abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:58:17 #151
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39801828
Dank, komt goed

* Xtreem gaat tukken
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39801853
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En op je kaak
klootzak
pi_39801871
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef Xtreem het volgende:
Dank, komt goed

* Xtreem gaat tukken
fijne vakantie arrogante zak
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39802853
* Alfisti patst even



pi_39802939
BuzzyBee is de op 4 na grootste hobbysite van Nederland volgens Nedstat
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:47:45 #158
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_39803656
luie donders..

*bezig laptop in orde te maken*
En alles zou al klaar zijn.. nouja..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:49:40 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39803725
Alfisti hoe heb je dat gedaan dan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39803798
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Alfisti hoe heb je dat gedaan dan
Met zn geile nieuwe statief natuurlijk


En ik vandaag maar overwegen om een cabrio te kopen voor dit soort foto's

  donderdag 13 juli 2006 @ 23:05:28 #161
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39804359
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 14 juli 2006 @ 01:56:38 #162
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39809538
Saaaaaai!
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 02:30:49 #163
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39810202
Ik ga ook maar eens slapen dan.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 07:18:09 #164
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39811621
mogguh
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39811924
aanwezig
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812012
pi_39812176
bijna weekend en bijna de sleutels van m'n huisje

maar heb nog geen enkel idee voor de inrichting maar wel al personeel geregeld voor het schoonmaken
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812410
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti patst even

[afbeelding]

[afbeelding]
wat voor statief is dat dan?
lijkt me wel eng, je camera zo buiten je auto
pi_39812467
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:38 schreef vlad het volgende:
bijna weekend en bijna de sleutels van m'n huisje

maar heb nog geen enkel idee voor de inrichting maar wel al personeel geregeld voor het schoonmaken
Wat ben je toch een afschuwelijk ventje eh

Maar wel praktisch
pi_39812495
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Wat ben je toch een afschuwelijk ventje eh

Maar wel praktisch

mijn vriendin komt gewoon zondagavond mee, dan gaan we maandag+dinsdag shoppen om ideeen op te doen. En woensdag ga ik weer aan het werk en Kim blijft in mijn huisje om de hele dag schoon te maken
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812521
Libanon gaat plat denk ik
pi_39812531
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:03 schreef vlad het volgende:

[..]


mijn vriendin komt gewoon zondagavond mee, dan gaan we maandag+dinsdag shoppen om ideeen op te doen. En woensdag ga ik weer aan het werk en Kim blijft in mijn huisje om de hele dag schoon te maken
En je moeder niet?
pi_39812535
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Libanon gaat plat denk ik
Je zat ook het nieuws te luisteren net?
pi_39812678
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:05 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En je moeder niet?
die komt de zaterdag erop
en pa komt dan mee voor het tillen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812695
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Libanon gaat plat denk ik
was te verwachten
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')