En jouw UI, is die ook volgens het Reinheitsgebot?quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:
Grolsch brouwt bier volgens het Reinheitsgebot
is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangenquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
het is toch zijn V6 netzoals mijn V6 ook mijn V6 isquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?
Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker.
wie zijn kloon ben jij?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef MdM het volgende:
Jij noemt hem nooit zo, maar gewoon "m'n auto"
Jepquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
je lurkt er alleen al een tijdje op los?![]()
ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukkerquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?
Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker.
jep.. die gasten bij die shop.. wat rij je? "een passat" oh een TDI? "nee de 2.8 V6"quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangen![]()
Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedragquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef M5 het volgende:
[..]
ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukker
heheh. een paar dagen jaquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef MdM het volgende:
[..]
Het is niet lang geleden dat jij zelf ook full-time lurkte
vooral blijven ergeren dan!quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef MdM het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |