Fysio is voor homo'squote:
Bruce Willis - Die Hard stylequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
wat kan hij doen, behalve me een paar stomme repetetieve oefeningen voorschrijven??
Ik heb trouwens het gevoel steeds alsof er gewoon iets klem zit..zoals bij je arm uit de kom.
Zou een korte felle ruk aan de arm erg veel schade kunnen brengen aan een eventuele overbelaste aanhechting?
Of kan ik de gok nemen?
dat is mijn mening ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef Fugie het volgende:
ik wou trouwens zonder supplement verder trainen maar zon shake na je training is toch best lekkerDus heb maar gelijk paar kilo gekocht
Even serieus graag, ik word er echt gek van..en kan me bij me vorige aanhechting akkefietje niet herinneren dat het zo lang duurde.quote:
Heb je geen rambomes? Dan kun je je schouder opensnijden en fixen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
wat kan hij doen, behalve me een paar stomme repetetieve oefeningen voorschrijven??
Ik heb trouwens het gevoel steeds alsof er gewoon iets klem zit..zoals bij je arm uit de kom.
Zou een korte felle ruk aan de arm erg veel schade kunnen brengen aan een eventuele overbelaste aanhechting?
Of kan ik de gok nemen?
Gewoon blijven trainen en bij oefeningen waar je last heb lichter gewicht doen met veel reps of helemaal overslaan niks overbelasten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Even serieus graag, ik word er echt gek van..en kan me bij me vorige aanhechting akkefietje niet herinneren dat het zo lang duurde.
Mijn God. Ik weet niet of je überhaupt wilt dat je schouder herstelt, maar op deze manier ben je wel hard op weg 'em voor lange tijd naar de typhus te helpenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
Of kan ik de gok nemen?
Ik begrijp dat je denkt dat ik gewoon eigenwijs ben en dat klopt ook wel..maar ik ben met mijn schouder in training al ontelbare keren bij een fysio geweest en die sturen me naar huis met een paar kutoefeningen die ik zelf na 13 jaar trainen ook wel kan verzinnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Mijn God. Ik weet niet of je überhaupt wilt dat je schouder herstelt, maar op deze manier ben je wel hard op weg 'em voor lange tijd naar de typhus te helpen.
Ga in vredesnaam naar een fysiotherapeut en laat diegene beoordelen wat er loos is. Geen diagnose = geen herstel. Klaar.
ernstigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef Robocock het volgende:
Gym was helemaal uitgestorven vandaag door die Gay Pride ellende![]()
![]()
Laat je je armen niet te ver zakken met flies? Dat de bewegingsbaan te groot wordt? Op die manier rek je de boel ook flink op en kan er iets stuk gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:30 schreef SHE het volgende:
Is er trouwens zoiets als een schouder brace? Ik heb bij borst namelijk wel vaker schouder gezeur ( flies e.d. kan het ook misgaan ) overigens volgens mij te wijten aan het feit dat ik aan dezelfde kant ooit mijn elleboog compleet heb verbrijzeld en er wellicht teveel druk op mijn schouder komt bij de oefeningen?
overigens geen last bij rug training..heel weird.
het is dus een push probleem.
DIE!!!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:36 schreef LedZep het volgende:
Herken je deze symptomen: http://orthoinfo.aaos.org/fact/thr_report.cfm?Thread_ID=127&topcategory=Shou ?
Trust me, SHE traint al een tijdje en doet de perfect flyquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:49 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Laat je je armen niet te ver zakken met flies? Dat de bewegingsbaan te groot wordt? Op die manier rek je de boel ook flink op en kan er iets stuk gaan.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:53 schreef synthesix het volgende:
Je uiterlijk matched precies bij je rekenvermogen ivo
//edit
lol wtf, niet gezien dat er al weer een nieuwe pagina was
Dan heb je dus een flinke RC blessure.. iig elke dag ijs erop de komende dagen zoals in die tweede link gezegd wordt. Zou de komende 2-3 weken zeker geen schouders trainen of alles waar ze mee belast worden. Daarna lichte ontlastingsoefeningen voor de RC's (google zoek: rotator cuff exercises). Zou goed moeten komen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:50 schreef SHE het volgende:
[..]
DIE!!!
Ik krijg nu ook mijn bh niet meer normaal dicht..
gisternacht ook ruk geslapen, want zodra ik op die schouder lig gaat het zeuren
Ibu helpt redelijk, maar ik vind het ook niet ok elke dag 2/3 van die dingen te slikken...of kan dat geen kwaad?
hehe, just kiddingquote:
Ik bedoel dat die verhouding enorm fuckt up is. Daar hoort wel een deadlift van 250 kilo bij oid.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:03 schreef synthesix het volgende:
[..]
hehe, just kidding
Maar led had het over mensen die _evenveel_ barbell curlen als deadliften, en jij meld je met 70kg bc en 160 dl![]()
I know, het was ook maar een grapjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik bedoel dat die verhouding enorm fuckt up is. Daar hoort wel een deadlift van 250 kilo bij oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |