abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40454960
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]

Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.

Zou ik...? 2007...?
Pssst... Ze hebben gelijk hoor
Merjeh, meestal gaan spekbuikjes gepaard met spekbeentjes, -armpjes, -hoofdjes, -lovehandles enz. Dus wees maar blij met je wasbordje
pi_40457945
quote:
[frustratiemodus]

Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.

Zou ik...? 2007...?

toch niet in competitie een benchpress is écht goedkoper heur

begin iig al maar aan die squatass féminin
balsporten :r
pi_40461772
Damn zeg. M'n dual-factortraining wil nog niet echt lukken

Ik heb dus nu 3x p/w 5sets Squat/Bent-over Row/Rom. DL en 2x p/w 5sets Bench Pr. en 1x p/w 3 sets Military Press.
Eerste dag heb ik squats 5 reps gedaan, en rom. DL 10 reps. Alleen nu vandaag weer squats gedaan, met 30kg itt 40kg de vorige keer, en 15sets. Maar ik voel het allen maar in mn onderrug

Beetje kut dit. Op deze manier is mn onderrug volgens mij na 1 week al aan een deloading fase toe, terwijl ik er niet eens onderug specifieke oefeningen in heb

Wat te doen, wat te doen...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:54:00 #204
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40461853
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef synthesix het volgende:

Single factor split schema.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:01:36 #205
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40462067
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

[afbeelding]

toch niet in competitie een benchpress is écht goedkoper heur

begin iig al maar aan die squatass féminin
Technogym
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:04:13 #206
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40462133
pff ik denk ik ga lekker heel de week weer in de sportschool hangen, maar ik heb nog steeds spierpijn van maandag en ben ubermoe
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:04:38 #207
140141 ivosnivo
pi_40462145
Zo Jay Cutler - One step closer is eindelijk binnen
pi_40462285
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef synthesix het volgende:
Damn zeg. M'n dual-factortraining wil nog niet echt lukken

Ik heb dus nu 3x p/w 5sets Squat/Bent-over Row/Rom. DL en 2x p/w 5sets Bench Pr. en 1x p/w 3 sets Military Press.
Eerste dag heb ik squats 5 reps gedaan, en rom. DL 10 reps. Alleen nu vandaag weer squats gedaan, met 30kg itt 40kg de vorige keer, en 15sets. Maar ik voel het allen maar in mn onderrug

Beetje kut dit. Op deze manier is mn onderrug volgens mij na 1 week al aan een deloading fase toe, terwijl ik er niet eens onderug specifieke oefeningen in heb

Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?
pi_40462315
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:01 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Technogym
T3ChN0gYM
pi_40462647
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?
Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.

Maar hoe kan ik mn training dan het beste indelen? Maar 1 keer per week de grote compound oefeningen doen en voor de rest isolatie (Technogym) exercises ofzo?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:24:01 #211
140141 ivosnivo
pi_40462766
Je kunt ook andere oefeningen doen met losse gewichten hoor
pi_40462940
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.

Maar hoe kan ik mn training dan het beste indelen? Maar 1 keer per week de grote compound oefeningen doen en voor de rest isolatie (Technogym) exercises ofzo?
Voorbeeldje:

3x squats, 2x light, 1x heavy (dit bouw je op, dwz na een aantal weken of na je eerste deload doe je 1x light, 1x medium 1x heavy etc)
2x pulls, waarvan minstens 1 light (kan ook allebei om te beginnen)
Geen bent rows..enkel chest supported of dumbbell row oid

En dan maar opbouwen..na elke deload iets meer.. iets zwaarder, whatever. Als het maar progressief is.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:30:13 #213
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40462942
quote:
[frustratiemodus]

* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Zou ik...? 2007...?
Ieder zijn smaak De een houdt van een buik met vetjes, de ander met spier...
Ik zou me er niet al te druk om maken....

En die ufc is stoer! Wat je misschien ook leuk vindt is survival sport. Ik heb deze bij mij in de buurt zitten: http://www.ssov.nl/index.html

Maar ik laat daar pas volgend jaar een keer mijn neus zien. Je conditie moet daar zó goed voor zijn en je moet je eigen gewicht met gemak kunnen dragen...

Dat duurt nog wel ff voor ik dat kan
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40462962
En uit principe ben ik tegen T3ChN0gYM, maar goed, dat kon je ook wel verwachten van mij.
pi_40463606
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef Frautie het volgende:

[..]

En die ufc is stoer! Wat je misschien ook leuk vindt is survival sport. Ik heb deze bij mij in de buurt zitten: http://www.ssov.nl/index.html
Ook wel übercool ja! Ik zat laatst te bedenken dat ik wel eens wil proberen of ik een beetje vlot over een stormbaan kom.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40463734
Update:

Ik ben bang dat de enorme stroom kcals mij toch teveel worden en dat ik weleens behoorlijk vet zou kunnen worden deze winter. Daarom ga ik de komende tijd 's morgens wat conditiewerk doen, zodat ik vet verbrand, om overdags continue door te vreten. Denk ergens dat ik mijn vet% wel wat in toom kan houden zonder verminderde spiermassawinst te krijgen. Als ik weer geld heb ga ik mss de sandbag set van Iron Mind kopen, kan ik conditietraining doen waarbij de spieren ook belast worden. Twee vliegen in 1 klap.
pi_40464076
Ehm... Led....
Ligt het aan mij of maak jij om de dag een nieuw plan?
Hardloper.
IG @webkim
pi_40464317
Waarom eet je niet gewoon wat minder led? Ik snap niet wat het voor nut heeft om extra calorieën binnen te krijgen om vervolgens weer te verbranden?

En die sandbag set he.. Kun je die niet net zo goed gewoon zelf maken? Ik bedoel gewoon een stuk polyester- of acrylstof ofzo kopen, dubbel vouwen en ff aan je ma vragen of ze het aan elkaar wil stikken als ze een naaimachine heeft.
pi_40464329
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Webkim het volgende:
Ehm... Led....
Ligt het aan mij of maak jij om de dag een nieuw plan?
Nee. Ik voeg enkel dingen toe aan het bestaande plan.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:20:17 #220
140141 ivosnivo
pi_40464339
haha
pi_40464370
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef synthesix het volgende:
Waarom eet je niet gewoon wat minder led? Ik snap niet wat het voor nut heeft om extra calorieën binnen te krijgen om vervolgens weer te verbranden?

En die sandbag set he.. Kun je die niet net zo goed gewoon zelf maken? Ik bedoel gewoon een stuk polyester- of acrylstof ofzo kopen, dubbel vouwen en ff aan je ma vragen of ze het aan elkaar wil stikken als ze een naaimachine heeft.
Ik moet veel kcals hebben, monsterbulks zijn imo de beste manier (ondanks stijgingvet%). Sandbag set van Ironmind is kwalitatief gezien gewoon heel goed, en het gewicht is variabel door de verschillende compartimenten.
pi_40464485
Mag ik jullie niet allemaal een keer kapotmaken?
Lijkt me zo leuk! Kom een keer met z'n allen naar een Kim Spinningles.

Ah toe-ah toe-ah toe?
Hardloper.
IG @webkim
pi_40464610
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:

Ah toe-ah toe-ah toe?
Wat krijg ik ervoor terug?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:31:32 #224
19479 Mr.J
pi_40464654
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:

Ah toe-ah toe-ah toe?
Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?
pi_40464685
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Mag ik ook meedoen?!! Dan kan ik je shredded quads zien als je die stoere legging aan hebt!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:35:13 #226
19479 Mr.J
pi_40464778
Heb geen legging maar wel een lekker kort strak broekje.

Mag je spotten bij 't squaten.
pi_40465059
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:21 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik moet veel kcals hebben, monsterbulks zijn imo de beste manier (ondanks stijgingvet%). Sandbag set van Ironmind is kwalitatief gezien gewoon heel goed, en het gewicht is variabel door de verschillende compartimenten.
Maar ist het dan niet gewoon het calorieën-surplus dat de goede gains veroorzaakt? En door te cardio'en hef je dat dus weer op, gedeeltelijk althans.
pi_40465268
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef synthesix het volgende:

[..]

Maar ist het dan niet gewoon het calorieën-surplus dat de goede gains veroorzaakt? En door te cardio'en hef je dat dus weer op, gedeeltelijk althans.
Nee, want die cardio is vóór het ontbijt dus draait alleen op vetreserves. En in het geval van sandbag training doe je gewoon krachttraining, maar intensieve conditietraining (GPP eigenlijk) incluis.
pi_40465400
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee. Ik voeg enkel dingen toe aan het bestaande plan.
om het daarna teniet te doen (zoals die keer met die squats opbouwen dmv 20 reps te doen etc )
pi_40465436
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee, want die cardio is vóór het ontbijt dus draait alleen op vetreserves. En in het geval van sandbag training doe je gewoon krachttraining, maar intensieve conditietraining (GPP eigenlijk) incluis.
mên ga toch gwn een zak zand halen in de brico depot, 1euro voor 50kg wat wil je nog meer
pi_40465511
nu ik eindelijk van m'n liesklachten af ben krijg ik last aan de rechter pees van m'n bovenste pecs
pi_40465538
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

om het daarna teniet te doen (zoals die keer met die squats opbouwen dmv 20 reps te doen etc )
Boeiend, ik heb er wel gains mee gemaakt.

Als ik een sandbag bestel wil ik overigens wel kwaliteit en niet zo'n ding dat na een maand uit elkaar dondert van ongeluk.
pi_40465653
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef LedZep het volgende:

[..]

Als ik een sandbag bestel wil ik overigens wel kwaliteit en niet zo'n ding dat na een maand uit elkaar dondert van ongeluk.
maar voor 50 euro koop je 2500kg aan zandzakken
pi_40465729
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

maar voor 50 euro koop je 2500kg aan zandzakken
2500kg baggerzandzakken ja . Heb in de lokale tuincentra al gekeken.. hebben alleen maar dan die plastic dingen die enkel bedoeld zijn om het zand in te bewaren tot je het in de grond stampt oid, zoals normale mensen met zand doen . However, nobody said I was normal.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:59:40 #235
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40465756
Volgende week op vakantie, hoop dat ze in het hotel nog wat gewichten hebben liggen Werkt toch wel weer erg verslavend namelijk, en voel me al schuldig als ik een paar dagen niet kan trainen.

Maar zal wel weer 8 daagjes kapot brak in de zon liggen
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:19:35 #236
19479 Mr.J
pi_40466614
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef Tommy__ het volgende:
nu ik eindelijk van m'n liesklachten af ben krijg ik last aan de rechter pees van m'n bovenste pecs
Niet janken, blessures horen erbij.

Gewoon een combi van asprine (bloedverdunnend) en ibuprofen (ontstekingsremmend) nemen net zo lang tot je blessure chronisch is.
pi_40466876
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Gewoon een combi van asprine (bloedverdunnend) en ibuprofen (ontstekingsremmend) nemen net zo lang tot je blessure chronisch is.
mja ik ben eerder een doorzetter dan een pillepakker
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:19:37 #238
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40471894
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef Webkim het volgende:
Ook wel übercool ja! Ik zat laatst te bedenken dat ik wel eens wil proberen of ik een beetje vlot over een stormbaan kom.
Naja, ik denk dat dat vies tegenvalt. Maar ja, ik weet niet hoe sterk je bent
------------------------------------

Is 't trouwens een probleem als ik mijn whey drink met yoghort? Gisteraaf kwam ik tot de ontdekking dat ik geen melk meer in huis had Dus yoghurt genomen, maar da's best lekker
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:52:09 #239
19479 Mr.J
pi_40472441
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

mja ik ben eerder een doorzetter dan een pillepakker
Doorzetten met pijn gaat zo lastig he.
pi_40472525
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Sure.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40473290
Hoor ik hier een dubbele BB meeting aankomen?
1x gezamelijk gesloopt worden door Webkim tijdens een Spinningles
1x gezamelijk "trainen" waarbij o.a. LedZep kan kwijlen op de quadriceps van Mr.J
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_40473566
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:35 schreef Videopac het volgende:
Hoor ik hier een dubbele BB meeting aankomen?
1x gezamelijk gesloopt worden door Webkim tijdens een Spinningles
1x gezamelijk "trainen" waarbij o.a. LedZep kan kwijlen op de quadriceps van Mr.J
spinning heeft weinig te maken met BB-en, dus dan kunnen we er ook wel een klimaspect aan toevoegen. Lekker aan je vingertjes hangen

Oh ja frautie, wat die bikkeljongens bij SSOV doen is natuurlijk geen survival he... Dat is lekker apekooien. Survival is: leren hoe je overleeft in een onherbergzaam gebied als je echt in de penarie zit. Een onderdak bouwen, vuur maken, eten en water zoeken, niet doodgaan. Dat is heel iets anders als aan een touwladdertje slingeren, en na afloop lekker afpilzen in de warme kantine.
Ik kan dus ook altijd wel lachen (maar dan wel zo --> ) om mensen die met het bedrijf gaan "survivallen" in de ardennen.
ook al voelt 3 meter boven de grond in een autoband hangen voor veel moderne kantoortijgers misschien al als een enorme overlevingsstrijd

Hoe dan ook: het is best een leuke bezigheid, zolang je maar inziet dat het gewoon apekooien voor volwassenen is
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_40474080
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef Gripper het volgende:

[..]

spinning heeft weinig te maken met BB-en, dus dan kunnen we er ook wel een klimaspect aan toevoegen. Lekker aan je vingertjes hangen
Sure. Spinning en KT in Den Bosch en dan door naar de klimhal in Tilburg?
Pas op: ik durf het écht aan. Ben niet bang voor een kleine afgang. ;-) Dat kan ik pri-ma handelen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40474178
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef Webkim het volgende:

[..]

Pas op: ik durf het écht aan. Ben niet bang voor een kleine afgang. ;-) Dat kan ik pri-ma handelen.
Ik geloof wel dat je het aandurft, ik kan ook wel een teleurstelling verwerken. Ik weet toch al dat ik op het vlak van zware bonken metaal optillen toch hopeloos het schip in ga.
Anderen waarschijnlijk weer als ze aan hun pinken moeten hangen

Organiseer jij de driekamp-meet?
Mijn foto's op Flickr!
pi_40474312
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat je het aandurft, ik kan ook wel een teleurstelling verwerken. Ik weet toch al dat ik op het vlak van zware bonken metaal optillen toch hopeloos het schip in ga.
Anderen waarschijnlijk weer als ze aan hun pinken moeten hangen

Organiseer jij de driekamp-meet?
Aan je WÁT hangen?
Even dacht ik pinken te lezen. Whahaha....! Aan je pinken hangen. En dan weeg ik nog de helft van sommigen van jullie. *kuch*

Organiseren? Mwah, als er hier wat durfals rondlopen wil ik er best mijn gedachten eens over laten gaan. Kijken wat we voor elkaar kunnen krijgen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40474483
Ik heb me weer eens gruwelijk geërgerd aan mijn sportschool en de mensen die er rond lopen. God Christus, ik blijf er redelijk stoicijns onder, maar ondertussen gaat voor mij de lol er wel flink vanaf. Des te meer reden om die sandbag set te kopen, kan ik mooi 75% thuis trainen en enkel voor het noodzakelijk kwaad (en muay thai natuurlijk ) naar dat zootje ongeregeld.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:25:05 #247
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40474512
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef Webkim het volgende:

[..]

Spinning in Den Bosch... hmzzz.. heb gister net een huis gekocht in Buren, das aardig in de buurt.. dus lijkt mij wel lachen.. denk alleen dat ik na 5 minuten spinnen 3 weken moet bij komen...

enige fiets die ik heb staat in de schuur, met een 1000cc hulpmotortje
Ride like the devil is chasing you..........
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:43:34 #248
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40475168
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef LedZep het volgende:
Ik heb me weer eens gruwelijk geërgerd aan mijn sportschool en de mensen die er rond lopen. God Christus, ik blijf er redelijk stoicijns onder, maar ondertussen gaat voor mij de lol er wel flink vanaf. Des te meer reden om die sandbag set te kopen, kan ik mooi 75% thuis trainen en enkel voor het noodzakelijk kwaad (en muay thai natuurlijk ) naar dat zootje ongeregeld.
Ach bij ons loopt er op donderdag altijd een klasje schoolkinderen van 13 rond... die snapopen er echt geen reet van.. elke oefening doen ze verkeerd, ze lopen eigenlijk alleen maar ruimte te verspillen en apparaten te bezetten.. zat er gister eentje klem met bench press.. wel humor.....
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:56:08 #249
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40475558
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef Gripper het volgende:

[..]

Oh ja frautie, wat die bikkeljongens bij SSOV doen is natuurlijk geen survival he... Dat is lekker apekooien. Survival is: leren hoe je overleeft in een onherbergzaam gebied als je echt in de penarie zit. Een onderdak bouwen, vuur maken, eten en water zoeken, niet doodgaan. Dat is heel iets anders als aan een touwladdertje slingeren, en na afloop lekker afpilzen in de warme kantine.
Ik kan dus ook altijd wel lachen (maar dan wel zo --> ) om mensen die met het bedrijf gaan "survivallen" in de ardennen.
ook al voelt 3 meter boven de grond in een autoband hangen voor veel moderne kantoortijgers misschien al als een enorme overlevingsstrijd

Hoe dan ook: het is best een leuke bezigheid, zolang je maar inziet dat het gewoon apekooien voor volwassenen is
Het is apekooien voor volwassenen, daarom vind ik het denk ik ook leuk

Dat echte survivalen vind ik nl. al minder

Soms ben ik best een pluisje
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef RSV1000R het volgende:
Spinning in Den Bosch... hmzzz.. heb gister net een huis gekocht in Buren, das aardig in de buurt.. dus lijkt mij wel lachen.. denk alleen dat ik na 5 minuten spinnen 3 weken moet bij komen...

enige fiets die ik heb staat in de schuur, met een 1000cc hulpmotortje
Ik wil best wel een stukje rijden op jouw fiets

Twin powaah
pi_40475570
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef RSV1000R het volgende:

[..]

Ach bij ons loopt er op donderdag altijd een klasje schoolkinderen van 13 rond... die snapopen er echt geen reet van.. elke oefening doen ze verkeerd, ze lopen eigenlijk alleen maar ruimte te verspillen en apparaten te bezetten.. zat er gister eentje klem met bench press.. wel humor.....
Er was hier welgeteld 1 instructeur die wel wát van goede training afwist, en waar ik ook weleens mee trainde, maar die is gevlogen. Fysiotherapeut schijnt ook wel aardig wat kennis te hebben, maar zie ik bijna nooit trainen.

Tsja, en dan is het retedruk, hoor je overal om je heen de grootste bullshit die je kan verzinnen, van helse theorieen over "spanning op de borst houden bij het bankdrukken" tot riemen bij barbell curls om de onderrug te beschermen, deadlifts die gevaarlijk zijn voor je rug en de enige goede bencher (kutbenen incluis) die denkt aan zijn genetische potentieel te zitten omdat hij met baggerschema en baggertechniek niet verder komt dan 160kg.

Nah, ik ga over een maandje lekker elke morgen in de garage met mijn sandbag aan de gang (mét death metal ), daar kan ik bijna alles mee doen, en dan ga ik wel naar de sportschool om wat te benchen, curlen en wat andere shizzle.
pi_40477278
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef LedZep het volgende:
Nah, ik ga over een maandje lekker elke morgen in de garage met mijn sandbag aan de gang (mét death metal ), daar kan ik bijna alles mee doen, en dan ga ik wel naar de sportschool om wat te benchen, curlen en wat andere shizzle.
wat moet ik me voorstellen bij jouw zandbak en wat voor schema ga je nu weer 's uit proberen dan?
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:45:53 #252
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40477328
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef Frautie het volgende:

[..]

Het is apekooien voor volwassenen, daarom vind ik het denk ik ook leuk

Dat echte survivalen vind ik nl. al minder

Soms ben ik best een pluisje
[..]

Ik wil best wel een stukje rijden op jouw fiets

Twin powaah
Haha binnenkort heeft ie iets meer power, krijgt een klein anabolenkuurtje in de vorm van een powercommander...+ compleet akra systeem
pi_40477616
Naar aanleiding van m'n gemekker over m'n onderrug in het vorige topic, heb ik gisteren maar eens met de fitness instructrice in de klimhal gepraat. Ik ben gezegend met een klimhal die tegelijk ook een klein (en zeker niet compleet) fitness centrum herbergt, en daar kan ik met m'n abbo gewoon gebruik van maken. Dat deed ik eigenlijk nooit, zonde van het geld en de tijd die ik ook aan klimmen kan besteden.

Aangezien mijn klachtje haar wel bekend voorkwam, meer klimmers komen daarmee aanzetten, raadde ze me vooral wat stabilisatie oefeningen aan. Spiermassa opbouwen hoeft natuurlijk niet, alles waar het woord massa in voorkomt vind ik eng
Wel raadde ze me de oefeningen op het rugapparaat aan, zijdelings opdrukken, en bridges (zowel op handen en voeten, als op schouders en voeten)
Ben benieuwd wat het effect is...
Mijn foto's op Flickr!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:55:56 #254
140141 ivosnivo
pi_40477683
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Niet janken, blessures horen erbij.

Ik wou net vanmiddag ibuprofen halen, voor me bicep en schouder, hoeveel moet ik ervan nemen en hoeveel asperine?
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:17 schreef Webkim het volgende:

[..]

Aan je WÁT hangen?
Even dacht ik pinken te lezen. Whahaha....! Aan je pinken hangen. En dan weeg ik nog de helft van sommigen van jullie. *kuch*

Organiseren? Mwah, als er hier wat durfals rondlopen wil ik er best mijn gedachten eens over laten gaan. Kijken wat we voor elkaar kunnen krijgen.
Heb vorig jaar geklommen, en dacht dat het wel mee zou vallen omdat ik sterke armen heb. Nou ik heb het geweten overal kramp in me vingertoppen........ Allemaal kleine kut riggeltjes.......
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef LedZep het volgende:
Je kan die mensen ook uitlachen hoor (hard op of in jezelf). En niet iedereen heeft dezelfde trainingsdoelen he.
quote:

[..]

Er was hier welgeteld 1 instructeur die wel wát van goede training afwist, en waar ik ook weleens mee trainde, maar die is gevlogen. Fysiotherapeut schijnt ook wel aardig wat kennis te hebben, maar zie ik bijna nooit trainen.

Tsja, en dan is het retedruk, hoor je overal om je heen de grootste bullshit die je kan verzinnen, van helse theorieen over "spanning op de borst houden bij het bankdrukken" tot riemen bij barbell curls om de onderrug te beschermen, deadlifts die gevaarlijk zijn voor je rug en de enige goede bencher (kutbenen incluis) die denkt aan zijn genetische potentieel te zitten omdat hij met baggerschema en baggertechniek niet verder komt dan 160kg.

Ach das toch grappig, en ze denken dat ze zo goed bezig zijn en toch maken ze geen progressie.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:02:20 #255
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40477890
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef RSV1000R het volgende:
Haha binnenkort heeft ie iets meer power, krijgt een klein anabolenkuurtje in de vorm van een powercommander...+ compleet akra systeem
Het vol akra systeem heeft een vriendin van me ook Klinkt bruut!
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef Gripper het volgende:
Naar aanleiding van m'n gemekker over m'n onderrug in het vorige topic, heb ik gisteren maar eens met de fitness instructrice in de klimhal gepraat. Ik ben gezegend met een klimhal die tegelijk ook een klein (en zeker niet compleet) fitness centrum herbergt, en daar kan ik met m'n abbo gewoon gebruik van maken. Dat deed ik eigenlijk nooit, zonde van het geld en de tijd die ik ook aan klimmen kan besteden.

Aangezien mijn klachtje haar wel bekend voorkwam, meer klimmers komen daarmee aanzetten, raadde ze me vooral wat stabilisatie oefeningen aan. Spiermassa opbouwen hoeft natuurlijk niet, alles waar het woord massa in voorkomt vind ik eng
Wel raadde ze me de oefeningen op het rugapparaat aan, zijdelings opdrukken, en bridges (zowel op handen en voeten, als op schouders en voeten)
Ben benieuwd wat het effect is...
Goed om te horen dat je er wat aan kan doen

En 't is niet dat je 2 keer in je vingers knipt en dat je dan spiermassa hebt Daar moet wel meer voor gebeuren
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006
12:55
schreef ivosnivo het volgende:

Heb vorig jaar geklommen, en dacht dat het wel mee zou vallen omdat ik sterke armen heb. Nou ik heb het geweten overal kramp in me vingertoppen........ Allemaal kleine kut riggeltjes.......
Da's wat het leuk maakt...je klimt vanuit je benen

Als je vanuit je armen klimt, dan verzuur je binnen no time
pi_40479283
quote:

[..]

Op wat voor sportschool zit je dan? Achmea health center-achtige shit?

Maar damn hee. Ik erger me ook kapot aan mijn sportschool man. Heb een 1 jaar abonnement tot mei ofzo, heb nu al spijt dat ik niet voor een half jaar gekozen heb
Maar die dingen die je ziet ook he. Mensen die 2 dumbells van 2 kg in 1 hand pakken, terwijl er ook dumbells van 4kg zijn. Als ik verder dan horizontaal ga bij de (full)squat, zeuren dat ik wat minder diep moet zakken. 15 kg bij RDL's voorgezet krijgen, omdat m'n armen niet zoveel aan kunnen.. En instructeurs die denken dat RDL's gewone DL's zijn
Thuis trainen zou wel master zijn, alleen ik heb niet zoveel ruimte atm, omdat we in een bouwkeet wonen en het huis aan het verbouwen zijn.

Ik ga overigens misschien een bulk+cut schema in 1 proberen te maken. Aangezien ik net begonnen ben, en zelfs lichte gains schijn te maken (qua kracht) terwijl ik toch kilo's verlies. Dat wil zeggen: 's morgens fasted cardio doen, en post-workout gewoon veel high proteine vreten. Maar ik moet nog even kijken hoe ik het ga doen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:51:13 #257
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40479439
bulken is tof

lekker alles wat los en vast zit vreten
pi_40479612
Ik ga ook wel mee spinning en klimmen.
M'n vader is ook spinninginstructeur en ik doe soms wel eens een lesje voor de lol mee en een vriend van me deed ook veel klimmen en daar ben ik ook wel eens meegeweest. Is inderdaad erg zwaar en daar merkte ik dat ik flink wat onderarm en knijpkracht voor miste, maar toch in 1x een 6b geklommen wat volgens mij best redelijk is.
There is no finishline...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:06:22 #259
19479 Mr.J
pi_40479905
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ik wou net vanmiddag ibuprofen halen, voor me bicep en schouder, hoeveel moet ik ervan nemen en hoeveel asperine?
[..]
Zou zelf niet te snel naar pijnstillers voor de training grijpen, tenzij je zo'n leipe randdebiel bent zoals ik die moet en zal trainen.

Anders gewoon 1 ibu uurtje of 1,5 voor je training.
pi_40481100
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef mister_popcorn het volgende:

[..]

wat moet ik me voorstellen bij jouw zandbak en wat voor schema ga je nu weer 's uit proberen dan?
http://www6.mailordercent(...)info.asp?number=1390

Schema verandert niet veel. Ik doe gewoon dezelfde oefeningen, maar dan met sandbag ipv barbell.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:55:04 #261
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_40481547
helemaal geobsedeerd jij

Ik ben in Parijs mijn portomonnee kwijtgeraakt met rijbewijs/paspoort/pasje van gym. En je mag bij ons liever niet naar binnen zonder pasje Dus nu moet ik een nieuw paspoort halen, dan nieuw pasje. Al met al dus voorlopig geen training Maarja het is zomer, dan boeit trainen me niet zoveel
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:28:46 #262
140141 ivosnivo
pi_40482632
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Frautie het volgende:

Da's wat het leuk maakt...je klimt vanuit je benen

Als je vanuit je armen klimt, dan verzuur je binnen no time
Ja dat probeerde ik ook, maar als ik me niet vasthoud met me vingertjes tief ik best snel naar beneden.

@ Ledzep met sldl kan ik zonder al te veel moeite 140 kg 10x doen. Maar met dl maar 160 kg 5x met de grootst mogelijke moeite. Wtf kan ik hier aan doen?
pi_40482704
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:28 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ja dat probeerde ik ook, maar als ik me niet vasthoud met me vingertjes tief ik best snel naar beneden.

@ Ledzep met sldl kan ik zonder al te veel moeite 140 kg 10x doen. Maar met dl maar 160 kg 5x met de grootst mogelijke moeite. Wtf kan ik hier aan doen?
Deadliften
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:36:11 #264
140141 ivosnivo
pi_40482844
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:31 schreef LedZep het volgende:

[..]

Deadliften
Ik heb gehoord dat je daar lelijk van word, klopt dat?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:40:21 #265
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40482979
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Haha gewoon proberen... kan het erger worden????
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 15:47:44 #266
140141 ivosnivo
pi_40483225
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef RSV1000R het volgende:

[..]

Haha gewoon proberen... kan het erger worden????
Eej kappen jongen, ik heb ook gevoelens hoor
pi_40483510
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

nee

En tja, het is nou eenmaal zo dat jij een lelijke aap bent, dus inderdaad, veel erger kan het niet worden. Maar wees niet bang, met die massieve deadliftersrug die je hebt komt het allemaal wel goed
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:34:48 #268
140141 ivosnivo
pi_40484852
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef LedZep het volgende:

[..]

nee
[afbeelding]

En tja, het is nou eenmaal zo dat jij een lelijke aap bent, dus inderdaad, veel erger kan het niet worden. Maar wees niet bang, met die massieve deadliftersrug die je hebt komt het allemaal wel goed
Nou en, ik heb een juweeltje van een karakter/persoonlijkheid. En daar draait het tenslotte om in het leven
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:56:15 #269
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40485474
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:34 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Nou en, ik heb een juweeltje van een karakter/persoonlijkheid. En daar draait het tenslotte om in het leven
Dat zeggen alle lelijke mensen.....
pi_40485521
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:34 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Typische uitspraak voor zware mensen Wat is je bmi?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:09:35 #271
19479 Mr.J
pi_40485921
LOL.

Ik vind Ivo nog wel lief hoor.

En zo heel lelijk is hij ook weer niet. Valt best mee.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:22:33 #272
140141 ivosnivo
pi_40486312
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef synthesix het volgende:

[..]

Typische uitspraak voor zware mensen Wat is je bmi?
30,7 ben nu 112 kilo.
Topic vol met jaloerze ecto mannetjes
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef Mr.J het volgende:
LOL.

Ik vind Ivo nog wel lief hoor.

En zo heel lelijk is hij ook weer niet. Valt best mee.
Idd, sommige mensen kijken daar zo doorheen.
pi_40486554
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:22 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

30,7 ben nu 112 kilo.
Topic vol met jaloerze ecto mannetjes
Ik ben Endo dus wees daar maar niet al te zeker van
pi_40487061
hahahaha tis wat

Vandaag 95 kilo full squat gedaan, ging nog best makkelijk. Volgens mij hebben die winde stance squats en RDL's best een invloed op je fullsquats... Ook 85 kilo benchen, 3x, ging ook al best makkelijk eigenlijk. Was 'n mooie trainingsdag.

Ook nog iemand z'n ruggetje gered die lekker aan 't deadliften was met een bolle rug waar je U tegen zegt. M'n goede daad weer gedaan voor vandaag
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_40487286
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:52 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Doorzetten met pijn gaat zo lastig he.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:14:21 #276
19479 Mr.J
pi_40487628
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:00 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

Maar jij bent stoer, dus jij kan 't weer wel.
pi_40487640
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:51 schreef mister_popcorn het volgende:
Ook nog iemand z'n ruggetje gered die lekker aan 't deadliften was met een bolle rug waar je U tegen zegt. M'n goede daad weer gedaan voor vandaag
Met vallen en opstaan leert men (ofzo)
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:17:39 #278
140141 ivosnivo
pi_40487720
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:14 schreef synthesix het volgende:

[..]

Met vallen en opstaan leert men (ofzo)
Ach ja iedereen valt wel is met squaten en deadliften, zo leer je het alleen maar beter.
pi_40487868
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Ach ja iedereen valt wel is met squaten en deadliften, zo leer je het alleen maar beter.
Ja precies. Vooral als je voorover valt met die stang in je nek. Krijg je gelijk een sterke nek van enzo

Slowchat topic dit...
pi_40488850
ik ben nu al 2 weken gestopt met trainen ivm werk, temperatuur en vermoeidheid en ik heb vandaag nog een contract laten stellen voor 4 dagen extra (omdat iedereen toch niet kan buitenkomen omdat ze ofwel herexamens hebben of wel met hun luie kont op het strand liggen )

nu, ik eet de laatste maand echt goed door om wat aan te zetten voor m'n bulk, 2 boterammen extra om 10u, en 4 om 4u, en 's avonds nog 4 (dus extra bij m'n gewone -ook al overvolle- dieet) met als gevolg dat ik gewoonweg meer op de pot zit
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 19:04:27 #281
140141 ivosnivo
pi_40489026
Temperatuur? Wat ben je voor mietje man, als je ff traint ben je zo opgewarmt. Koukleum.

Misschien heb je het zelf ook al door maar JE VERZINT KUTSMOESJES OM NIET TE HOEVEN TRAINEN MIET!!!!
pi_40489376
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef ivosnivo het volgende:
Temperatuur? Wat ben je voor mietje man, als je ff traint ben je zo opgewarmt. Koukleum.

Misschien heb je het zelf ook al door maar JE VERZINT KUTSMOESJES OM NIET TE HOEVEN TRAINEN MIET!!!!
? mên ik heb het over hitte, wie heeft het er nou koud bij 25°C maar ik had het daar eerder over 35° en meer van vorige week enz, en m'n abbo moet toch hernieuwd worden dus nog een reden erbij. een reden om wél te gaan trainen zou zijn dat ik er goesting in heb, maar dat ik op het eind van de dag (rond 22u niet meer veel fut heb om te gaan trainen, en de school is toch maar tot 23u open dus heeft het allemaal niet veel nut meer)

vanaf volgende week vlieg ik er vast en zeker weer in
pi_40490274
ik doe overigens om de 2 dagen een paar setjes pullups en chins om m'n lats niet te verwaarlozen

hmm.. lats

edit: het verschil tss pullups en chinups!

-pullups: pronated grip (vingers wijzen weg van je lichaam)*
-chinups: supinated grip (vingers wijzen naar je lichaam)*

*bij front pull- en chinups

[ Bericht 22% gewijzigd door Tommy__ op 04-08-2006 19:52:35 ]
pi_40491220
heb overigens het geheim gevonden naar dikke triceps.. pullups doordat je armen tegen de lats leuen terwijl je staat, lijken je armen 2x zo dik dan ze echt zijn

hmm.. pullups
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:19:33 #285
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40491292
lijken en zijn is een groot verschil

trainen ging wel ok, maar wel op het gemakje om mijn lichaam te laten wennen
pi_40491366
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 20:16 schreef Tommy__ het volgende:
heb overigens het geheim gevonden naar dikke triceps.. pullups doordat je armen tegen de lats leuen terwijl je staat, lijken je armen 2x zo dik dan ze echt zijn

hmm.. pullups

edit: pullups zijn een must in ieder schema - ze bevorderen de lats, je breedte, je bovenarmen, je traps en delts.. maar ook je grip

vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:30:24 #287
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40493312
Zow, met de grootste tegenzin ever getraind Ik had geen zin om te gaan, had geen zin om te trainen...maar toen ik er eenmaal was ging 't wel lekker

Vandaag weer verder gaan klooien met de frontsquats...en de lunges gingen super

Alleen moet ik nog heeeel erg nadenken bij de deadlifts. Benen/buik aanspannen, kont naar achter en rug recht....en dan ook nog tillen
pi_40493348
* LedZep werkt tegenwoordig en moet morgenochtend om 5am opstaan
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:35:27 #289
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40493447
Ja hoi, SHE komt ook weer eens buurten

Ik heb namelijk een probleem en zo'n beetje al mijn resources uitgeput.
Ik heb een aanhechting in mijn rechterschouder behoorlijk verkloot..als ik over mijn schouder wrijf zie ik ook in enkele seconden een diep rode plek verschijnen waaronder de gekwetste spier zich wrs bevind.

Ik heb alles gedaan, lichter trainen, volproppen met eiwitten, lichte rotaties paar keer per dag...en nog doet het allejezus zeer.
Het is de schuld van die vervloekte peckdeck..voor het eerst in 8 jaar weer gedaan en nu weet ik weer waarom ik dat tyfus apparaat altijd links liet liggen..omdat ik verdorie altijd iets aan mijn schouder krijg !!

Wat kan ik nog meer doen? Ik kan zo niks!!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:38:08 #290
140141 ivosnivo
pi_40493515
Is het geen ontsteking in je schouder? Probeer je arm te strekken en met je vinger tussen je schouder te rommelen, als je een bobbeltje voelt op de plek waar het pijn doet is het een ontsteking (heeft mijn huisarts mij geleerd). Als dat zo is kun je ontstekingsremmers eten (ibuprofen oid) en je bultje masseren.

En wat het beste is is oefeningen doen voor je schouders met een licht gewichtje, zodat het hele boeltje lekker doorbloed.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:41:06 #291
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40493598
Ik slik nu al 2 dagen ibu want het is niet te harden en ik wilde een ontsteking voor zijn, dus was al zo clever gisteren toch naar de apotheek te rennen voor wat ibustrips

ik voel volgens mij geen bobbel, alleen wrijven over de schouder resulteert direct in een dieprode plek, precies daar waar het kwetsuur zich bevind..en dat doet mij vermoeden dat ik misschien ietsie te fanatiek ben geweest. Alleen is dit nu al ruim 4 dagen zo en de pijn lijkt steeds erger te worden

( ik heb wel doorgetraind, weliswaar lichter, maar toch..niet slim..maar ik kan alleen benen trainen wil ik de schouder helemaal ontzien en dat slaat natuurlijk nergens op )

geen andere truuks voorhanden om herstel te bespoedigen?
pi_40493686
In het ergste geval is je aanhechting gescheurd.. ik zou even langs de fysiotherapeut of huisarts gaan.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:47:45 #293
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40493756
Sorry, fysio's zijn gay en bij de huisarts kom ik alleen voor levensbedreigende situaties ( of anti conceptie )

Ik begrijp dat er dus geen quick fix is?
gescheurd lijkt me onwaarschijnlijk; de pijn neemt namelijk af bij rust..en ik heb ooit eens een aanhechting gescheurd en toen was de pijn, hoe moet ik het zeggen...krankzinnig constant.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:47:59 #294
19479 Mr.J
pi_40493764
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:35 schreef SHE het volgende:
Ja hoi, SHE komt ook weer eens buurten

Ik heb namelijk een probleem en zo'n beetje al mijn resources uitgeput.
Ik heb een aanhechting in mijn rechterschouder behoorlijk verkloot..als ik over mijn schouder wrijf zie ik ook in enkele seconden een diep rode plek verschijnen waaronder de gekwetste spier zich wrs bevind.

Ik heb alles gedaan, lichter trainen, volproppen met eiwitten, lichte rotaties paar keer per dag...en nog doet het allejezus zeer.
Het is de schuld van die vervloekte peckdeck..voor het eerst in 8 jaar weer gedaan en nu weet ik weer waarom ik dat tyfus apparaat altijd links liet liggen..omdat ik verdorie altijd iets aan mijn schouder krijg !!

Wat kan ik nog meer doen? Ik kan zo niks!!
Weekje ibu nemen en dat gewricht zeer licht tot niet belasten.

Verder afblijven van de peckdeck omdat 't idd een kutoefening is.
pi_40493794
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef SHE het volgende:
Sorry, fysio's zijn gay en bij de huisarts kom ik alleen voor levensbedreigende situaties ( of anti conceptie )

Ik begrijp dat er dus geen quick fix is?
gescheurd lijkt me onwaarschijnlijk; de pijn neemt namelijk af bij rust..en ik heb ooit eens een aanhechting gescheurd en toen was de pijn, hoe moet ik het zeggen...krankzinnig constant.
Ach, het kan best zijn dat je er over een week geen last meer van hebt.. maar je kan er ook over 5 jaar nog last van hebben .
pi_40493856
hoi SHE wordt gezellig hiero met al die vrouwen

heb net hetzelfde probleem met die pecdeck, ik weet dat ik hem niet moet gebruiken, maar toen ik een oefening wou voordoen bij een vriend thuis die zo'n apparaat heeft staan, kreeg ik last met het laagste gewicht dat je kon pakken (5kg ofzo) sindsdien (1.5 maand geleden) heb ik nog steeds last in m'n schouder.

dat apparaat deugt voor geen cent.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 21:52:34 #297
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_40493918
Het is wel ronduit dubieus te noemen dat het bij mij en peckdeck altijd misgaat...drie keer raden hoe ik die aanhechting vorige keer scheurde

en toch weer proberen...ongelofelijk. Ik dact dat het wel kon, omdat dit apparaat met luchtdruk werkte..nou, het is zo mogelijk nog kutter dus.
Moge alle peckdeck machines eeuwig branden in de rottende hel
pi_40493929
Het is een complot!1111 !
pi_40493968
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef SHE het volgende:
Het is wel ronduit dubieus te noemen dat het bij mij en peckdeck altijd misgaat...drie keer raden hoe ik die aanhechting vorige keer scheurde

en toch weer proberen...ongelofelijk. Ik dact dat het wel kon, omdat dit apparaat met luchtdruk werkte..nou, het is zo mogelijk nog kutter dus.
Moge alle peckdeck machines eeuwig branden in de rottende hel
afschaffen die zooi

luchtdruk.. man steek daar je geld in als clubeigenaar
pi_40494064
Het topic is bijna vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')