abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39787564
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:00 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ja was wel lachen, ben alleen helemaal kapot......
me ogen hangen half nog in me kop
en slapen ben ik bang gaat straks niet lukken door cafeine en hitte
Heerlijke combo is dat idd Lijkt me beter gewoon nog wakker te blijven en vanavond om 8u erin te kruipen ofzo
pi_39787583
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:03 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

in de zon knalt de hitte er best nog wel in
Dat wordt gezellig naar huis fietsen vanmiddag dan

Maar daarna biertje op't balkon
pi_39787635
Ik zag mn instructrice nog voorbij rijden btw, maar niet in de gebruikelijke golf, mara in een Mazda 3 zal de golf wel kapot zijn

* Alexxxxx hoopt vurig dat de Mazda ook airco heeft
pi_39787684
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag mn instructrice nog voorbij rijden btw, maar niet in de gebruikelijke golf, mara in een Mazda 3 zal de golf wel kapot zijn

* Alexxxxx hoopt vurig dat de Mazda ook airco heeft
niet zeuren. Die russen heb nog nooit van een airco gehoord, dus in de Niva zul je er ook geen tegenkomen
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39787687
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zag mn instructrice nog voorbij rijden btw, maar niet in de gebruikelijke golf, mara in een Mazda 3 zal de golf wel kapot zijn

* Alexxxxx hoopt vurig dat de Mazda ook airco heeft
Hoezo? De Niva heeft ook geen airco neem ik aan, goede voorbereiding dus
Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
pi_39787709
dat zeg ik
Zit op een dieet van Whisky en Vodka. Is al 10 jaar kwijt
pi_39787730
als ik 40 euro per uur betaal om naast een dikke pot te zitten, wil ik wel een beetje comfort hebben
pi_39787823
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:07 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Heerlijke combo is dat idd Lijkt me beter gewoon nog wakker te blijven en vanavond om 8u erin te kruipen ofzo
gaat ook niet goedkomen.....
flatje van een vriendin bekijken en daarna nog de stad in waarschijnlijk (als ik zover kom).....
en morgen weer lekker werken

fucked up
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39787832
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:08 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Dat wordt gezellig naar huis fietsen vanmiddag dan

Maar daarna biertje op't balkon
zon en bier
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39787923
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:16 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

gaat ook niet goedkomen.....
flatje van een vriendin bekijken en daarna nog de stad in waarschijnlijk (als ik zover kom).....
en morgen weer lekker werken

fucked up
Dat komt helemaal goed
pi_39787941
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:16 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

zon en bier
Ik heb me daar gisteravond idd prima mee vermaakt, resulterend in een drukkende pijn in mijn hoofd momenteel
pi_39788060
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:20 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Ik heb me daar gisteravond idd prima mee vermaakt, resulterend in een drukkende pijn in mijn hoofd momenteel
bier komt ook altijd hard aan als je in de zon zit
tis net alsof er ineens dubbel alcohol inzit
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39788109
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:23 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

bier komt ook altijd hard aan als je in de zon zit
tis net alsof er ineens dubbel alcohol inzit
Mja, ik had een partij van die 2-liter-Grolsch-beugel-flessen gehad voor m'n verjaardag, en die zijn nu op

Ik denk dat ik straks een Hoegaarden ga doen op't terras
pi_39788122
nou mensjes, tot vanavond en zulks
pi_39788341
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:25 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, ik had een partij van die 2-liter-Grolsch-beugel-flessen gehad voor m'n verjaardag, en die zijn nu op

Ik denk dat ik straks een Hoegaarden ga doen op't terras
hoegaarden
ik drink alleen grolsch

holy ground:
http://www.grolsch.nl/content/grolsch_broad.asf
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39788453
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:33 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

hoegaarden
ik drink alleen grolsch

holy ground:
http://www.zandleven.com/content/gfx/projects/grolsch1.JPG
Mja, het rot mij niet heel veel wat het is, als het maar veel is
pi_39788628
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:36 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Mja, het rot mij niet heel veel wat het is, als het maar veel is
ik drink echt niets anders, als ze geen grolsch hebben ga ik wel aan de baco of wat sterkers
grolsch uber alles!

quote:
Grolsch die in de hemel zeit
u naam wordt gebrouwen
u bar zal komen
u drank zal vloeien
gelijk in deze kroeg zoals ook bij ons thuis
geef ons heden ons dagelijks bier
en vergeef ons onze katers
zoals wij ook de barman vergeven
en leid ons niet naar de frisdrank
maar verlos ons van het malt
want u bier is het koninkrijk
en de kracht en de heerlijkheid
tot aan de sluitingstijd
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39788673
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:42 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

ik drink echt niets anders, als ze geen grolsch hebben ga ik wel aan de baco of wat sterkers
grolsch uber alles!


[..]

iig wel duidelijk waarom je "ThaFreak" heet

En dat "gebed" is er met alle biermerken eh
pi_39788917
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:43 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

iig wel duidelijk waarom je "ThaFreak" heet

En dat "gebed" is er met alle biermerken eh
allemaal naapers
quote:
Uit Het Gouden Korenaren, Schiep God De Twentenaren, Uit De Drek En De Resten, Alle Mensen Uit Het Westen
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39789008
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:50 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

allemaal naapers
[..]


Heb je hem al op een tegeltje?
pi_39789276
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 14:52 schreef hermandeperman het volgende:

[..]



Heb je hem al op een tegeltje?
idee
massa productie
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39789331
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:00 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

idee
massa productie
Voor die anderhalve paardenkop die daar woont?
pi_39789435
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:02 schreef hermandeperman het volgende:

[..]

Voor die anderhalve paardenkop die daar woont?
koeien.....
paarden zijn te duur
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_39789472
Grolsch brouwt bier volgens het Reinheitsgebot
pi_39789621
quote:
Op donderdag 13 juli 2006 15:05 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

koeien.....
paarden zijn te duur


Wordt jij ook altijd melig van weinig slaap?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')