn prutsersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:14 schreef mister_popcorn het volgende:
ik vraag me altijd echt af of die mensen enig idee hebben wat ze aan 't doen zijn. Volgens mij denken heel veel mensen veel en veel te simpel over het trainen met gewichten.
Die ken ik zeker jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef synthesix het volgende:
Ja ech he. Laatst nog in een ander topic hier zo'n gastje iets in de van: Maar ik doe het rustig aan. want ik hoef niet zo kleerkast te worden, zoiets wat op men's heath staat is wel goed.
En dan ook nog denken dat je vet weinig gaat eten en dan _tegelijk_ vet kwijt raakt en spieren aan zet
Achja...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die ken ik zeker ja![]()
[zeurmodus aan]
Als ik zeg dat ik aan KT doe, dan is 't 1e wat gezegd wordt: Maar je moet niet te breed worden he, dat je geen borsten meer hebt en dat je niet vrouwelijk meer bent
Net alsof dat gebeurt in 1 dag?![]()
[/zeurmodus uit]
Ik vind het mooi om wat spiertjes te hebben...maar ik wil nog steeds een meid blijven
Dus ik wil mijn borsten houden en vrouwelijk blijven
Misschien komen ze wat naar voren als je heel veel gaat bandrukkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Amen to that!
Hoewel ik überhaupt al niet heel veel borst heb....
Mischien kan ik beter naar de digitale sportschool gaan.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef synthesix het volgende:
[..]
Misschien komen ze wat naar voren als je heel veel gaat bandrukken![]()
Ik lees er verschillende dingen over mbv Google. Maar het was één van de instructeurs die me in de Smithmachine dirigeerde. Ik word nog een klein beetje onderschat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:30 schreef LedZep het volgende:
Smithmachine squats zijn zo gruwelijk slecht en bagger dat je beter NIET kunt squatten dan in een smithmachine
Idd en dan zie je ze in de spiegel kijken hoe ze het uitvoeren, terwijl ik dan denk wtf kijk je nou man zie je zelf niet dat het nergens op slaat wat je doet. Maarja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:14 schreef mister_popcorn het volgende:
ik vraag me altijd echt af of die mensen enig idee hebben wat ze aan 't doen zijn. Volgens mij denken heel veel mensen veel en veel te simpel over het trainen met gewichten.
Dat zeggen dikke mensen ook wel is, ja maar ik wil niet gespierd worden hoor. Nee wou je wel dik worden dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef synthesix het volgende:
Ja ech he. Laatst nog in een ander topic hier zo'n gastje iets in de van: Maar ik doe het rustig aan. want ik hoef niet zo kleerkast te worden, zoiets wat op men's heath staat is wel goed.
En dan ook nog denken dat je vet weinig gaat eten en dan _tegelijk_ vet kwijt raakt en spieren aan zet
Achja...
Hoe doe je dat dan, want mijn vriendin wil ook gaan trainen (maar het zou zonde zijn als daar iets verloren ging).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die ken ik zeker ja![]()
[zeurmodus aan]
Als ik zeg dat ik aan KT doe, dan is 't 1e wat gezegd wordt: Maar je moet niet te breed worden he, dat je geen borsten meer hebt en dat je niet vrouwelijk meer bent
Net alsof dat gebeurt in 1 dag?![]()
[/zeurmodus uit]
Ik vind het mooi om wat spiertjes te hebben...maar ik wil nog steeds een meid blijven
Dus ik wil mijn borsten houden en vrouwelijk blijven
Dat vond ik ook altijd, tot ik ze een keer op de legpress deed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:45 schreef Gio het volgende:
Maar de smith machine is wel lekker voor mijn standing calf raises!
* LedZep weet alles, dus dit ook!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd en dan zie je ze in de spiegel kijken hoe ze het uitvoeren, terwijl ik dan denk wtf kijk je nou man zie je zelf niet dat het nergens op slaat wat je doet. Maarja.
[..]
Dat zeggen dikke mensen ook wel is, ja maar ik wil niet gespierd worden hoor. Nee wou je wel dik worden dan?
[..]
Hoe doe je dat dan, want mijn vriendin wil ook gaan trainen (maar het zou zonde zijn als daar iets verloren ging).
[..]
Dat vond ik ook altijd, tot ik ze een keer op de legpress deed.
Ik denk niet dat een vrouw dermate grote pecs kan kweken dat de borst er onder gaat hangenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef synthesix het volgende:
Maar als je pecs ech te groot worden dan ziet het er niet meer uit omdat je dan eerst de bovenkant van de pec ziet en dan de borst eronder![]()
Zou dus eigenlijk sowieso niet bovenkant borst trainen als vrouw.
2000 bij een zittend leven, als standaard. Haal dat dieeten uit haar hoofd. Afvallen = op je dagelijke behoefte zitten ZONDER sport/beweging meegerekend, en een tekort creëren d.m.v. cardio. Minder eten helpt alleen de eerste week.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
Maar ze heeft complex over haar buik, omdat haar moeder daar over klaagt (slaat echt helemaal nergens op). Daarom is ze altijd aan het dieeten enzo, ik ga binnenkort ff soort van voedingsschema voor haar maken, maar aan hoeveel calorien moet ik denken?
Ach, gewoon de basis net als bij mannen. Squats + rows + bench (machine) + overhead press is een mooie basis... triceps- en bicepsoefening erbij, en mss lunges ("voor de billen"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef ivosnivo het volgende:
Dat heb ik haar dus eindelijk aan haar verstand kunnen brengen. Vandaar het voedings en trainingsplan. Maar ik heb geen verstand van vrouwen trainen. Gewoon beetje benen en buik laten trainen?
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
Maar ze heeft complex over haar buik, omdat haar moeder daar over klaagt (slaat echt helemaal nergens op). Daarom is ze altijd aan het dieeten enzo, ik ga binnenkort ff soort van voedingsschema voor haar maken, maar aan hoeveel calorien moet ik denken?
Grappig, bij mij was het net andersomquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:38 schreef ivosnivo het volgende:
Dat vond ik ook altijd, tot ik ze een keer op de legpress deed.
Haha ja dat mag ook wel. Alleen ga ik haar niet aan de eiwitten krijgen denk ik zo. Misschien een bekertje melk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:06 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Wat ik eet of wat mijn trainingsschema is?
Post eens wat foto's zodat we kunnen beoordelen over je wel genoeg eet!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:06 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Wat ik eet of wat mijn trainingsschema is?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een vrouw dermate grote pecs kan kweken dat de borst er onder gaat hangen. (Tenzij wat hulp van GH en testosteron
)
Ik train 3 dagenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:27 schreef ivosnivo het volgende:]
Haha ja dat mag ook wel. Alleen ga ik haar niet aan de eiwitten krijgen denk ik zo. Misschien een bekertje melk.
Sinds wanneer heeft iedere vrouw een dermate hoog gehalte GH en test. als die trol? Natuurlijke levels zijn véél te laag om écht spiermassa aan te zetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:48 schreef synthesix het volgende:
[..]
[img]http://www.glendabozett.com/images/physiqueup2.jpg/img]
Hoe wou je dat noemen dan![]()
Ik ga over 2 weken om. Ik wil iedere maand gaan schuiven, zodat ik niet constant dezelfde oefeningen op dezelfde dagen doe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:00 schreef LedZep het volgende:
Ik vind het een goed schema.. alleen even een paar puntjes:
1. "billen" is niet echt apart te trainen... zou als ik jou was front squats naar dag 1 verplaatsen.. als het op dag 1 dan teveel wordt kan je evt triceps naar rugdag verplaatsen,, maar dat is niet echt noodzakelijk denk ik.
2. zowel front raises als behind neck press is voorste schouderkop (BNP spreekt dezelfde spieren aan als gewone military press). Zou dus front raises weglaten en dan bent over raises of face pulls erbij doen.
Het gaat ff om het ideequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft iedere vrouw een dermate hoog gehalte GH en test. als die trol? Natuurlijke levels zijn véél te laag om écht spiermassa aan te zetten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef synthesix het volgende:
Hoe haal je trouwens het beste je biceps uit de dumbell bent-over row (met 1 klauw en poot op bench) ?
Ik deed ze vandaag namelijk ipv van gewone bb-bor, omdat m'n erector het niet zo goed meer aankon. Alleen mn biceps zaten ff fijn te branden, itt tot mn lats
Melk. Veel melk. HEEL VEEL melk. Liters per dag (3-4 liter is een mooie richtlijn). Verder, veel vlees, kip, brood (als je er 6-7 per week doorheen jaagt ben je goed bezigquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:45 schreef LoveProfusion het volgende:
Hey efkes een vraagke.
Welke dingen zijn gezond en goed om te eten om wat in gewicht aan te komen? Bedoel niet per se in spiergewicht want ik doe niet aan bodybuilden maar wil gewoon een paar kilo eraan zonder dat ik daar 400 frikadellen moet eten.
Met mijn melk zelfs 35 gram. EN lekker wat vet natuurlijk, voor het testosteronquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:52 schreef Fugie het volgende:
ik zie net dat je met een liter melk al 30 gram eiwit naar binnen krijgt
ik krijg nu dus gewoon 3 gram eiwit per kg binnen, lekker veel![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef ivosnivo het volgende:
Maar ik heb geen verstand van vrouwen trainen. Gewoon beetje benen en buik laten trainen?
quote:
Pff, ben ik blij dat ik niet bij jou train. Da's best kansloosquote:Op woensdag 9 augustus 2006 00:15 schreef Fugie het volgende:
bij ons worden die vrouwen eerst op de loopband ofzo gezet, of op de powerplate en dan vervolgens gewoon beetje standaard oefeningen maar wel met veel reps.
is supinated nou met je handpalmen naar je toe of van je af...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:28 schreef LedZep het volgende:
Je haalt het meest uit je rugtraining wanneer je zo traint dat de biceps op z'n sterkst is, waardoor de load en volume hoger kan zijn. Biceps uit de beweging halen is dus nutteloos.
Zelfde geldt voor chins; supinated chins zijn beter voor rug dan pronated om 3 redenen:
1. ellebogen dichterbij het lichaam dus meer lat aanspreking dan bovenrug
2. grotere ROM
3. de biceps zijn het sterkst als de hand gesupineerd is. met een supinated grip versterk je dus de zwakste schakel (de biceps) waardoor je de lats meer kan trainen
Waarom deed je 'm uberhaupt met een barbell?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:40 schreef J-Will het volgende:
nicezal het ook eens proberen, ik gebruik altijd een barbell. Doe jij dan met 1 arm tegelijk of met twee?
tot hoeveel kg's gaan jullie dumbells? Want ik zit met mijn bor al over de max van de dumbells bij ons...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:26 schreef synthesix het volgende:
Pfoe, en ik maar denken dat die dumbell-bor niet goed lukte gisteren.
Nou ik voelt anders wel echt goed, met een dumbell werkt de bor veel beter dan met een barbell man. Ik voel het zelfs een beetje in mn traps
72 kgquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
tot hoeveel kg's gaan jullie dumbells? Want ik zit met mijn bor al over de max van de dumbells bij ons...
Gaat trouwens ook weer nergens over, neem je 'n weekje rust om bij te komen, krijg je overal pijntjes die je normaal never nooit niet voelt als je traint. gelul.
Monstrous 32kgquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
tot hoeveel kg's gaan jullie dumbells? Want ik zit met mijn bor al over de max van de dumbells bij ons...
Gaat trouwens ook weer nergens over, neem je 'n weekje rust om bij te komen, krijg je overal pijntjes die je normaal never nooit niet voelt als je traint. gelul.
kijk das 't betere werkquote:
elke keer als ik dat rek zie denk ik; tering ik heb nog lang te gaanquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
kijk das 't betere werk
die van ons tot 36.
Hoeveel bench je dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:49 schreef J-Will het volgende:
bij mij schelen links en rechts vrijwel niet, alleen bij shoulderpress merk ik het echt, daarbij gebruik ik dan ook dumbells. Maar ik vind rows met een barbell wel lekker werken eigenlijk. Mijn row is ook minstens zo sterk als mijn bench, die echt treurig is btw
Mijn sportschool idem.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:09 schreef mister_popcorn het volgende:
kijk das 't betere werk
die van ons tot 36.
Hardcore!! Klink goed iig.quote:Kerel je moet bij "Back to Basics" gaan trainen de sportschool van papa Mike, o.a. Kin Mitchell trainde daar jaren. Als ik in Apeldoorn woonde wist ik het wel ""that's a goeroes place" !!!!
Kun je haar moeder niet evenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
Ik zou alle spiergroepen doen. Ik weet niet wat het doel is: als er sprake is van overgewicht is het verstandig om veel cardio te doen of om te gaan spinnen bijvoorbeeld. En mocht ze losse KT niks vinden is BodyPump wellicht een alternatief. Hoewel het bij BodyPump hoofdzakelijk om spieruithoudingsvermogen gaat wordt je er wel wat gedefinieerder van. Het is vooral belangrijk dat ze erachter komt wat ze leuk vindt, zodat ze gemotiveerd blijft en het volhoudt.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef ivosnivo het volgende:
Maar ik heb geen verstand van vrouwen trainen. Gewoon beetje benen en buik laten trainen?
Ken haar pas een maand en relatie met die ouders is best relaxed, nog ff zou houden voor ik er wat over zeg.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:39 schreef Videopac het volgende:
[..]
Kun je haar moeder niet even? Dit soort opmerkingen zijn voor vrouwen niet leuk om te horen en totaal niet constructief.
Alleen yoghurt eten met een of andere poeier er doorheenquote:Dieeten: hangt er vanaf hoe en wat ze precies doet, maar intensief dieeten zorgt ervoor dat je ook in spiermassa achteruitgaat, waardoor je energiebehoefte in rust lager wordt. Als je dan stopt met dieeten en net zoveel gaat eten als daarvoor kom je dus meer aan en wordt je uiteindelijk zwaarder dan dat je voor het dieet was. Zo wie zo: 6 keer per dag eten en goed ontbijten.
Ik wou er juist wat boven gaan zitten, vooral ook omdat ik haar een keer of 6 per dag wil laten eten.quote:Hoeveel calorien: geen idee. Misschien eerst het huidige eetpatroon eens in de eetmeter gooien en daar iets onder gaan zitten?
Heb ik haar ook al verteld dat ze het best een sport kan gaan doen die ze leuk vind. Waarschijnlijk 1 of 2 keer fitness en 1 keer zwemmen ofzo. Overgewicht heeft ze totaal niet, ze heeft alleen een totaal fucked up eetritme. Ik bedoel als ik 2 keer per week me avond eten oversla voel ik me al kut laat staan 7 keerquote:Ik zou alle spiergroepen doen. Ik weet niet wat het doel is: als er sprake is van overgewicht is het verstandig om veel cardio te doen of om te gaan spinnen bijvoorbeeld. En mocht ze losse KT niks vinden is BodyPump wellicht een alternatief. Hoewel het bij BodyPump hoofdzakelijk om spieruithoudingsvermogen gaat wordt je er wel wat gedefinieerder van. Het is vooral belangrijk dat ze erachter komt wat ze leuk vindt, zodat ze gemotiveerd blijft en het volhoudt.
quote:M.b.t. gewicht ben ik het met LedZep eens: dat zegt niet zo heel veel. Mijn vrouwis best wel afgevallen, maar het laatste half jaar niet zo heel veel. En juist nu krijgt ze veel complimenten dat ze slanker geworden is (in werkelijkheid is de BF naar beneden gegaan en is ze qua spiermassa vooruit gegaan). Zij doet met name Spinning en BodyPump en een beetje KT.
(overigens: de dumbbells gaan bij ons tot 38 kg: meer dan genoeg voor mij).
ik ook zowietsquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:15 schreef J-Will het volgende:
supinated is naar je toe, als ik me niet vergis. Dan zitten de ellebogen in ieder geval dichter bij elkaar, als je chint
Ik kan op die manier 10x chinnen denk ik. Breed met handpalmen van me af, 4 keer
dat herken ik helemaal, overmeurgen vlieg ik er terug inquote:Op woensdag 9 augustus 2006 12:00 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Wat had je voor de test?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:18 schreef Lanvin het volgende:
heeey ff een vraagje want ik was beetje verrast gister,
ik ging voor het eerst naar Achmea healthcenter (ik weet het, tis geen goede fitness aangezien ze niet vanuit een bodybuilding oogpunt werken, maar meer vanuit "gezond trainen' wat dat dan ook mag zijn.
Maar goed, ze hebben dus 3 testen gedaan, respectievelijk borst, rug en benen..
En hiervandaa willen ze een schema op gaan stellenvind ik erg knap want hoe gaan ze vaststellen hoeveel mijn armen aan kunnen en buik? of is dit wel logisch?
owwwww moet ik daar wat aan doen, ik zit daar maar de binnenkant van me borst te trainenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:24 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
ik ook zowiets![]()
net 1 keer Fugie.. man daar moet je iets aan doen![]()
pull up mashine.. en je doet 1 rep?quote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
owwwww moet ik daar wat aan doen, ik zit daar maar de binnenkant van me borst te trainen![]()
Maar zijn ermee bezig eh, maar met die pull up machine heb ik id dat ik niet echt alles eruit haal ofzo
vandaag weer gedeadlift voor het eerst in een week of 6, gelijk maar doorgegaan tot 85 kg, voelde goeeedddddd
nee gewoon aan de pullup bar lukt het 1x, op de machine met hulpgewicht doe ik gewoon een paar setjesquote:Op woensdag 9 augustus 2006 20:50 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
pull up mashine.. en je doet 1 rep?
aan een pullup bar is toch helemaal nix mashine?![]()
![]()
Ik ga morgen er toch heen dus zal het eens voorstellen, nou ja voorstellen op een toon die wat meer de kant op gaat van eisenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:51 schreef Fugie het volgende:
als je wil groeien lijkt me 12 minuten wat veel, i kdoe altijd 3 minuten op de roeimachine om mijn bloed sneller te laten lopen en bij elke spiergroep pak ik de eerste set als warming up met de helft vna mijn werkgewicht. Dus als ik rug train en ik begin met een deadlift dan is de eerste set de helft van mijn normale werkgewicht.
en cooling down doe ik al helemaal niet, snap ik het nut niet van.
als je conditioneel ook wat wil doen kan je na je training altijd wat cardio doen.
Blijkbaar niet springlevend genoeg om die oefening nou eindelijk eens goed te spellenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:10 schreef Tommy__ het volgende:
als ik wat suf of moe wordt tijdens de training ga ik lekker wat deathliften waarna ik weer springlevend ben![]()
Haha zo ben ik ook hoor. Ik doe ook nooit zittende triceps oefeningen, ik ga er liever bij liggen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven allemaal.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef J-Will het volgende:
bij mij ook en daar ben ik blij om. Al zijn er veel van die apen die met de barbell van het squatrek barbell-curls gaan doenTwee stappen verder liggen nog 100 andere barbells maar die moet je dan van de grond pakken.
Mja, maar tis toch andere oefening he. Beetje hetzelfde als bankdrukken en dumbeldrukken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:30 schreef J-Will het volgende:
maar sowieso, die dumbells gaan tot 30 kg en er zijn er gruwelijk veel van 10, 12.5, 15, 17.5, enz...
En ik zie nooit iemand die barbell met meer dan 20 kg. extra behangen. Ofwel: pak gewoon lekker dumbells met dat gewicht, train je meteen allebei je biceps even zwaar
En je kunt de dumbels boven tegen elkaar aantikken (of bijna), zijn zoveel verschillen. Met dumbell curl ook dan kun je je armen draaien, probeer dat maar is met een barbel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:
Ik had me iets anders moeten uitdrukken; sinds wanneer hebben bankdrukken en dumbbell drukken een ander motorpatroon c.q. andere spierbelasting? Beweging is hetzelfde, behalve dat je met dumbbells iets verder kan laten zakken zodat de rug meer meehelpt.
Aantikken raad ik je niet aan. Kheb ooit is iemand gezien die een metaalsplinter uit zijn oog moest laten verwijderen. Door het aantikken van dumbellsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
En je kunt de dumbels boven tegen elkaar aantikken (of bijna), zijn zoveel verschillen. Met dumbell curl ook dan kun je je armen draaien, probeer dat maar is met een barbel.
Ja en toch blijven het 2 totaal verschillende oefeningen imho.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef LedZep het volgende:
"Zoveel verschillen" komt dus gewoon neer op een grotere ROM.
Supinatie vd onderarm is een functie van de biceps, dus in theorie is de dumbbell curl een completere oefening dan de barbell curl. Maar dit geldt natuurlijk niet als dat in praktijk betekent dat je een enorme zwaai maakt.
Ik had het over tikken he, niet over rammen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aantikken raad ik je niet aan. Kheb ooit is iemand gezien die een metaalsplinter uit zijn oog moest laten verwijderen. Door het aantikken van dumbells![]()
fapfapquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef Tommy__ het volgende:
na m'n rug van enkele posts geleden, hier m'n voorkant![]()
beetje slechte pose, maar anders was er geen licht en zag je helemaal niets![]()
ja, zeer smalle polsjes en grote handenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
fapfap
(Zeer) goede borst, zo te zien mooie diepte in je rug, kleine polsjes jammergenoeg (maar ja, dat verander je niet zo snel)
Deze beste man tikte ook de dumbells. Metaal tegen metaal en dat tikken. Kan altijd wat vrij komen....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja en toch blijven het 2 totaal verschillende oefeningen imho.
[..]
Ik had het over tikken he, niet over rammen.
Wat jij vind moet je zelf weten, is machine press dan ook hetzelfde volgens jou en smith machine press? En opdrukken?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:27 schreef LedZep het volgende:
Je kan blijven vinden dat dumbbell bench press en barbell bench press twee totaal verschillende oefeningen zijn, maar dat is nou eenmaal niet zo.
Same here, sldl van 140 was geen probleem gisteren. Is kijken hoe de dl vandaag gaat.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:02 schreef McGilles het volgende:
Nu goed bezig mijn kilo'tje brinta weg te werken om vanavond maar weer eens goed te knallen
Ja, de beweging is hetzelfde. Het enige verschil is de bewegingsvrijheid vd beweging, in volgorde:quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Wat jij vind moet je zelf weten, is machine press dan ook hetzelfde volgens jou en smith machine press? En opdrukken?
Speaking about brinta. Ik had deze keer dus voor de verandering is ff havermout gehaald he.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 15:02 schreef McGilles het volgende:
Nu goed bezig mijn kilo'tje brinta weg te werken om vanavond maar weer eens goed te knallen
Gooi er anders wat honing doorheen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:55 schreef synthesix het volgende:
[..]
Speaking about brinta. Ik had deze keer dus voor de verandering is ff havermout gehaald he.
Jesus wat is die troep GOORRRRRR . Het is niet alleen eentonig, tis ook nog bitter op de een of andere manier. Heb er maar zoetstof een kaneel door geflikkerd om het eetbaar te krijgen, maar nog steeds niet echt lekker.
Vandaag ook ff hang cleans geprobeerd. Techniek ging nog niet zo goed, maar wel lekkere pomp in mn armen. Is ook wel een fijne vervanger voor cardio denk ik.
Heeft dat niet te maken met je onderrug.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:33 schreef Lanvin het volgende:
nou vandaag eens ff my way getraint, alles wat hun als advies zagen 30 kilo bij opgeteld, en dat voelde best lekkeralleen ik begrijp nog steeds niet wat ik met een biceps apparaat moet, dat kan je toch veel specifieker en beter trainen met dumbbells. Overigens erg grappig dat het dumbbell hoekje zowat leeg blijft de hele dag
Is het trouwens normaal dat de Abdominal Crunch machine maar tot 80 kilo gaat? Klinkt mij een beetje weinig? Niet dat ik al 80 kilo aankan maar toch..
haha ja daar zit wat in jaquote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:11 schreef Setambre het volgende:
[..]
Heeft dat niet te maken met je onderrug.
Als ik 65 kilo naar beneden druk krijg ik last van mijn onderrug. Volgens mij kan 120 kilo nooit goed voor je rug zijn
Mietje, gewoon vreten die handelquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:55 schreef synthesix het volgende:
[..]
Speaking about brinta. Ik had deze keer dus voor de verandering is ff havermout gehaald he.
Jesus wat is die troep GOORRRRRR . Het is niet alleen eentonig, tis ook nog bitter op de een of andere manier. Heb er maar zoetstof een kaneel door geflikkerd om het eetbaar te krijgen, maar nog steeds niet echt lekker.
Vandaag ook ff hang cleans geprobeerd. Techniek ging nog niet zo goed, maar wel lekkere pomp in mn armen. Is ook wel een fijne vervanger voor cardio denk ik.
Volgens mij wel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:11 schreef Setambre het volgende:
[..]
Als ik 65 kilo naar beneden druk krijg ik last van mijn onderrug. Volgens mij kan 120 kilo nooit goed voor je rug zijn
Lekker man, kwark met havermout een ware delicatesse.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:55 schreef synthesix het volgende:
[..]
Heeft allemaal te maken met de overbrenging. Soms kan 120 kg wel aanvoelen als 50, doordat er allemaal kabels van boven naar beneden lopen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 20:11 schreef Setambre het volgende:
[..]
Ja, zeker! Je hebt nu 2 presses in je schema, en maar 1 pull, de bent row. Cleans in alle vormen hebben een gigantische statische belasting op de rug, waardoor disbalansen kunnen worden voorkomen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 23:34 schreef synthesix het volgende:
@lz Ik doe nu 3 of 2 keer per week 5 sets squat/bor/bp/mil press , zou je wel aanraden om daar 5 setjes van 3 reps hang cleans bij te doen dan? Fullbody klinkt wel goed iig. Ik wil nu eigenlijk gewoon vet eraf en spier erbij, maakt in principe niet zoveel uit waar op dit moment.
Zeker netjes!!quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:24 schreef ivosnivo het volgende:
5 bent rows met 60 kg is best veel in verhouding met de rest![]()
Kick him in the back.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:30 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zeker netjes!!
Gisteren was trouwens lachen, nieuw iemand in de gym.. had een net schematje gekregen met 16 reps (![]()
) en ging hard aan de slag...
Eenmaal bij de kickback aangekomen pakt meneer 9kg, met armpjes van net 30cm gok ik zo
Dus ik geef aan dat zijn techniek niet alles is en dat ie beter maar minder kan pakken, maar nee hoor, hij strak doorgaan met zijn bovenarm elke kant op bewegend en een uitvoering van niks![]()
![]()
Hey! Je begint tetten te krijgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef Tommy__ het volgende:
na m'n rug van enkele posts geleden, hier m'n voorkant![]()
beetje slechte pose, maar anders was er geen licht en zag je helemaal niets![]()
edit: m'n rug nogeens
Ik vind havermout dus echt yummiequote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:55 schreef synthesix het volgende:
ja vind ik zelf stiekem ook wel, ik heb het idee dat mijn rug ook mijn sterkste punt is. Deadliften kan ik denk ik ook 100kg, nooit geprobeerd verder.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 08:24 schreef ivosnivo het volgende:
5 bent rows met 60 kg is best veel in verhouding met de rest![]()
Proberen dan, het moet wel een beetje zwaar zijn natuurlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 10:57 schreef J-Will het volgende:
[..]
ja vind ik zelf stiekem ook wel, ik heb het idee dat mijn rug ook mijn sterkste punt is. Deadliften kan ik denk ik ook 100kg, nooit geprobeerd verder.
Ik kan 't helemaal nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 12:09 schreef J-Will het volgende:
klinkt goedvooral weighted pistols, echt respect. Ik kan het niet eens bijna ZONDER gewicht.
Nette uitvoering als ik het zo bekijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:43 schreef Tommy__ het volgende:
Led, is dit de goede uitvoering van een deadlift?: (buiten het feit dat hij de bar meer naar achter moet trekken dan gwn naar boven)
[afbeelding]
na 3 weken niet meer getraint te hebben weet ik niet meer goed hoe ik hem precies uitvoer![]()
ben vanaf vandaag weer bezig btw, lekker fullbody gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |