abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:17:41 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39795348
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:14 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat is echt een auto waarin ik me zou schamen als ik erin zou rijden

En dan gaat de 206 weg...?
nee hij is er voor d'r bij


HEY HEY ik vind het een leuk ding man. Ik vind het geen straf om daar in te rijden

jullie kopen een C70 cabrio.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39795386
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee hij is er voor d'r bij


HEY HEY ik vind het een leuk ding man. Ik vind het geen straf om daar in te rijden

jullie kopen een C70 cabrio.
Leuk Jouw auto dus

En dus?

Ik ga eten
pi_39795521
Opzich heb je gelijk herman, maar;
Een MX-5 rijdt wel leuk
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:39:28 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39795789
en we worden zo opgehaald in een golf R32
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39795865
Hallo
pi_39795880
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:42 schreef Alfisti het volgende:
Hallo
jou sig klopt niet.
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:47:13 #107
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39795955
Leuk werken was het vandaag !
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39796003
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

jou sig klopt niet.
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:52:26 #109
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39796058
mogguh kinders en kloontjes
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39796082
Lippen-steijn!
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:54:16 #111
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39796098
HONGER !!!1
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39796130
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:50 schreef Alfisti het volgende:

[..]

maar een Q4 is wel dat absoluut
Hoeveel rijden er eigenlijk rond in NL (orgineel NL)?
pi_39796348
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

maar een Q4 is wel dat absoluut
Hoeveel rijden er eigenlijk rond in NL (orgineel NL)?
Ongeveer 34 van verkocht in Nederland, dan hebben we nog wat schade en import dus ik gok op maximaal 40-45 stuks op kenteken nu.
pi_39796362
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:54 schreef lipje het volgende:
HONGER !!!1
Pizza
pi_39796446
eten was goed
V10
pi_39796497
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:05 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Ongeveer 34 van verkocht in Nederland, dan hebben we nog wat schade en import dus ik gok op maximaal 40-45 stuks op kenteken nu.
Is die van jou import?
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:29:27 #117
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39796985
die wordt spontaan geëxporteerd
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39797032
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Is die van jou import?
yep, uit Italie en zover ik weet de enige in deze kleur in Nederland.
pi_39797167
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef Alfisti het volgende:

[..]

yep, uit Italie en zover ik weet de enige in deze kleur in Nederland.
uit het moederland
pi_39797280
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

uit het moederland
uit de buurt van Venetië
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:56:07 #121
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39797832
Hoi. Ik ken MdM niet.
Groetjes.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:56:40 #122
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39797853
Oh, en sinds Italie wereldkampioen is heb ik een hekel aan Alfa's.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39797892
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]

ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
een 1-2-3-filter
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:02:11 #125
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39798048
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Xtreem?
Waerde vrind Miedema?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39798072
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:02 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Waerde vrind Miedema?
Neuken?
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:06:31 #127
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39798184
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:03 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Neuken?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:06:53 #128
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39798198
Oh ja, dat is Nee. Sorry. Komende 2 weken mag ik niet neuken.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39798276
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:06 schreef Xtreem het volgende:
Oh ja, dat is Nee. Sorry. Komende 2 weken mag ik niet neuken.
Slecht nieuws voor mij, maar ik ben blij voor jou! Dan zijn ze dus weer verder gegaan met je behandeling! Gefeliciteerd he?
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:15:29 #130
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39798460
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Slecht nieuws voor mij, maar ik ben blij voor jou! Dan zijn ze dus weer verder gegaan met je behandeling! Gefeliciteerd he?
Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eist
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39798855
pi_39799020
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eist
Vrouwen die eisen stellen

En vrouwen die monogamie eisen
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:34:04 #133
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39799128
H-man
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:52:29 #134
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39799791
ja nou het is gebeurd

Mijn pa heeft de MX5 gekocht met hele mooie dikke velgen er onder gek

Zal morgen effe foto's maken .
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39800016
tof man..
heeft hij die MX5 ook meteen meegnomen?
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:05:04 #136
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39800156
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:00 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
tof man..
heeft hij die MX5 ook meteen meegnomen?
nee overschrijven gaat nu natuurlijk niet meer.
Dus hij gaat hem morgen ophalen. We hebben alle papieren van die auto al mee gekregen zo dat we alles kunnen regelen. Die man gaat hem nog effe schoonmaken van binnen. Boekjes zoeken.

Wel moet er een nieuwe kap op want die is zwaar naar de klote. Maar we hebben een mooi adresje waar we dat kunnen laten doen. We laten er een stoffe kap op zetten.

Maar ding is gaaf man en trekt als de neten door
Die kennis van ons heeft ook net een MX5. Bij he stoplicht wilde een Audi TT effe stoer doen. Mooi dat die lijp hem bij heeft gehouden met die MX5

Jammer alleen dat hij niet met zijn R32 was

Voor de rest ziet die wagen er netjes uit. Dikke sloffen in combo met hele mooie velgen er onder. Hier en daar wat grome accenten.

Ja is een zeer leuk fun bakje. Dat gaat erg leuk worden om in te rijden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:24:58 #137
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39800755
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:31 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Vrouwen die eisen stellen

En vrouwen die monogamie eisen


Jij hebt dan ook vast veel liever een stevige, geile, Friese vent.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39801256
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:24 schreef Xtreem het volgende:

[..]



Jij hebt dan ook vast veel liever een stevige, geile, Friese vent.
Mits overmatige haargroei over het gehele lichaam
pi_39801453
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 20:15 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Nee, behandeling start weer in september. Nu is het gewoon een dictatoriale vriendin die monogamie eist
je krijgt wat je verdient
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:51:06 #140
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39801587
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:40 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mits overmatige haargroei over het gehele lichaam
Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelen
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39801614
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelen
Ja, wat moet je er anders mee? Vlechten?
pi_39801625
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Dan kun jij zeker lekker in zijn borsthaar kroelen
Das nou net een van de weinige plekken waar ik geen haar heb
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:52:27 #143
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39801633
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

je krijgt wat je verdient
Jij ook
* Xtreem mompelt iets over rijbewijzen kwijtraken
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39801651
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Jij ook
* Xtreem mompelt iets over rijbewijzen kwijtraken
verdiende ik niet, want ik heb hem terug
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:53:23 #145
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39801662
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:51 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ja, wat moet je er anders mee? Vlechten?
Vastbinden
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39801663
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:52 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Das nou net een van de weinige plekken waar ik geen haar heb
En op je kaak
pi_39801685
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Vastbinden
Pervert
  donderdag 13 juli 2006 @ 21:55:27 #148
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39801736
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

verdiende ik niet, want ik heb hem terug
kwestie van tijd
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39801737
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En op je kaak
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39801804
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 21:55 schreef ThaFreak het volgende:

[..]



Ik ga een biertje doen

X, fijne vakantie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')