abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40528274
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 23:34 schreef Setambre het volgende:
Trouwens ik zit in een bulk periode-tje, ben een ecto, en merk dat ik iets meer vet krijg.

Ik wil nog steeds gewicht aankomen, maar niet dat straks 15+ % BF heb.

Moet ik nu gewoon een normaal eetpatroon gaan volgen of meer gaan cardio-en?
doe gwn voort met de bulk en als je echt vet wordt, verlaag je kcals dan in je dieet en als je ecto bent zal dat vet er door gwn te trainen er wel terug afgaan, en anders doe je er wat cardio bij.

maar cardio tijdens een bulk lijkt me tijdverspilling omdat je dan evegoed gwn wat minder kan eten zodat je de cardio kan overslagen
balsporten :r
  zondag 6 augustus 2006 @ 01:09:48 #77
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40528718
wat is dat voor onzin repliek?

ecto zus, 15 > zo..wat is je doel met de bulk?
pi_40529546
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef SHE het volgende:
wat is dat voor onzin repliek?

ecto zus, 15 > zo..wat is je doel met de bulk?
Als ik bulk doe ik het goed, maar na mijn periode van ziekte merkte ik het volgende
-40kg op de benchpress
-60kg op de deadlift
-50kg op de squat

Ik moet echt weer een beetje goed gaan bulken want dit is klote....
pi_40535216
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 01:39 schreef McGilles het volgende:

[..]

Als ik bulk doe ik het goed, maar na mijn periode van ziekte merkte ik het volgende
-40kg op de benchpress
-60kg op de deadlift
-50kg op de squat

Ik moet echt weer een beetje goed gaan bulken want dit is klote....
wow dan ben je best behoorlijk ziek geweest ofnie?

En ik zou me ook niet al te ongerust maken, waarschijnlijk zit je binnen no-time weer op je oude niveau.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_40535460
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:04 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

wow dan ben je best behoorlijk ziek geweest ofnie?

En ik zou me ook niet al te ongerust maken, waarschijnlijk zit je binnen no-time weer op je oude niveau.
Het viel eigenlijk wel mee, 9 kilo verloren wel en ik voelde me echt slap in de gym, 80kg bench voelde aan als 120

Ik ga ook zodra die belachelijke zomertijd over is weer hard aan de slag! Ik denk ook dat over een maandje of 2 alles weer normaal is!
pi_40535616
Idem. Kan morgen en woensdag weer niet trainen vanwege openingstijden sportschool. Baggerzooi. Ga dinsdag en donderdag dan maar weer wat aanklooien, maar het blijft fucked up. Zomers zuigen wat training betreft.
pi_40535701
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:28 schreef LedZep het volgende:
Idem. Kan morgen en woensdag weer niet trainen vanwege openingstijden sportschool. Baggerzooi. Ga dinsdag en donderdag dan maar weer wat aanklooien, maar het blijft fucked up. Zomers zuigen wat training betreft.
Hier zijn 28 augustus weer de normale tijden van kracht, lekker weer rustig 4x pw om 16:00u sporten! Dan ga ik wel, nu is ie om 18:00u open, etenstijd voor mij en ik heb geen zin om 7 dagen in de week alleen te eten....
pi_40535747
* LedZep gaat wss slechts 2x met gewichten trainen en de rest van de tijd (6x totaal oid) met sandbag
pi_40536148
ik heb eindelijk een mobieltje met ene foto functie

hierdus, mijn "taper"

de rest volgt later ooit wel is
balsporten :r
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:56:30 #85
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40537799
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:

[..]

Fysio is voor homo's

wat kan hij doen, behalve me een paar stomme repetetieve oefeningen voorschrijven??
Ik heb trouwens het gevoel steeds alsof er gewoon iets klem zit..zoals bij je arm uit de kom.
Zou een korte felle ruk aan de arm erg veel schade kunnen brengen aan een eventuele overbelaste aanhechting?

Of kan ik de gok nemen?
Wat denk jezelf?

Is geen schouder uit de kom ofzo. Aanhechting is auw, niets ferme ruk, verneuk je de boel alleen maar meer.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:57:53 #86
19479 Mr.J
pi_40537839
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef SHE het volgende:
Waar is die lul van een J als je'm nodig hebt
"zaterdag 5 augustus 2006 22:25"

Zelfs ik heb nog een redelijk sociaal leven.
pi_40537909
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:57 schreef Mr.J het volgende:

[..]

"zaterdag 5 augustus 2006 22:25"

Zelfs ik heb nog een redelijk sociaal leven.
haha
  zondag 6 augustus 2006 @ 13:09:54 #88
19479 Mr.J
pi_40538191
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 13:00 schreef LedZep het volgende:

[..]

haha
Ja echt.
pi_40540921
*Braaf aan het squatten is gegaan*
En dattik maar boel sterk mag worden.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40543095
nou zeg,, vandaag eens even rondgekeken hier in Oss voor een mooie gym, maar schijnbaar moet ik toch echt thuis blijven trainen. De een is heel gezellig en mooi ingericht, maar heel klein en dus héél druk, voor de kenners Pardoel. De andere is oerlelijk (grote zaal zonder muurtjes, planten, posters etc) echt heel to the point, en dat vind ik ook maar niets, moet wel beetje gezellig zijn.

Nou niets dus hier, dan maar van de week een beter bankie kopen, en een flink aantal gewichten. Wat is daar beste adres voor? Perrysport? Of betaal je dan 10 euro meer?

En zit ook nog met probleem #2, ik ben ecto en kan niet voldoende bulken, aangezien ik melkallergie heb. Dus die hoeveelheden kwark en kipfilet voor de eiwitten, dat gaat dus niet door
A fish may fall in love with a bird, but where will they build their nest?
pi_40543333
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Lanvin het volgende:

Nou niets dus hier, dan maar van de week een beter bankie kopen, en een flink aantal gewichten. Wat is daar beste adres voor? Perrysport? Of betaal je dan 10 euro meer?
Marktplaats in de gaten houden. Heb prachtig mooie haltersets, schijven, bankjes enzo voorbij zien komen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40543509
quote:
nou zeg,, vandaag eens even rondgekeken hier in Oss voor een mooie gym, maar schijnbaar moet ik toch echt thuis blijven trainen. De een is heel gezellig en mooi ingericht, maar heel klein en dus héél druk, voor de kenners Pardoel. De andere is oerlelijk (grote zaal zonder muurtjes, planten, posters etc) echt heel to the point, en dat vind ik ook maar niets, moet wel beetje gezellig zijn.

En zit ook nog met probleem #2, ik ben ecto en kan niet voldoende bulken, aangezien ik melkallergie heb. Dus die hoeveelheden kwark en kipfilet voor de eiwitten, dat gaat dus niet door
Je hebt kans om in een hardcore gym te trainen en je wijst het af?
pi_40543689
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 15:57 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je hebt kans om in een hardcore gym te trainen en je wijst het af?
haha, schijnbaar njah ik zit nog te twijfelen, ga er iig een proef"les" aanvragen, maar het zag er beetje uit alsof ze die apparaten maar her en der hebben neergeflikkert zonder er ook maar 3 seconden over na te denken
pi_40544556
quote:

In yoghurt en kaas zit niet zoveel lactose, en in kwark en karnemelk dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker.
Ik snap trouwens neit wat kipfilet met lactose-intolerantie te maken heeft
pi_40544718
Ik bedacht me toenstraks dat leverworst waarschijnlijk ook wel goed is om te eten (in de bulk), aangezien er veel vitamine D in lever zit En voor de rest zitten er ook nog wel redelijk wat eiwit en efa's in dacht ik.

Nog een tip trouwens: Bij de tuinen (in apeldoorn iig) is nu 50% korting op van alles. Zo hadden ze een pak precision engineered whey 908g van 28,- voor 14,50
pi_40544864
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 16:32 schreef synthesix het volgende:

[..]

In yoghurt en kaas zit niet zoveel lactose, en in kwark en karnemelk dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker.
Ik snap trouwens neit wat kipfilet met lactose-intolerantie te maken heeft
Heb door de kwark een 3 dagen onder de uitslag gezeten
pi_40545741
Vlees dan. Zuivel heb je echt niet nodig om groot te worden, het is alleen verdomd handig.
pi_40545764
Hee, als je wil groeien moet je er wat voor over hebben!

Merjeh, heb je yoghurt al geprobeerd dan? Want daar zitten ook nog wel redelijk wat eiwitten in, in verhouding tot de rest iig. Verder kun je ook nog tonijn eten, maar dat wist je waarschijnlijk al.
  zondag 6 augustus 2006 @ 17:19:52 #99
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40545834
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wat denk jezelf?

Is geen schouder uit de kom ofzo. Aanhechting is auw, niets ferme ruk, verneuk je de boel alleen maar meer.
nou, het voelde gewoon meer alsof er iets klem zat...maar ik heb vannacht met compressen uit de magnetron geklooid en vandaag mijn bovenlijf maar niet getraind
volgens mij gaat het nu weer beter, heb in elk geval geen ibu hoeven slikken.

en een beetje sporter slaapt op zaterdagavond verdomnme !
  zondag 6 augustus 2006 @ 18:01:56 #100
19479 Mr.J
pi_40546962
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef SHE het volgende:

[..]

nou, het voelde gewoon meer alsof er iets klem zat...maar ik heb vannacht met compressen uit de magnetron geklooid en vandaag mijn bovenlijf maar niet getraind
volgens mij gaat het nu weer beter, heb in elk geval geen ibu hoeven slikken.
Voelde als klem zitten? Denk toch gewoon je pees hoor. En daar helpt alleen tijd tegen.

En zoals je nu ziet gaat het beter nu je het tijd geeft. Over een weekje is 't helemaal over. Niet zo ongeduldig dus next time.
quote:
en een beetje sporter slaapt op zaterdagavond verdomnme !
Ik was volgens mij op bed ja. Dus dat is al wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')