abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:22:29 #201
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39813920
Ik heb een Opel Astra .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39813978
1 dag neem ik aan
pi_39813985
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat zal

Maar Breitlings zijn niet meer zo protserig als vroeger Had er zaterdag een om en hij is kleiner dan die ik nu heb
Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik )
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.

Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
pi_39813986
ik heb een toyota starlet
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:25:25 #205
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39813996
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
1 dag neem ik aan
Nee, totdat de suuz klaar is .
Een paar maandjes dus.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814024
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik )
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.

Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
Je moet er ook 1 kopen

Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
pi_39814029
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruik daarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo die is nog 3000,- nu
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814032
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Nee, totdat de suuz klaar is .
Een paar maandjes dus.
Lekker dan
pi_39814046
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
pi_39814054
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruik daarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo die is nog 3000,- nu
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:27:53 #211
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814068
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Lekker dan
Ik moet toch iets eh .

Hij zal wel lekker meer zuipen dan de civic .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814070
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Ohw mên Dit wordt een mooi projectje
pi_39814077
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik moet toch iets eh .

Hij zal wel lekker (meer) zuipen dan de civic .
Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
pi_39814087
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:28:47 #215
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814094
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
Ik heb er nu 3.. .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814096
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je moet er ook 1 kopen

Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je

Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
pi_39814108
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef vlad het volgende:

[..]

ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
pi_39814109
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
goed bezig
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814124
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ohw mên Dit wordt een mooi projectje
Ik vraag me af wanneer ik kan rijden
en de auto foto waardig is
pi_39814131
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik heb er nu 3.. .
Je gaat de handel van je pa doorzetten?
pi_39814138
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef vlad het volgende:

[..]

goed bezig
Motortje loopt wel mooi en nog op gas ook
pi_39814148
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je

Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
Nah oke, da's logisch Maar niet dat als je onverwachts wat moet doen dat je hem afdoet toch...?
pi_39814162
Iemand een kopje ?
pi_39814176
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
iets te compenseren?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:31:46 #225
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814178
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je gaat de handel van je pa doorzetten?
Dat was eigenlijk niet de bedoeling .
Het was zijn idee van de Astra.

En de suuz is logisch dat ik die heb eh .
En de civic moet dus weg, maar die plemp ik even bij iemand in de bedrijfsvoorraad. Anders betaal ik wel heul veel voor niks.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814186
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nah oke, da's logisch Maar niet dat als je onverwachts wat moet doen dat je hem afdoet toch...?
Ja maar zoiets vergeet je wel eens.
Opzich vind ik een krasje niet erg, het is natuurlijk een "gebruiksvoorwerp" maar echt het glas vol krassen is zonde.
pi_39814197
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
Iemand een kopje ?
altijd
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814220
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Motortje loopt wel mooi en nog op gas ook
gas
koltec-necam systeempje toevallig?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814221
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef vlad het volgende:

[..]

iets te compenseren?
M'n enorme toplul ja.
pi_39814240
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk niet de bedoeling .
Het was zijn idee van de Astra.

En de suuz is logisch dat ik die heb eh .
En de civic moet dus weg, maar die plemp ik even bij iemand in de bedrijfsvoorraad. Anders betaal ik wel heul veel voor niks.
Al was het het idee van je kleinkind, je hebt hem wel

En hoezo is de suuz logisch En waarom breng je die civic niet gewoon naar de sloop?
pi_39814259
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

M'n enorme toplul ja.
oja, hoe kon ik die toch vergeten?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814263
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja maar zoiets vergeet je wel eens.
Opzich vind ik een krasje niet erg, het is natuurlijk een "gebruiksvoorwerp" maar echt het glas vol krassen is zonde.
Da's waar, dan maar een nieuw glas erin laten zetten eh
pi_39814277
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef vlad het volgende:

[..]

oja, hoe kon ik die toch vergeten?
Als je straks een windje laat denk je weer aan me.

hihi
pi_39814281
MET JULLIE HIER KOM IK OOK GEWOON NIET AAN WERKEN TOE
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:35:55 #235
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814283
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Al was het het idee van je kleinkind, je hebt hem wel

En hoezo is de suuz logisch En waarom breng je die civic niet gewoon naar de sloop?
Ja, ik heb een auto nodig hiero .

Omdat de suuz tof is . En goedkoop. Zo kan ik tenminste nog auto blijven rijden als ik op mezelf woon straks .

Zonde van 't geld joh ! Ik kan er nog wel 200-300 euro voor vragen, kom nou .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814307
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:33 schreef vlad het volgende:

[..]

gas
koltec-necam systeempje toevallig?
geen idee, daarvoor zou ik moeten kijken.
maar hij loopt perfect, zeker als ik het vergelijk met andere 404's
pi_39814332
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
MET JULLIE HIER KOM IK OOK GEWOON NIET AAN WERKEN TOE
ken dat
ach ja, ik zit toch detached
pi_39814333
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ja, ik heb een auto nodig hiero .

Omdat de suuz tof is . En goedkoop. Zo kan ik tenminste nog auto blijven rijden als ik op mezelf woon straks .

Zonde van 't geld joh ! Ik kan er nog wel 200-300 euro voor vragen, kom nou .
Maar je pa heeft er toch ook nog een hele zwik?

En als je in een fatsoenlijke stad gaat wonen heb je echt geen kloot aan een auto hoor OV is vak goedkoper en sneller

En 200-300 euro..... Heb je ook wel eens bekeken hoeveel het je kost aan maandelijkse vaste lasten...? Verzekering, wegenbelasting enzo...? Als je hem nog 3 maanden laat staan ben je dat ook kwijt. Kun je hem beter nu wegtyfen.
pi_39814348
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ken dat
ach ja, ik zit toch detached
Hij wel hoor
pi_39814355
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Da's waar, dan maar een nieuw glas erin laten zetten eh
ik heb saffier gals, schijnt niet te krassen nu heb ik daar zelf een hard hoofd in, maar goed, wordt wel beweerd
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814363
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef vlad het volgende:

[..]

ik heb saffier gals, schijnt niet te krassen nu heb ik daar zelf een hard hoofd in, maar goed, wordt wel beweerd
Dat Breitling glas schijnt ook niet te krassen Nou, wedden van wel
pi_39814381
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Hij wel hoor
ik baal er wel een beetje van
maar ja, je moet wat hè..
opzich hebben we een redelijk laag uurtarief nu, dus opdrachten genoeg
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:40:02 #243
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814389
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Maar je pa heeft er toch ook nog een hele zwik?

En als je in een fatsoenlijke stad gaat wonen heb je echt geen kloot aan een auto hoor OV is vak goedkoper en sneller

En 200-300 euro..... Heb je ook wel eens bekeken hoeveel het je kost aan maandelijkse vaste lasten...? Verzekering, wegenbelasting enzo...? Als je hem nog 3 maanden laat staan ben je dat ook kwijt. Kun je hem beter nu wegtyfen.
Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh .

Ik weet nog niet waar ik ga wonen . Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben . En hij kost haast niks, dus boeiend .

Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814400
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Als je straks een windje laat denk je weer aan me.

hihi
dat zachte zwoele gevoel dat die langzaam tussen je bilspleet naar boven kriebelt veel beter dan dat harde geknetter
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814402
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat Breitling glas schijnt ook niet te krassen Nou, wedden van wel
Op die Tag-Sneuer heb ik nog geen krasjes, wel op de band..
Die Festina heeft wel wat krasjes op het glas
pi_39814425
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ik baal er wel een beetje van
maar ja, je moet wat hè..
opzich hebben we een redelijk laag uurtarief nu, dus opdrachten genoeg
Mja, nog steeds die zeikende mensen?
pi_39814428
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh .

Ik weet nog niet waar ik ga wonen . Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben . En hij kost haast niks, dus boeiend .

Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
Zoals altijd heb ik weer wat gemist
SuuZ
pi_39814440
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, nog steeds die zeikende mensen?
heb nu mijn eigen "kantoor"
van 2 bij 2 (wel met airco)
pi_39814447
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

geen idee, daarvoor zou ik moeten kijken.
maar hij loopt perfect, zeker als ik het vergelijk met andere 404's
tuurlijk rijdt dat goed op gas
wanneer denk je de weg onveilig te kunnen maken met dat ding?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814451
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh .

Ik weet nog niet waar ik ga wonen . Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben . En hij kost haast niks, dus boeiend .

Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
Dat valt mee ja

En dat wordt dus een gigantisch lange termijn project waar je aan het eind van het liedje je hem alsnog verkoopt voor 50 euro .
pi_39814463
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef vlad het volgende:

[..]

dat zachte zwoele gevoel dat die langzaam tussen je bilspleet naar boven kriebelt veel beter dan dat harde geknetter
Juischt

**woeshh**
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:42:24 #252
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814468
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Zoals altijd heb ik weer wat gemist
SuuZ




Suuz .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814484
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

heb nu mijn eigen "kantoor"
van 2 bij 2 (wel met airco)
Mja, in een hok van 2 bij 2 is een emmer koud water ook genoeg om het koel te houden
pi_39814502
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef vlad het volgende:

[..]

tuurlijk rijdt dat goed op gas
wanneer denk je de weg onveilig te kunnen maken met dat ding?
Hangt er een beetje vanaf of zo ga rijden.
Hopelijk deze zomer.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:43:44 #255
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814506
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat valt mee ja

En dat wordt dus een gigantisch lange termijn project waar je aan het eind van het liedje je hem alsnog verkoopt voor 50 euro .
Zou goed kunnen .
Maar dan heb ik ook nog een blok liggen, die kan dan ook weg voor 50 euro.
Heb ik toch nog 100 euro verdiend .
En dan verkoop ik mijn leren stoelen voor 100 euro en mijn stuur voor 50.

En dan heb ik ineens 250 euro .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814528
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Zou goed kunnen .
Maar dan heb ik ook nog een blok liggen, die kan dan ook weg voor 50 euro.
Heb ik toch nog 100 euro verdiend .
En dan verkoop ik mijn leren stoelen voor 100 euro en mijn stuur voor 50.

En dan heb ik ineens 250 euro .
Doe dat nu dan drol en flikker die hoop schroot weg
pi_39814533
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Suuz .
ow zo'n ding
pi_39814543
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ow zo'n ding
Heb jij eigenlijk foto's van jouw bolide???
pi_39814553
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk foto's van jouw bolide???
van de bodem genoeg
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:45:21 #260
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814554
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Doe dat nu dan drol en flikker die hoop schroot weg
Neehee .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814571
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

van de bodem genoeg
Lekker krokant?

Maar ook als totaalplaatje of niet?
pi_39814584
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Neehee .
Je gaat je vader achterna
pi_39814606
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Lekker krokant?

Maar ook als totaalplaatje of niet?
Ja, maar nog niet online
zal ik vanavond speciaal voor jou uppen
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:47:18 #264
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39814614
mogguh
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:47:33 #265
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814623
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je gaat je vader achterna
Civic kopen herm? Krijg je er een gratis blok en de hele reutemeteut bij.

Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:48:12 #266
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814646
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef peacetaker het volgende:
mogguh
Hoi.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:49:07 #267
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39814676
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Hoi.
hoe staat het leven hier?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:49:44 #268
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814697
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef peacetaker het volgende:

[..]

hoe staat het leven hier?
Bij mij wel goed. En daar?
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814701
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja, maar nog niet online
zal ik vanavond speciaal voor jou uppen
Liev
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:50:35 #270
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39814727
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Bij mij wel goed. En daar?
mwa mwa kan wat beter
beetje ziekjes enzo...gister nog een zelfmoordpoging geweest bij mij in de zijstraat...lekker hoor
pi_39814735
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Civic kopen herm? Krijg je er een gratis blok en de hele reutemeteut bij.

[afbeelding]
Tyf op met die gore knakenrommel. Al was'ie gratis
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:51:31 #272
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814756
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Tyf op met die gore knakenrommel. Al was'ie gratis
Tsk, zo erg is ie nou ook weer niet .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:52:28 #273
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814783
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef peacetaker het volgende:

[..]

mwa mwa kan wat beter
beetje ziekjes enzo...gister nog een zelfmoordpoging geweest bij mij in de zijstraat...lekker hoor
Lekker indeed .
Maar goed, ik ga eens opstaan.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814812
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:51 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Tsk, zo erg is ie nou ook weer niet .
Jawel En nu is 'ie nog kapot ook
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:55:08 #275
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39814871
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Lekker indeed .
Maar goed, ik ga eens opstaan.
laat ik het maar niet hebben over mijn nachtrust..
die was er gewoon niet
moet me beste vriendin nu ff 2 maanden missen..baal k beetje van
pi_39814875
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar


pi_39815021
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een MEESTERLIJK ding
pi_39815065
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Wat een MEESTERLIJK ding
mooi hè
zwart leer, oude manier van stuurschakeling
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:05:49 #279
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39815164
k wil ook auto rijden
pi_39815274
kopen.
pi_39815275
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar

[afbeelding]
[afbeelding]
heel gaaf spul is dat zeg
mooi zoals dat op gas rijdt
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:11:50 #282
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39815339
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kopen.
duur allemaal
ben maar arm studentje met onderbetaald bijbaantje
pi_39815508
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef vlad het volgende:

[..]

heel gaaf spul is dat zeg
mooi zoals dat op gas rijdt
het rijdt zo lekker rustig..
ik vind het prachtig
zat in het begin wel te kutten met het schakelen omdat dit het oude patroon is

zo dus:
pi_39815612
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

het rijdt zo lekker rustig..
ik vind het prachtig
zat in het begin wel te kutten met het schakelen omdat dit het oude patroon is

zo dus:
[afbeelding]
zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dus
kut is dat vioor een stoplicht wil je wegrijden, zet je hem in de achteruit. En dan beginnen ze achter je toch te toeteren
wel heel gaaf spul
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39815679
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef vlad het volgende:

[..]

zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dus
kut is dat vioor een stoplicht wil je wegrijden, zet je hem in de achteruit. En dan beginnen ze achter je toch te toeteren
wel heel gaaf spul
Ja dat had ik de eerste keer dus ook
en terug van 4 naar 3 ging een beetje kut, rest is perfect
pi_39815710
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

mooi hè
zwart leer, oude manier van stuurschakeling
Erg mooi
pi_39815779
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Erg mooi
Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langs
mits je dat leuk vind.
pi_39815872
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langs
mits je dat leuk vind.
Erg leuk zelfs
pi_39815917
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Erg leuk zelfs
mooi
misschien deze zomer, maar dan wel met een roestige deur
pi_39816043
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

mooi
misschien deze zomer, maar dan wel met een roestige deur
Het gaat om het idee Dat ding is echt gaaf nl
pi_39816175
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Het gaat om het idee Dat ding is echt gaaf nl
Koop je er ook 1
voor een redelijk bedrag heb je al een redelijke

zoals deze (wel een automaat)

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/peugeot/42007956.html?return=eJwliksKwjAUAO9SSJf5NW5eCFJvEjSYkNg8midWxbub0tUMw3hQ8E0gbQOlDQwt%2BPUabSRCECJXDAt%2F%2BDUTFu%2Bp8aWIY%2BEY8bwVp8Zbc1TZNCs2XQp1%2BSTcdeu6830wvzoxPO%2BhEtMnLY00PdeWetcjOjXY3x8VzCx6&df=1
pi_39816364
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Koop je er ook 1
voor een redelijk bedrag heb je al een redelijke

zoals deze (wel een automaat)

link
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ff Besides, wat moet ik met een auto?
pi_39816479
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ff Besides, wat moet ik met een auto?

1-2-3 pinkers inbouwen misschien?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39816486
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ff Besides, wat moet ik met een auto?
"Voor de rest" is die auto practisch gratiz..
loopt op gas, geen wegenbelasting, old-timer verzekering..
dus als doe je er niets mee kost het nog niet veel.
Met het goede onderhoud is het nog niet eens een slechte inverstering ook
pi_39816514
hehe, ze zijn hier eindelijk wakker geworden vandaag worden de patenten voor de injector eindelijk aangevraagd.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39816550
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:53 schreef vlad het volgende:
hehe, ze zijn hier eindelijk wakker geworden vandaag worden de patenten voor de injector eindelijk aangevraagd.
Ow ja, hoe werkt die injector?
pi_39816688
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:51 schreef vlad het volgende:

[..]


1-2-3 pinkers inbouwen misschien?


Mja, doordeweeks zou ik niet weten wat ik ermee zou moeten, alles fiets ik En dan kan ik geen bier meer drinken na't werk of na college

En in't weekend heb ik er altijd 2 tot m'n beschikking
pi_39816724
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ow ja, hoe werkt die injector?
heel simpel
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39816861
Ik snap btw niet waarom ze de F1 niet gewoon in de winter uitzenden/doen

Nu zie ik er bijna geeneen meer omdat ik aan't chillen ben, en op de boot hebben we alleen 1-2-3
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:05:51 #300
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39816875
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef peacetaker het volgende:

[..]

duur allemaal
ben maar arm studentje met onderbetaald bijbaantje
Tsk. Ik had helemaal geen bijbaantje.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')