Ik doe gewoon aan hardlopen tijdens mijn 'bulk', conditie is ook belangrijk. Er lopen er bij ons een paar rond in de sportschool die na 1 keer traplopen al bekaf zijnquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:55 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
doe gwn voort met de bulk en als je echt vet wordt, verlaag je kcals dan in je dieet en als je ecto bent zal dat vet er door gwn te trainen er wel terug afgaan, en anders doe je er wat cardio bij.
maar cardio tijdens een bulk lijkt me tijdverspilling omdat je dan evegoed gwn wat minder kan eten zodat je de cardio kan overslagen
Zijn geen uitspraken over te doen, behalve dat gewichten >bodyweight altijd goed zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Webkim het volgende:
* Webkim schiet meteen weer in streber-modus:
Even zodat ik weet waar ik heen moet werken: wat is voor een vrouw een net gewicht om te squatten mbv een powerrack?Even voor het idee: horizontale legpress doe ik met 90 kg.
Tuurlijk wel, 500 kg is best een net gewichtquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:44 schreef LedZep het volgende:
[..]
Zijn geen uitspraken over te doen, behalve dat gewichten >bodyweight altijd goed zijn.
Maak me de kop niet gek...quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Als je 100 kilo squat (diep genoeg) krijg je van mij een kusje Webkim
je strooit met wat stats, maar wat of wie wil je zijn?quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:20 schreef Webkim het volgende:
* Webkim schiet meteen weer in streber-modus:
Even zodat ik weet waar ik heen moet werken: wat is voor een vrouw een net gewicht om te squatten mbv een powerrack?Even voor het idee: horizontale legpress doe ik met 90 kg.
Komt goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:15 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Leurse
Het is wel belangrijk doelen te hebben. Niet zo zeer in gewichten misschien als moeilijk, maar je moet wel een stijgende lijn volhouden. En nouja, inderdaad voeding enzo.
Getoned a la Debbie Keskin ja. Die is prachtig gespierd en loeisterk, zonder iets aan vrouwelijkheid in te leveren. Ik hoef bijvoorbeeld geen Aimee Molleman-lijf, dat gaat me te ver. Buiten dat wil ik qua conditie ook nog sterker worden.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef SHE het volgende:
[..]
je strooit met wat stats, maar wat of wie wil je zijn?
wil je een getoned lichaam?
wil je een professioneel bodybuilder worden?
wil je de grenzen van je eigen lichaam verkennen?
wat?
pas als je antwoord hebt op die vragen, kun je jezelf ook doelen stellen.
Ik heb denk ik een stuk of 100 meiden zoals jij in mijn sportschool gehad en ze willen allemaal met de grote jongens meedoen...vergeet alleen niet dat je een dame bent.
Mocht je toch 1 van die bijzondere gevallen zijn, die zich wil meten met de mannen ( voor zover mogelijk ) en een BB-lifestyle ambieert, dan moet je je realiseren dat je moet gaan leven als een beest.
Dan ga je elke dag een bizarre grens over en is er maar 1 ding en 1 ding alleen belangrijk..je lichaam en zijn prestaties
begrijp me goed, ik wil niet de betweter uithangen en ik vind tjiks die niet bang zijn voor ijzer, duizend kusjes waard...maar heb je een duidelijk doel voor jezelf gesteld? Dat is me nog niet helemaal duidelijk geworden adv je posts.
NB : chicks & ijzer rocken![]()
Nee, dan krijg je biceps en abs foto's waar je het warm van krijgt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:37 schreef J-Will het volgende:
als je er net als die debbie uitziet, krijgen we dan ook foto's in een krap stringetje
ja hubba bubba dat is me 't kontje welquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:37 schreef J-Will het volgende:
als je er net als die debbie uitziet, krijgen we dan ook foto's in een krap stringetje
Verlicht mij toch, O grote ledzepquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:27 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat snap jij (nog) niet, m'njongen. Geeft niet, geeft niet![]()
Zeg het nou, zeg het nouquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef LedZep het volgende:
De testosteronlevels stijgen steeds verder in dit topic
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:45 schreef synthesix het volgende:
[..]
Verlicht mij toch, O grote ledzep![]()
Ik ben alweer een maandje of wat off cycle. Hou mij erbuiten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:48 schreef LedZep het volgende:
De testosteronlevels stijgen steeds verder in dit topic
1) jij hebt de douane wat uit te leggen zometeenquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Mr.J het volgende:
O ja, morgen op vakantie.
Costa del Sol. Lekker zonnen op 't strand, goed eten en trainen. Heb mijn schema van 5x per week wel teruggebracht naar 3x per week (Borst+Biceps+Triceps / Quads + Hamstrings + Kuiten + Buik / Rug + Traps + Schouders).
Mijn koffer inhoud bestaat uit eiwitpoeder, havermout, mijn hele vitamines/mineralen zooi, een zwembroek, badlaken en een tandenborstel.![]()
Echte fanatiekelingen zoeken eerst een sportschool en boeken daarna een vakantie er in de buurt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 20:24 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
1) jij hebt de douane wat uit te leggen zometeen![]()
2) weet je wel zeker dat er een sportschool is, want tegenwoordig heeft elk "hotel" een "sportzaal", die in de meeste gevallen bestaat uit gewichtjes tot 8 kg en 1 of 2 verlopen machines...
Er zit idd een hardcore gym op 10 minuutjes lopen met dumbbells tot 45kg.quote:Op maandag 7 augustus 2006 21:05 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Echte fanatiekelingen zoeken eerst een sportschool en boeken daarna een vakantie er in de buurt.
Lol, zo ging ik vroeger ook weg...in koffer zaten meer supplementen dan kleding. Alles sleepte ik mee en natuurlijk was de voorwaarde voor vertrek dat er een classified gym zatquote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Mr.J het volgende:
O ja, morgen op vakantie.
Costa del Sol. Lekker zonnen op 't strand, goed eten en trainen. Heb mijn schema van 5x per week wel teruggebracht naar 3x per week (Borst+Biceps+Triceps / Quads + Hamstrings + Kuiten + Buik / Rug + Traps + Schouders).
Mijn koffer inhoud bestaat uit eiwitpoeder, havermout, mijn hele vitamines/mineralen zooi, een zwembroek, badlaken en een tandenborstel.![]()
Hoe train jij tegenwoordig? Begeleid je nog mensen? Puur recreatief?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:18 schreef SHE het volgende:
Oh ja, en mijn schouder is weer ok...alleen als ik een shirt over mijn hoofd trek voel ik 'm nog iets![]()
panic mode off
Veel langer off hoor. Minimaal is; time on = time off. Trek dat langer door en begin pas in oktober weer.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:05 schreef LedZep het volgende:
Hardcore MrJ
Hmm een maandje off dus? Wanneer start je dan weer een nieuw kuurtje? En hoe gaat dat in z'n werk, probeer je elke keer weer iets anders of heb je vaste combinaties?
En je kuurt nu standaard 2x per jaar oid, of meer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Veel langer off hoor. Minimaal is; time on = time off. Trek dat langer door en begin pas in oktober weer.
Testosteron is mijn inziens altijd de basis. Dat is gewoon een 1 op 1 kopie van je lichaamseigen hormoon dat zoveel belangrijke dingen in je lichaam doet. Die onderdrukken dmv AAS is 1, maar zet daar dus altijd synthetische test. tegenover.
Verder heb ik de laatste paar keer Trenbolone erbij gezet. Bevalt prima die combi. Dus die 2 zal het worden, eventueel masteron voor een keiharde look en dat is 't wel qua steroiden. Ga ook niet meer lange cycles doen want de meeste groei pak je in de eerste weken. Zeker met korte esters (halfwaarde 2,5 dag tegenover pak 'em beet 10,5 dag van een lange ester). Dus korte en krachtige cycles. Onderdrukking vind namelijk meer plaats door tijdsduur dan hoge hoeveelheden. Dus hard in, fast out. Nieuwe cycle zal dan gok ik 4 weekjes zijn. En dan eventueel een toevoeging van het meest anabole hormoon wat er is, het opslaghormoon insuline. Maar dat is dan eten met een stopwatch als 't ware. Dat dus alleen als toevoeging als alles perfect in orde is en blijft.
Zeker jij zou moeten weten dat door trainen in de vakantie niet inhoudt dat je niet lekker van je vakantie kan genieten.quote:
Stap nu dus van lange cycles af naar kortere. Daar kan je er meer van doen in een jaar. Elke 3 maanden 1 van 4 weken ofzo. En alleen als alles op dat moment goed is. Niet te druk op werk, lekker in mijn vel zitten etc. 't Scheelt echter dat ik altijd wel lekker in mijn vel zit.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:29 schreef LedZep het volgende:
[..]
En je kuurt nu standaard 2x per jaar oid, of meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |