Juischtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef vlad het volgende:
[..]
dat zachte zwoele gevoel dat die langzaam tussen je bilspleet naar boven kriebeltveel beter dan dat harde geknetter
![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Zoals altijd heb ik weer wat gemist
SuuZ
Mja, in een hok van 2 bij 2 is een emmer koud water ook genoeg om het koel te houdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
heb nu mijn eigen "kantoor"
van 2 bij 2 (wel met airco)
Hangt er een beetje vanaf of zo ga rijden.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef vlad het volgende:
[..]
tuurlijk rijdt dat goed op gas![]()
wanneer denk je de weg onveilig te kunnen maken met dat ding?
Zou goed kunnenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat valt mee ja
En dat wordt dus een gigantisch lange termijn project waar je aan het eind van het liedje je hem alsnog verkoopt voor 50 euro.
Doe dat nu dan drol en flikker die hoop schroot wegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Zou goed kunnen![]()
.
Maar dan heb ik ook nog een blok liggen, die kan dan ook weg voor 50 euro.
Heb ik toch nog 100 euro verdiend.
En dan verkoop ik mijn leren stoelen voor 100 euro en mijn stuur voor 50.
En dan heb ik ineens 250 euro![]()
.
van de bodem genoegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk foto's van jouw bolide???
Neeheequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Doe dat nu dan drol en flikker die hoop schroot weg
Ja, maar nog niet onlinequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Lekker krokant?
Maar ook als totaalplaatje of niet?
Civic kopen herm? Krijg je er een gratis blok en de hele reutemeteut bij.quote:
Hoi.quote:
Bij mij wel goed. En daar?quote:
Lievquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja, maar nog niet online
zal ik vanavond speciaal voor jou uppen
mwa mwa kan wat beterquote:
Tyf op met die gore knakenrommel. Al was'ie gratisquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Civic kopen herm? Krijg je er een gratis blok en de hele reutemeteut bij.
[afbeelding]
Tsk, zo erg is ie nou ook weer nietquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Tyf op met die gore knakenrommel. Al was'ie gratis
Lekker indeedquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef peacetaker het volgende:
[..]
mwa mwa kan wat beter
beetje ziekjes enzo...gister nog een zelfmoordpoging geweest bij mij in de zijstraat...lekker hoor![]()
Jawelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:51 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Tsk, zo erg is ie nou ook weer niet.
laat ik het maar niet hebben over mijn nachtrust..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Lekker indeed.
Maar goed, ik ga eens opstaan.
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar
[afbeelding]
[afbeelding]
heel gaaf spul is dat zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar
[afbeelding]
[afbeelding]
duur allemaalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kopen.
het rijdt zo lekker rustig..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
heel gaaf spul is dat zeg![]()
mooi zoals dat op gas rijdt![]()
zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het rijdt zo lekker rustig..
ik vind het prachtig
zat in het begin wel te kutten met het schakelen omdat dit het oude patroon is
zo dus:
[afbeelding]
Ja dat had ik de eerste keer dus ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef vlad het volgende:
[..]
zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dus![]()
kut is dat vioor een stoplichtwil je wegrijden, zet je hem in de achteruit. En dan beginnen ze achter je toch te toeteren
![]()
wel heel gaaf spul![]()
Erg mooiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi hè
zwart leer, oude manier van stuurschakeling
Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langsquote:
Erg leuk zelfsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langs
mits je dat leuk vind.
Het gaat om het ideequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi
misschien deze zomer, maar dan wel met een roestige deur
Koop je er ook 1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het gaat om het ideeDat ding is echt gaaf nl
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Koop je er ook 1
voor een redelijk bedrag heb je al een redelijke
zoals deze (wel een automaat)
link
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffBesides, wat moet ik met een auto?
"Voor de rest" is die auto practisch gratiz..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffBesides, wat moet ik met een auto?
Ow ja, hoe werkt die injector?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:53 schreef vlad het volgende:
hehe, ze zijn hier eindelijk wakker gewordenvandaag worden de patenten voor de injector eindelijk aangevraagd.
quote:
heel simpelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ow ja, hoe werkt die injector?
Tsk. Ik had helemaal geen bijbaantje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef peacetaker het volgende:
[..]
duur allemaal
ben maar arm studentje met onderbetaald bijbaantje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |