fijne vakantie arrogante zakquote:
Met zn geile nieuwe statief natuurlijkquote:Op donderdag 13 juli 2006 22:49 schreef ook_gek het volgende:
Alfisti hoe heb je dat gedaan dan
wat voor statief is dat dan?quote:Op donderdag 13 juli 2006 22:26 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti patst even
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat ben je toch een afschuwelijk ventje ehquote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:38 schreef vlad het volgende:
bijna weekend en bijna de sleutels van m'n huisje![]()
maar heb nog geen enkel idee voor de inrichtingmaar wel al personeel geregeld voor het schoonmaken
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat ben je toch een afschuwelijk ventje eh
Maar wel praktisch
En je moeder niet?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:03 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
mijn vriendin komt gewoon zondagavond mee, dan gaan we maandag+dinsdag shoppen om ideeen op te doen. En woensdag ga ik weer aan het werk en Kim blijft in mijn huisje om de hele dag schoon te maken![]()
![]()
die komt de zaterdag eropquote:
Verstandig, verstandigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:14 schreef vlad het volgende:
[..]
die komt de zaterdag erop![]()
en pa komt dan mee voor het tillen![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Verstandig, verstandig
Ik bekijk me net een topic, heerlijkOver moeders met mobiele telefoons e.d. Zooo herkenbaar
[..]
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:30 schreef vlad het volgende:
[..]
geweldig is dat ja
net als je pa achter de pc:
hoe kom ik op internet? dan moet je 1x op dat blauwe e-tje linksonderin drukken. 1x maar.![]()
hmm, gebeurt niets. *klikkerdeklikklikklikklik* oke, even momentje en dan kan je op de onderste balk zien hoe vaak je geklikt hebt![]()
Deze ookquote:Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder en een mobiele telefoon![]()
Ze heeft al moeite met m'n voicemail:
M:'oh hallo mevrouw... ik wil graag m'n dochter even spreken'
En dan op de achtergrond een stem: 'dat is het antwoordapparaat, je moet even iets inspreken voor je dochter'.
M:'wilt u vragen of ze me snel terugbelt'
![]()
Dat weet ik ook wel, maar een kleine hetze oplaaien is altijd leukquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
welnee.
hmm, denk dat amerika eerder noord-korea billenkoek gaat gevenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En met een beetje pech gaat Amerika zich er ook mee bemoeien en hebben we WW3
jij relnichtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar een kleine hetze oplaaien is altijd leuk
Mja, het wordt iig een zooitjequote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:38 schreef vlad het volgende:
[..]
hmm, denk dat amerika eerder noord-korea billenkoek gaat geven![]()
uiteraardquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar dan zonder de voorliefde voor het consumeren van mannelijke geslachtsdelen uiteraard
ja, en het maken die koreaantjes geen reet uit hoe anderen over ze denken, dus ze strooien die bommen uit waar ze maar willenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
Idd, Vietnam the 2nd.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je doelt op die grote units met kruit en ander vuig spul erin?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nee hoor.
In Vietnam kwamen ze nog aan land.
m'n tweedequote:
Ik hou de Swatch die ik nu heb tot ik een Breitling kan kopenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:12 schreef vlad het volgende:
[..]
m'n tweede![]()
deze prijkt sinds zaterdag om mijn pols![]()
Tag Heuerquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik hou de Swatch die ik nu heb tot ik een Breitling kan kopen
Dat zalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Tag Heuer
wel lang moeten sparen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |