abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:22:29 #201
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39813920
Ik heb een Opel Astra .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39813978
1 dag neem ik aan
pi_39813985
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat zal

Maar Breitlings zijn niet meer zo protserig als vroeger Had er zaterdag een om en hij is kleiner dan die ik nu heb
Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik )
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.

Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
pi_39813986
ik heb een toyota starlet
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:25:25 #205
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39813996
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
1 dag neem ik aan
Nee, totdat de suuz klaar is .
Een paar maandjes dus.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814024
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik )
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.

Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
Je moet er ook 1 kopen

Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
pi_39814029
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruik daarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo die is nog 3000,- nu
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814032
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Nee, totdat de suuz klaar is .
Een paar maandjes dus.
Lekker dan
pi_39814046
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
pi_39814054
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruik daarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo die is nog 3000,- nu
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:27:53 #211
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814068
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Lekker dan
Ik moet toch iets eh .

Hij zal wel lekker meer zuipen dan de civic .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814070
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Ohw mên Dit wordt een mooi projectje
pi_39814077
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik moet toch iets eh .

Hij zal wel lekker (meer) zuipen dan de civic .
Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
pi_39814087
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:28:47 #215
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814094
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
Ik heb er nu 3.. .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814096
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je moet er ook 1 kopen

Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je

Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
pi_39814108
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef vlad het volgende:

[..]

ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
pi_39814109
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
goed bezig
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814124
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ohw mên Dit wordt een mooi projectje
Ik vraag me af wanneer ik kan rijden
en de auto foto waardig is
pi_39814131
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik heb er nu 3.. .
Je gaat de handel van je pa doorzetten?
pi_39814138
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef vlad het volgende:

[..]

goed bezig
Motortje loopt wel mooi en nog op gas ook
pi_39814148
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je

Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
Nah oke, da's logisch Maar niet dat als je onverwachts wat moet doen dat je hem afdoet toch...?
pi_39814162
Iemand een kopje ?
pi_39814176
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
iets te compenseren?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:31:46 #225
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814178
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je gaat de handel van je pa doorzetten?
Dat was eigenlijk niet de bedoeling .
Het was zijn idee van de Astra.

En de suuz is logisch dat ik die heb eh .
En de civic moet dus weg, maar die plemp ik even bij iemand in de bedrijfsvoorraad. Anders betaal ik wel heul veel voor niks.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814186
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Nah oke, da's logisch Maar niet dat als je onverwachts wat moet doen dat je hem afdoet toch...?
Ja maar zoiets vergeet je wel eens.
Opzich vind ik een krasje niet erg, het is natuurlijk een "gebruiksvoorwerp" maar echt het glas vol krassen is zonde.
pi_39814197
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef hermandeperman het volgende:
Iemand een kopje ?
altijd
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814220
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Motortje loopt wel mooi en nog op gas ook
gas
koltec-necam systeempje toevallig?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814221
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef vlad het volgende:

[..]

iets te compenseren?
M'n enorme toplul ja.
pi_39814240
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:31 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Dat was eigenlijk niet de bedoeling .
Het was zijn idee van de Astra.

En de suuz is logisch dat ik die heb eh .
En de civic moet dus weg, maar die plemp ik even bij iemand in de bedrijfsvoorraad. Anders betaal ik wel heul veel voor niks.
Al was het het idee van je kleinkind, je hebt hem wel

En hoezo is de suuz logisch En waarom breng je die civic niet gewoon naar de sloop?
pi_39814259
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:33 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

M'n enorme toplul ja.
oja, hoe kon ik die toch vergeten?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814263
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ja maar zoiets vergeet je wel eens.
Opzich vind ik een krasje niet erg, het is natuurlijk een "gebruiksvoorwerp" maar echt het glas vol krassen is zonde.
Da's waar, dan maar een nieuw glas erin laten zetten eh
pi_39814277
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef vlad het volgende:

[..]

oja, hoe kon ik die toch vergeten?
Als je straks een windje laat denk je weer aan me.

hihi
pi_39814281
MET JULLIE HIER KOM IK OOK GEWOON NIET AAN WERKEN TOE
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:35:55 #235
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814283
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:34 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Al was het het idee van je kleinkind, je hebt hem wel

En hoezo is de suuz logisch En waarom breng je die civic niet gewoon naar de sloop?
Ja, ik heb een auto nodig hiero .

Omdat de suuz tof is . En goedkoop. Zo kan ik tenminste nog auto blijven rijden als ik op mezelf woon straks .

Zonde van 't geld joh ! Ik kan er nog wel 200-300 euro voor vragen, kom nou .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814307
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:33 schreef vlad het volgende:

[..]

gas
koltec-necam systeempje toevallig?
geen idee, daarvoor zou ik moeten kijken.
maar hij loopt perfect, zeker als ik het vergelijk met andere 404's
pi_39814332
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:
MET JULLIE HIER KOM IK OOK GEWOON NIET AAN WERKEN TOE
ken dat
ach ja, ik zit toch detached
pi_39814333
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ja, ik heb een auto nodig hiero .

Omdat de suuz tof is . En goedkoop. Zo kan ik tenminste nog auto blijven rijden als ik op mezelf woon straks .

Zonde van 't geld joh ! Ik kan er nog wel 200-300 euro voor vragen, kom nou .
Maar je pa heeft er toch ook nog een hele zwik?

En als je in een fatsoenlijke stad gaat wonen heb je echt geen kloot aan een auto hoor OV is vak goedkoper en sneller

En 200-300 euro..... Heb je ook wel eens bekeken hoeveel het je kost aan maandelijkse vaste lasten...? Verzekering, wegenbelasting enzo...? Als je hem nog 3 maanden laat staan ben je dat ook kwijt. Kun je hem beter nu wegtyfen.
pi_39814348
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ken dat
ach ja, ik zit toch detached
Hij wel hoor
pi_39814355
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Da's waar, dan maar een nieuw glas erin laten zetten eh
ik heb saffier gals, schijnt niet te krassen nu heb ik daar zelf een hard hoofd in, maar goed, wordt wel beweerd
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814363
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef vlad het volgende:

[..]

ik heb saffier gals, schijnt niet te krassen nu heb ik daar zelf een hard hoofd in, maar goed, wordt wel beweerd
Dat Breitling glas schijnt ook niet te krassen Nou, wedden van wel
pi_39814381
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Hij wel hoor
ik baal er wel een beetje van
maar ja, je moet wat hè..
opzich hebben we een redelijk laag uurtarief nu, dus opdrachten genoeg
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:40:02 #243
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814389
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:37 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Maar je pa heeft er toch ook nog een hele zwik?

En als je in een fatsoenlijke stad gaat wonen heb je echt geen kloot aan een auto hoor OV is vak goedkoper en sneller

En 200-300 euro..... Heb je ook wel eens bekeken hoeveel het je kost aan maandelijkse vaste lasten...? Verzekering, wegenbelasting enzo...? Als je hem nog 3 maanden laat staan ben je dat ook kwijt. Kun je hem beter nu wegtyfen.
Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh .

Ik weet nog niet waar ik ga wonen . Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben . En hij kost haast niks, dus boeiend .

Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814400
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:35 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Als je straks een windje laat denk je weer aan me.

hihi
dat zachte zwoele gevoel dat die langzaam tussen je bilspleet naar boven kriebelt veel beter dan dat harde geknetter
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814402
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:38 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat Breitling glas schijnt ook niet te krassen Nou, wedden van wel
Op die Tag-Sneuer heb ik nog geen krasjes, wel op de band..
Die Festina heeft wel wat krasjes op het glas
pi_39814425
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

ik baal er wel een beetje van
maar ja, je moet wat hè..
opzich hebben we een redelijk laag uurtarief nu, dus opdrachten genoeg
Mja, nog steeds die zeikende mensen?
pi_39814428
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh .

Ik weet nog niet waar ik ga wonen . Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben . En hij kost haast niks, dus boeiend .

Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
Zoals altijd heb ik weer wat gemist
SuuZ
pi_39814440
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, nog steeds die zeikende mensen?
heb nu mijn eigen "kantoor"
van 2 bij 2 (wel met airco)
pi_39814447
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

geen idee, daarvoor zou ik moeten kijken.
maar hij loopt perfect, zeker als ik het vergelijk met andere 404's
tuurlijk rijdt dat goed op gas
wanneer denk je de weg onveilig te kunnen maken met dat ding?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814451
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:40 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Mijn vader heeft er maar 2. Valt wel mee dus eh .

Ik weet nog niet waar ik ga wonen . Maar dan nog, dan zou ik de suuz thuis laten staan, zodat ik hier dan kan rondrijden.
Ik moest 'm gewoon hebben . En hij kost haast niks, dus boeiend .

Ja, daarom zet ik hem in de bedrijfsvoorraad, dan kost het me dus niks meer en kan ik rustig mijn zooi eruit gaan halen en het origineel er weer in.
Dat valt mee ja

En dat wordt dus een gigantisch lange termijn project waar je aan het eind van het liedje je hem alsnog verkoopt voor 50 euro .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')