30,7quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef synthesix het volgende:
[..]
Typische uitspraak voor zware mensenWat is je bmi?
![]()
Idd, sommige mensen kijken daar zo doorheen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:09 schreef Mr.J het volgende:
LOL.
Ik vind Ivo nog wel lief hoor.
En zo heel lelijk is hij ook weer niet. Valt best mee.![]()
Ik ben Endo dus wees daar maar niet al te zeker vanquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:22 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
30,7ben nu 112 kilo.
Topic vol met jaloerze ecto mannetjes
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:52 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Doorzetten met pijn gaat zo lastig he.
Met vallen en opstaan leert men (ofzo)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:51 schreef mister_popcorn het volgende:
Ook nog iemand z'n ruggetje gered die lekker aan 't deadliften was met een bolle rug waar je U tegen zegt. M'n goede daad weer gedaan voor vandaag![]()
Ach ja iedereen valt wel is met squaten en deadliften, zo leer je het alleen maar beter.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:14 schreef synthesix het volgende:
[..]
Met vallen en opstaan leert men (ofzo)![]()
Ja precies. Vooral als je voorover valt met die stang in je nek. Krijg je gelijk een sterke nek van enzoquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ach ja iedereen valt wel is met squaten en deadliften, zo leer je het alleen maar beter.
? mên ik heb het over hitte, wie heeft het er nou koud bij 25°Cquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:04 schreef ivosnivo het volgende:
Temperatuur? Wat ben je voor mietje man, als je ff traint ben je zo opgewarmt. Koukleum.
Misschien heb je het zelf ook al door maar JE VERZINT KUTSMOESJES OM NIET TE HOEVEN TRAINEN MIET!!!!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:16 schreef Tommy__ het volgende:
heb overigens het geheim gevonden naar dikke triceps.. pullupsdoordat je armen tegen de lats leuen terwijl je staat, lijken je armen 2x zo dik dan ze echt zijn
![]()
hmm.. pullups![]()
edit: pullups zijn een must in ieder schema - ze bevorderen de lats, je breedte, je bovenarmen, je traps en delts.. maar ook je grip![]()
![]()
Weekje ibu nemen en dat gewricht zeer licht tot niet belasten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:35 schreef SHE het volgende:
Ja hoi, SHE komt ook weer eens buurten
Ik heb namelijk een probleem en zo'n beetje al mijn resources uitgeput.
Ik heb een aanhechting in mijn rechterschouder behoorlijk verkloot..als ik over mijn schouder wrijf zie ik ook in enkele seconden een diep rode plek verschijnen waaronder de gekwetste spier zich wrs bevind.
Ik heb alles gedaan, lichter trainen, volproppen met eiwitten, lichte rotaties paar keer per dag...en nog doet het allejezus zeer.
Het is de schuld van die vervloekte peckdeck..voor het eerst in 8 jaar weer gedaan en nu weet ik weer waarom ik dat tyfus apparaat altijd links liet liggen..omdat ik verdorie altijd iets aan mijn schouder krijg !!
Wat kan ik nog meer doen? Ik kan zo niks!!
Ach, het kan best zijn dat je er over een week geen last meer van hebt.. maar je kan er ook over 5 jaar nog last van hebbenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:47 schreef SHE het volgende:
Sorry, fysio's zijn gay en bij de huisarts kom ik alleen voor levensbedreigende situaties ( of anti conceptie)
Ik begrijp dat er dus geen quick fix is?
gescheurd lijkt me onwaarschijnlijk; de pijn neemt namelijk af bij rust..en ik heb ooit eens een aanhechting gescheurd en toen was de pijn, hoe moet ik het zeggen...krankzinnig constant.
afschaffen die zooiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:52 schreef SHE het volgende:
Het is wel ronduit dubieus te noemen dat het bij mij en peckdeck altijd misgaat...drie keer raden hoe ik die aanhechting vorige keer scheurde
en toch weer proberen...ongelofelijk. Ik dact dat het wel kon, omdat dit apparaat met luchtdruk werkte..nou, het is zo mogelijk nog kutter dus.
Moge alle peckdeck machines eeuwig branden in de rottende hel![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |