abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39814463
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef vlad het volgende:

[..]

dat zachte zwoele gevoel dat die langzaam tussen je bilspleet naar boven kriebelt veel beter dan dat harde geknetter
Juischt

**woeshh**
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:42:24 #252
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814468
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Zoals altijd heb ik weer wat gemist
SuuZ




Suuz .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814484
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

heb nu mijn eigen "kantoor"
van 2 bij 2 (wel met airco)
Mja, in een hok van 2 bij 2 is een emmer koud water ook genoeg om het koel te houden
pi_39814502
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef vlad het volgende:

[..]

tuurlijk rijdt dat goed op gas
wanneer denk je de weg onveilig te kunnen maken met dat ding?
Hangt er een beetje vanaf of zo ga rijden.
Hopelijk deze zomer.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:43:44 #255
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814506
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:41 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat valt mee ja

En dat wordt dus een gigantisch lange termijn project waar je aan het eind van het liedje je hem alsnog verkoopt voor 50 euro .
Zou goed kunnen .
Maar dan heb ik ook nog een blok liggen, die kan dan ook weg voor 50 euro.
Heb ik toch nog 100 euro verdiend .
En dan verkoop ik mijn leren stoelen voor 100 euro en mijn stuur voor 50.

En dan heb ik ineens 250 euro .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814528
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Zou goed kunnen .
Maar dan heb ik ook nog een blok liggen, die kan dan ook weg voor 50 euro.
Heb ik toch nog 100 euro verdiend .
En dan verkoop ik mijn leren stoelen voor 100 euro en mijn stuur voor 50.

En dan heb ik ineens 250 euro .
Doe dat nu dan drol en flikker die hoop schroot weg
pi_39814533
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:42 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]

Suuz .
ow zo'n ding
pi_39814543
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ow zo'n ding
Heb jij eigenlijk foto's van jouw bolide???
pi_39814553
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Heb jij eigenlijk foto's van jouw bolide???
van de bodem genoeg
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:45:21 #260
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814554
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:44 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Doe dat nu dan drol en flikker die hoop schroot weg
Neehee .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814571
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

van de bodem genoeg
Lekker krokant?

Maar ook als totaalplaatje of niet?
pi_39814584
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Neehee .
Je gaat je vader achterna
pi_39814606
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:45 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Lekker krokant?

Maar ook als totaalplaatje of niet?
Ja, maar nog niet online
zal ik vanavond speciaal voor jou uppen
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:47:18 #264
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39814614
mogguh
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:47:33 #265
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814623
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je gaat je vader achterna
Civic kopen herm? Krijg je er een gratis blok en de hele reutemeteut bij.

Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:48:12 #266
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814646
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef peacetaker het volgende:
mogguh
Hoi.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:49:07 #267
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39814676
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:48 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Hoi.
hoe staat het leven hier?
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:49:44 #268
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814697
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef peacetaker het volgende:

[..]

hoe staat het leven hier?
Bij mij wel goed. En daar?
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814701
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:46 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja, maar nog niet online
zal ik vanavond speciaal voor jou uppen
Liev
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:50:35 #270
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39814727
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:49 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Bij mij wel goed. En daar?
mwa mwa kan wat beter
beetje ziekjes enzo...gister nog een zelfmoordpoging geweest bij mij in de zijstraat...lekker hoor
pi_39814735
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:47 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Civic kopen herm? Krijg je er een gratis blok en de hele reutemeteut bij.

[afbeelding]
Tyf op met die gore knakenrommel. Al was'ie gratis
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:51:31 #272
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814756
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Tyf op met die gore knakenrommel. Al was'ie gratis
Tsk, zo erg is ie nou ook weer niet .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:52:28 #273
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814783
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:50 schreef peacetaker het volgende:

[..]

mwa mwa kan wat beter
beetje ziekjes enzo...gister nog een zelfmoordpoging geweest bij mij in de zijstraat...lekker hoor
Lekker indeed .
Maar goed, ik ga eens opstaan.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814812
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:51 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Tsk, zo erg is ie nou ook weer niet .
Jawel En nu is 'ie nog kapot ook
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:55:08 #275
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39814871
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:52 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Lekker indeed .
Maar goed, ik ga eens opstaan.
laat ik het maar niet hebben over mijn nachtrust..
die was er gewoon niet
moet me beste vriendin nu ff 2 maanden missen..baal k beetje van
pi_39814875
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar


pi_39815021
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar

[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een MEESTERLIJK ding
pi_39815065
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:00 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Wat een MEESTERLIJK ding
mooi hè
zwart leer, oude manier van stuurschakeling
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:05:49 #279
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39815164
k wil ook auto rijden
pi_39815274
kopen.
pi_39815275
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar

[afbeelding]
[afbeelding]
heel gaaf spul is dat zeg
mooi zoals dat op gas rijdt
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 11:11:50 #282
129528 peacetaker
i was born mad!
pi_39815339
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kopen.
duur allemaal
ben maar arm studentje met onderbetaald bijbaantje
pi_39815508
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef vlad het volgende:

[..]

heel gaaf spul is dat zeg
mooi zoals dat op gas rijdt
het rijdt zo lekker rustig..
ik vind het prachtig
zat in het begin wel te kutten met het schakelen omdat dit het oude patroon is

zo dus:
pi_39815612
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

het rijdt zo lekker rustig..
ik vind het prachtig
zat in het begin wel te kutten met het schakelen omdat dit het oude patroon is

zo dus:
[afbeelding]
zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dus
kut is dat vioor een stoplicht wil je wegrijden, zet je hem in de achteruit. En dan beginnen ze achter je toch te toeteren
wel heel gaaf spul
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39815679
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef vlad het volgende:

[..]

zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dus
kut is dat vioor een stoplicht wil je wegrijden, zet je hem in de achteruit. En dan beginnen ze achter je toch te toeteren
wel heel gaaf spul
Ja dat had ik de eerste keer dus ook
en terug van 4 naar 3 ging een beetje kut, rest is perfect
pi_39815710
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

mooi hè
zwart leer, oude manier van stuurschakeling
Erg mooi
pi_39815779
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Erg mooi
Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langs
mits je dat leuk vind.
pi_39815872
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langs
mits je dat leuk vind.
Erg leuk zelfs
pi_39815917
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:32 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Erg leuk zelfs
mooi
misschien deze zomer, maar dan wel met een roestige deur
pi_39816043
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

mooi
misschien deze zomer, maar dan wel met een roestige deur
Het gaat om het idee Dat ding is echt gaaf nl
pi_39816175
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Het gaat om het idee Dat ding is echt gaaf nl
Koop je er ook 1
voor een redelijk bedrag heb je al een redelijke

zoals deze (wel een automaat)

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_s/peugeot/42007956.html?return=eJwliksKwjAUAO9SSJf5NW5eCFJvEjSYkNg8midWxbub0tUMw3hQ8E0gbQOlDQwt%2BPUabSRCECJXDAt%2F%2BDUTFu%2Bp8aWIY%2BEY8bwVp8Zbc1TZNCs2XQp1%2BSTcdeu6830wvzoxPO%2BhEtMnLY00PdeWetcjOjXY3x8VzCx6&df=1
pi_39816364
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Koop je er ook 1
voor een redelijk bedrag heb je al een redelijke

zoals deze (wel een automaat)

link
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ff Besides, wat moet ik met een auto?
pi_39816479
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ff Besides, wat moet ik met een auto?

1-2-3 pinkers inbouwen misschien?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39816486
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ff Besides, wat moet ik met een auto?
"Voor de rest" is die auto practisch gratiz..
loopt op gas, geen wegenbelasting, old-timer verzekering..
dus als doe je er niets mee kost het nog niet veel.
Met het goede onderhoud is het nog niet eens een slechte inverstering ook
pi_39816514
hehe, ze zijn hier eindelijk wakker geworden vandaag worden de patenten voor de injector eindelijk aangevraagd.
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39816550
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:53 schreef vlad het volgende:
hehe, ze zijn hier eindelijk wakker geworden vandaag worden de patenten voor de injector eindelijk aangevraagd.
Ow ja, hoe werkt die injector?
pi_39816688
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:51 schreef vlad het volgende:

[..]


1-2-3 pinkers inbouwen misschien?


Mja, doordeweeks zou ik niet weten wat ik ermee zou moeten, alles fiets ik En dan kan ik geen bier meer drinken na't werk of na college

En in't weekend heb ik er altijd 2 tot m'n beschikking
pi_39816724
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ow ja, hoe werkt die injector?
heel simpel
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39816861
Ik snap btw niet waarom ze de F1 niet gewoon in de winter uitzenden/doen

Nu zie ik er bijna geeneen meer omdat ik aan't chillen ben, en op de boot hebben we alleen 1-2-3
  vrijdag 14 juli 2006 @ 12:05:51 #300
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39816875
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef peacetaker het volgende:

[..]

duur allemaal
ben maar arm studentje met onderbetaald bijbaantje
Tsk. Ik had helemaal geen bijbaantje.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')