nee hij is er voor d'r bijquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:14 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is echt een auto waarin ik me zou schamen als ik erin zou rijden
En dan gaat de 206 weg...?
Leukquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee hij is er voor d'r bij![]()
HEY HEY ik vind het een leuk ding man. Ik vind het geen straf om daar in te rijden
jullie kopen een C70 cabrio.
Ongeveer 34 van verkocht in Nederland, dan hebben we nog wat schade en import dus ik gok op maximaal 40-45 stuks op kenteken nu.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
maar een Q4 is weldat absoluut
![]()
Hoeveel rijden er eigenlijk rond in NL (orgineel NL)?
Is die van jou import?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:05 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Ongeveer 34 van verkocht in Nederland, dan hebben we nog wat schade en import dus ik gok op maximaal 40-45 stuks op kenteken nu.
uit het moederlandquote:Op donderdag 13 juli 2006 19:31 schreef Alfisti het volgende:
[..]
yep, uit Italie en zover ik weet de enige in deze kleur in Nederland.
een 1-2-3-filterquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[afbeelding]
ff besteld voor m'n V6je.. kan ie beter ademen
Waerde vrind Miedema?quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Xtreem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |