abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39812838
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:14 schreef vlad het volgende:

[..]

die komt de zaterdag erop
en pa komt dan mee voor het tillen
Verstandig, verstandig

Ik bekijk me net een topic, heerlijk Over moeders met mobiele telefoons e.d. Zooo herkenbaar
quote:
Op maandag 10 juli 2006 15:17 schreef ehqo het volgende:
Ik probeer het altijd heel simpel te houden als iemand mijn moeder aan de telefoon wil.
"Je hoeft aan het einde enkel op dat knopje te drukken". Herhaal ik stellig enkele keren terwijl ik naar het knopje met het rode hoorntje erop wijs.
En als het gesprek voorbij is krijg ik hem nog terug met 'Snake' lopend, drie verzonden smsjes met wat willekeurige leestekens en vijf nieuwe 'laatst gekozen nummers' naar mensen die ik al jaren niet meer spreek.
pi_39812952
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:24 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Verstandig, verstandig

Ik bekijk me net een topic, heerlijk Over moeders met mobiele telefoons e.d. Zooo herkenbaar
[..]
geweldig is dat ja

net als je pa achter de pc:
hoe kom ik op internet? dan moet je 1x op dat blauwe e-tje linksonderin drukken. 1x maar.
hmm, gebeurt niets. *klikkerdeklikklikklikklik* oke, even momentje en dan kan je op de onderste balk zien hoe vaak je geklikt hebt
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39812984
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:30 schreef vlad het volgende:

[..]

geweldig is dat ja

net als je pa achter de pc:
hoe kom ik op internet? dan moet je 1x op dat blauwe e-tje linksonderin drukken. 1x maar.
hmm, gebeurt niets. *klikkerdeklikklikklikklik* oke, even momentje en dan kan je op de onderste balk zien hoe vaak je geklikt hebt


Dat doet m'n vader ook altijd op m'n moeders PC Hij heeft een pas nieuwe laptop, dus retesnel, en die van m'n moeder is al een paar jaar oud En dan ragt hij ongeveer 200 keer op het icoontje voor het printen en bewerken van de foto's, zuchten, steunen, en er dan weer 199 dichtklikken

Soms drukt hij gewoon op reset en begint hij opnieuw
pi_39812998
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:29 schreef Soempie het volgende:
M'n moeder en een mobiele telefoon

Ze heeft al moeite met m'n voicemail:
M:'oh hallo mevrouw... ik wil graag m'n dochter even spreken'

En dan op de achtergrond een stem: 'dat is het antwoordapparaat, je moet even iets inspreken voor je dochter'.

M:'wilt u vragen of ze me snel terugbelt'



Deze ook
pi_39813016
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:15 schreef vlad het volgende:

[..]

was te verwachten
En met een beetje pech gaat Amerika zich er ook mee bemoeien en hebben we WW3
pi_39813032
welnee.
pi_39813056
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
welnee.
Dat weet ik ook wel, maar een kleine hetze oplaaien is altijd leuk
pi_39813078
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

En met een beetje pech gaat Amerika zich er ook mee bemoeien en hebben we WW3
hmm, denk dat amerika eerder noord-korea billenkoek gaat geven
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813093
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:37 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar een kleine hetze oplaaien is altijd leuk
jij relnicht
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813134
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:39 schreef vlad het volgende:

[..]

jij relnicht
Maar dan zonder de voorliefde voor het consumeren van mannelijke geslachtsdelen uiteraard
pi_39813141
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:38 schreef vlad het volgende:

[..]

hmm, denk dat amerika eerder noord-korea billenkoek gaat geven
Mja, het wordt iig een zooitje
pi_39813199
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
pi_39813224
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Maar dan zonder de voorliefde voor het consumeren van mannelijke geslachtsdelen uiteraard
uiteraard
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813242
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
ja, en het maken die koreaantjes geen reet uit hoe anderen over ze denken, dus ze strooien die bommen uit waar ze maar willen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813252
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
In Noord-Korea worden ze afgeslacht, dat land is gemaakt voor oorlog.
Idd, Vietnam the 2nd.
pi_39813308
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:48 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Idd, Vietnam the 2nd.
erger.
pi_39813375
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:52 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

erger.
Je doelt op die grote units met kruit en ander vuig spul erin?
pi_39813419
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:55 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je doelt op die grote units met kruit en ander vuig spul erin?
Nee hoor.
In Vietnam kwamen ze nog aan land.
pi_39813642

ging weer een maand huur
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813688
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 09:58 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Nee hoor.
In Vietnam kwamen ze nog aan land.
pi_39813692
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:10 schreef vlad het volgende:
[afbeelding]
ging weer een maand huur
Jacob Jensen
pi_39813710
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:11 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Jacob Jensen
m'n tweede
deze prijkt sinds zaterdag om mijn pols
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39813758
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:12 schreef vlad het volgende:

[..]

m'n tweede
deze prijkt sinds zaterdag om mijn pols
Ik hou de Swatch die ik nu heb tot ik een Breitling kan kopen
pi_39813831
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:15 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik hou de Swatch die ik nu heb tot ik een Breitling kan kopen
Tag Heuer
wel lang moeten sparen
pi_39813903
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Tag Heuer
wel lang moeten sparen
Dat zal

Maar Breitlings zijn niet meer zo protserig als vroeger Had er zaterdag een om en hij is kleiner dan die ik nu heb
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')