Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tikquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat zal
Maar Breitlings zijn niet meer zo protserig als vroegerHad er zaterdag een om en hij is kleiner dan die ik nu heb
![]()
Nee, totdat de suuz klaar isquote:
Je moet er ook 1 kopenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:24 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik vind sommige Breitlings erg mooi (heb ook wel een beetje een horloge tik)
Alleen die shit is gewoon te duur om er een "paar" te kopen.
Daarom heb ik er ook een Festina bij voor dagelijks gebruik..
Ga natuurlijk niet met mijn Tag-Sneuer in een server rack staan kloten
Lekker danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:25 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Nee, totdat de suuz klaar is.
Een paar maandjes dus.
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef vlad het volgende:
ik heb mijn horloge gewoon voor dagelijks gebruikdaarom heb ik ook niet zo'n hele dure. komt later nog wel eens. de Rado V10K ofzo
die is nog 3000,- nu
![]()
Ik moet toch iets ehquote:
Ohw mênquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...
misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Zeik niet kut, je hebt tenminste een autoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Ik moet toch iets eh.
Hij zal wel lekker (meer) zuipen dan de civic.
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind Rado's niet zo eigenlijk...![]()
Ik heb er nu 3..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zeik niet kut, je hebt tenminste een auto
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je moet er ook 1 kopen
Maar wat heb je aan een mooi horloge als je hem niet draagt...? Ik zou hem gewoon dragen hoor
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef vlad het volgende:
[..]
ik de anderen ook niet, maar vind dat model wel oke. Enige dat me tegenstaat is dat RADO vol over het glas staat![]()
goed bezigquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:26 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ik heb een Peugeot 404
bak is wel bijna ingebouwd.. achteras ligt er nu weer onderuit
en de bodem wordt gelast en en en en...
misschien koop ik er een 404 bij als donor auto, zet ik de SL koets over op de goede bodem van die sloper
Ik vraag me af wanneer ik kan rijdenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ohw mênDit wordt een mooi projectje
Nah oke, da's logischquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik draag hem regelmatig, maar niet als ik weet dat ik bijvoorbeeld ergens moet kutten en dat ding verneuk.. snap je
Eigenlijk wissel ik ze een beetje af, wordt het niet saai
iets te compenseren?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mwah, ik heb het wat meer op de wat "stoerdere" horloges...
Dat was eigenlijk niet de bedoelingquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat de handel van je pa doorzetten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |