Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal
Maar Breitlings zijn niet meer zo protserig als vroegerHad er zaterdag een om en hij is kleiner dan die ik nu heb
![]()
Nee, totdat de suuz klaar isquote:
Je moet er ook 1 kopenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik)
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.
Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
Lekker danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee, totdat de suuz klaar is.
Een paar maandjes dus.
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruikdaarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo
die is nog 3000,- nu
![]()
Ik moet toch iets ehquote:
Ohw mênquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...
misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Zeik niet kut, je hebt tenminste een autoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik moet toch iets eh.
Hij zal wel lekker (meer) zuipen dan de civic.
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...![]()
Ik heb er nu 3..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet er ook 1 kopen
Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef vlad het volgende:
[..]
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...
misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Ik vraag me af wanneer ik kan rijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw mênDit wordt een mooi projectje
Nah oke, da's logischquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je
Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
iets te compenseren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
Dat was eigenlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat de handel van je pa doorzetten?
Ja maar zoiets vergeet je wel eens.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nah oke, da's logischMaar niet dat als je onverwachts wat moet doen dat je hem afdoet toch...?
gasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Motortje loopt wel mooi en nog op gas ook
Al was het het idee van je kleinkind, je hebt hem welquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk niet de bedoeling![]()
.
Het was zijn idee van de Astra.
En de suuz is logisch dat ik die heb eh.
En de civic moet dus weg, maar die plemp ik even bij iemand in de bedrijfsvoorraad. Anders betaal ik wel heul veel voor niks.
Da's waar, dan maar een nieuw glas erin laten zetten ehquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja maar zoiets vergeet je wel eens.
Opzich vind ik een krasje niet erg, het is natuurlijk een "gebruiksvoorwerp" maar echt het glas vol krassen is zonde.
Ja, ik heb een auto nodig hieroquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Al was het het idee van je kleinkind, je hebt hem wel
En hoezo is de suuz logischEn waarom breng je die civic niet gewoon naar de sloop?
geen idee, daarvoor zou ik moeten kijken.quote:
ken datquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
MET JULLIE HIER KOM IK OOK GEWOON NIET AAN WERKEN TOE
Maar je pa heeft er toch ook nog een hele zwik?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ja, ik heb een auto nodig hiero.
Omdat de suuz tof is. En goedkoop. Zo kan ik tenminste nog auto blijven rijden als ik op mezelf woon straks
![]()
.
Zonde van 't geld joh! Ik kan er nog wel 200-300 euro voor vragen, kom nou
.
Hij wel hoorquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ken dat
ach ja, ik zit toch detached
ik heb saffier gals, schijnt niet te krassenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Da's waar, dan maar een nieuw glas erin laten zetten eh
Dat Breitling glas schijnt ook niet te krassenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef vlad het volgende:
[..]
ik heb saffier gals, schijnt niet te krassennu heb ik daar zelf een hard hoofd in, maar goed, wordt wel beweerd
![]()
ik baal er wel een beetje vanquote:
Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus ehquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar je pa heeft er toch ook nog een hele zwik?
En als je in een fatsoenlijke stad gaat wonen heb je echt geen kloot aan een auto hoor![]()
![]()
![]()
![]()
OV is vak goedkoper en sneller
En 200-300 euro..... Heb je ook wel eens bekeken hoeveel het je kost aan maandelijkse vaste lasten...? Verzekering, wegenbelasting enzo...? Als je hem nog 3 maanden laat staan ben je dat ook kwijt. Kun je hem beter nu wegtyfen.
dat zachte zwoele gevoel dat die langzaam tussen je bilspleet naar boven kriebeltquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je straks een windje laat denk je weer aan me.
hihi
Op die Tag-Sneuer heb ik nog geen krasjes, wel op de band..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat Breitling glas schijnt ook niet te krassenNou, wedden van wel
Mja, nog steeds die zeikende mensen?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik baal er wel een beetje van
maar ja, je moet wat hè..
opzich hebben we een redelijk laag uurtarief nu, dus opdrachten genoeg
Zoals altijd heb ik weer wat gemistquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh.
Ik weet nog niet waar ik ga wonen. Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben. En hij kost haast niks, dus boeiend
.
Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
heb nu mijn eigen "kantoor"quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, nog steeds die zeikende mensen?
tuurlijk rijdt dat goed op gasquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
geen idee, daarvoor zou ik moeten kijken.
maar hij loopt perfect, zeker als ik het vergelijk met andere 404's
Dat valt mee jaquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh.
Ik weet nog niet waar ik ga wonen. Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben. En hij kost haast niks, dus boeiend
.
Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |