abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39789644
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:
Grolsch brouwt bier volgens het Reinheitsgebot
En jouw UI, is die ook volgens het Reinheitsgebot?
pi_39789805
UI? User Icon
pi_39789876
Ik drink alleen Westmalle Triple
pi_39789954
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Jimmeh het volgende:
UI? User Icon
Juist.

En da's ook een verdomd goed biertje Tommèèèh
pi_39789996
http://www.nothingtoxic.c(...)4cd73255fd6f2d95.wmv

zo en nu ga ik even in de zon bier drinken
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39790054
Ik zou het niet durven zeggen, heb wel van het originele gifje ergens van inet (die was stukken meer adhd) heelveel frames moeten dumpen om m onder 100 kb te krijgen

Heb in de garage nog een kratje Westmalle staan
pi_39790114
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=4144&rtn=index-topten&nsfwfs=yes

Deze is trouwens ook geniaal maar hebben jullie wellicht al gezien
pi_39790149
Dat is bier zoals bier moet zijn.
pi_39792047


ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
V10
pi_39792207
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]

ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangen
pi_39792280
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?

Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker .
pi_39792348
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?

Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker .
het is toch zijn V6 netzoals mijn V6 ook mijn V6 is
pi_39792366
Jij noemt hem nooit zo, maar gewoon "m'n auto"
pi_39792394
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef MdM het volgende:
Jij noemt hem nooit zo, maar gewoon "m'n auto"
wie zijn kloon ben jij?
pi_39792454
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:32 schreef BoJo het volgende:

[..]

wie zijn kloon ben jij?
Niemands.
pi_39792475
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef MdM het volgende:

[..]

Niemands.
je lurkt er alleen al een tijdje op los?
pi_39792495
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef BoJo het volgende:

[..]

je lurkt er alleen al een tijdje op los?
Jep

Een Lipje.
pi_39792574
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?

Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker .
ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukker
V10
pi_39792593
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:35 schreef MdM het volgende:

[..]

Jep

Een Lipje.
zie je nou? lurken kansloos
V10
pi_39792664
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:

[..]

is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangen
jep.. die gasten bij die shop.. wat rij je? "een passat" oh een TDI? "nee de 2.8 V6" tik tik op de pc... volgende week woensdag is ie er.
V10
pi_39792709
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef M5 het volgende:

[..]

ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukker
Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedrag .
pi_39792713
gaan we weer
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39792746
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef M5 het volgende:

[..]

zie je nou? lurken kansloos
Het is niet lang geleden dat jij zelf ook full-time lurkte
pi_39792790
een K&N filter hoef je nooit te vervangen omdat ie toch niets tegenhoudt?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39792841
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef MdM het volgende:

[..]

Het is niet lang geleden dat jij zelf ook full-time lurkte
heheh. een paar dagen ja
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef MdM het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedrag .
vooral blijven ergeren dan!

en stel je zelf eens fatsoenlijk voor als je zeker weet dat je niet gewoon een ordinaire kloon bent.
V10
pi_39792957
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:46 schreef M5 het volgende:

[..]

heheh. een paar dagen ja
[..]

vooral blijven ergeren dan!

en stel je zelf eens fatsoenlijk voor als je zeker weet dat je niet gewoon een ordinaire kloon bent.
Waarom zou ik mezelf voorstellen aan iemand die ernstig moeilijk doet z'n voornaam te openbaren, laat staan z'n achternaam .
pi_39793167
kheb gelijk hè
pi_39793221
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:56 schreef MdM het volgende:
kheb gelijk hè
wat jij wilt joh. volgens mij ben je gewoon een FBG-kloontje of van iets aanverwant.
V10
pi_39793274
FBG?
pi_39793299
naar huis is
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39793310
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef MdM het volgende:
FBG?
je was toch lurker, als je weet dat ik liever niet heb dat m'n naam op het forum staat, dan weet je ook wat FBG is.

hoi kloon
V10
pi_39793365
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:01 schreef M5 het volgende:

[..]

je was toch lurker, als je weet dat ik liever niet heb dat m'n naam op het forum staat, dan weet je ook wat FBG is.

hoi kloon
Ik heb het wel eens langs zien komen maar dat wil niet zeggen dat ik weet wat het is
pi_39793382
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:02 schreef MdM het volgende:

[..]

Ik heb het wel eens langs zien komen maar dat wil niet zeggen dat ik weet wat het is
erg geloof waardig
V10
pi_39793415
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:03 schreef M5 het volgende:

[..]

erg geloof waardig
't maakt mij dan ook niet uit wat jij van me vind
pi_39793433
Ik mag die MdM wel
pi_39793554
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:04 schreef MdM het volgende:

[..]

't maakt mij dan ook niet uit wat jij van me vind
maar je vind het wel nodig om hier te spuien wat je van mij vind. dat houd het topic dan teminste nog leuk om terug te lezen
V10
pi_39793555
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:00 schreef MdM het volgende:
FBG?
een stel mercedes 190D fappers
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39793622
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef M5 het volgende:

[..]

maar je vind het wel nodig om hier te spuien wat je van mij vind. dat houd het topic dan teminste nog leuk om terug te lezen
Ik heb wel wat beters te doen
pi_39793631
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:08 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

een stel mercedes 190D fappers
Hoe kun je zo'n wagen nu mooi vinden?
pi_39793684
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:11 schreef MdM het volgende:

[..]

Hoe kun je zo'n wagen nu mooi vinden?
goede vraag
maar volgens mij omdat die zo fout is oid
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39793692
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:10 schreef MdM het volgende:

[..]

Ik heb wel wat beters te doen
haha. dat was gewoon je "eerste post" met deze username.

nog een slechte kloon ook!
V10
pi_39793731
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

goede vraag
maar volgens mij omdat die zo fout is oid
hahaha dat is dan wel weer grappig hahaha
pi_39793758
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:12 schreef M5 het volgende:

[..]

haha. dat was gewoon je "eerste post" met deze username.

nog een slechte kloon ook!
Je voelt jezelf wel een of andere speurneus he

Ik ben d'r weg van
pi_39793897
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 17:14 schreef MdM het volgende:

[..]

Je voelt jezelf wel een of andere speurneus he

Ik ben d'r weg van
om ff naar boven te scrollen hoef je geen speurneus te zijn hoor
V10
pi_39794047
eten
V10
pi_39795023
Mooi om te zien hoe M5 een newbie "dist"
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:04:39 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39795090
we gaan vanavond kijken voor een MX5
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39795178
Die auto voor vrouwen in de overgang en homo's?

Leuk
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:12:33 #99
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39795252
ja die ja

Mijn pa heeft opeens besloten tijdens zijn vakantie dat hij er 1 wilt hebben.
Nu heeft een vriend van hem die ook mee was er 1 gekocht. En direct wilt mijn pa er ook 1.
Dus vanavond word er maar gekeken en gezorgt dat we die auto mee nemen ben ik bang
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39795299
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:12 schreef ook_gek het volgende:
ja die ja

Mijn pa heeft opeens besloten tijdens zijn vakantie dat hij er 1 wilt hebben.
Nu heeft een vriend van hem die ook mee was er 1 gekocht. En direct wilt mijn pa er ook 1.
Dus vanavond word er maar gekeken en gezorgt dat we die auto mee nemen ben ik bang
Dat is echt een auto waarin ik me zou schamen als ik erin zou rijden

En dan gaat de 206 weg...?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')