doe gwn voort met de bulk en als je echt vet wordt, verlaag je kcals dan in je dieet en als je ecto bent zal dat vet er door gwn te trainen er wel terug afgaan, en anders doe je er wat cardio bij.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:34 schreef Setambre het volgende:
Trouwens ik zit in een bulk periode-tje, ben een ecto, en merk dat ik iets meer vet krijg.
Ik wil nog steeds gewicht aankomen, maar niet dat straks 15+ % BF heb.
Moet ik nu gewoon een normaal eetpatroon gaan volgen of meer gaan cardio-en?
Als ik bulk doe ik het goed, maar na mijn periode van ziekte merkte ik het volgendequote:Op zondag 6 augustus 2006 01:09 schreef SHE het volgende:
wat is dat voor onzin repliek?
ecto zus, 15 > zo..wat is je doel met de bulk?
wow dan ben je best behoorlijk ziek geweest ofnie?quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:39 schreef McGilles het volgende:
[..]
Als ik bulk doe ik het goed, maar na mijn periode van ziekte merkte ik het volgende
-40kg op de benchpress
-60kg op de deadlift
-50kg op de squat
Ik moet echt weer een beetje goed gaan bulken want dit is klote....
Het viel eigenlijk wel mee, 9 kilo verloren wel en ik voelde me echt slap in de gym, 80kg bench voelde aan als 120quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:04 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wow dan ben je best behoorlijk ziek geweest ofnie?
En ik zou me ook niet al te ongerust maken, waarschijnlijk zit je binnen no-time weer op je oude niveau.
Hier zijn 28 augustus weer de normale tijden van kracht, lekker weer rustig 4x pw om 16:00u sporten! Dan ga ik wel, nu is ie om 18:00u open, etenstijd voor mij en ik heb geen zin om 7 dagen in de week alleen te eten....quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:28 schreef LedZep het volgende:
Idem. Kan morgen en woensdag weer niet trainen vanwege openingstijden sportschool. Baggerzooi. Ga dinsdag en donderdag dan maar weer wat aanklooien, maar het blijft fucked up. Zomers zuigen wat training betreft.
Wat denk jezelf?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
wat kan hij doen, behalve me een paar stomme repetetieve oefeningen voorschrijven??
Ik heb trouwens het gevoel steeds alsof er gewoon iets klem zit..zoals bij je arm uit de kom.
Zou een korte felle ruk aan de arm erg veel schade kunnen brengen aan een eventuele overbelaste aanhechting?
Of kan ik de gok nemen?
"zaterdag 5 augustus 2006 22:25"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:25 schreef SHE het volgende:
Waar is die lul van een J als je'm nodig hebt
hahaquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:57 schreef Mr.J het volgende:
[..]
"zaterdag 5 augustus 2006 22:25"
Zelfs ik heb nog een redelijk sociaal leven.
Marktplaats in de gaten houden. Heb prachtig mooie haltersets, schijven, bankjes enzo voorbij zien komen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Lanvin het volgende:
Nou niets dus hier, dan maar van de week een beter bankie kopen, en een flink aantal gewichten. Wat is daar beste adres voor? Perrysport? Of betaal je dan 10 euro meer?
Je hebt kans om in een hardcore gym te trainen en je wijst het af?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Lanvin het volgende:
nou zeg,, vandaag eens even rondgekeken hier in Oss voor een mooie gym, maar schijnbaar moet ik toch echt thuis blijven trainen. De een is heel gezellig en mooi ingericht, maar heel klein en dus héél druk, voor de kenners Pardoel. De andere is oerlelijk (grote zaal zonder muurtjes, planten, posters etc) echt heel to the point, en dat vind ik ook maar niets, moet wel beetje gezellig zijn.
Nou niets dus hier, dan maar van de week een beter bankie kopen, en een flink aantal gewichten. Wat is daar beste adres voor? Perrysport? Of betaal je dan 10 euro meer?
En zit ook nog met probleem #2, ik ben ecto en kan niet voldoende bulken, aangezien ik melkallergie heb. Dus die hoeveelheden kwark en kipfilet voor de eiwitten, dat gaat dus niet door
haha, schijnbaarquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:57 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt kans om in een hardcore gym te trainen en je wijst het af?![]()
In yoghurt en kaas zit niet zoveel lactose, en in kwark en karnemelk dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:48 schreef Lanvin het volgende:
nou zeg,, vandaag eens even rondgekeken hier in Oss voor een mooie gym, maar schijnbaar moet ik toch echt thuis blijven trainen. De een is heel gezellig en mooi ingericht, maar heel klein en dus héél druk, voor de kenners Pardoel. De andere is oerlelijk (grote zaal zonder muurtjes, planten, posters etc) echt heel to the point, en dat vind ik ook maar niets, moet wel beetje gezellig zijn.
En zit ook nog met probleem #2, ik ben ecto en kan niet voldoende bulken, aangezien ik melkallergie heb. Dus die hoeveelheden kwark en kipfilet voor de eiwitten, dat gaat dus niet door
Heb door de kwark een 3 dagen onder de uitslag gezetenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:32 schreef synthesix het volgende:
[..]
In yoghurt en kaas zit niet zoveel lactose, en in kwark en karnemelk dacht ik ook, maar dat weet ik niet zeker.
Ik snap trouwens neit wat kipfilet met lactose-intolerantie te maken heeft![]()
nou, het voelde gewoon meer alsof er iets klem zat...maar ik heb vannacht met compressen uit de magnetron geklooid en vandaag mijn bovenlijf maar niet getraindquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:56 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Wat denk jezelf?
Is geen schouder uit de kom ofzo. Aanhechting is auw, niets ferme ruk, verneuk je de boel alleen maar meer.
Voelde als klem zitten? Denk toch gewoon je pees hoor. En daar helpt alleen tijd tegen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef SHE het volgende:
[..]
nou, het voelde gewoon meer alsof er iets klem zat...maar ik heb vannacht met compressen uit de magnetron geklooid en vandaag mijn bovenlijf maar niet getraind
volgens mij gaat het nu weer beter, heb in elk geval geen ibu hoeven slikken.
Ik was volgens mij op bed ja. Dus dat is al wat.quote:en een beetje sporter slaapt op zaterdagavond verdomnme !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |