quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar
[afbeelding]
[afbeelding]
heel gaaf spul is dat zegquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:55 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Heb net wat foto's gevonden van de vorige eigenaar
[afbeelding]
[afbeelding]
duur allemaalquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kopen.
het rijdt zo lekker rustig..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:09 schreef vlad het volgende:
[..]
heel gaaf spul is dat zeg![]()
mooi zoals dat op gas rijdt![]()
zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dusquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:18 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
het rijdt zo lekker rustig..
ik vind het prachtig
zat in het begin wel te kutten met het schakelen omdat dit het oude patroon is
zo dus:
[afbeelding]
Ja dat had ik de eerste keer dus ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:22 schreef vlad het volgende:
[..]
zelfde als de oudere mitsubishi canters hadden dus![]()
kut is dat vioor een stoplichtwil je wegrijden, zet je hem in de achteruit. En dan beginnen ze achter je toch te toeteren
![]()
wel heel gaaf spul![]()
Erg mooiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:02 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi hè
zwart leer, oude manier van stuurschakeling
Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langsquote:
Erg leuk zelfsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Mijn zus woont bij jou ouders in de buurt, dus als "ie" rijdt kom ik wel even langs
mits je dat leuk vind.
Het gaat om het ideequote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:33 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
mooi
misschien deze zomer, maar dan wel met een roestige deur
Koop je er ook 1quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het gaat om het ideeDat ding is echt gaaf nl
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Koop je er ook 1
voor een redelijk bedrag heb je al een redelijke
zoals deze (wel een automaat)
link
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffBesides, wat moet ik met een auto?
"Voor de rest" is die auto practisch gratiz..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Opzich niet duur nee, maar voor deze arme student momenteel wel ffBesides, wat moet ik met een auto?
Ow ja, hoe werkt die injector?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:53 schreef vlad het volgende:
hehe, ze zijn hier eindelijk wakker gewordenvandaag worden de patenten voor de injector eindelijk aangevraagd.
quote:
heel simpelquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:54 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ow ja, hoe werkt die injector?
Tsk. Ik had helemaal geen bijbaantje.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:11 schreef peacetaker het volgende:
[..]
duur allemaal
ben maar arm studentje met onderbetaald bijbaantje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |