abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:17:41 #101
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39795348
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:14 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat is echt een auto waarin ik me zou schamen als ik erin zou rijden

En dan gaat de 206 weg...?
nee hij is er voor d'r bij


HEY HEY ik vind het een leuk ding man. Ik vind het geen straf om daar in te rijden

jullie kopen een C70 cabrio.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39795386
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:

[..]

nee hij is er voor d'r bij


HEY HEY ik vind het een leuk ding man. Ik vind het geen straf om daar in te rijden

jullie kopen een C70 cabrio.
Leuk Jouw auto dus

En dus?

Ik ga eten
pi_39795521
Opzich heb je gelijk herman, maar;
Een MX-5 rijdt wel leuk
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:39:28 #104
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_39795789
en we worden zo opgehaald in een golf R32
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_39795865
Hallo
pi_39795880
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:42 schreef Alfisti het volgende:
Hallo
jou sig klopt niet.
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:47:13 #107
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39795955
Leuk werken was het vandaag !
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39796003
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:43 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

jou sig klopt niet.
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:52:26 #109
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39796058
mogguh kinders en kloontjes
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39796082
Lippen-steijn!
  donderdag 13 juli 2006 @ 18:54:16 #111
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39796098
HONGER !!!1
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39796130
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:50 schreef Alfisti het volgende:

[..]

maar een Q4 is wel dat absoluut
Hoeveel rijden er eigenlijk rond in NL (orgineel NL)?
pi_39796348
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

maar een Q4 is wel dat absoluut
Hoeveel rijden er eigenlijk rond in NL (orgineel NL)?
Ongeveer 34 van verkocht in Nederland, dan hebben we nog wat schade en import dus ik gok op maximaal 40-45 stuks op kenteken nu.
pi_39796362
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 18:54 schreef lipje het volgende:
HONGER !!!1
Pizza
pi_39796446
eten was goed
V10
pi_39796497
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:05 schreef Alfisti het volgende:

[..]

Ongeveer 34 van verkocht in Nederland, dan hebben we nog wat schade en import dus ik gok op maximaal 40-45 stuks op kenteken nu.
Is die van jou import?
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:29:27 #117
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_39796985
die wordt spontaan geëxporteerd
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_39797032
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:11 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Is die van jou import?
yep, uit Italie en zover ik weet de enige in deze kleur in Nederland.
pi_39797167
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef Alfisti het volgende:

[..]

yep, uit Italie en zover ik weet de enige in deze kleur in Nederland.
uit het moederland
pi_39797280
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:35 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

uit het moederland
uit de buurt van Venetië
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:56:07 #121
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39797832
Hoi. Ik ken MdM niet.
Groetjes.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 13 juli 2006 @ 19:56:40 #122
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39797853
Oh, en sinds Italie wereldkampioen is heb ik een hekel aan Alfa's.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
pi_39797892
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]

ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
een 1-2-3-filter
  donderdag 13 juli 2006 @ 20:02:11 #125
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_39798048
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Xtreem?
Waerde vrind Miedema?
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')