abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40454960
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]

Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.

Zou ik...? 2007...?
Pssst... Ze hebben gelijk hoor
Merjeh, meestal gaan spekbuikjes gepaard met spekbeentjes, -armpjes, -hoofdjes, -lovehandles enz. Dus wees maar blij met je wasbordje
pi_40457945
quote:
[frustratiemodus]

Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.

Zou ik...? 2007...?

toch niet in competitie een benchpress is écht goedkoper heur

begin iig al maar aan die squatass féminin
balsporten :r
pi_40461772
Damn zeg. M'n dual-factortraining wil nog niet echt lukken

Ik heb dus nu 3x p/w 5sets Squat/Bent-over Row/Rom. DL en 2x p/w 5sets Bench Pr. en 1x p/w 3 sets Military Press.
Eerste dag heb ik squats 5 reps gedaan, en rom. DL 10 reps. Alleen nu vandaag weer squats gedaan, met 30kg itt 40kg de vorige keer, en 15sets. Maar ik voel het allen maar in mn onderrug

Beetje kut dit. Op deze manier is mn onderrug volgens mij na 1 week al aan een deloading fase toe, terwijl ik er niet eens onderug specifieke oefeningen in heb

Wat te doen, wat te doen...
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:54:00 #204
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40461853
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef synthesix het volgende:

Single factor split schema.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:01:36 #205
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_40462067
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

[afbeelding]

toch niet in competitie een benchpress is écht goedkoper heur

begin iig al maar aan die squatass féminin
Technogym
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:04:13 #206
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_40462133
pff ik denk ik ga lekker heel de week weer in de sportschool hangen, maar ik heb nog steeds spierpijn van maandag en ben ubermoe
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:04:38 #207
140141 ivosnivo
pi_40462145
Zo Jay Cutler - One step closer is eindelijk binnen
pi_40462285
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef synthesix het volgende:
Damn zeg. M'n dual-factortraining wil nog niet echt lukken

Ik heb dus nu 3x p/w 5sets Squat/Bent-over Row/Rom. DL en 2x p/w 5sets Bench Pr. en 1x p/w 3 sets Military Press.
Eerste dag heb ik squats 5 reps gedaan, en rom. DL 10 reps. Alleen nu vandaag weer squats gedaan, met 30kg itt 40kg de vorige keer, en 15sets. Maar ik voel het allen maar in mn onderrug

Beetje kut dit. Op deze manier is mn onderrug volgens mij na 1 week al aan een deloading fase toe, terwijl ik er niet eens onderug specifieke oefeningen in heb

Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?
pi_40462315
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:01 schreef ivosnivo het volgende:

[..]

Technogym
T3ChN0gYM
pi_40462647
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef LedZep het volgende:

[..]

Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?
Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.

Maar hoe kan ik mn training dan het beste indelen? Maar 1 keer per week de grote compound oefeningen doen en voor de rest isolatie (Technogym) exercises ofzo?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:24:01 #211
140141 ivosnivo
pi_40462766
Je kunt ook andere oefeningen doen met losse gewichten hoor
pi_40462940
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.

Maar hoe kan ik mn training dan het beste indelen? Maar 1 keer per week de grote compound oefeningen doen en voor de rest isolatie (Technogym) exercises ofzo?
Voorbeeldje:

3x squats, 2x light, 1x heavy (dit bouw je op, dwz na een aantal weken of na je eerste deload doe je 1x light, 1x medium 1x heavy etc)
2x pulls, waarvan minstens 1 light (kan ook allebei om te beginnen)
Geen bent rows..enkel chest supported of dumbbell row oid

En dan maar opbouwen..na elke deload iets meer.. iets zwaarder, whatever. Als het maar progressief is.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 21:30:13 #213
153812 Frautie
Frautilicious
pi_40462942
quote:
[frustratiemodus]

* licht geïrriteerd is*

[/frustratiemodus]

Zou ik...? 2007...?
Ieder zijn smaak De een houdt van een buik met vetjes, de ander met spier...
Ik zou me er niet al te druk om maken....

En die ufc is stoer! Wat je misschien ook leuk vindt is survival sport. Ik heb deze bij mij in de buurt zitten: http://www.ssov.nl/index.html

Maar ik laat daar pas volgend jaar een keer mijn neus zien. Je conditie moet daar zó goed voor zijn en je moet je eigen gewicht met gemak kunnen dragen...

Dat duurt nog wel ff voor ik dat kan
Assumption is the mother of all fuck ups
Everything you do, every single decision you make, either takes you a step closer or a step further away from your goal.
You either grow or you regress; nothing stands still.
pi_40462962
En uit principe ben ik tegen T3ChN0gYM, maar goed, dat kon je ook wel verwachten van mij.
pi_40463606
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef Frautie het volgende:

[..]

En die ufc is stoer! Wat je misschien ook leuk vindt is survival sport. Ik heb deze bij mij in de buurt zitten: http://www.ssov.nl/index.html
Ook wel übercool ja! Ik zat laatst te bedenken dat ik wel eens wil proberen of ik een beetje vlot over een stormbaan kom.
Hardloper.
IG @webkim
pi_40463734
Update:

Ik ben bang dat de enorme stroom kcals mij toch teveel worden en dat ik weleens behoorlijk vet zou kunnen worden deze winter. Daarom ga ik de komende tijd 's morgens wat conditiewerk doen, zodat ik vet verbrand, om overdags continue door te vreten. Denk ergens dat ik mijn vet% wel wat in toom kan houden zonder verminderde spiermassawinst te krijgen. Als ik weer geld heb ga ik mss de sandbag set van Iron Mind kopen, kan ik conditietraining doen waarbij de spieren ook belast worden. Twee vliegen in 1 klap.
pi_40464076
Ehm... Led....
Ligt het aan mij of maak jij om de dag een nieuw plan?
Hardloper.
IG @webkim
pi_40464317
Waarom eet je niet gewoon wat minder led? Ik snap niet wat het voor nut heeft om extra calorieën binnen te krijgen om vervolgens weer te verbranden?

En die sandbag set he.. Kun je die niet net zo goed gewoon zelf maken? Ik bedoel gewoon een stuk polyester- of acrylstof ofzo kopen, dubbel vouwen en ff aan je ma vragen of ze het aan elkaar wil stikken als ze een naaimachine heeft.
pi_40464329
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Webkim het volgende:
Ehm... Led....
Ligt het aan mij of maak jij om de dag een nieuw plan?
Nee. Ik voeg enkel dingen toe aan het bestaande plan.
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:20:17 #220
140141 ivosnivo
pi_40464339
haha
pi_40464370
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef synthesix het volgende:
Waarom eet je niet gewoon wat minder led? Ik snap niet wat het voor nut heeft om extra calorieën binnen te krijgen om vervolgens weer te verbranden?

En die sandbag set he.. Kun je die niet net zo goed gewoon zelf maken? Ik bedoel gewoon een stuk polyester- of acrylstof ofzo kopen, dubbel vouwen en ff aan je ma vragen of ze het aan elkaar wil stikken als ze een naaimachine heeft.
Ik moet veel kcals hebben, monsterbulks zijn imo de beste manier (ondanks stijgingvet%). Sandbag set van Ironmind is kwalitatief gezien gewoon heel goed, en het gewicht is variabel door de verschillende compartimenten.
pi_40464485
Mag ik jullie niet allemaal een keer kapotmaken?
Lijkt me zo leuk! Kom een keer met z'n allen naar een Kim Spinningles.

Ah toe-ah toe-ah toe?
Hardloper.
IG @webkim
pi_40464610
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:

Ah toe-ah toe-ah toe?
Wat krijg ik ervoor terug?
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:31:32 #224
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_40464654
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:

Ah toe-ah toe-ah toe?
Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?
Godfather Bodybuilding topic reeks
pi_40464685
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?
Mag ik ook meedoen?!! Dan kan ik je shredded quads zien als je die stoere legging aan hebt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')