Ik lees er verschillende dingen over mbv Google. Maar het was één van de instructeurs die me in de Smithmachine dirigeerde. Ik word nog een klein beetje onderschat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 16:30 schreef LedZep het volgende:
Smithmachine squats zijn zo gruwelijk slecht en bagger dat je beter NIET kunt squatten dan in een smithmachine
Idd en dan zie je ze in de spiegel kijken hoe ze het uitvoeren, terwijl ik dan denk wtf kijk je nou man zie je zelf niet dat het nergens op slaat wat je doet. Maarja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:14 schreef mister_popcorn het volgende:
ik vraag me altijd echt af of die mensen enig idee hebben wat ze aan 't doen zijn. Volgens mij denken heel veel mensen veel en veel te simpel over het trainen met gewichten.
Dat zeggen dikke mensen ook wel is, ja maar ik wil niet gespierd worden hoor. Nee wou je wel dik worden dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef synthesix het volgende:
Ja ech he. Laatst nog in een ander topic hier zo'n gastje iets in de van: Maar ik doe het rustig aan. want ik hoef niet zo kleerkast te worden, zoiets wat op men's heath staat is wel goed.
En dan ook nog denken dat je vet weinig gaat eten en dan _tegelijk_ vet kwijt raakt en spieren aan zet
Achja...
Hoe doe je dat dan, want mijn vriendin wil ook gaan trainen (maar het zou zonde zijn als daar iets verloren ging).quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die ken ik zeker ja![]()
[zeurmodus aan]
Als ik zeg dat ik aan KT doe, dan is 't 1e wat gezegd wordt: Maar je moet niet te breed worden he, dat je geen borsten meer hebt en dat je niet vrouwelijk meer bent
Net alsof dat gebeurt in 1 dag?![]()
[/zeurmodus uit]
Ik vind het mooi om wat spiertjes te hebben...maar ik wil nog steeds een meid blijven
Dus ik wil mijn borsten houden en vrouwelijk blijven
Dat vond ik ook altijd, tot ik ze een keer op de legpress deed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 19:45 schreef Gio het volgende:
Maar de smith machine is wel lekker voor mijn standing calf raises!
* LedZep weet alles, dus dit ook!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:38 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Idd en dan zie je ze in de spiegel kijken hoe ze het uitvoeren, terwijl ik dan denk wtf kijk je nou man zie je zelf niet dat het nergens op slaat wat je doet. Maarja.
[..]
Dat zeggen dikke mensen ook wel is, ja maar ik wil niet gespierd worden hoor. Nee wou je wel dik worden dan?
[..]
Hoe doe je dat dan, want mijn vriendin wil ook gaan trainen (maar het zou zonde zijn als daar iets verloren ging).
[..]
Dat vond ik ook altijd, tot ik ze een keer op de legpress deed.
Ik denk niet dat een vrouw dermate grote pecs kan kweken dat de borst er onder gaat hangenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:53 schreef synthesix het volgende:
Maar als je pecs ech te groot worden dan ziet het er niet meer uit omdat je dan eerst de bovenkant van de pec ziet en dan de borst eronder![]()
Zou dus eigenlijk sowieso niet bovenkant borst trainen als vrouw.
2000 bij een zittend leven, als standaard. Haal dat dieeten uit haar hoofd. Afvallen = op je dagelijke behoefte zitten ZONDER sport/beweging meegerekend, en een tekort creëren d.m.v. cardio. Minder eten helpt alleen de eerste week.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
Maar ze heeft complex over haar buik, omdat haar moeder daar over klaagt (slaat echt helemaal nergens op). Daarom is ze altijd aan het dieeten enzo, ik ga binnenkort ff soort van voedingsschema voor haar maken, maar aan hoeveel calorien moet ik denken?
Ach, gewoon de basis net als bij mannen. Squats + rows + bench (machine) + overhead press is een mooie basis... triceps- en bicepsoefening erbij, en mss lunges ("voor de billen"quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:59 schreef ivosnivo het volgende:
Dat heb ik haar dus eindelijk aan haar verstand kunnen brengen. Vandaar het voedings en trainingsplan. Maar ik heb geen verstand van vrouwen trainen. Gewoon beetje benen en buik laten trainen?
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:51 schreef ivosnivo het volgende:
Maar ze heeft complex over haar buik, omdat haar moeder daar over klaagt (slaat echt helemaal nergens op). Daarom is ze altijd aan het dieeten enzo, ik ga binnenkort ff soort van voedingsschema voor haar maken, maar aan hoeveel calorien moet ik denken?
Grappig, bij mij was het net andersomquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 20:38 schreef ivosnivo het volgende:
Dat vond ik ook altijd, tot ik ze een keer op de legpress deed.
Haha ja dat mag ook wel. Alleen ga ik haar niet aan de eiwitten krijgen denk ik zo. Misschien een bekertje melk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:06 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Wat ik eet of wat mijn trainingsschema is?
Post eens wat foto's zodat we kunnen beoordelen over je wel genoeg eet!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:06 schreef Frautie het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
Wat ik eet of wat mijn trainingsschema is?
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 21:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een vrouw dermate grote pecs kan kweken dat de borst er onder gaat hangen. (Tenzij wat hulp van GH en testosteron
)
Ik train 3 dagenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:27 schreef ivosnivo het volgende:]
Haha ja dat mag ook wel. Alleen ga ik haar niet aan de eiwitten krijgen denk ik zo. Misschien een bekertje melk.
Sinds wanneer heeft iedere vrouw een dermate hoog gehalte GH en test. als die trol? Natuurlijke levels zijn véél te laag om écht spiermassa aan te zetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 22:48 schreef synthesix het volgende:
[..]
[img]http://www.glendabozett.com/images/physiqueup2.jpg/img]
Hoe wou je dat noemen dan![]()
Ik ga over 2 weken om. Ik wil iedere maand gaan schuiven, zodat ik niet constant dezelfde oefeningen op dezelfde dagen doe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:00 schreef LedZep het volgende:
Ik vind het een goed schema.. alleen even een paar puntjes:
1. "billen" is niet echt apart te trainen... zou als ik jou was front squats naar dag 1 verplaatsen.. als het op dag 1 dan teveel wordt kan je evt triceps naar rugdag verplaatsen,, maar dat is niet echt noodzakelijk denk ik.
2. zowel front raises als behind neck press is voorste schouderkop (BNP spreekt dezelfde spieren aan als gewone military press). Zou dus front raises weglaten en dan bent over raises of face pulls erbij doen.
Het gaat ff om het ideequote:Op dinsdag 8 augustus 2006 23:05 schreef LedZep het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft iedere vrouw een dermate hoog gehalte GH en test. als die trol? Natuurlijke levels zijn véél te laag om écht spiermassa aan te zetten.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:25 schreef synthesix het volgende:
Hoe haal je trouwens het beste je biceps uit de dumbell bent-over row (met 1 klauw en poot op bench) ?
Ik deed ze vandaag namelijk ipv van gewone bb-bor, omdat m'n erector het niet zo goed meer aankon. Alleen mn biceps zaten ff fijn te branden, itt tot mn lats
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |