Pssst... Ze hebben gelijk hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]
Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*
[/frustratiemodus]
Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.
Zou ik...? 2007...?
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]
Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*
[/frustratiemodus]
Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.
Zou ik...? 2007...?
Technogymquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
[afbeelding]
toch niet in competitie
een benchpress is écht goedkoper heur
![]()
begin iig al maar aan die squatass féminin![]()
Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef synthesix het volgende:
Damn zeg. M'n dual-factortraining wil nog niet echt lukken![]()
Ik heb dus nu 3x p/w 5sets Squat/Bent-over Row/Rom. DL en 2x p/w 5sets Bench Pr. en 1x p/w 3 sets Military Press.
Eerste dag heb ik squats 5 reps gedaan, en rom. DL 10 reps. Alleen nu vandaag weer squats gedaan, met 30kg itt 40kg de vorige keer, en 15sets. Maar ik voel het allen maar in mn onderrug![]()
Beetje kut dit. Op deze manier is mn onderrug volgens mij na 1 week al aan een deloading fase toe, terwijl ik er niet eens onderug specifieke oefeningen in heb![]()
Wat te doen, wat te doen...![]()
Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?
Voorbeeldje:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.
Maar hoe kan ik mn training dan het beste indelen? Maar 1 keer per week de grote compound oefeningen doen en voor de rest isolatie (Technogym) exercises ofzo?
Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]
* licht geïrriteerd is*
[/frustratiemodus]
Zou ik...? 2007...?
Ook wel übercool ja! Ik zat laatst te bedenken dat ik wel eens wil proberen of ik een beetje vlot over een stormbaan kom.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef Frautie het volgende:
[..]
En die ufc is stoer! Wat je misschien ook leuk vindt is survival sport. Ik heb deze bij mij in de buurt zitten: http://www.ssov.nl/index.html
Nee. Ik voeg enkel dingen toe aan het bestaande plan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Webkim het volgende:
Ehm... Led....
Ligt het aan mij of maak jij om de dag een nieuw plan?![]()
Ik moet veel kcals hebben, monsterbulks zijn imo de beste manier (ondanks stijgingvet%). Sandbag set van Ironmind is kwalitatief gezien gewoon heel goed, en het gewicht is variabel door de verschillende compartimenten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef synthesix het volgende:
Waarom eet je niet gewoon wat minder led? Ik snap niet wat het voor nut heeft om extra calorieën binnen te krijgen om vervolgens weer te verbranden?
En die sandbag set he.. Kun je die niet net zo goed gewoon zelf maken? Ik bedoel gewoon een stuk polyester- of acrylstof ofzo kopen, dubbel vouwen en ff aan je ma vragen of ze het aan elkaar wil stikken als ze een naaimachine heeft.
Wat krijg ik ervoor terug?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:
Mag ik jullie niet allemaal een keer kapotmaken?![]()
Lijkt me zo leuk! Kom een keer met z'n allen naar een Kim Spinningles.
Ah toe-ah toe-ah toe?
Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:
Mag ik jullie niet allemaal een keer kapotmaken?![]()
Lijkt me zo leuk! Kom een keer met z'n allen naar een Kim Spinningles.
Ah toe-ah toe-ah toe?
Mag ik ook meedoen?!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?
Maar ist het dan niet gewoon het calorieën-surplus dat de goede gains veroorzaakt? En door te cardio'en hef je dat dus weer op, gedeeltelijk althans.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:21 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik moet veel kcals hebben, monsterbulks zijn imo de beste manier (ondanks stijgingvet%). Sandbag set van Ironmind is kwalitatief gezien gewoon heel goed, en het gewicht is variabel door de verschillende compartimenten.
Nee, want die cardio is vóór het ontbijt dus draait alleen op vetreserves. En in het geval van sandbag training doe je gewoon krachttraining, maar intensieve conditietraining (GPP eigenlijk) incluis.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef synthesix het volgende:
[..]
Maar ist het dan niet gewoon het calorieën-surplus dat de goede gains veroorzaakt? En door te cardio'en hef je dat dus weer op, gedeeltelijk althans.
om het daarna teniet te doen (zoals die keer met die squats opbouwen dmv 20 reps te doen etcquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee. Ik voeg enkel dingen toe aan het bestaande plan.
mên ga toch gwn een zak zand halen in de brico depot, 1euro voor 50kg wat wil je nog meerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Nee, want die cardio is vóór het ontbijt dus draait alleen op vetreserves. En in het geval van sandbag training doe je gewoon krachttraining, maar intensieve conditietraining (GPP eigenlijk) incluis.
Boeiend, ik heb er wel gains mee gemaakt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
om het daarna teniet te doen (zoals die keer met die squats opbouwen dmv 20 reps te doen etc)
maar voor 50 euro koop je 2500kg aan zandzakkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als ik een sandbag bestel wil ik overigens wel kwaliteit en niet zo'n ding dat na een maand uit elkaar dondert van ongeluk.
2500kg baggerzandzakken jaquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
maar voor 50 euro koop je 2500kg aan zandzakken![]()
Niet janken, blessures horen erbij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef Tommy__ het volgende:
nu ik eindelijk van m'n liesklachten af ben krijg ik last aan de rechter pees van m'n bovenste pecs![]()
mja ik ben eerder een doorzetter dan een pillepakkerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Gewoon een combi van asprine (bloedverdunnend) en ibuprofen (ontstekingsremmend) nemen net zo lang tot je blessure chronisch is.![]()
Naja, ik denk dat dat vies tegenvalt. Maar ja, ik weet niet hoe sterk je bentquote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef Webkim het volgende:
Ook wel übercool ja! Ik zat laatst te bedenken dat ik wel eens wil proberen of ik een beetje vlot over een stormbaan kom.
Doorzetten met pijn gaat zo lastig he.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
mja ik ben eerder een doorzetter dan een pillepakker![]()
Sure.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?
spinning heeft weinig te maken met BB-en, dus dan kunnen we er ook wel een klimaspect aan toevoegen. Lekker aan je vingertjes hangenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:35 schreef Videopac het volgende:
Hoor ik hier een dubbele BB meeting aankomen?
1x gezamelijk gesloopt worden door Webkim tijdens een Spinningles
1x gezamelijk "trainen" waarbij o.a. LedZep kan kwijlen op de quadriceps van Mr.J
Sure. Spinning en KT in Den Bosch en dan door naar de klimhal in Tilburg?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
spinning heeft weinig te maken met BB-en, dus dan kunnen we er ook wel een klimaspect aan toevoegen. Lekker aan je vingertjes hangen
Ik geloof wel dat je het aandurft, ik kan ook wel een teleurstelling verwerken. Ik weet toch al dat ik op het vlak van zware bonken metaal optillen toch hopeloos het schip in ga.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
Sure. Spinning en KT in Den Bosch en dan door naar de klimhal in Tilburg?![]()
Pas op: ik durf het écht aan. Ben niet bang voor een kleine afgang. ;-) Dat kan ik pri-ma handelen.
Aan je WÁT hangen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:13 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat je het aandurft, ik kan ook wel een teleurstelling verwerken. Ik weet toch al dat ik op het vlak van zware bonken metaal optillen toch hopeloos het schip in ga.![]()
Anderen waarschijnlijk weer als ze aan hun pinken moeten hangen
Organiseer jij de driekamp-meet?
Spinning in Den Bosch... hmzzz.. heb gister net een huis gekocht in Buren, das aardig in de buurt.. dus lijkt mij wel lachen.. denk alleen dat ik na 5 minuten spinnen 3 weken moet bij komen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef Webkim het volgende:
[..]
Sure. Spinning en KT in Den Bosch en dan door naar de klimhal in Tilburg?![]()
Pas op: ik durf het écht aan. Ben niet bang voor een kleine afgang. ;-) Dat kan ik pri-ma handelen.
Ach bij ons loopt er op donderdag altijd een klasje schoolkinderen van 13 rond... die snapopen er echt geen reet van.. elke oefening doen ze verkeerd, ze lopen eigenlijk alleen maar ruimte te verspillen en apparaten te bezetten.. zat er gister eentje klem met bench press.. wel humor.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef LedZep het volgende:
Ik heb me weer eens gruwelijk geërgerd aan mijn sportschool en de mensen die er rond lopen. God Christus, ik blijf er redelijk stoicijns onder, maar ondertussen gaat voor mij de lol er wel flink vanaf. Des te meer reden om die sandbag set te kopen, kan ik mooi 75% thuis trainen en enkel voor het noodzakelijk kwaad (en muay thai natuurlijk) naar dat zootje ongeregeld.
Het is apekooien voor volwassenen, daarom vind ik het denk ik ook leukquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef Gripper het volgende:
[..]
spinning heeft weinig te maken met BB-en, dus dan kunnen we er ook wel een klimaspect aan toevoegen. Lekker aan je vingertjes hangen
Oh ja frautie, wat die bikkeljongens bij SSOV doen is natuurlijk geen survival he... Dat is lekker apekooien. Survival is: leren hoe je overleeft in een onherbergzaam gebied als je echt in de penarie zit. Een onderdak bouwen, vuur maken, eten en water zoeken, niet doodgaan. Dat is heel iets anders als aan een touwladdertje slingeren, en na afloop lekker afpilzen in de warme kantine.
Ik kan dus ook altijd wel lachen (maar dan wel zo -->) om mensen die met het bedrijf gaan "survivallen" in de ardennen.
ook al voelt 3 meter boven de grond in een autoband hangen voor veel moderne kantoortijgers misschien al als een enorme overlevingsstrijd
Hoe dan ook: het is best een leuke bezigheid, zolang je maar inziet dat het gewoon apekooien voor volwassenen is
Ik wil best wel een stukje rijden op jouw fietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef RSV1000R het volgende:
Spinning in Den Bosch... hmzzz.. heb gister net een huis gekocht in Buren, das aardig in de buurt.. dus lijkt mij wel lachen.. denk alleen dat ik na 5 minuten spinnen 3 weken moet bij komen...
enige fiets die ik heb staat in de schuur, met een 1000cc hulpmotortje![]()
![]()
Er was hier welgeteld 1 instructeur die wel wát van goede training afwist, en waar ik ook weleens mee trainde, maar die is gevlogen. Fysiotherapeut schijnt ook wel aardig wat kennis te hebben, maar zie ik bijna nooit trainen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef RSV1000R het volgende:
[..]
Ach bij ons loopt er op donderdag altijd een klasje schoolkinderen van 13 rond... die snapopen er echt geen reet van.. elke oefening doen ze verkeerd, ze lopen eigenlijk alleen maar ruimte te verspillen en apparaten te bezetten.. zat er gister eentje klem met bench press.. wel humor.....![]()
wat moet ik me voorstellen bij jouw zandbak en wat voor schema ga je nu weer 's uit proberen dan?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef LedZep het volgende:
Nah, ik ga over een maandje lekker elke morgen in de garage met mijn sandbag aan de gang (mét death metal), daar kan ik bijna alles mee doen, en dan ga ik wel naar de sportschool om wat te benchen, curlen en wat andere shizzle.
Haha binnenkort heeft ie iets meer power, krijgt een klein anabolenkuurtje in de vorm van een powercommander...+ compleet akra systeemquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef Frautie het volgende:
[..]
Het is apekooien voor volwassenen, daarom vind ik het denk ik ook leuk
Dat echte survivalen vind ik nl. al minder
Soms ben ik best een pluisje
[..]
Ik wil best wel een stukje rijden op jouw fiets
Twin powaah![]()
Ik wou net vanmiddag ibuprofen halen, voor me bicep en schouder, hoeveel moet ik ervan nemen en hoeveel asperine?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Niet janken, blessures horen erbij.
Gewoon een combi van asprine (bloedverdunnend) en ibuprofen (ontstekingsremmend) nemen net zo lang tot je blessure chronisch is.![]()
Heb vorig jaar geklommen, en dacht dat het wel mee zou vallen omdat ik sterke armen heb. Nou ik heb het geweten overal kramp in me vingertoppen........ Allemaal kleine kut riggeltjes.......quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:17 schreef Webkim het volgende:
[..]
Aan je WÁT hangen?
Even dacht ik pinken te lezen. Whahaha....! Aan je pinken hangen. En dan weeg ik nog de helft van sommigen van jullie.
*kuch*
Organiseren? Mwah, als er hier wat durfals rondlopen wil ik er best mijn gedachten eens over laten gaan. Kijken wat we voor elkaar kunnen krijgen.
Je kan die mensen ook uitlachen hoor (hard op of in jezelf). En niet iedereen heeft dezelfde trainingsdoelen he.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef LedZep het volgende:
Ik heb me weer eens gruwelijk geërgerd aan mijn sportschool en de mensen die er rond lopen. God Christus, ik blijf er redelijk stoicijns onder, maar ondertussen gaat voor mij de lol er wel flink vanaf. Des te meer reden om die sandbag set te kopen, kan ik mooi 75% thuis trainen en enkel voor het noodzakelijk kwaad (en muay thai natuurlijk) naar dat zootje ongeregeld.
Ach das toch grappig, en ze denken dat ze zo goed bezig zijn en toch maken ze geen progressie.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Er was hier welgeteld 1 instructeur die wel wát van goede training afwist, en waar ik ook weleens mee trainde, maar die is gevlogen. Fysiotherapeut schijnt ook wel aardig wat kennis te hebben, maar zie ik bijna nooit trainen.
Tsja, en dan is het retedruk, hoor je overal om je heen de grootste bullshit die je kan verzinnen, van helse theorieen over "spanning op de borst houden bij het bankdrukken" tot riemen bij barbell curls om de onderrug te beschermen, deadlifts die gevaarlijk zijn voor je rug en de enige goede bencher (kutbenen incluis) die denkt aan zijn genetische potentieel te zitten omdat hij met baggerschema en baggertechniek niet verder komt dan 160kg.
Nah, ik ga over een maandje lekker elke morgen in de garage met mijn sandbag aan de gang (mét death metal), daar kan ik bijna alles mee doen, en dan ga ik wel naar de sportschool om wat te benchen, curlen en wat andere shizzle.
Het vol akra systeem heeft een vriendin van me ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:45 schreef RSV1000R het volgende:
Haha binnenkort heeft ie iets meer power, krijgt een klein anabolenkuurtje in de vorm van een powercommander...+ compleet akra systeem
Goed om te horen dat je er wat aan kan doenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef Gripper het volgende:
Naar aanleiding van m'n gemekker over m'n onderrug in het vorige topic, heb ik gisteren maar eens met de fitness instructrice in de klimhal gepraat. Ik ben gezegend met een klimhal die tegelijk ook een klein (en zeker niet compleet) fitness centrum herbergt, en daar kan ik met m'n abbo gewoon gebruik van maken. Dat deed ik eigenlijk nooit, zonde van het geld en de tijd die ik ook aan klimmen kan besteden.
Aangezien mijn klachtje haar wel bekend voorkwam, meer klimmers komen daarmee aanzetten, raadde ze me vooral wat stabilisatie oefeningen aan. Spiermassa opbouwen hoeft natuurlijk niet, alles waar het woord massa in voorkomt vind ik eng![]()
Wel raadde ze me de oefeningen op het rugapparaat aan, zijdelings opdrukken, en bridges (zowel op handen en voeten, als op schouders en voeten)
Ben benieuwd wat het effect is...
Da's wat het leuk maakt...je klimt vanuit je benenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006
12:55 schreef ivosnivo het volgende:
Heb vorig jaar geklommen, en dacht dat het wel mee zou vallen omdat ik sterke armen heb. Nou ik heb het geweten overal kramp in me vingertoppen........ Allemaal kleine kut riggeltjes.......
Op wat voor sportschool zit je dan? Achmea health center-achtige shit?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:56 schreef LedZep het volgende:
[..]
Er was hier welgeteld 1 instructeur die wel wát van goede training afwist, en waar ik ook weleens mee trainde, maar die is gevlogen. Fysiotherapeut schijnt ook wel aardig wat kennis te hebben, maar zie ik bijna nooit trainen.
Tsja, en dan is het retedruk, hoor je overal om je heen de grootste bullshit die je kan verzinnen, van helse theorieen over "spanning op de borst houden bij het bankdrukken" tot riemen bij barbell curls om de onderrug te beschermen, deadlifts die gevaarlijk zijn voor je rug en de enige goede bencher (kutbenen incluis) die denkt aan zijn genetische potentieel te zitten omdat hij met baggerschema en baggertechniek niet verder komt dan 160kg.
Zou zelf niet te snel naar pijnstillers voor de training grijpen, tenzij je zo'n leipe randdebiel bent zoals ik die moet en zal trainen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:55 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik wou net vanmiddag ibuprofen halen, voor me bicep en schouder, hoeveel moet ik ervan nemen en hoeveel asperine?
[..]
http://www6.mailordercent(...)info.asp?number=1390quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:44 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
wat moet ik me voorstellen bij jouw zandbak en wat voor schema ga je nu weer 's uit proberen dan?![]()
Ja dat probeerde ik ook, maar als ik me niet vasthoud met me vingertjes tief ik best snel naar beneden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:02 schreef Frautie het volgende:
Da's wat het leuk maakt...je klimt vanuit je benen
Als je vanuit je armen klimt, dan verzuur je binnen no time
Deadliftenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja dat probeerde ik ook, maar als ik me niet vasthoud met me vingertjes tief ik best snel naar beneden.
@ Ledzep met sldl kan ik zonder al te veel moeite 140 kg 10x doen. Maar met dl maar 160 kg 5x met de grootst mogelijke moeite. Wtf kan ik hier aan doen?
Haha gewoon proberen... kan het erger worden????quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daar lelijk van word, klopt dat?![]()
Eej kappen jongen, ik heb ook gevoelens hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:40 schreef RSV1000R het volgende:
[..]
Haha gewoon proberen... kan het erger worden????![]()
![]()
![]()
neequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat je daar lelijk van word, klopt dat?![]()
Nou en, ik heb een juweeltje van een karakter/persoonlijkheid. En daar draait het tenslotte om in het levenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef LedZep het volgende:
[..]
nee
[afbeelding]
En tja, het is nou eenmaal zo dat jij een lelijke aap bent, dus inderdaad, veel erger kan het niet worden. Maar wees niet bang, met die massieve deadliftersrug die je hebt komt het allemaal wel goed![]()
Dat zeggen alle lelijke mensen.....quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nou en, ik heb een juweeltje van een karakter/persoonlijkheid. En daar draait het tenslotte om in het leven![]()
Typische uitspraak voor zware mensenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:34 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Nou en, ik heb een juweeltje van een karakter/persoonlijkheid. En daar draait het tenslotte om in het leven![]()
30,7quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef synthesix het volgende:
[..]
Typische uitspraak voor zware mensenWat is je bmi?
![]()
Idd, sommige mensen kijken daar zo doorheen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef Mr.J het volgende:
LOL.
Ik vind Ivo nog wel lief hoor.
En zo heel lelijk is hij ook weer niet. Valt best mee.![]()
Ik ben Endo dus wees daar maar niet al te zeker vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
30,7ben nu 112 kilo.
Topic vol met jaloerze ecto mannetjes
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:52 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Doorzetten met pijn gaat zo lastig he.
Met vallen en opstaan leert men (ofzo)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:51 schreef mister_popcorn het volgende:
Ook nog iemand z'n ruggetje gered die lekker aan 't deadliften was met een bolle rug waar je U tegen zegt. M'n goede daad weer gedaan voor vandaag![]()
Ach ja iedereen valt wel is met squaten en deadliften, zo leer je het alleen maar beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:14 schreef synthesix het volgende:
[..]
Met vallen en opstaan leert men (ofzo)![]()
Ja precies. Vooral als je voorover valt met die stang in je nek. Krijg je gelijk een sterke nek van enzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ach ja iedereen valt wel is met squaten en deadliften, zo leer je het alleen maar beter.
? mên ik heb het over hitte, wie heeft het er nou koud bij 25°Cquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef ivosnivo het volgende:
Temperatuur? Wat ben je voor mietje man, als je ff traint ben je zo opgewarmt. Koukleum.
Misschien heb je het zelf ook al door maar JE VERZINT KUTSMOESJES OM NIET TE HOEVEN TRAINEN MIET!!!!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:16 schreef Tommy__ het volgende:
heb overigens het geheim gevonden naar dikke triceps.. pullupsdoordat je armen tegen de lats leuen terwijl je staat, lijken je armen 2x zo dik dan ze echt zijn
![]()
hmm.. pullups![]()
edit: pullups zijn een must in ieder schema - ze bevorderen de lats, je breedte, je bovenarmen, je traps en delts.. maar ook je grip![]()
![]()
Weekje ibu nemen en dat gewricht zeer licht tot niet belasten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:35 schreef SHE het volgende:
Ja hoi, SHE komt ook weer eens buurten
Ik heb namelijk een probleem en zo'n beetje al mijn resources uitgeput.
Ik heb een aanhechting in mijn rechterschouder behoorlijk verkloot..als ik over mijn schouder wrijf zie ik ook in enkele seconden een diep rode plek verschijnen waaronder de gekwetste spier zich wrs bevind.
Ik heb alles gedaan, lichter trainen, volproppen met eiwitten, lichte rotaties paar keer per dag...en nog doet het allejezus zeer.
Het is de schuld van die vervloekte peckdeck..voor het eerst in 8 jaar weer gedaan en nu weet ik weer waarom ik dat tyfus apparaat altijd links liet liggen..omdat ik verdorie altijd iets aan mijn schouder krijg !!
Wat kan ik nog meer doen? Ik kan zo niks!!
Ach, het kan best zijn dat je er over een week geen last meer van hebt.. maar je kan er ook over 5 jaar nog last van hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef SHE het volgende:
Sorry, fysio's zijn gay en bij de huisarts kom ik alleen voor levensbedreigende situaties ( of anti conceptie)
Ik begrijp dat er dus geen quick fix is?
gescheurd lijkt me onwaarschijnlijk; de pijn neemt namelijk af bij rust..en ik heb ooit eens een aanhechting gescheurd en toen was de pijn, hoe moet ik het zeggen...krankzinnig constant.
afschaffen die zooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef SHE het volgende:
Het is wel ronduit dubieus te noemen dat het bij mij en peckdeck altijd misgaat...drie keer raden hoe ik die aanhechting vorige keer scheurde
en toch weer proberen...ongelofelijk. Ik dact dat het wel kon, omdat dit apparaat met luchtdruk werkte..nou, het is zo mogelijk nog kutter dus.
Moge alle peckdeck machines eeuwig branden in de rottende hel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |