Waarom?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:08 schreef DarkElf het volgende:
gut ben blij dat mijn moeder geen msn heeft, lijkt me verschrikkelijk zeg
hier idem ditoquote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Waarom?
Veel zitten ze er meestal toch niet op. (Mijn ouders niet in ieder geval, behalve mijn vader wat meer, omdat hij gewoon wat kennissen heeft die wat verder weg wonen)
Bij MSN kan dat ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:11 schreef DarkElf het volgende:
mailtjes vind ik beter, die kan ik negeren tot ik eens een keer wil reageren
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heerlijk die telegramstijl idd
Nog net niet met een - stop- ertussen, om het helemaal af te maken.
Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"quote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Waarom?
Veel zitten ze er meestal toch niet op. (Mijn ouders niet in ieder geval, behalve mijn vader wat meer, omdat hij gewoon wat kennissen heeft die wat verder weg wonen.)
Zulke berichten zijn altijd okay.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"![]()
Al heeft ie onlangs afgeleerd om bij elke regel de afzender te vermelden![]()
zulke berichten zijn dan weer lievquote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"![]()
Al heeft ie onlangs afgeleerd om bij elke regel de afzender te vermelden![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
Moet het niet het groene knopje zijn?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
Aan het einde staat erquote:Op maandag 10 juli 2006 15:20 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Moet het niet het groene knopje zijn?.
Ik vind het juist wel wat hebben, dat onhandige gedoe.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Geqxon het volgende:
God, wat ben ik blij dat mijn vader er zelfs zijn mail mee checkt, en er nooit vragen over heeft. Wat een verhalen hier!
De omgangsvorm van kind en ouder word door de technologie op een telkens lagere leeftijd omgedraaidquote:Op maandag 10 juli 2006 15:24 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben, dat onhandige gedoe.
WoWquote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Moja het volgende:
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn![]()
![]()
Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt zelfs WoWNu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor
(41)
Word je nu stelselmatig verwaarsloost, leef je van beschimmelde pot appelmoes die toevallig in de koelkast staat en draag je al 6 maanden dezelfde kleren?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Moja het volgende:
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn![]()
![]()
Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt ook WoWNu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor
(41)
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ouders met mobieltjes, het blijft schattig.
Lege sms-jes versturen en zulks.
Kostelijk!
Nou ik moet toegeven dat ze behoorlijk verslaafd isquote:Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Word je nu stelselmatig verwaarsloost, leef je van beschimmelde pot appelmoes die toevallig in de koelkast staat en draag je al 6 maanden dezelfde kleren?
Dat heeft mijn moeder ook idd, net alsof je met een puber van 13 aan het praten bentquote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN.
een breezah maquote:Op maandag 10 juli 2006 16:05 schreef Moja het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder ook idd, net alsof je met een puber van 13 aan het praten bent![]()
Zegt jouw moeder ook altijd: "HeB jUh CaMmM?" ??quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN.
Mijn ma heeft er zoveel dat regelmatig 50% van de zin uit smilies bestaatquote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN.
Die kreeg ik eens midden in de nacht (gast is wel weer terecht hoor)quote:Wie.weet.waar.richard.uithangt..dit.is.zijn.vader!.help.naar.dit.nr.!
Dat heeft mijn vader ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN.
Rechtermuisknop --> Smiley toevoegen helpt ook wel eens, staat er als omschrijving --> eten.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Dat heeft mijn vader ook..
Dan krijg je echt van die rebussen binnen, waarbij je mag uitvogelen wat er nou bedoeld wordt.
Valt me nog mee dat hij niet direct terugviel op morse.quote:Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef XiChico het volgende:
[..]
Die kreeg ik eens midden in de nacht (gast is wel weer terecht hoor)
Op Tweakers vinden ze je nu heel stoer.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.
Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
Tof. Wat zijn hun nicknames op GoT?quote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.
Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
oh god, jeetje jij bent stoer!quote:Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.
Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
Klopt ja. Maar dan ben je wel een eeuwigheid bezig met al die smileys steeds.quote:Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef XiChico het volgende:
[..]
Rechtermuisknop --> Smiley toevoegen helpt ook wel eens, staat er als omschrijving --> eten.
Mag jij raden waarom ze niet opnamquote:Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, hoi mam.
Tof dat je vanmiddag bij me langskomt, echt waar. Alleen een beetje jammer dat ik niet weet of je om 1 uur of om 6 uur komt. Ik snap dat je de moderne technologie allemaal een beetje eng vindt enzo, en ik ben echt trots dat je tegenwoordig zelfs kan emailen. En ik weet dat je je eigen mobiele nummer niet weet. En het geeft neit dat je niet snapt wat een smsbericht is.
MAAR SINDS WANNEER BEN JE TE DOOF OM JE BELTOON TE HOREN ?
Het zou wel tof zijn als er bij de zesde keer bellen misschien een lampje bij je ging branden dat die rinkelende telefoon in je tasje misschien wel die van jou is. En dat alle mensen je woest aankijken omdat je je telefoon altijd op standje brandalarm hebt staan, en jij de enige bent die compleet niet doorheeft dat ie afgaat.
Aah fuck!quote:Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien was het een idee geweest om de eerste dag dat je 'm kwijt was meteen jezelf te bellen? Toen was de batterij nog vol en kon je 'm horen overgaan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |