Kom op babequote:Op maandag 7 augustus 2006 22:30 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Zeker jij zou moeten weten dat door trainen in de vakantie niet inhoudt dat je niet lekker van je vakantie kan genieten.
Juist even van 10-11 na je ontbijt even knallen in de 2 dagen is heerlijk om daarna eerst een gegrillde kip met wat rijst te eten bij een restaurantje aan de boulvevard en daarna 't strand op te gaan terwijl je nog steeds een brute pomp in je borst en armen hebt of de baco boys even de ogen uit te steken.
Fijne vakantie !!quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:32 schreef Mr.J het volgende:
O ja, moet 4 uur op straks. Ga nu toch maar eens pitten.
Ciao! Spreek u alleen vast wel weer uit een internetcafe!
Ik drink al jaren geen alcohol en let op wat ik eet in een restaurant (dat wilt niet zeggen dat je niet lekker kan eten). Gaat prima zo dus, zat fun hoor.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Kom op babe
het is niet hetzelfde..toen was ik drukker met mijn eten, training, kleurtje en chicks de ogen uitsteken dan met daadwerkelijk rondklooien.
Ik dronk toen geen druppel alcohol en at al helemaal niet in restaurants...where's the fun in that?
Ah, maar als je het als "must do's" ziet is dat al wat anders dan het zien als een prettige bezigheid zoals lekker eten, strandjes oprennen etc.quote:Ok, het gaat nu recht naar mijn heupen en reet...maar ik vind het stiekem toch wel lekker om van alles te proeven en een beetje aangeschoten een strandje op te rennen. Echt heel anders.
Had je me dit jaren geleden verteld, dan had ik je voor gek verklaard hoor! Toen vond ik het amusement genoeg om na het trainen nog even te paraderen op het strand.
Tegenwoordig haal ik mijn kicks uit andere zaken en probeer ik echt alle 'must do's ' los te laten.
Veel plezier!quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Mr.J het volgende:
O ja, morgen op vakantie.
Costa del Sol. Lekker zonnen op 't strand, goed eten en trainen. Heb mijn schema van 5x per week wel teruggebracht naar 3x per week (Borst+Biceps+Triceps / Quads + Hamstrings + Kuiten + Buik / Rug + Traps + Schouders).
Mijn koffer inhoud bestaat uit eiwitpoeder, havermout, mijn hele vitamines/mineralen zooi, een zwembroek, badlaken en een tandenborstel.![]()
Melk + Proteine is huis... Wat zeur je dan als je in de cut zit?quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:09 schreef synthesix het volgende:
Ja bulkvoer ja, maar ik zit in de cut, en ik kan het nu dus ook niet hebben om niet te ontbijten.
Bovendien zijn het echt van die junkfood borrelnootjes, met paneermeel enzo
Maarja, dan maar een halve liter karnemelk met een schepje proteinepoeder genomen. Vult lekker zeg
Proteine is duurquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:19 schreef McGilles het volgende:
[..]
Melk + Proteine is huis... Wat zeur je dan als je in de cut zit?
Dat soort mensen heb je overalquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 12:29 schreef synthesix het volgende:
Ik zag trouwens vandaag weer zo iets moois bij ons in de gym. Zon vadsige 40-jarige zeug van 80 kilo, die iets wat op een goodmorning leek aan het doen was. Met 2 dumbelltjes van 1 kg in de klauwen voor haar borst geklemd, en dan gewoon iets van 15 graden voorover te buigen
Owja tuurlijk, je bovenlichaam weeg al 40kg ofzo, en dan doe je er nog ff 2 kg bij, nee dat helpt![]()
En dan ook nog gewoon zon klein klotestukje bewegen he... Als het niet om te janken was, was het om te lachen
Waarschijnlijk niet. Maar dat ligt of aan hunzelf (dus 't zijn prutsersquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:14 schreef mister_popcorn het volgende:
ik vraag me altijd echt af of die mensen enig idee hebben wat ze aan 't doen zijn. Volgens mij denken heel veel mensen veel en veel te simpel over het trainen met gewichten.
Die ken ik zeker jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 14:41 schreef synthesix het volgende:
Ja ech he. Laatst nog in een ander topic hier zo'n gastje iets in de van: Maar ik doe het rustig aan. want ik hoef niet zo kleerkast te worden, zoiets wat op men's heath staat is wel goed.
En dan ook nog denken dat je vet weinig gaat eten en dan _tegelijk_ vet kwijt raakt en spieren aan zet
Achja...
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:07 schreef Frautie het volgende:
[..]
Die ken ik zeker ja![]()
[zeurmodus aan]
Als ik zeg dat ik aan KT doe, dan is 't 1e wat gezegd wordt: Maar je moet niet te breed worden he, dat je geen borsten meer hebt en dat je niet vrouwelijk meer bent
Net alsof dat gebeurt in 1 dag?![]()
[/zeurmodus uit]
Ik vind het mooi om wat spiertjes te hebben...maar ik wil nog steeds een meid blijven
Dus ik wil mijn borsten houden en vrouwelijk blijven
Misschien komen ze wat naar voren als je heel veel gaat bandrukkenquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:47 schreef Webkim het volgende:
[..]
Amen to that!
Hoewel ik überhaupt al niet heel veel borst heb....
Mischien kan ik beter naar de digitale sportschool gaan.![]()
quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 15:58 schreef synthesix het volgende:
[..]
Misschien komen ze wat naar voren als je heel veel gaat bandrukken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |