Slecht nieuws voor mij, maar ik ben blij voor jou! Dan zijn ze dus weer verder gegaan met je behandeling!quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:06 schreef Xtreem het volgende:
Oh ja, dat is Nee. Sorry. Komende 2 weken mag ik niet neuken.
Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eistquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor mij, maar ik ben blij voor jou! Dan zijn ze dus weer verder gegaan met je behandeling!Gefeliciteerd he?
![]()
Vrouwen die eisen stellenquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eist
nee overschrijven gaat nu natuurlijk niet meer.quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
tof man..
heeft hij die MX5 ook meteen meegnomen?
quote:Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vrouwen die eisen stellen
En vrouwen die monogamie eisen![]()
![]()
Mits overmatige haargroei over het gehele lichaamquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook vast veel liever een stevige, geile, Friese vent.
je krijgt wat je verdientquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eist
Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mits overmatige haargroei over het gehele lichaam
Ja, wat moet je er anders mee? Vlechten?quote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelen
Das nou net een van de weinige plekken waar ik geen haar hebquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelen
Jij ookquote:
verdiende ik niet, want ik heb hem terugquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Jij ook
* Xtreem mompelt iets over rijbewijzen kwijtraken
Vastbindenquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja, wat moet je er anders mee? Vlechten?
En op je kaakquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das nou net een van de weinige plekken waar ik geen haar heb
kwestie van tijdquote:Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
verdiende ik niet, want ik heb hem terug![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |