Waarom?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:08 schreef DarkElf het volgende:
gut ben blij dat mijn moeder geen msn heeft, lijkt me verschrikkelijk zeg
hier idem ditoquote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Waarom?
Veel zitten ze er meestal toch niet op. (Mijn ouders niet in ieder geval, behalve mijn vader wat meer, omdat hij gewoon wat kennissen heeft die wat verder weg wonen)
Bij MSN kan dat ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:11 schreef DarkElf het volgende:
mailtjes vind ik beter, die kan ik negeren tot ik eens een keer wil reageren
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Heerlijk die telegramstijl idd
Nog net niet met een - stop- ertussen, om het helemaal af te maken.
Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"quote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Waarom?
Veel zitten ze er meestal toch niet op. (Mijn ouders niet in ieder geval, behalve mijn vader wat meer, omdat hij gewoon wat kennissen heeft die wat verder weg wonen.)
Zulke berichten zijn altijd okay.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"![]()
Al heeft ie onlangs afgeleerd om bij elke regel de afzender te vermelden![]()
zulke berichten zijn dan weer lievquote:Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"![]()
Al heeft ie onlangs afgeleerd om bij elke regel de afzender te vermelden![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
Moet het niet het groene knopje zijn?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
Aan het einde staat erquote:Op maandag 10 juli 2006 15:20 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Moet het niet het groene knopje zijn?.
Ik vind het juist wel wat hebben, dat onhandige gedoe.quote:Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Geqxon het volgende:
God, wat ben ik blij dat mijn vader er zelfs zijn mail mee checkt, en er nooit vragen over heeft. Wat een verhalen hier!
De omgangsvorm van kind en ouder word door de technologie op een telkens lagere leeftijd omgedraaidquote:Op maandag 10 juli 2006 15:24 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel wat hebben, dat onhandige gedoe.
WoWquote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Moja het volgende:
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn![]()
![]()
Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt zelfs WoWNu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor
(41)
Word je nu stelselmatig verwaarsloost, leef je van beschimmelde pot appelmoes die toevallig in de koelkast staat en draag je al 6 maanden dezelfde kleren?quote:Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Moja het volgende:
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn![]()
![]()
Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt ook WoWNu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor
(41)
quote:Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ouders met mobieltjes, het blijft schattig.
Lege sms-jes versturen en zulks.
Kostelijk!
Nou ik moet toegeven dat ze behoorlijk verslaafd isquote:Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:
[..]
Word je nu stelselmatig verwaarsloost, leef je van beschimmelde pot appelmoes die toevallig in de koelkast staat en draag je al 6 maanden dezelfde kleren?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |