abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39789644
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:06 schreef Jimmeh het volgende:
Grolsch brouwt bier volgens het Reinheitsgebot
En jouw UI, is die ook volgens het Reinheitsgebot?
pi_39789805
UI? User Icon
pi_39789876
Ik drink alleen Westmalle Triple
pi_39789954
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:15 schreef Jimmeh het volgende:
UI? User Icon
Juist.

En da's ook een verdomd goed biertje Tommèèèh
pi_39789996
http://www.nothingtoxic.c(...)4cd73255fd6f2d95.wmv

zo en nu ga ik even in de zon bier drinken
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39790054
Ik zou het niet durven zeggen, heb wel van het originele gifje ergens van inet (die was stukken meer adhd) heelveel frames moeten dumpen om m onder 100 kb te krijgen

Heb in de garage nog een kratje Westmalle staan
pi_39790114
http://www.kontraband.com/show/show.asp?ID=4144&rtn=index-topten&nsfwfs=yes

Deze is trouwens ook geniaal maar hebben jullie wellicht al gezien
pi_39790149
Dat is bier zoals bier moet zijn.
pi_39792047


ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
V10
pi_39792207
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]

ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangen
pi_39792280
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?

Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker .
pi_39792348
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?

Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker .
het is toch zijn V6 netzoals mijn V6 ook mijn V6 is
pi_39792366
Jij noemt hem nooit zo, maar gewoon "m'n auto"
pi_39792394
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:31 schreef MdM het volgende:
Jij noemt hem nooit zo, maar gewoon "m'n auto"
wie zijn kloon ben jij?
pi_39792454
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:32 schreef BoJo het volgende:

[..]

wie zijn kloon ben jij?
Niemands.
pi_39792475
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef MdM het volgende:

[..]

Niemands.
je lurkt er alleen al een tijdje op los?
pi_39792495
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef BoJo het volgende:

[..]

je lurkt er alleen al een tijdje op los?
Jep

Een Lipje.
pi_39792574
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:28 schreef MdM het volgende:
Waarom noem je die burgerlullenbak steeds "M'n V6"?

Ga een vrouw zoeken, gefrustreerde rukker .
ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukker
V10
pi_39792593
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:35 schreef MdM het volgende:

[..]

Jep

Een Lipje.
zie je nou? lurken kansloos
V10
pi_39792664
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:26 schreef BoJo het volgende:

[..]

is fijn, merk je wel verschil van. Plus dat je die nooit meer hoeft te vervangen
jep.. die gasten bij die shop.. wat rij je? "een passat" oh een TDI? "nee de 2.8 V6" tik tik op de pc... volgende week woensdag is ie er.
V10
pi_39792709
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:37 schreef M5 het volgende:

[..]

ga toch eens wat nuttigs doen, pessimistische kansloze mede-rukker
Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedrag .
pi_39792713
gaan we weer
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39792746
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:38 schreef M5 het volgende:

[..]

zie je nou? lurken kansloos
Het is niet lang geleden dat jij zelf ook full-time lurkte
pi_39792790
een K&N filter hoef je nooit te vervangen omdat ie toch niets tegenhoudt?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39792841
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:43 schreef MdM het volgende:

[..]

Het is niet lang geleden dat jij zelf ook full-time lurkte
heheh. een paar dagen ja
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:42 schreef MdM het volgende:

[..]

Ik heb een vriendin, maar erger mij gewoon aan je zielige gedrag .
vooral blijven ergeren dan!

en stel je zelf eens fatsoenlijk voor als je zeker weet dat je niet gewoon een ordinaire kloon bent.
V10
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')