abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:22:29 #201
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39813920
Ik heb een Opel Astra .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39813978
1 dag neem ik aan
pi_39813985
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat zal

Maar Breitlings zijn niet meer zo protserig als vroeger Had er zaterdag een om en hij is kleiner dan die ik nu heb
Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik )
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.

Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
pi_39813986
ik heb een toyota starlet
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:25:25 #205
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39813996
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef hermandeperman het volgende:
1 dag neem ik aan
Nee, totdat de suuz klaar is .
Een paar maandjes dus.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814024
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik )
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.

Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
Je moet er ook 1 kopen

Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
pi_39814029
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruik daarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo die is nog 3000,- nu
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814032
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Nee, totdat de suuz klaar is .
Een paar maandjes dus.
Lekker dan
pi_39814046
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
pi_39814054
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruik daarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo die is nog 3000,- nu
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:27:53 #211
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814068
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Lekker dan
Ik moet toch iets eh .

Hij zal wel lekker meer zuipen dan de civic .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814070
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Ohw mên Dit wordt een mooi projectje
pi_39814077
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik moet toch iets eh .

Hij zal wel lekker (meer) zuipen dan de civic .
Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
pi_39814087
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:28:47 #215
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814094
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
Ik heb er nu 3.. .
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
pi_39814096
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je moet er ook 1 kopen

Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je

Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
pi_39814108
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef vlad het volgende:

[..]

ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
pi_39814109
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...

misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
goed bezig
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39814124
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ohw mên Dit wordt een mooi projectje
Ik vraag me af wanneer ik kan rijden
en de auto foto waardig is
pi_39814131
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Hugsterr het volgende:

[..]

Ik heb er nu 3.. .
Je gaat de handel van je pa doorzetten?
pi_39814138
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef vlad het volgende:

[..]

goed bezig
Motortje loopt wel mooi en nog op gas ook
pi_39814148
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:

[..]

Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je

Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
Nah oke, da's logisch Maar niet dat als je onverwachts wat moet doen dat je hem afdoet toch...?
pi_39814162
Iemand een kopje ?
pi_39814176
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
iets te compenseren?
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
  vrijdag 14 juli 2006 @ 10:31:46 #225
146754 Hugsterr
Deutschland über alles
pi_39814178
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Je gaat de handel van je pa doorzetten?
Dat was eigenlijk niet de bedoeling .
Het was zijn idee van de Astra.

En de suuz is logisch dat ik die heb eh .
En de civic moet dus weg, maar die plemp ik even bij iemand in de bedrijfsvoorraad. Anders betaal ik wel heul veel voor niks.
Einigkeit und Recht und Freiheit für das deutsche Vaterland!
Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand!
Einigkeit und Recht und Freiheit sind des Glückes Unterpfand
blüh' im Glanze dieses Glückes, blühe, deutsches Vaterland!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')