Lol, nee. Ik dacht er juist net aan om mijn avatar weer eens te veranderen omdat ik dat posttequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Verkapt kijk naar mijn nieuwe avator post.
Stop your bitchin and do something about it.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:41 schreef synthesix het volgende:
[..]
Lol, nee. Ik dacht er juist net aan om mijn avatar weer eens te veranderen omdat ik dat postte![]()
15 jaar
70 Kg @ 20%
Endo
Tr: 4 maanden
50-60-75 (schatting)
Pfff, ik schaam me eigenlijk om m'n stats neer te zetten, met al die beasts hier.
Merjeh, iedereen moet ooit beginnen he![]()
Ja rustig.. Met overtrainen kom ik ergens zeker.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:46 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Stop your bitchin and do something about it.
Nog 3 maanden dan ben ik 10 jaar bezig, als jij 10 jaar netjes blijft trainen mag je ook wel een beast zijn.
mja mijn borst loopt best achter op de rest zeg maarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:39 schreef Tommy__ het volgende:
45kg bench met 95kg DL?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:57 schreef LedZep het volgende:
Vlieg toch op, bench:deadlift moet juist 1:2 zijn. Dat 90% van de fitnessjeanetten eerder rond de 1:1 of 2:1 zitten zegt niets
Ik zou niet verder gaan bulken als je al op de 20% zit. Proberen genoeg eiwitjes binnen te krijgen en langzamerhand proberen je vet% te verlagen lijkt mij hebt best. En daarbij proberen wel vooruit te gaan met je kracht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:58 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja rustig.. Met overtrainen kom ik ergens zeker.![]()
Ik moet nu al oppassen dat ik niet steeds meer in mn schema prop om maar te kunnen trainen. M'n schouders beginnen al een beetje tegen overtraining aan te lopen ben ik bang.
@led
Mwhoa ik weet niet echt wat mn doel is. Groter en sterker worden
Het belangrijkste vind ik eigenlijk grote delts en pecs denk ik, dus als ik volgend jaar 100kg kan benchen zou het wel leuk zijn, hoewel ik dat sterk betwijfel![]()
Maar ik weet ook totaal niet hoe ik mn doelen uit moet kiezen eigenlijk.
Maar ik zit nu een beetje te twijfelen of ik eerst verder zal cutten naar een %-tje of 14, of dat ik nu gelijk ga bulken en begin volgend jaar weer de cut-draad oppak.
Probleem is dat ik nu overgewicht ben volgens de de test (nationaal gezondheidsplan) op mijn sportschool, althans bmi net niet en vetpercentage wel, wat eigenlijk wel gek is, want meestal is het andersom toch? Maarja, ik loop in het dagelijks leven toch liever met dat laatste beetje vet op de pens eraf. Alleen groeien is toch ook wel weer gaaf![]()
Keuzes, keuzes.
Helemaal niet, als je kijkt naar het aantal spiergroepen dat bij een lift betrokken is en hoe sterk die spieren zijn en samen kunnen werken, kan je tot een ruwe verhouding komen waar tot waar de lifts ongeveer zouden moeten behoren (ook voor een goede verhouding van spiergrootte)quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:59 schreef Fugie het volgende:
[..]ik zit goed volgens de ledzep theorie!!!!!
maar veel boeit het me niet, zijn totaal andere oefeningen dus beetje raar om ze te vergelijken
maar nog steeds vind ik het raar om ze te vergelijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Helemaal niet, als je kijkt naar het aantal spiergroepen dat bij een lift betrokken is en hoe sterk die spieren zijn en samen kunnen werken, kan je tot een ruwe verhouding komen waar tot waar de lifts ongeveer zouden moeten behoren (ook voor een goede verhouding van spiergrootte)
Dit is meestal SQ:BE:DL = 2:1:2,
en voor de sterke benchers (korte armen, sterke triceps) SQ:BE:DL = 3:2:3
Zou je het ook raar vinden als je iemand in de gym tegenkwam die evenveel barbell curlde als deadlifte, of zou je dan gewoon denken dat het een borstbicepsjosti is?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
maar nog steeds vind ik het raar om ze te vergelijken
ik maak me niet druk over wat andere mensen doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zou je het ook raar vinden als je iemand in de gym tegenkwam die evenveel barbell curlde als deadlifte, of zou je dan gewoon denken dat het een borstbicepsjosti is?
Fysiotherapeut, huilie!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:19 schreef SHE het volgende:
PIJN!!!!!!!!!!!
Meldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zou je het ook raar vinden als je iemand in de gym tegenkwam die evenveel barbell curlde als deadlifte, of zou je dan gewoon denken dat het een borstbicepsjosti is?
Fysio is voor homo'squote:
Bruce Willis - Die Hard stylequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
wat kan hij doen, behalve me een paar stomme repetetieve oefeningen voorschrijven??
Ik heb trouwens het gevoel steeds alsof er gewoon iets klem zit..zoals bij je arm uit de kom.
Zou een korte felle ruk aan de arm erg veel schade kunnen brengen aan een eventuele overbelaste aanhechting?
Of kan ik de gok nemen?
dat is mijn mening ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef Fugie het volgende:
ik wou trouwens zonder supplement verder trainen maar zon shake na je training is toch best lekkerDus heb maar gelijk paar kilo gekocht
Even serieus graag, ik word er echt gek van..en kan me bij me vorige aanhechting akkefietje niet herinneren dat het zo lang duurde.quote:
Heb je geen rambomes? Dan kun je je schouder opensnijden en fixen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
wat kan hij doen, behalve me een paar stomme repetetieve oefeningen voorschrijven??
Ik heb trouwens het gevoel steeds alsof er gewoon iets klem zit..zoals bij je arm uit de kom.
Zou een korte felle ruk aan de arm erg veel schade kunnen brengen aan een eventuele overbelaste aanhechting?
Of kan ik de gok nemen?
Gewoon blijven trainen en bij oefeningen waar je last heb lichter gewicht doen met veel reps of helemaal overslaan niks overbelasten.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:24 schreef SHE het volgende:
[..]
Even serieus graag, ik word er echt gek van..en kan me bij me vorige aanhechting akkefietje niet herinneren dat het zo lang duurde.
Mijn God. Ik weet niet of je überhaupt wilt dat je schouder herstelt, maar op deze manier ben je wel hard op weg 'em voor lange tijd naar de typhus te helpenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:20 schreef SHE het volgende:
[..]
Fysio is voor homo's
Of kan ik de gok nemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |