abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39693033
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
pi_39693065
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
Dat heeft mijn moeder ook idd, net alsof je met een puber van 13 aan het praten bent
  maandag 10 juli 2006 @ 16:07:54 #78
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39693137
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:05 schreef Moja het volgende:

[..]

Dat heeft mijn moeder ook idd, net alsof je met een puber van 13 aan het praten bent
een breezah ma
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_39693522
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
Zegt jouw moeder ook altijd: "HeB jUh CaMmM?" ??
  maandag 10 juli 2006 @ 16:46:35 #80
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_39694316
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
Mijn ma heeft er zoveel dat regelmatig 50% van de zin uit smilies bestaat

Kom je eten?

vervolgens is het woordje "je" veranderd in een smilie die naar jou toewijst
en het woordje eten veranderd in een smilie die spaghetti aan het eten is

Mijn vader haalt sms en msn wel heel veel door elkaar, echt zo van
"Dan stuur ik je straks wel een msnnetje, smnnetje, smsnnetje"
Terwijl hij sms bedoeld
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_39694671
quote:
Wie.weet.waar.richard.uithangt..dit.is.zijn.vader!.help.naar.dit.nr.!
Die kreeg ik eens midden in de nacht (gast is wel weer terecht hoor)
  maandag 10 juli 2006 @ 16:58:14 #82
30252 Soempie
Procreating
pi_39694703
Soms is msn net een rebus
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_39694801
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
Dat heeft mijn vader ook. .
Dan krijg je echt van die rebussen binnen, waarbij je mag uitvogelen wat er nou bedoeld wordt.
pi_39694920
Mijn ouders bellen vrijwel alleen maar mobiel. Daarnaast heeft m'n vader nog een mobieltje van de zaak, mijn moeder een op haar werk, en een telefoon thuis. Gaat allemaal prima, mijn moeder kan emailen en een documentje in elkaar knutselen (als je ernaast zit erger je je groen en geel aan de opmaak en het tempo, maar goed) en een SMS'sje versturen gaat nog net. Hoe het nu precies heet is wat lastiger:

HALLO DENNIS EVEN PROBEREN OE WE KUNNEN SNS EN GROETJES LINDA

(Mijn ouders wonen in het buitenland en andersom versturen lukt niet, dus het is geen gekke vraag verder.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39694925
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Dat heeft mijn vader ook. .
Dan krijg je echt van die rebussen binnen, waarbij je mag uitvogelen wat er nou bedoeld wordt.
Rechtermuisknop --> Smiley toevoegen helpt ook wel eens, staat er als omschrijving --> eten.
pi_39694950
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef XiChico het volgende:

[..]

Die kreeg ik eens midden in de nacht (gast is wel weer terecht hoor)
Valt me nog mee dat hij niet direct terugviel op morse.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 10 juli 2006 @ 17:17:43 #87
129071 Thaan
Nee mijn kind, ik ben je opa
pi_39695318
Wat een pauper families hebben jullie.

Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
pi_39696914
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.

Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
Op Tweakers vinden ze je nu heel stoer.
pi_39697043
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.

Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
Tof. Wat zijn hun nicknames op GoT?
pi_39697079
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.

Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
oh god, jeetje jij bent stoer!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39702946
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:05 schreef XiChico het volgende:

[..]

Rechtermuisknop --> Smiley toevoegen helpt ook wel eens, staat er als omschrijving --> eten.
Klopt ja. Maar dan ben je wel een eeuwigheid bezig met al die smileys steeds. .
pi_39705204
Ik ben mijn mobieltje al een paar weken kwijt, mijn moeder ging zonder mijn toestemming mijn kamer opruimen en nu kan ik dat pokkeding nergens meer vinden.
How you play the cards you are dealt is all that matters.
  maandag 10 juli 2006 @ 22:27:29 #93
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_39705510
M'n moeder belt (met de vaste lijn uiteraard):

M: Leandra, m'n mobieltje doet het niet meer... ik snap er nix van.
L: Mam, staat ie wel aan??
M: Natuurlijk staat ie aan, ik zou jou toch niet bellen als ie gewoon uit stond?!!
L: Hou dat knopje rechts met dat rode rondje er op eens lang ingedrukt...

Vervolgens hoor ik haar Sony riedeltje... mobieltje gaat aan.....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 juli 2006 @ 23:06:43 #94
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_39707185
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 95% gewijzigd door Sander op 19-05-2011 11:52:52 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_39707594
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ja, hoi mam.

Tof dat je vanmiddag bij me langskomt, echt waar. Alleen een beetje jammer dat ik niet weet of je om 1 uur of om 6 uur komt. Ik snap dat je de moderne technologie allemaal een beetje eng vindt enzo, en ik ben echt trots dat je tegenwoordig zelfs kan emailen. En ik weet dat je je eigen mobiele nummer niet weet. En het geeft neit dat je niet snapt wat een smsbericht is.

MAAR SINDS WANNEER BEN JE TE DOOF OM JE BELTOON TE HOREN ?

Het zou wel tof zijn als er bij de zesde keer bellen misschien een lampje bij je ging branden dat die rinkelende telefoon in je tasje misschien wel die van jou is. En dat alle mensen je woest aankijken omdat je je telefoon altijd op standje brandalarm hebt staan, en jij de enige bent die compleet niet doorheeft dat ie afgaat.
Mag jij raden waarom ze niet opnam

hint: tril
Alle mine.nu-domeinen werken weer o/
  maandag 10 juli 2006 @ 23:19:03 #96
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_39707681
Zowel mijn vader als moeder hebben een mobiele telefoon en MSN. MSNen en SMSen lukt ze allemaal prima.
Ten percent faster with a sturdier frame
  maandag 10 juli 2006 @ 23:20:22 #97
129071 Thaan
Nee mijn kind, ik ben je opa
pi_39707726
quote:
Op maandag 10 juli 2006 18:22 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Tof. Wat zijn hun nicknames op GoT?
Ze gebruiken gewoon mijn account, de 1337 h4x0rs
pi_39708331
Mijn moeder heeft het op de een of andere manier voor elkaar gekregen dat alles op haar mobiel in spiegelbeeld is Ik kan veel uitvreten met electronica maar een mobiel 'spiegelen' petje af
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_39708534
Mijn moeder gebruikt elk willekeurig mobieltje dat op de tafel ligt als afstandsbediening voor de tv. Ze lijken ook allemaal zo op elkaar met die cijfertjes
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_39708909
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:06 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Misschien was het een idee geweest om de eerste dag dat je 'm kwijt was meteen jezelf te bellen? Toen was de batterij nog vol en kon je 'm horen overgaan
Aah fuck!
How you play the cards you are dealt is all that matters.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')