En jouw UI, is die ook volgens het Reinheitsgebot?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:
Grolsch brouwt bier volgens het Reinheitsgebot
is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
het is toch zijn V6 netzoals mijn V6 ook mijn V6 isquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?
Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker.
wie zijn kloon ben jij?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef MdM het volgende:
Jij noemt hem nooit zo, maar gewoon "m'n auto"
Jepquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
je lurkt er alleen al een tijdje op los?![]()
ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukkerquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?
Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker.
jep.. die gasten bij die shop.. wat rij je? "een passat" oh een TDI? "nee de 2.8 V6"quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangen![]()
Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedragquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef M5 het volgende:
[..]
ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukker
heheh. een paar dagen jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef MdM het volgende:
[..]
Het is niet lang geleden dat jij zelf ook full-time lurkte
vooral blijven ergeren dan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef MdM het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedrag.
Waarom zou ik mezelf voorstellen aan iemand die ernstig moeilijk doet z'n voornaam te openbaren, laat staan z'n achternaamquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef M5 het volgende:
[..]
heheh. een paar dagen ja
[..]
vooral blijven ergeren dan!![]()
en stel je zelf eens fatsoenlijk voor als je zeker weet dat je niet gewoon een ordinaire kloon bent.
je was toch lurker, als je weet dat ik liever niet heb dat m'n naam op het forum staat, dan weet je ook wat FBG is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef MdM het volgende:
FBG?
Ik heb het wel eens langs zien komen maar dat wil niet zeggen dat ik weet wat het isquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:01 schreef M5 het volgende:
[..]
je was toch lurker, als je weet dat ik liever niet heb dat m'n naam op het forum staat, dan weet je ook wat FBG is.
hoi kloon
erg geloof waardigquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:02 schreef MdM het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens langs zien komen maar dat wil niet zeggen dat ik weet wat het is
maar je vind het wel nodig om hier te spuien wat je van mij vind. dat houd het topic dan teminste nog leuk om terug te lezenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef MdM het volgende:
[..]
't maakt mij dan ook niet uit wat jij van me vind
een stel mercedes 190D fappersquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef MdM het volgende:
FBG?
Ik heb wel wat beters te doenquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef M5 het volgende:
[..]
maar je vind het wel nodig om hier te spuien wat je van mij vind. dat houd het topic dan teminste nog leuk om terug te lezen
goede vraagquote:
hahaha dat is dan wel weer grappig hahahaquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
goede vraag![]()
maar volgens mij omdat die zo fout is oid![]()
Je voelt jezelf wel een of andere speurneus hequote:Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef M5 het volgende:
[..]
haha. dat was gewoon je "eerste post" met deze username.![]()
nog een slechte kloon ook!
om ff naar boven te scrollen hoef je geen speurneus te zijn hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 17:14 schreef MdM het volgende:
[..]
Je voelt jezelf wel een of andere speurneus he
Ik ben d'r weg van
Dat is echt een auto waarin ik me zou schamen als ik erin zou rijdenquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef ook_gek het volgende:
ja die ja
Mijn pa heeft opeens besloten tijdens zijn vakantie dat hij er 1 wilt hebben.
Nu heeft een vriend van hem die ook mee was er 1 gekocht. En direct wilt mijn pa er ook 1.
Dus vanavond word er maar gekeken en gezorgt dat we die auto mee nemen ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |