abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:32:43 #151
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40590128
O ja, moet 4 uur op straks. Ga nu toch maar eens pitten.

Ciao! Spreek u alleen vast wel weer uit een internetcafe!
Godfather Bodybuilding topic reeks
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:36:07 #152
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40590261
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Zeker jij zou moeten weten dat door trainen in de vakantie niet inhoudt dat je niet lekker van je vakantie kan genieten.

Juist even van 10-11 na je ontbijt even knallen in de 2 dagen is heerlijk om daarna eerst een gegrillde kip met wat rijst te eten bij een restaurantje aan de boulvevard en daarna 't strand op te gaan terwijl je nog steeds een brute pomp in je borst en armen hebt of de baco boys even de ogen uit te steken.
Kom op babe

het is niet hetzelfde..toen was ik drukker met mijn eten, training, kleurtje en chicks de ogen uitsteken dan met daadwerkelijk rondklooien.
Ik dronk toen geen druppel alcohol en at al helemaal niet in restaurants...where's the fun in that?

Ok, het gaat nu recht naar mijn heupen en reet...maar ik vind het stiekem toch wel lekker om van alles te proeven en een beetje aangeschoten een strandje op te rennen. Echt heel anders.
Had je me dit jaren geleden verteld, dan had ik je voor gek verklaard hoor! Toen vond ik het amusement genoeg om na het trainen nog even te paraderen op het strand.
Tegenwoordig haal ik mijn kicks uit andere zaken en probeer ik echt alle 'must do's ' los te laten.

Wat een perfecte wereld zou het zijn als ik me vol kon proppen, lam kon zuipen EN een paar buns of steel kon hebben
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:36:31 #153
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40590283
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef Mr.J het volgende:
O ja, moet 4 uur op straks. Ga nu toch maar eens pitten.

Ciao! Spreek u alleen vast wel weer uit een internetcafe!
Fijne vakantie !!
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:43:20 #154
19479 Mr.J
pi_40590579
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:36 schreef SHE het volgende:

[..]

Kom op babe

het is niet hetzelfde..toen was ik drukker met mijn eten, training, kleurtje en chicks de ogen uitsteken dan met daadwerkelijk rondklooien.
Ik dronk toen geen druppel alcohol en at al helemaal niet in restaurants...where's the fun in that?
Ik drink al jaren geen alcohol en let op wat ik eet in een restaurant (dat wilt niet zeggen dat je niet lekker kan eten). Gaat prima zo dus, zat fun hoor.
quote:
Ok, het gaat nu recht naar mijn heupen en reet...maar ik vind het stiekem toch wel lekker om van alles te proeven en een beetje aangeschoten een strandje op te rennen. Echt heel anders.
Had je me dit jaren geleden verteld, dan had ik je voor gek verklaard hoor! Toen vond ik het amusement genoeg om na het trainen nog even te paraderen op het strand.
Tegenwoordig haal ik mijn kicks uit andere zaken en probeer ik echt alle 'must do's ' los te laten.
Ah, maar als je het als "must do's" ziet is dat al wat anders dan het zien als een prettige bezigheid zoals lekker eten, strandjes oprennen etc.

Maar goed, wie weet hoe ik er over 5 jaar tegenaan kijk. Maybe zie ik 't dan ook wel als "must do's" (denk 't echter niet). Vermaak me nu iig prima met die hele lifestyle. Weer eens wat anders dan een fles vodka en 2 gram coke op een avond.
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:43:56 #155
19479 Mr.J
pi_40590608
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:36 schreef SHE het volgende:

[..]

Fijne vakantie !!
Tnx.

Ben echt weg nu.
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:21:17 #156
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40592111
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Mr.J het volgende:
O ja, morgen op vakantie.

Costa del Sol. Lekker zonnen op 't strand, goed eten en trainen. Heb mijn schema van 5x per week wel teruggebracht naar 3x per week (Borst+Biceps+Triceps / Quads + Hamstrings + Kuiten + Buik / Rug + Traps + Schouders).

Mijn koffer inhoud bestaat uit eiwitpoeder, havermout, mijn hele vitamines/mineralen zooi, een zwembroek, badlaken en een tandenborstel.
Veel plezier!
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
  maandag 7 augustus 2006 @ 23:23:12 #157
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40592193
Mag weer gaan schuiven met de cardio. Ik doe 't nu na de KT maar dat werkt voor geen meter. Ik heb er geen zin in en ik ben te laat thuis....

Dus ik ga maar kijken of ik er voor te porren ben om eerder mijn bed uit te komen om een rondje langs de plas te rennen...
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
pi_40600593
Potverdegodver.. Er is gewoon geen vreten meer in huis.
Geen brood. Geen brinta. Niks. Alles is op. Er zijn alleen nog koekjes en borrelnootjes zo'n beetje
Echt de bodybuilder nachtmerrie dit

Ik moeten etennnn
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:01:47 #159
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40600648
borrelnootjes zijn bulkvoeier hoor, me dunkt

vanaf volgende week ga ik weer aan de gang, dan verwacht ik van mijn pijntjes af te zijn. En dan wil ik in 4 weken minstens 15 kilo winnen op de squat, moet lukken. Vooral ook omdat ik wel een aantal kg kwijt denk te zijn.
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_40600837
Ja bulkvoer ja, maar ik zit in de cut, en ik kan het nu dus ook niet hebben om niet te ontbijten.
Bovendien zijn het echt van die junkfood borrelnootjes, met paneermeel enzo

Maarja, dan maar een halve liter karnemelk met een schepje proteinepoeder genomen. Vult lekker zeg
pi_40601062
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:09 schreef synthesix het volgende:
Ja bulkvoer ja, maar ik zit in de cut, en ik kan het nu dus ook niet hebben om niet te ontbijten.
Bovendien zijn het echt van die junkfood borrelnootjes, met paneermeel enzo

Maarja, dan maar een halve liter karnemelk met een schepje proteinepoeder genomen. Vult lekker zeg
Melk + Proteine is huis... Wat zeur je dan als je in de cut zit?
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 10:19:35 #162
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40601075
boodschapjes doen is geen optie? de winkels zijn gewoon open heur
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_40604732
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef McGilles het volgende:

[..]

Melk + Proteine is huis... Wat zeur je dan als je in de cut zit?
Proteine is duur Bovendien was het karnemelk
Serieus, echt NOOIT doen, karnemelk met (Vanille) proteine mixen. Met gewone melk is vanille het al niet lekker, maar met karnemelk is het gewoon ronduit afschuwlijk

Tja, winkels, hallo ik ben lui

Karnemelk+Proteine
Zanger Bob
Talpa
pi_40604811
Hoe haal je trouwens het beste je biceps uit de dumbell bent-over row (met 1 klauw en poot op bench) ?
Ik deed ze vandaag namelijk ipv van gewone bb-bor, omdat m'n erector het niet zo goed meer aankon. Alleen mn biceps zaten ff fijn te branden, itt tot mn lats
pi_40604974
Ik zag trouwens vandaag weer zo iets moois bij ons in de gym. Zon vadsige 40-jarige zeug van 80 kilo, die iets wat op een goodmorning leek aan het doen was. Met 2 dumbelltjes van 1 kg in de klauwen voor haar borst geklemd, en dan gewoon iets van 15 graden voorover te buigen
Owja tuurlijk, je bovenlichaam weeg al 40kg ofzo, en dan doe je er nog ff 2 kg bij, nee dat helpt
En dan ook nog gewoon zon klein klotestukje bewegen he... Als het niet om te janken was, was het om te lachen
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 13:12:34 #166
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40606393
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef synthesix het volgende:
Ik zag trouwens vandaag weer zo iets moois bij ons in de gym. Zon vadsige 40-jarige zeug van 80 kilo, die iets wat op een goodmorning leek aan het doen was. Met 2 dumbelltjes van 1 kg in de klauwen voor haar borst geklemd, en dan gewoon iets van 15 graden voorover te buigen
Owja tuurlijk, je bovenlichaam weeg al 40kg ofzo, en dan doe je er nog ff 2 kg bij, nee dat helpt
En dan ook nog gewoon zon klein klotestukje bewegen he... Als het niet om te janken was, was het om te lachen
Dat soort mensen heb je overal

Ze probeert iig te sporten, d'r zijn er ook zat die op de bank blijven zitten
pi_40606969
Je kan je ook afvragen of ze niet net zo goed op die bank kunnen zitten
pi_40608305
ik vraag me altijd echt af of die mensen enig idee hebben wat ze aan 't doen zijn. Volgens mij denken heel veel mensen veel en veel te simpel over het trainen met gewichten.
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:41:00 #169
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40609203
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:14 schreef mister_popcorn het volgende:
ik vraag me altijd echt af of die mensen enig idee hebben wat ze aan 't doen zijn. Volgens mij denken heel veel mensen veel en veel te simpel over het trainen met gewichten.
Waarschijnlijk niet. Maar dat ligt of aan hunzelf (dus 't zijn prutsers ) of aan de begeleiding (die ze waarschijnlijk niet krijgen...of niet goed iig).

Dus of ze gaan zich erin verdiepen en 't gaat van prutser niveau naar iemand die goed en gestructureerd wil sporten.....of ze kappen ermee....
pi_40609216
Ja ech he. Laatst nog in een ander topic hier zo'n gastje iets in de van: Maar ik doe het rustig aan. want ik hoef niet zo kleerkast te worden, zoiets wat op men's heath staat is wel goed.
En dan ook nog denken dat je vet weinig gaat eten en dan _tegelijk_ vet kwijt raakt en spieren aan zet
Achja...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 15:07:57 #171
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40610032
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef synthesix het volgende:
Ja ech he. Laatst nog in een ander topic hier zo'n gastje iets in de van: Maar ik doe het rustig aan. want ik hoef niet zo kleerkast te worden, zoiets wat op men's heath staat is wel goed.
En dan ook nog denken dat je vet weinig gaat eten en dan _tegelijk_ vet kwijt raakt en spieren aan zet
Achja...
Die ken ik zeker ja

[zeurmodus aan]

Als ik zeg dat ik aan KT doe, dan is 't 1e wat gezegd wordt: Maar je moet niet te breed worden he, dat je geen borsten meer hebt en dat je niet vrouwelijk meer bent

Net alsof dat gebeurt in 1 dag?

[/zeurmodus uit]

Ik vind het mooi om wat spiertjes te hebben...maar ik wil nog steeds een meid blijven
Dus ik wil mijn borsten houden en vrouwelijk blijven
pi_40611357
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef Frautie het volgende:

[..]

Die ken ik zeker ja

[zeurmodus aan]

Als ik zeg dat ik aan KT doe, dan is 't 1e wat gezegd wordt: Maar je moet niet te breed worden he, dat je geen borsten meer hebt en dat je niet vrouwelijk meer bent

Net alsof dat gebeurt in 1 dag?

[/zeurmodus uit]

Ik vind het mooi om wat spiertjes te hebben...maar ik wil nog steeds een meid blijven
Dus ik wil mijn borsten houden en vrouwelijk blijven
Amen to that!
Hoewel ik überhaupt al niet heel veel borst heb....
Mischien kan ik beter naar de digitale sportschool gaan.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40611693
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:47 schreef Webkim het volgende:

[..]

Amen to that!
Hoewel ik überhaupt al niet heel veel borst heb....
Mischien kan ik beter naar de digitale sportschool gaan.
Misschien komen ze wat naar voren als je heel veel gaat bandrukken
pi_40611897
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef synthesix het volgende:

[..]

Misschien komen ze wat naar voren als je heel veel gaat bandrukken
En ik vond mijn gay-squats met de Smith al zo hardcore...
proest...
Hardloper.
IG @webkim
pi_40612321
Ik vat 'm ff niet? Wat bedoel je

Squats in de smithmachine zijn volgens mij not done ivm blessures enzo trouwens

[ Bericht 31% gewijzigd door synthesix op 08-08-2006 16:21:20 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')