abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39691372
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:08 schreef DarkElf het volgende:
gut ben blij dat mijn moeder geen msn heeft, lijkt me verschrikkelijk zeg
Waarom?
Veel zitten ze er meestal toch niet op. (Mijn ouders niet in ieder geval, behalve mijn vader wat meer, omdat hij gewoon wat kennissen heeft die wat verder weg wonen.)
  maandag 10 juli 2006 @ 15:10:49 #52
138448 PeZu
Suspended animation
pi_39691384
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Waarom?
Veel zitten ze er meestal toch niet op. (Mijn ouders niet in ieder geval, behalve mijn vader wat meer, omdat hij gewoon wat kennissen heeft die wat verder weg wonen)
hier idem dito
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_39691389
mailtjes vind ik beter, die kan ik negeren tot ik eens een keer wil reageren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39691416
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:11 schreef DarkElf het volgende:
mailtjes vind ik beter, die kan ik negeren tot ik eens een keer wil reageren
Bij MSN kan dat ook. .
Ik heb héééél af en toe mijn vader geblokkeerd, omdat ik er gewoonweg even geen zin in had.
Geen probleem toch?
pi_39691420
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  maandag 10 juli 2006 @ 15:12:32 #56
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_39691432
Ik MSN altijd met mijn kids omdat ze zo ver weg wonen

scheelt belminuten
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:13:07 #57
129288 ErXtiO
Uberr Sexeh!
pi_39691451
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:48 schreef Nosh het volgende:

[..]

Heerlijk die telegramstijl idd
Nog net niet met een - stop- ertussen, om het helemaal af te maken.
- Dat is geen vraag op mijn antwoord.
  maandag 10 juli 2006 @ 15:13:53 #58
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_39691473
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Waarom?
Veel zitten ze er meestal toch niet op. (Mijn ouders niet in ieder geval, behalve mijn vader wat meer, omdat hij gewoon wat kennissen heeft die wat verder weg wonen.)
Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"

Al heeft ie onlangs afgeleerd om bij elke regel de afzender te vermelden
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_39691493
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"

Al heeft ie onlangs afgeleerd om bij elke regel de afzender te vermelden
Zulke berichten zijn altijd okay. .
pi_39691512
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:13 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik krijg alleen de berichtjes als "wat wil je eten vanavond. Je vader"

Al heeft ie onlangs afgeleerd om bij elke regel de afzender te vermelden
zulke berichten zijn dan weer liev
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_39691573
Herkenbaar allemaal!!!!!

[ Bericht 34% gewijzigd door soapie op 10-07-2006 16:06:40 ]
pi_39691583
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
Din jävla kuk!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:19:25 #63
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_39691633
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
pi_39691677
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
pi_39691689
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
Moet het niet het groene knopje zijn? .
  maandag 10 juli 2006 @ 15:22:10 #66
30252 Soempie
Procreating
pi_39691730
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:20 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Moet het niet het groene knopje zijn? .
Aan het einde staat er
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_39691754
God, wat ben ik blij dat mijn vader er zelfs zijn mail mee checkt, en er nooit vragen over heeft. Wat een verhalen hier !
pi_39691777
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Soempie het volgende:

[..]

Aan het einde staat er
Oh ja, daar heb ik overheen gelezen. .
pi_39691810
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:22 schreef Geqxon het volgende:
God, wat ben ik blij dat mijn vader er zelfs zijn mail mee checkt, en er nooit vragen over heeft. Wat een verhalen hier !
Ik vind het juist wel wat hebben, dat onhandige gedoe.
pi_39691954
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:24 schreef JanisJoplin het volgende:

[..]

Ik vind het juist wel wat hebben, dat onhandige gedoe.
De omgangsvorm van kind en ouder word door de technologie op een telkens lagere leeftijd omgedraaid
pi_39692692
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn

Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt ook WoW Nu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor (41)
pi_39692766
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Moja het volgende:
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn

Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt zelfs WoW Nu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor (41)
WoW En ik dacht dat het alleen maar door puisterige 14 jarige pubers werd gespeeld

Zegt ze soms ook "owned" ?
pi_39692827
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:53 schreef Moja het volgende:
Mijn moeder sms't, zit op msn en belt gewoon mobiel, ze stuurt me af en toe zelfs van die irritante winks of zo'n buzzer op msn

Voor de mensen die het spel kennen, mn moeder speelt ook WoW Nu moet ik toegeven dat ze nog best wel jong is hoor (41)
Word je nu stelselmatig verwaarsloost, leef je van beschimmelde pot appelmoes die toevallig in de koelkast staat en draag je al 6 maanden dezelfde kleren?
Din jävla kuk!
  maandag 10 juli 2006 @ 15:59:09 #74
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_39692870
quote:
Op maandag 10 juli 2006 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ouders met mobieltjes, het blijft schattig.
Lege sms-jes versturen en zulks.
Kostelijk!
pi_39692990
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:57 schreef ehqo het volgende:

[..]

Word je nu stelselmatig verwaarsloost, leef je van beschimmelde pot appelmoes die toevallig in de koelkast staat en draag je al 6 maanden dezelfde kleren?
Nou ik moet toegeven dat ze behoorlijk verslaafd is Het is dat ik op mezelf woon, als ik nu af en toe langskom moet ik iedere keer aanhoren wat voor staf dr Warlock nu weer heeft of dat ze in dr eentje een paar hordes heeft afgeslacht oid

Maar verder heeft ze wel een leven hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')