vorige deeltjesquote:Hij werd al verwacht, maar zal volgende maand in Genève voor het eerst gepresenteerd worden: de smart forfour Brabus. De 1,5-liter motor heeft een forse vermogensinjectie gehad tot maar liefst 130 kW/177 pk.
Het hoge vermogen werd bereikt door montage van een turbocompressor. In combinatie met het relatief lage gewicht van 1090 kg staat dit garant voor sportieve prestaties. Zo wordt de sprint van 0 naar 100 km/h in 6,9 seconden afgewerkt, de topsnelheid bedraagt 221 km/h. De maximum koppel heeft een maximum waarde van 230 Nm.
Standaard is de forfour Brabus uitgerust met onder meer airco, ESP, navigatiesysteem, een panoramisch glazen dak, elektrische ramen voor en achter en verwarmde en elektrisch verstelbare buitenspiegels. Aan de buitenkant is ook te zien dat we niet met zo maar een forfour te maken hebben. Lichtmetalen velgen (17-inch), een verlaagd sportonderstel, een grotere voorspoiler, verchroomde dubbele uitlaten, een achterspoiler en zijskirts benadrukken de sportieve prestaties. De forfour Brabus is verder herkenbaar aan het gaas in de grille. Verder heeft de auto nog enkele typische Brabus-accessoires zoals leren sportstoelen met stoelverwarming, een met leer bekleed stuur en speciale Brabus-meters.
De smart forfour Brabus is vanaf 28 februari te bestellen voor 33.500 euro. De eerste exemplaren worden vanaf mei geleverd.
Wil je me ALSJEBLIEFT niet meer zo gigantisch aan het lachen maken als ik aan het werk benquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:31 schreef Hugster het volgende:
Vriend van me begeleid een paar geestelijk gehandicapten persoonlijk met het bijbrengen van wat alle daagse handelingen enzo.
Nou komt hij vorige bij één van z'n clienten (35 jaar) heeft hij zijn vlaamse reus van een centimeter of 50 helemaal aan snot geslagen op de muur omdat hij hem in het jaar dat hij hem nu zelf heeft hem nog steeds niet uit zichzelf pootjes geeft![]()
Het was 1 groot bloedbad, die gozer er helemaal kapot van dat zijn konijn dood is (gek wel na 20x tegen de muur maaien)
[afbeelding]
Het is Jelger btwquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wil je me ALSJEBLIEFT niet meer zo gigantisch aan het lachen maken als ik aan het werk ben![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit ga je niet menen?quote:
Ja het is echt een gruweldaadquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dit ga je niet menen?![]()
![]()
Ik zie z'n reactie ook helemaal voor me![]()
Het lijkt me echt fucking meesterlijk om een gehandicapte te zien janken nadat hij net 50 centimeter levend vlees aan puin heeft getrapt
[disclaimer]Ja ik ben een sadist ja[/disclaimer]
Vage humor heb jequote:
Ongekendquote:Op donderdag 13 juli 2006 12:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja het is echt een gruweldaadOok gewoon echt niet snappen dat hij het niet zal overleven
[afbeelding]
Ook een olifant kan doodquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
OngekendDie beesten zijn ook fucking groot man
Inderdaad. Ik zal even een demonstratie geven.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2006 13:12 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zal even een demonstratie geven.
* Hugsterr mept je tegen een muur.
quote:
Ik wil jou baanquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:56 schreef ThaFreak het volgende:
ben helemaaaaaaal KAPUT
collega was hier zo rond 0230 met de A6 en konden we vertrekken!
heenweg hebben we gelijk de cruisecontrol op 200 gezet en met een lekkere rustige autobahn ging het zo lekker vlotpaar keer nog gestopt om wat nicotine tot ons te nemen en wat koffie/broodjes te verorberen
Daar aangekomen stond de A8 al helemaal klaar, gepoetst, volgetankt, vol met luchtverfrissers.....
Eerste maar eens wat gaan eten daar, currywurst, patat en harde broodjes was dus het standaard recept daardaarna nog even wat rondgelopen en op de testtrack te hebben gekeken werdt het tijd om weer heen te gaan
![]()
Terugweg maar iets zachter gereden alhoewel we wel even getopt hebben beide lopen zo rond de 250 waar de A6 er net onderblijft terwijl die niet harder kan en de A8 in de begrenser knalt.....
Terug in nl de A8 in hengelo afgedropt, collega terug naar amsterdam met de A6 en dat was me VRIJE DAG![]()
* ThaFreak slapen/chillen enz enz![]()
dat zuigt dan wel, kun je beter wat koeler weer bij gebruikenquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wil jou baan
* Alexxxxx heeft voor de tweede dag op rij gif gespoten, dus met dit weer een dikke overall en handschoenen aan![]()
ja was wel lachen, ben alleen helemaal kapot......quote:
in de zon knalt de hitte er best nog wel inquote:Op donderdag 13 juli 2006 13:59 schreef hermandeperman het volgende:
Ik ben vanmorgen voor't laatst buiten geweest... Is het echt zo warm dan
Heerlijke combo is dat iddquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:00 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ja was wel lachen, ben alleen helemaal kapot......
me ogen hangen half nog in me kop![]()
en slapen ben ik bang gaat straks niet lukken door cafeine en hitte
Dat wordt gezellig naar huis fietsen vanmiddag danquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in de zon knalt de hitte er best nog wel in![]()
niet zeuren. Die russen heb nog nooit van een airco gehoord, dus in de Niva zul je er ook geen tegenkomenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag mn instructrice nog voorbij rijden btw, maar niet in de gebruikelijke golf, mara in een Mazda 3zal de golf wel kapot zijn
* Alexxxxx hoopt vurig dat de Mazda ook airco heeft
Hoezo? De Niva heeft ook geen airco neem ik aan, goede voorbereiding dusquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag mn instructrice nog voorbij rijden btw, maar niet in de gebruikelijke golf, mara in een Mazda 3zal de golf wel kapot zijn
* Alexxxxx hoopt vurig dat de Mazda ook airco heeft
gaat ook niet goedkomen.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heerlijke combo is dat iddLijkt me beter gewoon nog wakker te blijven en vanavond om 8u erin te kruipen ofzo
zon en bierquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat wordt gezellig naar huis fietsen vanmiddag dan
Maar daarna biertje op't balkon
Dat komt helemaal goedquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
gaat ook niet goedkomen.....
flatje van een vriendin bekijken en daarna nog de stad in waarschijnlijk (als ik zover kom).....
en morgen weer lekker werken![]()
fucked up![]()
![]()
Ik heb me daar gisteravond idd prima mee vermaakt, resulterend in een drukkende pijn in mijn hoofd momenteelquote:
bier komt ook altijd hard aan als je in de zon zitquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb me daar gisteravond idd prima mee vermaakt, resulterend in een drukkende pijn in mijn hoofd momenteel
Mja, ik had een partij van die 2-liter-Grolsch-beugel-flessen gehad voor m'n verjaardag, en die zijn nu opquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
bier komt ook altijd hard aan als je in de zon zit![]()
tis net alsof er ineens dubbel alcohol inzit![]()
hoegaardenquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, ik had een partij van die 2-liter-Grolsch-beugel-flessen gehad voor m'n verjaardag, en die zijn nu op
Ik denk dat ik straks een Hoegaarden ga doen op't terras
Mja, het rot mij niet heel veel wat het is, als het maar veel isquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoegaarden![]()
![]()
ik drink alleen grolsch![]()
![]()
holy ground:![]()
http://www.zandleven.com/content/gfx/projects/grolsch1.JPG
ik drink echt niets anders, als ze geen grolsch hebben ga ik wel aan de baco of wat sterkersquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, het rot mij niet heel veel wat het is, als het maar veel is![]()
quote:Grolsch die in de hemel zeit
u naam wordt gebrouwen
u bar zal komen
u drank zal vloeien
gelijk in deze kroeg zoals ook bij ons thuis
geef ons heden ons dagelijks bier
en vergeef ons onze katers
zoals wij ook de barman vergeven
en leid ons niet naar de frisdrank
maar verlos ons van het malt
want u bier is het koninkrijk
en de kracht en de heerlijkheid
tot aan de sluitingstijd
iig wel duidelijk waarom je "ThaFreak" heetquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik drink echt niets anders, als ze geen grolsch hebben ga ik wel aan de baco of wat sterkers![]()
grolsch uber alles!
[..]
allemaal naapersquote:Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
iig wel duidelijk waarom je "ThaFreak" heet
En dat "gebed" is er met alle biermerken eh
quote:Uit Het Gouden Korenaren, Schiep God De Twentenaren, Uit De Drek En De Resten, Alle Mensen Uit Het Westen
quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb je hem al op een tegeltje?
koeien.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor die anderhalve paardenkop die daar woont?
En jouw UI, is die ook volgens het Reinheitsgebot?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:
Grolsch brouwt bier volgens het Reinheitsgebot
is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
het is toch zijn V6 netzoals mijn V6 ook mijn V6 isquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?
Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker.
wie zijn kloon ben jij?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef MdM het volgende:
Jij noemt hem nooit zo, maar gewoon "m'n auto"
Jepquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
je lurkt er alleen al een tijdje op los?![]()
ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukkerquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?
Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker.
jep.. die gasten bij die shop.. wat rij je? "een passat" oh een TDI? "nee de 2.8 V6"quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangen![]()
Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedragquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef M5 het volgende:
[..]
ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukker
heheh. een paar dagen jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef MdM het volgende:
[..]
Het is niet lang geleden dat jij zelf ook full-time lurkte
vooral blijven ergeren dan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef MdM het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedrag.
Waarom zou ik mezelf voorstellen aan iemand die ernstig moeilijk doet z'n voornaam te openbaren, laat staan z'n achternaamquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef M5 het volgende:
[..]
heheh. een paar dagen ja
[..]
vooral blijven ergeren dan!![]()
en stel je zelf eens fatsoenlijk voor als je zeker weet dat je niet gewoon een ordinaire kloon bent.
je was toch lurker, als je weet dat ik liever niet heb dat m'n naam op het forum staat, dan weet je ook wat FBG is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef MdM het volgende:
FBG?
Ik heb het wel eens langs zien komen maar dat wil niet zeggen dat ik weet wat het isquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:01 schreef M5 het volgende:
[..]
je was toch lurker, als je weet dat ik liever niet heb dat m'n naam op het forum staat, dan weet je ook wat FBG is.
hoi kloon
erg geloof waardigquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:02 schreef MdM het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens langs zien komen maar dat wil niet zeggen dat ik weet wat het is
maar je vind het wel nodig om hier te spuien wat je van mij vind. dat houd het topic dan teminste nog leuk om terug te lezenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef MdM het volgende:
[..]
't maakt mij dan ook niet uit wat jij van me vind
een stel mercedes 190D fappersquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef MdM het volgende:
FBG?
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef M5 het volgende:
[..]
maar je vind het wel nodig om hier te spuien wat je van mij vind. dat houd het topic dan teminste nog leuk om terug te lezen
goede vraagquote:
hahaha dat is dan wel weer grappig hahahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goede vraag![]()
maar volgens mij omdat die zo fout is oid![]()
Je voelt jezelf wel een of andere speurneus hequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef M5 het volgende:
[..]
haha. dat was gewoon je "eerste post" met deze username.![]()
nog een slechte kloon ook!
om ff naar boven te scrollen hoef je geen speurneus te zijn hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:14 schreef MdM het volgende:
[..]
Je voelt jezelf wel een of andere speurneus he
Ik ben d'r weg van
Dat is echt een auto waarin ik me zou schamen als ik erin zou rijdenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef ook_gek het volgende:
ja die ja
Mijn pa heeft opeens besloten tijdens zijn vakantie dat hij er 1 wilt hebben.
Nu heeft een vriend van hem die ook mee was er 1 gekocht. En direct wilt mijn pa er ook 1.
Dus vanavond word er maar gekeken en gezorgt dat we die auto mee nemen ben ik bang
nee hij is er voor d'r bijquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is echt een auto waarin ik me zou schamen als ik erin zou rijden
En dan gaat de 206 weg...?
Leukquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hij is er voor d'r bij![]()
HEY HEY ik vind het een leuk ding man. Ik vind het geen straf om daar in te rijden
jullie kopen een C70 cabrio.
Ongeveer 34 van verkocht in Nederland, dan hebben we nog wat schade en import dus ik gok op maximaal 40-45 stuks op kenteken nu.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar een Q4 is weldat absoluut
![]()
Hoeveel rijden er eigenlijk rond in NL (orgineel NL)?
Is die van jou import?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ongeveer 34 van verkocht in Nederland, dan hebben we nog wat schade en import dus ik gok op maximaal 40-45 stuks op kenteken nu.
uit het moederlandquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yep, uit Italie en zover ik weet de enige in deze kleur in Nederland.
een 1-2-3-filterquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
Waerde vrind Miedema?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Xtreem?
Slecht nieuws voor mij, maar ik ben blij voor jou! Dan zijn ze dus weer verder gegaan met je behandeling!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:06 schreef Xtreem het volgende:
Oh ja, dat is Nee. Sorry. Komende 2 weken mag ik niet neuken.
Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eistquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor mij, maar ik ben blij voor jou! Dan zijn ze dus weer verder gegaan met je behandeling!Gefeliciteerd he?
![]()
Vrouwen die eisen stellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eist
nee overschrijven gaat nu natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
tof man..
heeft hij die MX5 ook meteen meegnomen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen die eisen stellen
En vrouwen die monogamie eisen![]()
![]()
Mits overmatige haargroei over het gehele lichaamquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook vast veel liever een stevige, geile, Friese vent.
je krijgt wat je verdientquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eist
Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mits overmatige haargroei over het gehele lichaam
Ja, wat moet je er anders mee? Vlechten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelen
Das nou net een van de weinige plekken waar ik geen haar hebquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelen
Jij ookquote:
verdiende ik niet, want ik heb hem terugquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij ook
* Xtreem mompelt iets over rijbewijzen kwijtraken
Vastbindenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er anders mee? Vlechten?
En op je kaakquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das nou net een van de weinige plekken waar ik geen haar heb
kwestie van tijdquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verdiende ik niet, want ik heb hem terug![]()
fijne vakantie arrogante zakquote:
Met zn geile nieuwe statief natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Alfisti hoe heb je dat gedaan dan
wat voor statief is dat dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti patst even
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ben je toch een afschuwelijk ventje ehquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:38 schreef vlad het volgende:
bijna weekend en bijna de sleutels van m'n huisje![]()
maar heb nog geen enkel idee voor de inrichtingmaar wel al personeel geregeld voor het schoonmaken
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben je toch een afschuwelijk ventje eh
Maar wel praktisch
En je moeder niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:03 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
mijn vriendin komt gewoon zondagavond mee, dan gaan we maandag+dinsdag shoppen om ideeen op te doen. En woensdag ga ik weer aan het werk en Kim blijft in mijn huisje om de hele dag schoon te maken![]()
![]()
die komt de zaterdag eropquote:
Verstandig, verstandigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:14 schreef vlad het volgende:
[..]
die komt de zaterdag erop![]()
en pa komt dan mee voor het tillen![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig, verstandig
Ik bekijk me net een topic, heerlijkOver moeders met mobiele telefoons e.d. Zooo herkenbaar
[..]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:30 schreef vlad het volgende:
[..]
geweldig is dat ja
net als je pa achter de pc:
hoe kom ik op internet? dan moet je 1x op dat blauwe e-tje linksonderin drukken. 1x maar.![]()
hmm, gebeurt niets. *klikkerdeklikklikklikklik* oke, even momentje en dan kan je op de onderste balk zien hoe vaak je geklikt hebt![]()
Deze ookquote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder en een mobiele telefoon![]()
Ze heeft al moeite met m'n voicemail:
M:'oh hallo mevrouw... ik wil graag m'n dochter even spreken'
En dan op de achtergrond een stem: 'dat is het antwoordapparaat, je moet even iets inspreken voor je dochter'.
M:'wilt u vragen of ze me snel terugbelt'
![]()
Dat weet ik ook wel, maar een kleine hetze oplaaien is altijd leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
welnee.
hmm, denk dat amerika eerder noord-korea billenkoek gaat gevenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En met een beetje pech gaat Amerika zich er ook mee bemoeien en hebben we WW3
jij relnichtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar een kleine hetze oplaaien is altijd leuk
Mja, het wordt iig een zooitjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:38 schreef vlad het volgende:
[..]
hmm, denk dat amerika eerder noord-korea billenkoek gaat geven![]()
uiteraardquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar dan zonder de voorliefde voor het consumeren van mannelijke geslachtsdelen uiteraard
ja, en het maken die koreaantjes geen reet uit hoe anderen over ze denken, dus ze strooien die bommen uit waar ze maar willenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
Idd, Vietnam the 2nd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je doelt op die grote units met kruit en ander vuig spul erin?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee hoor.
In Vietnam kwamen ze nog aan land.
m'n tweedequote:
Ik hou de Swatch die ik nu heb tot ik een Breitling kan kopenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:12 schreef vlad het volgende:
[..]
m'n tweede![]()
deze prijkt sinds zaterdag om mijn pols![]()
Tag Heuerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hou de Swatch die ik nu heb tot ik een Breitling kan kopen
Dat zalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tag Heuer
wel lang moeten sparen
Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal
Maar Breitlings zijn niet meer zo protserig als vroegerHad er zaterdag een om en hij is kleiner dan die ik nu heb
![]()
Nee, totdat de suuz klaar isquote:
Je moet er ook 1 kopenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik)
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.
Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
Lekker danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee, totdat de suuz klaar is.
Een paar maandjes dus.
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruikdaarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo
die is nog 3000,- nu
![]()
Ik moet toch iets ehquote:
Ohw mênquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...
misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Zeik niet kut, je hebt tenminste een autoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik moet toch iets eh.
Hij zal wel lekker (meer) zuipen dan de civic.
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...![]()
Ik heb er nu 3..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet er ook 1 kopen
Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef vlad het volgende:
[..]
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...
misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Ik vraag me af wanneer ik kan rijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw mênDit wordt een mooi projectje
Nah oke, da's logischquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je
Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
iets te compenseren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
Dat was eigenlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat de handel van je pa doorzetten?
Ja maar zoiets vergeet je wel eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah oke, da's logischMaar niet dat als je onverwachts wat moet doen dat je hem afdoet toch...?
gasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Motortje loopt wel mooi en nog op gas ook
Al was het het idee van je kleinkind, je hebt hem welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk niet de bedoeling![]()
.
Het was zijn idee van de Astra.
En de suuz is logisch dat ik die heb eh.
En de civic moet dus weg, maar die plemp ik even bij iemand in de bedrijfsvoorraad. Anders betaal ik wel heul veel voor niks.
Da's waar, dan maar een nieuw glas erin laten zetten ehquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar zoiets vergeet je wel eens.
Opzich vind ik een krasje niet erg, het is natuurlijk een "gebruiksvoorwerp" maar echt het glas vol krassen is zonde.
Ja, ik heb een auto nodig hieroquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al was het het idee van je kleinkind, je hebt hem wel
En hoezo is de suuz logischEn waarom breng je die civic niet gewoon naar de sloop?
geen idee, daarvoor zou ik moeten kijken.quote:
ken datquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
MET JULLIE HIER KOM IK OOK GEWOON NIET AAN WERKEN TOE
Maar je pa heeft er toch ook nog een hele zwik?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ja, ik heb een auto nodig hiero.
Omdat de suuz tof is. En goedkoop. Zo kan ik tenminste nog auto blijven rijden als ik op mezelf woon straks
![]()
.
Zonde van 't geld joh! Ik kan er nog wel 200-300 euro voor vragen, kom nou
.
Hij wel hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ken dat
ach ja, ik zit toch detached
ik heb saffier gals, schijnt niet te krassenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's waar, dan maar een nieuw glas erin laten zetten eh
Dat Breitling glas schijnt ook niet te krassenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb saffier gals, schijnt niet te krassennu heb ik daar zelf een hard hoofd in, maar goed, wordt wel beweerd
![]()
ik baal er wel een beetje vanquote:
Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus ehquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je pa heeft er toch ook nog een hele zwik?
En als je in een fatsoenlijke stad gaat wonen heb je echt geen kloot aan een auto hoor![]()
![]()
![]()
![]()
OV is vak goedkoper en sneller
En 200-300 euro..... Heb je ook wel eens bekeken hoeveel het je kost aan maandelijkse vaste lasten...? Verzekering, wegenbelasting enzo...? Als je hem nog 3 maanden laat staan ben je dat ook kwijt. Kun je hem beter nu wegtyfen.
dat zachte zwoele gevoel dat die langzaam tussen je bilspleet naar boven kriebeltquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je straks een windje laat denk je weer aan me.
hihi
Op die Tag-Sneuer heb ik nog geen krasjes, wel op de band..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat Breitling glas schijnt ook niet te krassenNou, wedden van wel
Mja, nog steeds die zeikende mensen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik baal er wel een beetje van
maar ja, je moet wat hè..
opzich hebben we een redelijk laag uurtarief nu, dus opdrachten genoeg
Zoals altijd heb ik weer wat gemistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh.
Ik weet nog niet waar ik ga wonen. Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben. En hij kost haast niks, dus boeiend
.
Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
heb nu mijn eigen "kantoor"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, nog steeds die zeikende mensen?
tuurlijk rijdt dat goed op gasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen idee, daarvoor zou ik moeten kijken.
maar hij loopt perfect, zeker als ik het vergelijk met andere 404's
Dat valt mee jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh.
Ik weet nog niet waar ik ga wonen. Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben. En hij kost haast niks, dus boeiend
.
Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
Juischtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zachte zwoele gevoel dat die langzaam tussen je bilspleet naar boven kriebeltveel beter dan dat harde geknetter
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zoals altijd heb ik weer wat gemist
SuuZ
Mja, in een hok van 2 bij 2 is een emmer koud water ook genoeg om het koel te houdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb nu mijn eigen "kantoor"
van 2 bij 2 (wel met airco)
Hangt er een beetje vanaf of zo ga rijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk rijdt dat goed op gas![]()
wanneer denk je de weg onveilig te kunnen maken met dat ding?
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat valt mee ja
En dat wordt dus een gigantisch lange termijn project waar je aan het eind van het liedje je hem alsnog verkoopt voor 50 euro.
Doe dat nu dan drol en flikker die hoop schroot wegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Zou goed kunnen![]()
.
Maar dan heb ik ook nog een blok liggen, die kan dan ook weg voor 50 euro.
Heb ik toch nog 100 euro verdiend.
En dan verkoop ik mijn leren stoelen voor 100 euro en mijn stuur voor 50.
En dan heb ik ineens 250 euro![]()
.
van de bodem genoegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk foto's van jouw bolide???
Neeheequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe dat nu dan drol en flikker die hoop schroot weg
Ja, maar nog niet onlinequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker krokant?
Maar ook als totaalplaatje of niet?
Civic kopen herm? Krijg je er een gratis blok en de hele reutemeteut bij.quote:
Hoi.quote:
Bij mij wel goed. En daar?quote:
Lievquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet online
zal ik vanavond speciaal voor jou uppen
mwa mwa kan wat beterquote:
Tyf op met die gore knakenrommel. Al was'ie gratisquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Civic kopen herm? Krijg je er een gratis blok en de hele reutemeteut bij.
[afbeelding]
Tsk, zo erg is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tyf op met die gore knakenrommel. Al was'ie gratis
Lekker indeedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef peacetaker het volgende:
[..]
mwa mwa kan wat beter
beetje ziekjes enzo...gister nog een zelfmoordpoging geweest bij mij in de zijstraat...lekker hoor![]()
Jawelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:51 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Tsk, zo erg is ie nou ook weer niet.
laat ik het maar niet hebben over mijn nachtrust..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Lekker indeed.
Maar goed, ik ga eens opstaan.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar
[afbeelding]
[afbeelding]
heel gaaf spul is dat zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar
[afbeelding]
[afbeelding]
duur allemaalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kopen.
het rijdt zo lekker rustig..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
heel gaaf spul is dat zeg![]()
mooi zoals dat op gas rijdt![]()
zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het rijdt zo lekker rustig..
ik vind het prachtig
zat in het begin wel te kutten met het schakelen omdat dit het oude patroon is
zo dus:
[afbeelding]
Ja dat had ik de eerste keer dus ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef vlad het volgende:
[..]
zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dus![]()
kut is dat vioor een stoplichtwil je wegrijden, zet je hem in de achteruit. En dan beginnen ze achter je toch te toeteren
![]()
wel heel gaaf spul![]()
Erg mooiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi hè
zwart leer, oude manier van stuurschakeling
Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langsquote:
Erg leuk zelfsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langs
mits je dat leuk vind.
Het gaat om het ideequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi
misschien deze zomer, maar dan wel met een roestige deur
Koop je er ook 1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het gaat om het ideeDat ding is echt gaaf nl
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Koop je er ook 1
voor een redelijk bedrag heb je al een redelijke
zoals deze (wel een automaat)
link
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffBesides, wat moet ik met een auto?
"Voor de rest" is die auto practisch gratiz..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffBesides, wat moet ik met een auto?
Ow ja, hoe werkt die injector?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:53 schreef vlad het volgende:
hehe, ze zijn hier eindelijk wakker gewordenvandaag worden de patenten voor de injector eindelijk aangevraagd.
quote:
heel simpelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ow ja, hoe werkt die injector?
Tsk. Ik had helemaal geen bijbaantje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef peacetaker het volgende:
[..]
duur allemaal
ben maar arm studentje met onderbetaald bijbaantje![]()
wat een n00b boot danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:05 schreef hermandeperman het volgende:
Ik snap btw niet waarom ze de F1 niet gewoon in de winter uitzenden/doen
Nu zie ik er bijna geeneen meer omdat ik aan't chillen ben, en op de boot hebben we alleen 1-2-3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |