abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39691573
Herkenbaar allemaal!!!!!

[ Bericht 34% gewijzigd door soapie op 10-07-2006 16:06:40 ]
pi_39691583
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
Din jävla kuk!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:19:25 #63
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_39691633
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
pi_39691677
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
pi_39691689
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
Moet het niet het groene knopje zijn? .
  maandag 10 juli 2006 @ 15:22:10 #66
30252 Soempie
Procreating
pi_39691730
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:20 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Moet het niet het groene knopje zijn? .
Aan het einde staat er
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_39691754
God, wat ben ik blij dat mijn vader er zelfs zijn mail mee checkt, en er nooit vragen over heeft. Wat een verhalen hier !
pi_39691777
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Aan het einde staat er
Oh ja, daar heb ik overheen gelezen. .
pi_39691810
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Geqxon het volgende:
God, wat ben ik blij dat mijn vader er zelfs zijn mail mee checkt, en er nooit vragen over heeft. Wat een verhalen hier !
Ik vind het juist wel wat hebben, dat onhandige gedoe.
pi_39691954
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:24 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel wat hebben, dat onhandige gedoe.
De omgangsvorm van kind en ouder word door de technologie op een telkens lagere leeftijd omgedraaid
pi_39692692
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn

Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt ook WoW Nu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor (41)
pi_39692766
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Moja het volgende:
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn

Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt zelfs WoW Nu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor (41)
WoW En ik dacht dat het alleen maar door puisterige 14 jarige pubers werd gespeeld

Zegt ze soms ook "owned" ?
pi_39692827
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Moja het volgende:
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn

Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt ook WoW Nu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor (41)
Word je nu stelselmatig verwaarsloost, leef je van beschimmelde pot appelmoes die toevallig in de koelkast staat en draag je al 6 maanden dezelfde kleren?
Din jävla kuk!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:59:09 #74
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39692870
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ouders met mobieltjes, het blijft schattig.
Lege sms-jes versturen en zulks.
Kostelijk!
pi_39692990
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:

[..]

Word je nu stelselmatig verwaarsloost, leef je van beschimmelde pot appelmoes die toevallig in de koelkast staat en draag je al 6 maanden dezelfde kleren?
Nou ik moet toegeven dat ze behoorlijk verslaafd is Het is dat ik op mezelf woon, als ik nu af en toe langskom moet ik iedere keer aanhoren wat voor staf dr Warlock nu weer heeft of dat ze in dr eentje een paar hordes heeft afgeslacht oid

Maar verder heeft ze wel een leven hoor
pi_39693033
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
pi_39693065
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
Dat heeft mijn moeder ook idd, net alsof je met een puber van 13 aan het praten bent
  maandag 10 juli 2006 @ 16:07:54 #78
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39693137
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:05 schreef Moja het volgende:

[..]

Dat heeft mijn moeder ook idd, net alsof je met een puber van 13 aan het praten bent
een breezah ma
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_39693522
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
Zegt jouw moeder ook altijd: "HeB jUh CaMmM?" ??
  maandag 10 juli 2006 @ 16:46:35 #80
134625 Lamzak_
FC Twente!
pi_39694316
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
Mijn ma heeft er zoveel dat regelmatig 50% van de zin uit smilies bestaat

Kom je eten?

vervolgens is het woordje "je" veranderd in een smilie die naar jou toewijst
en het woordje eten veranderd in een smilie die spaghetti aan het eten is

Mijn vader haalt sms en msn wel heel veel door elkaar, echt zo van
"Dan stuur ik je straks wel een msnnetje, smnnetje, smsnnetje"
Terwijl hij sms bedoeld
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_39694671
quote:
Wie.weet.waar.richard.uithangt..dit.is.zijn.vader!.help.naar.dit.nr.!
Die kreeg ik eens midden in de nacht (gast is wel weer terecht hoor)
  maandag 10 juli 2006 @ 16:58:14 #82
30252 Soempie
Procreating
pi_39694703
Soms is msn net een rebus
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_39694801
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Mijn moeder heeft ook van die smileys in plaats van woorden op MSN .
Dat heeft mijn vader ook. .
Dan krijg je echt van die rebussen binnen, waarbij je mag uitvogelen wat er nou bedoeld wordt.
pi_39694920
Mijn ouders bellen vrijwel alleen maar mobiel. Daarnaast heeft m'n vader nog een mobieltje van de zaak, mijn moeder een op haar werk, en een telefoon thuis. Gaat allemaal prima, mijn moeder kan emailen en een documentje in elkaar knutselen (als je ernaast zit erger je je groen en geel aan de opmaak en het tempo, maar goed) en een SMS'sje versturen gaat nog net. Hoe het nu precies heet is wat lastiger:

HALLO DENNIS EVEN PROBEREN OE WE KUNNEN SNS EN GROETJES LINDA

(Mijn ouders wonen in het buitenland en andersom versturen lukt niet, dus het is geen gekke vraag verder.)
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_39694925
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:01 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Dat heeft mijn vader ook. .
Dan krijg je echt van die rebussen binnen, waarbij je mag uitvogelen wat er nou bedoeld wordt.
Rechtermuisknop --> Smiley toevoegen helpt ook wel eens, staat er als omschrijving --> eten.
pi_39694950
quote:
Op maandag 10 juli 2006 16:57 schreef XiChico het volgende:

[..]

Die kreeg ik eens midden in de nacht (gast is wel weer terecht hoor)
Valt me nog mee dat hij niet direct terugviel op morse.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 10 juli 2006 @ 17:17:43 #87
129071 Thaan
Nee mijn kind, ik ben je opa
pi_39695318
Wat een pauper families hebben jullie.

Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
pi_39696914
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.

Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
Op Tweakers vinden ze je nu heel stoer.
pi_39697043
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.

Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
Tof. Wat zijn hun nicknames op GoT?
pi_39697079
quote:
Op maandag 10 juli 2006 17:17 schreef Thaan het volgende:
Wat een pauper families hebben jullie.

Mijn opa kan gewoon MSN'en en zen mobiele telefoon gebruiken.
Mijn vader " "
Mijn moeder " "
Mijn oma " "
oh god, jeetje jij bent stoer!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')