abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:58:17 #151
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39801828
Dank, komt goed

* Xtreem gaat tukken
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39801853
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En op je kaak
klootzak
pi_39801871
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:58 schreef Xtreem het volgende:
Dank, komt goed

* Xtreem gaat tukken
fijne vakantie arrogante zak
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39802853
* Alfisti patst even



pi_39802939
BuzzyBee is de op 4 na grootste hobbysite van Nederland volgens Nedstat
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:47:45 #158
32303 Jofunu-kun
A.k.a. Smurf
pi_39803656
luie donders..

*bezig laptop in orde te maken*
En alles zou al klaar zijn.. nouja..
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
  donderdag 13 juli 2006 @ 22:49:40 #159
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39803725
Alfisti hoe heb je dat gedaan dan
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39803798
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Alfisti hoe heb je dat gedaan dan
Met zn geile nieuwe statief natuurlijk


En ik vandaag maar overwegen om een cabrio te kopen voor dit soort foto's

  donderdag 13 juli 2006 @ 23:05:28 #161
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39804359
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  vrijdag 14 juli 2006 @ 01:56:38 #162
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39809538
Saaaaaai!
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 02:30:49 #163
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39810202
Ik ga ook maar eens slapen dan.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 07:18:09 #164
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39811621
mogguh
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39811924
aanwezig
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812012
pi_39812176
bijna weekend en bijna de sleutels van m'n huisje

maar heb nog geen enkel idee voor de inrichting maar wel al personeel geregeld voor het schoonmaken
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812410
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti patst even

[afbeelding]

[afbeelding]
wat voor statief is dat dan?
lijkt me wel eng, je camera zo buiten je auto
pi_39812467
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 08:38 schreef vlad het volgende:
bijna weekend en bijna de sleutels van m'n huisje

maar heb nog geen enkel idee voor de inrichting maar wel al personeel geregeld voor het schoonmaken
Wat ben je toch een afschuwelijk ventje eh

Maar wel praktisch
pi_39812495
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Wat ben je toch een afschuwelijk ventje eh

Maar wel praktisch

mijn vriendin komt gewoon zondagavond mee, dan gaan we maandag+dinsdag shoppen om ideeen op te doen. En woensdag ga ik weer aan het werk en Kim blijft in mijn huisje om de hele dag schoon te maken
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812521
Libanon gaat plat denk ik
pi_39812531
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:03 schreef vlad het volgende:

[..]


mijn vriendin komt gewoon zondagavond mee, dan gaan we maandag+dinsdag shoppen om ideeen op te doen. En woensdag ga ik weer aan het werk en Kim blijft in mijn huisje om de hele dag schoon te maken
En je moeder niet?
pi_39812535
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Libanon gaat plat denk ik
Je zat ook het nieuws te luisteren net?
pi_39812678
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:05 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En je moeder niet?
die komt de zaterdag erop
en pa komt dan mee voor het tillen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812695
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Libanon gaat plat denk ik
was te verwachten
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812838
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:14 schreef vlad het volgende:

[..]

die komt de zaterdag erop
en pa komt dan mee voor het tillen
Verstandig, verstandig

Ik bekijk me net een topic, heerlijk Over moeders met mobiele telefoons e.d. Zooo herkenbaar
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
pi_39812952
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Verstandig, verstandig

Ik bekijk me net een topic, heerlijk Over moeders met mobiele telefoons e.d. Zooo herkenbaar
[..]
geweldig is dat ja

net als je pa achter de pc:
hoe kom ik op internet? dan moet je 1x op dat blauwe e-tje linksonderin drukken. 1x maar.
hmm, gebeurt niets. *klikkerdeklikklikklikklik* oke, even momentje en dan kan je op de onderste balk zien hoe vaak je geklikt hebt
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812984
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:30 schreef vlad het volgende:

[..]

geweldig is dat ja

net als je pa achter de pc:
hoe kom ik op internet? dan moet je 1x op dat blauwe e-tje linksonderin drukken. 1x maar.
hmm, gebeurt niets. *klikkerdeklikklikklikklik* oke, even momentje en dan kan je op de onderste balk zien hoe vaak je geklikt hebt


Dat doet m'n vader ook altijd op m'n moeders PC Hij heeft een pas nieuwe laptop, dus retesnel, en die van m'n moeder is al een paar jaar oud En dan ragt hij ongeveer 200 keer op het icoontje voor het printen en bewerken van de foto's, zuchten, steunen, en er dan weer 199 dichtklikken

Soms drukt hij gewoon op reset en begint hij opnieuw
pi_39812998
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder en een mobiele telefoon

Ze heeft al moeite met m'n voicemail:
M:'oh hallo mevrouw... ik wil graag m'n dochter even spreken'

En dan op de achtergrond een stem: 'dat is het antwoordapparaat, je moet even iets inspreken voor je dochter'.

M:'wilt u vragen of ze me snel terugbelt'



Deze ook
pi_39813016
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef vlad het volgende:

[..]

was te verwachten
En met een beetje pech gaat Amerika zich er ook mee bemoeien en hebben we WW3
pi_39813032
welnee.
pi_39813056
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
welnee.
Dat weet ik ook wel, maar een kleine hetze oplaaien is altijd leuk
pi_39813078
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En met een beetje pech gaat Amerika zich er ook mee bemoeien en hebben we WW3
hmm, denk dat amerika eerder noord-korea billenkoek gaat geven
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813093
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar een kleine hetze oplaaien is altijd leuk
jij relnicht
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813134
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:39 schreef vlad het volgende:

[..]

jij relnicht
Maar dan zonder de voorliefde voor het consumeren van mannelijke geslachtsdelen uiteraard
pi_39813141
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:38 schreef vlad het volgende:

[..]

hmm, denk dat amerika eerder noord-korea billenkoek gaat geven
Mja, het wordt iig een zooitje
pi_39813199
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
pi_39813224
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Maar dan zonder de voorliefde voor het consumeren van mannelijke geslachtsdelen uiteraard
uiteraard
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813242
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
ja, en het maken die koreaantjes geen reet uit hoe anderen over ze denken, dus ze strooien die bommen uit waar ze maar willen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813252
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
Idd, Vietnam the 2nd.
pi_39813308
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:48 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Idd, Vietnam the 2nd.
erger.
pi_39813375
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

erger.
Je doelt op die grote units met kruit en ander vuig spul erin?
pi_39813419
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je doelt op die grote units met kruit en ander vuig spul erin?
Nee hoor.
In Vietnam kwamen ze nog aan land.
pi_39813642

ging weer een maand huur
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813688
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee hoor.
In Vietnam kwamen ze nog aan land.
pi_39813692
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef vlad het volgende:
[afbeelding]
ging weer een maand huur
Jacob Jensen
pi_39813710
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:11 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Jacob Jensen
m'n tweede
deze prijkt sinds zaterdag om mijn pols
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813758
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:12 schreef vlad het volgende:

[..]

m'n tweede
deze prijkt sinds zaterdag om mijn pols
Ik hou de Swatch die ik nu heb tot ik een Breitling kan kopen
pi_39813831
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik hou de Swatch die ik nu heb tot ik een Breitling kan kopen
Tag Heuer
wel lang moeten sparen
pi_39813903
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Tag Heuer
wel lang moeten sparen
Dat zal

Maar Breitlings zijn niet meer zo protserig als vroeger Had er zaterdag een om en hij is kleiner dan die ik nu heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')