Pssst... Ze hebben gelijk hoorquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]
Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*
[/frustratiemodus]
Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.
Zou ik...? 2007...?

quote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]
Al die debielen die een paar topics verderop lopen te zeiken over dat vrouwenbuikjes spek horen te hebben en geen spieren moeten nu ECHT even bij mij uit de buurt blijven.
* licht geïrriteerd is*
[/frustratiemodus]
Verder: volgt iemand de UFC op televisie? Zaterdagen om 19 uur op Yorin. Diep respect voor die meiden.
Zou ik...? 2007...?

Technogymquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:33 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
[afbeelding]
toch niet in competitie
een benchpress is écht goedkoper heur
![]()
begin iig al maar aan die squatass féminin![]()

Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:51 schreef synthesix het volgende:
Damn zeg. M'n dual-factortraining wil nog niet echt lukken![]()
Ik heb dus nu 3x p/w 5sets Squat/Bent-over Row/Rom. DL en 2x p/w 5sets Bench Pr. en 1x p/w 3 sets Military Press.
Eerste dag heb ik squats 5 reps gedaan, en rom. DL 10 reps. Alleen nu vandaag weer squats gedaan, met 30kg itt 40kg de vorige keer, en 15sets. Maar ik voel het allen maar in mn onderrug![]()
Beetje kut dit. Op deze manier is mn onderrug volgens mij na 1 week al aan een deloading fase toe, terwijl ik er niet eens onderug specifieke oefeningen in heb![]()
Wat te doen, wat te doen...![]()

Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:09 schreef LedZep het volgende:
[..]
Je hebt geen werkcapaciteit, en daarbij is de onderrug een blessuregevoelige spier. 3x per week squats én bent rows én RDL's is zware overkill. Besef je wel dat je 9x per week een oefening doet die gruwelijk zwaar op je erector is?

Voorbeeldje:quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:20 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja dat besef ik inderdaad, daarom vind ik het ook zo kut, want m'n erector spinae is nu dus zwaar de bottleneck. Voor m'n hams, quads en lats valt het allemaal wel mee.
Maar hoe kan ik mn training dan het beste indelen? Maar 1 keer per week de grote compound oefeningen doen en voor de rest isolatie (Technogym) exercises ofzo?

Ieder zijn smaakquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:53 schreef Webkim het volgende:
[frustratiemodus]
* licht geïrriteerd is*
[/frustratiemodus]
Zou ik...? 2007...?

Ook wel übercool ja! Ik zat laatst te bedenken dat ik wel eens wil proberen of ik een beetje vlot over een stormbaan kom.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 21:30 schreef Frautie het volgende:
[..]
En die ufc is stoer! Wat je misschien ook leuk vindt is survival sport. Ik heb deze bij mij in de buurt zitten: http://www.ssov.nl/index.html

Nee. Ik voeg enkel dingen toe aan het bestaande plan.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:10 schreef Webkim het volgende:
Ehm... Led....
Ligt het aan mij of maak jij om de dag een nieuw plan?![]()

Ik moet veel kcals hebben, monsterbulks zijn imo de beste manier (ondanks stijgingvet%). Sandbag set van Ironmind is kwalitatief gezien gewoon heel goed, en het gewicht is variabel door de verschillende compartimenten.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:19 schreef synthesix het volgende:
Waarom eet je niet gewoon wat minder led? Ik snap niet wat het voor nut heeft om extra calorieën binnen te krijgen om vervolgens weer te verbranden?
En die sandbag set he.. Kun je die niet net zo goed gewoon zelf maken? Ik bedoel gewoon een stuk polyester- of acrylstof ofzo kopen, dubbel vouwen en ff aan je ma vragen of ze het aan elkaar wil stikken als ze een naaimachine heeft.

Wat krijg ik ervoor terug?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:
Mag ik jullie niet allemaal een keer kapotmaken?![]()
Lijkt me zo leuk! Kom een keer met z'n allen naar een Kim Spinningles.
Ah toe-ah toe-ah toe?

Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:25 schreef Webkim het volgende:
Mag ik jullie niet allemaal een keer kapotmaken?![]()
Lijkt me zo leuk! Kom een keer met z'n allen naar een Kim Spinningles.
Ah toe-ah toe-ah toe?

Mag ik ook meedoen?!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:31 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Dan train jij een keertje benen met mij mee, deal?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |