abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40454960
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]

Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.

Zou ik...? 2007...?
Pssst... Ze hebben gelijk hoor
Merjeh, meestal gaan spekbuikjes gepaard met spekbeentjes, -armpjes, -hoofdjes, -lovehandles enz. Dus wees maar blij met je wasbordje
pi_40457945
quote:
[frustratiemodus]

Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.

Zou ik...? 2007...?

toch niet in competitie een benchpress is écht goedkoper heur

begin iig al maar aan die squatass féminin
balsporten :r
pi_40461772
Damn zeg. M'n dual-factortraining wil nog niet echt lukken

Ik heb dus nu 3x p/w 5sets Squat/Bent-over Row/Rom. DL en 2x p/w 5sets Bench Pr. en 1x p/w 3 sets Military Press.
Eerste dag heb ik squats 5 reps gedaan, en rom. DL 10 reps. Alleen nu vandaag weer squats gedaan, met 30kg itt 40kg de vorige keer, en 15sets. Maar ik voel het allen maar in mn onderrug

Beetje kut dit. Op deze manier is mn onderrug volgens mij na 1 week al aan een deloading fase toe, terwijl ik er niet eens onderug specifieke oefeningen in heb

Wat te doen, wat te doen...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:54:00 #204
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40461853
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef synthesix het volgende:

Single factor split schema.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:01:36 #205
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40462067
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

[afbeelding]

toch niet in competitie een benchpress is écht goedkoper heur

begin iig al maar aan die squatass féminin
Technogym
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:04:13 #206
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40462133
pff ik denk ik ga lekker heel de week weer in de sportschool hangen, maar ik heb nog steeds spierpijn van maandag en ben ubermoe
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:04:38 #207
140141 ivosnivo
pi_40462145
Zo Jay Cutler - One step closer is eindelijk binnen
pi_40462285
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef synthesix het volgende:
Damn zeg. M'n dual-factortraining wil nog niet echt lukken

Ik heb dus nu 3x p/w 5sets Squat/Bent-over Row/Rom. DL en 2x p/w 5sets Bench Pr. en 1x p/w 3 sets Military Press.
Eerste dag heb ik squats 5 reps gedaan, en rom. DL 10 reps. Alleen nu vandaag weer squats gedaan, met 30kg itt 40kg de vorige keer, en 15sets. Maar ik voel het allen maar in mn onderrug

Beetje kut dit. Op deze manier is mn onderrug volgens mij na 1 week al aan een deloading fase toe, terwijl ik er niet eens onderug specifieke oefeningen in heb

Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?
pi_40462315
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:01 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Technogym
T3ChN0gYM
pi_40462647
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?
Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.

Maar hoe kan ik mn training dan het beste indelen? Maar 1 keer per week de grote compound oefeningen doen en voor de rest isolatie (Technogym) exercises ofzo?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:24:01 #211
140141 ivosnivo
pi_40462766
Je kunt ook andere oefeningen doen met losse gewichten hoor
pi_40462940
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.

Maar hoe kan ik mn training dan het beste indelen? Maar 1 keer per week de grote compound oefeningen doen en voor de rest isolatie (Technogym) exercises ofzo?
Voorbeeldje:

3x squats, 2x light, 1x heavy (dit bouw je op, dwz na een aantal weken of na je eerste deload doe je 1x light, 1x medium 1x heavy etc)
2x pulls, waarvan minstens 1 light (kan ook allebei om te beginnen)
Geen bent rows..enkel chest supported of dumbbell row oid

En dan maar opbouwen..na elke deload iets meer.. iets zwaarder, whatever. Als het maar progressief is.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:30:13 #213
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40462942
quote:
[frustratiemodus]

* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Zou ik...? 2007...?
Ieder zijn smaak De een houdt van een buik met vetjes, de ander met spier...
Ik zou me er niet al te druk om maken....

En die ufc is stoer! Wat je misschien ook leuk vindt is survival sport. Ik heb deze bij mij in de buurt zitten: http://www.ssov.nl/index.html

Maar ik laat daar pas volgend jaar een keer mijn neus zien. Je conditie moet daar zó goed voor zijn en je moet je eigen gewicht met gemak kunnen dragen...

Dat duurt nog wel ff voor ik dat kan
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40462962
En uit principe ben ik tegen T3ChN0gYM, maar goed, dat kon je ook wel verwachten van mij.
pi_40463606
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef Frautie het volgende:

[..]

En die ufc is stoer! Wat je misschien ook leuk vindt is survival sport. Ik heb deze bij mij in de buurt zitten: http://www.ssov.nl/index.html
Ook wel übercool ja! Ik zat laatst te bedenken dat ik wel eens wil proberen of ik een beetje vlot over een stormbaan kom.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40463734
Update:

Ik ben bang dat de enorme stroom kcals mij toch teveel worden en dat ik weleens behoorlijk vet zou kunnen worden deze winter. Daarom ga ik de komende tijd 's morgens wat conditiewerk doen, zodat ik vet verbrand, om overdags continue door te vreten. Denk ergens dat ik mijn vet% wel wat in toom kan houden zonder verminderde spiermassawinst te krijgen. Als ik weer geld heb ga ik mss de sandbag set van Iron Mind kopen, kan ik conditietraining doen waarbij de spieren ook belast worden. Twee vliegen in 1 klap.
pi_40464076
Ehm... Led....
Ligt het aan mij of maak jij om de dag een nieuw plan?
Hardloper.
IG @webkim
pi_40464317
Waarom eet je niet gewoon wat minder led? Ik snap niet wat het voor nut heeft om extra calorieën binnen te krijgen om vervolgens weer te verbranden?

En die sandbag set he.. Kun je die niet net zo goed gewoon zelf maken? Ik bedoel gewoon een stuk polyester- of acrylstof ofzo kopen, dubbel vouwen en ff aan je ma vragen of ze het aan elkaar wil stikken als ze een naaimachine heeft.
pi_40464329
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Webkim het volgende:
Ehm... Led....
Ligt het aan mij of maak jij om de dag een nieuw plan?
Nee. Ik voeg enkel dingen toe aan het bestaande plan.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:20:17 #220
140141 ivosnivo
pi_40464339
haha
pi_40464370
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef synthesix het volgende:
Waarom eet je niet gewoon wat minder led? Ik snap niet wat het voor nut heeft om extra calorieën binnen te krijgen om vervolgens weer te verbranden?

En die sandbag set he.. Kun je die niet net zo goed gewoon zelf maken? Ik bedoel gewoon een stuk polyester- of acrylstof ofzo kopen, dubbel vouwen en ff aan je ma vragen of ze het aan elkaar wil stikken als ze een naaimachine heeft.
Ik moet veel kcals hebben, monsterbulks zijn imo de beste manier (ondanks stijgingvet%). Sandbag set van Ironmind is kwalitatief gezien gewoon heel goed, en het gewicht is variabel door de verschillende compartimenten.
pi_40464485
Mag ik jullie niet allemaal een keer kapotmaken?
Lijkt me zo leuk! Kom een keer met z'n allen naar een Kim Spinningles.

Ah toe-ah toe-ah toe?
Hardloper.
IG @webkim
pi_40464610
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:

Ah toe-ah toe-ah toe?
Wat krijg ik ervoor terug?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:31:32 #224
19479 Mr.J
pi_40464654
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:

Ah toe-ah toe-ah toe?
Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?
pi_40464685
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Mag ik ook meedoen?!! Dan kan ik je shredded quads zien als je die stoere legging aan hebt!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:35:13 #226
19479 Mr.J
pi_40464778
Heb geen legging maar wel een lekker kort strak broekje.

Mag je spotten bij 't squaten.
pi_40465059
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:21 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik moet veel kcals hebben, monsterbulks zijn imo de beste manier (ondanks stijgingvet%). Sandbag set van Ironmind is kwalitatief gezien gewoon heel goed, en het gewicht is variabel door de verschillende compartimenten.
Maar ist het dan niet gewoon het calorieën-surplus dat de goede gains veroorzaakt? En door te cardio'en hef je dat dus weer op, gedeeltelijk althans.
pi_40465268
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:43 schreef synthesix het volgende:

[..]

Maar ist het dan niet gewoon het calorieën-surplus dat de goede gains veroorzaakt? En door te cardio'en hef je dat dus weer op, gedeeltelijk althans.
Nee, want die cardio is vóór het ontbijt dus draait alleen op vetreserves. En in het geval van sandbag training doe je gewoon krachttraining, maar intensieve conditietraining (GPP eigenlijk) incluis.
pi_40465400
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee. Ik voeg enkel dingen toe aan het bestaande plan.
om het daarna teniet te doen (zoals die keer met die squats opbouwen dmv 20 reps te doen etc )
pi_40465436
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:48 schreef LedZep het volgende:

[..]

Nee, want die cardio is vóór het ontbijt dus draait alleen op vetreserves. En in het geval van sandbag training doe je gewoon krachttraining, maar intensieve conditietraining (GPP eigenlijk) incluis.
mên ga toch gwn een zak zand halen in de brico depot, 1euro voor 50kg wat wil je nog meer
pi_40465511
nu ik eindelijk van m'n liesklachten af ben krijg ik last aan de rechter pees van m'n bovenste pecs
pi_40465538
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:51 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

om het daarna teniet te doen (zoals die keer met die squats opbouwen dmv 20 reps te doen etc )
Boeiend, ik heb er wel gains mee gemaakt.

Als ik een sandbag bestel wil ik overigens wel kwaliteit en niet zo'n ding dat na een maand uit elkaar dondert van ongeluk.
pi_40465653
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef LedZep het volgende:

[..]

Als ik een sandbag bestel wil ik overigens wel kwaliteit en niet zo'n ding dat na een maand uit elkaar dondert van ongeluk.
maar voor 50 euro koop je 2500kg aan zandzakken
pi_40465729
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:57 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

maar voor 50 euro koop je 2500kg aan zandzakken
2500kg baggerzandzakken ja . Heb in de lokale tuincentra al gekeken.. hebben alleen maar dan die plastic dingen die enkel bedoeld zijn om het zand in te bewaren tot je het in de grond stampt oid, zoals normale mensen met zand doen . However, nobody said I was normal.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:59:40 #235
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_40465756
Volgende week op vakantie, hoop dat ze in het hotel nog wat gewichten hebben liggen Werkt toch wel weer erg verslavend namelijk, en voel me al schuldig als ik een paar dagen niet kan trainen.

Maar zal wel weer 8 daagjes kapot brak in de zon liggen
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:19:35 #236
19479 Mr.J
pi_40466614
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:54 schreef Tommy__ het volgende:
nu ik eindelijk van m'n liesklachten af ben krijg ik last aan de rechter pees van m'n bovenste pecs
Niet janken, blessures horen erbij.

Gewoon een combi van asprine (bloedverdunnend) en ibuprofen (ontstekingsremmend) nemen net zo lang tot je blessure chronisch is.
pi_40466876
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:19 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Gewoon een combi van asprine (bloedverdunnend) en ibuprofen (ontstekingsremmend) nemen net zo lang tot je blessure chronisch is.
mja ik ben eerder een doorzetter dan een pillepakker
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:19:37 #238
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40471894
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:52 schreef Webkim het volgende:
Ook wel übercool ja! Ik zat laatst te bedenken dat ik wel eens wil proberen of ik een beetje vlot over een stormbaan kom.
Naja, ik denk dat dat vies tegenvalt. Maar ja, ik weet niet hoe sterk je bent
------------------------------------

Is 't trouwens een probleem als ik mijn whey drink met yoghort? Gisteraaf kwam ik tot de ontdekking dat ik geen melk meer in huis had Dus yoghurt genomen, maar da's best lekker
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:52:09 #239
19479 Mr.J
pi_40472441
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:27 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

mja ik ben eerder een doorzetter dan een pillepakker
Doorzetten met pijn gaat zo lastig he.
pi_40472525
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Sure.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40473290
Hoor ik hier een dubbele BB meeting aankomen?
1x gezamelijk gesloopt worden door Webkim tijdens een Spinningles
1x gezamelijk "trainen" waarbij o.a. LedZep kan kwijlen op de quadriceps van Mr.J
If any member of the family should die whilst in the shelter from contamination,
put them outside, but remember to tag them first for identification purposes.
pi_40473566
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:35 schreef Videopac het volgende:
Hoor ik hier een dubbele BB meeting aankomen?
1x gezamelijk gesloopt worden door Webkim tijdens een Spinningles
1x gezamelijk "trainen" waarbij o.a. LedZep kan kwijlen op de quadriceps van Mr.J
spinning heeft weinig te maken met BB-en, dus dan kunnen we er ook wel een klimaspect aan toevoegen. Lekker aan je vingertjes hangen

Oh ja frautie, wat die bikkeljongens bij SSOV doen is natuurlijk geen survival he... Dat is lekker apekooien. Survival is: leren hoe je overleeft in een onherbergzaam gebied als je echt in de penarie zit. Een onderdak bouwen, vuur maken, eten en water zoeken, niet doodgaan. Dat is heel iets anders als aan een touwladdertje slingeren, en na afloop lekker afpilzen in de warme kantine.
Ik kan dus ook altijd wel lachen (maar dan wel zo --> ) om mensen die met het bedrijf gaan "survivallen" in de ardennen.
ook al voelt 3 meter boven de grond in een autoband hangen voor veel moderne kantoortijgers misschien al als een enorme overlevingsstrijd

Hoe dan ook: het is best een leuke bezigheid, zolang je maar inziet dat het gewoon apekooien voor volwassenen is
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_40474080
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef Gripper het volgende:

[..]

spinning heeft weinig te maken met BB-en, dus dan kunnen we er ook wel een klimaspect aan toevoegen. Lekker aan je vingertjes hangen
Sure. Spinning en KT in Den Bosch en dan door naar de klimhal in Tilburg?
Pas op: ik durf het écht aan. Ben niet bang voor een kleine afgang. ;-) Dat kan ik pri-ma handelen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40474178
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef Webkim het volgende:

[..]

Pas op: ik durf het écht aan. Ben niet bang voor een kleine afgang. ;-) Dat kan ik pri-ma handelen.
Ik geloof wel dat je het aandurft, ik kan ook wel een teleurstelling verwerken. Ik weet toch al dat ik op het vlak van zware bonken metaal optillen toch hopeloos het schip in ga.
Anderen waarschijnlijk weer als ze aan hun pinken moeten hangen

Organiseer jij de driekamp-meet?
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-
pi_40474312
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:13 schreef Gripper het volgende:

[..]

Ik geloof wel dat je het aandurft, ik kan ook wel een teleurstelling verwerken. Ik weet toch al dat ik op het vlak van zware bonken metaal optillen toch hopeloos het schip in ga.
Anderen waarschijnlijk weer als ze aan hun pinken moeten hangen

Organiseer jij de driekamp-meet?
Aan je WÁT hangen?
Even dacht ik pinken te lezen. Whahaha....! Aan je pinken hangen. En dan weeg ik nog de helft van sommigen van jullie. *kuch*

Organiseren? Mwah, als er hier wat durfals rondlopen wil ik er best mijn gedachten eens over laten gaan. Kijken wat we voor elkaar kunnen krijgen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40474483
Ik heb me weer eens gruwelijk geërgerd aan mijn sportschool en de mensen die er rond lopen. God Christus, ik blijf er redelijk stoicijns onder, maar ondertussen gaat voor mij de lol er wel flink vanaf. Des te meer reden om die sandbag set te kopen, kan ik mooi 75% thuis trainen en enkel voor het noodzakelijk kwaad (en muay thai natuurlijk ) naar dat zootje ongeregeld.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:25:05 #247
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40474512
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef Webkim het volgende:

[..]

Spinning in Den Bosch... hmzzz.. heb gister net een huis gekocht in Buren, das aardig in de buurt.. dus lijkt mij wel lachen.. denk alleen dat ik na 5 minuten spinnen 3 weken moet bij komen...

enige fiets die ik heb staat in de schuur, met een 1000cc hulpmotortje
Ride like the devil is chasing you..........
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:43:34 #248
153787 RSV1000R
If it moves it's fun
pi_40475168
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:23 schreef LedZep het volgende:
Ik heb me weer eens gruwelijk geërgerd aan mijn sportschool en de mensen die er rond lopen. God Christus, ik blijf er redelijk stoicijns onder, maar ondertussen gaat voor mij de lol er wel flink vanaf. Des te meer reden om die sandbag set te kopen, kan ik mooi 75% thuis trainen en enkel voor het noodzakelijk kwaad (en muay thai natuurlijk ) naar dat zootje ongeregeld.
Ach bij ons loopt er op donderdag altijd een klasje schoolkinderen van 13 rond... die snapopen er echt geen reet van.. elke oefening doen ze verkeerd, ze lopen eigenlijk alleen maar ruimte te verspillen en apparaten te bezetten.. zat er gister eentje klem met bench press.. wel humor.....
Ride like the devil is chasing you..........
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:56:08 #249
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40475558
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:47 schreef Gripper het volgende:

[..]

Oh ja frautie, wat die bikkeljongens bij SSOV doen is natuurlijk geen survival he... Dat is lekker apekooien. Survival is: leren hoe je overleeft in een onherbergzaam gebied als je echt in de penarie zit. Een onderdak bouwen, vuur maken, eten en water zoeken, niet doodgaan. Dat is heel iets anders als aan een touwladdertje slingeren, en na afloop lekker afpilzen in de warme kantine.
Ik kan dus ook altijd wel lachen (maar dan wel zo --> ) om mensen die met het bedrijf gaan "survivallen" in de ardennen.
ook al voelt 3 meter boven de grond in een autoband hangen voor veel moderne kantoortijgers misschien al als een enorme overlevingsstrijd

Hoe dan ook: het is best een leuke bezigheid, zolang je maar inziet dat het gewoon apekooien voor volwassenen is
Het is apekooien voor volwassenen, daarom vind ik het denk ik ook leuk

Dat echte survivalen vind ik nl. al minder

Soms ben ik best een pluisje
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:25 schreef RSV1000R het volgende:
Spinning in Den Bosch... hmzzz.. heb gister net een huis gekocht in Buren, das aardig in de buurt.. dus lijkt mij wel lachen.. denk alleen dat ik na 5 minuten spinnen 3 weken moet bij komen...

enige fiets die ik heb staat in de schuur, met een 1000cc hulpmotortje
Ik wil best wel een stukje rijden op jouw fiets

Twin powaah
pi_40475570
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef RSV1000R het volgende:

[..]

Ach bij ons loopt er op donderdag altijd een klasje schoolkinderen van 13 rond... die snapopen er echt geen reet van.. elke oefening doen ze verkeerd, ze lopen eigenlijk alleen maar ruimte te verspillen en apparaten te bezetten.. zat er gister eentje klem met bench press.. wel humor.....
Er was hier welgeteld 1 instructeur die wel wát van goede training afwist, en waar ik ook weleens mee trainde, maar die is gevlogen. Fysiotherapeut schijnt ook wel aardig wat kennis te hebben, maar zie ik bijna nooit trainen.

Tsja, en dan is het retedruk, hoor je overal om je heen de grootste bullshit die je kan verzinnen, van helse theorieen over "spanning op de borst houden bij het bankdrukken" tot riemen bij barbell curls om de onderrug te beschermen, deadlifts die gevaarlijk zijn voor je rug en de enige goede bencher (kutbenen incluis) die denkt aan zijn genetische potentieel te zitten omdat hij met baggerschema en baggertechniek niet verder komt dan 160kg.

Nah, ik ga over een maandje lekker elke morgen in de garage met mijn sandbag aan de gang (mét death metal ), daar kan ik bijna alles mee doen, en dan ga ik wel naar de sportschool om wat te benchen, curlen en wat andere shizzle.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')