Ik ga morgen er toch heen dus zal het eens voorstellen, nou ja voorstellen op een toon die wat meer de kant op gaat van eisenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 21:51 schreef Fugie het volgende:
als je wil groeien lijkt me 12 minuten wat veel, i kdoe altijd 3 minuten op de roeimachine om mijn bloed sneller te laten lopen en bij elke spiergroep pak ik de eerste set als warming up met de helft vna mijn werkgewicht. Dus als ik rug train en ik begin met een deadlift dan is de eerste set de helft van mijn normale werkgewicht.
en cooling down doe ik al helemaal niet, snap ik het nut niet van.
als je conditioneel ook wat wil doen kan je na je training altijd wat cardio doen.
Blijkbaar niet springlevend genoeg om die oefening nou eindelijk eens goed te spellenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 23:10 schreef Tommy__ het volgende:
als ik wat suf of moe wordt tijdens de training ga ik lekker wat deathliften waarna ik weer springlevend ben![]()
Haha zo ben ik ook hoor. Ik doe ook nooit zittende triceps oefeningen, ik ga er liever bij liggen. Het moet natuurlijk wel leuk blijven allemaal.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:44 schreef J-Will het volgende:
bij mij ook en daar ben ik blij om. Al zijn er veel van die apen die met de barbell van het squatrek barbell-curls gaan doenTwee stappen verder liggen nog 100 andere barbells maar die moet je dan van de grond pakken.
Mja, maar tis toch andere oefening he. Beetje hetzelfde als bankdrukken en dumbeldrukken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:30 schreef J-Will het volgende:
maar sowieso, die dumbells gaan tot 30 kg en er zijn er gruwelijk veel van 10, 12.5, 15, 17.5, enz...
En ik zie nooit iemand die barbell met meer dan 20 kg. extra behangen. Ofwel: pak gewoon lekker dumbells met dat gewicht, train je meteen allebei je biceps even zwaar
En je kunt de dumbels boven tegen elkaar aantikken (of bijna), zijn zoveel verschillen. Met dumbell curl ook dan kun je je armen draaien, probeer dat maar is met een barbel.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:01 schreef LedZep het volgende:
Ik had me iets anders moeten uitdrukken; sinds wanneer hebben bankdrukken en dumbbell drukken een ander motorpatroon c.q. andere spierbelasting? Beweging is hetzelfde, behalve dat je met dumbbells iets verder kan laten zakken zodat de rug meer meehelpt.
Aantikken raad ik je niet aan. Kheb ooit is iemand gezien die een metaalsplinter uit zijn oog moest laten verwijderen. Door het aantikken van dumbellsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:28 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
En je kunt de dumbels boven tegen elkaar aantikken (of bijna), zijn zoveel verschillen. Met dumbell curl ook dan kun je je armen draaien, probeer dat maar is met een barbel.
Ja en toch blijven het 2 totaal verschillende oefeningen imho.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:25 schreef LedZep het volgende:
"Zoveel verschillen" komt dus gewoon neer op een grotere ROM.
Supinatie vd onderarm is een functie van de biceps, dus in theorie is de dumbbell curl een completere oefening dan de barbell curl. Maar dit geldt natuurlijk niet als dat in praktijk betekent dat je een enorme zwaai maakt.
Ik had het over tikken he, niet over rammen.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:29 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aantikken raad ik je niet aan. Kheb ooit is iemand gezien die een metaalsplinter uit zijn oog moest laten verwijderen. Door het aantikken van dumbells![]()
fapfapquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:28 schreef Tommy__ het volgende:
na m'n rug van enkele posts geleden, hier m'n voorkant![]()
beetje slechte pose, maar anders was er geen licht en zag je helemaal niets![]()
ja, zeer smalle polsjes en grote handenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
fapfap
(Zeer) goede borst, zo te zien mooie diepte in je rug, kleine polsjes jammergenoeg (maar ja, dat verander je niet zo snel)
Deze beste man tikte ook de dumbells. Metaal tegen metaal en dat tikken. Kan altijd wat vrij komen....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:16 schreef ivosnivo het volgende:
[..]
Ja en toch blijven het 2 totaal verschillende oefeningen imho.
[..]
Ik had het over tikken he, niet over rammen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |