Blijf dan weg uit dit topic.quote:
Bleef jij maar weg.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:54 schreef rena het volgende:
[..]
Blijf dan weg uit dit topic. [afbeelding]
Ja, maar dat doe ik niet. Het is veel te leuk om jullie te pestenquote:
WIl je astu wat gemener reageren?quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:56 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, maar dat doe ik niet. Het is veel te leuk om jullie te pesten![]()
Hoezo?quote:
Tommiequote:
En dan verlaat jij Fok voor eeuwigquote:
Nee, dan loopt de OP 100 topics achterquote:
Misschien ga ik hem zo wel bijwerkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:13 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, dan loopt de OP 100 topics achter!
Ja, geloof je het zelfquote:
Wat dacht jij danquote:
Nou ja, het had gekund tochquote:
quote:
Niet naïef, optimistischquote:
Meid toch.quote:
Spelletje spelenquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:25 schreef rena het volgende:
Dit is net de Sven/rena showchatGatverdamme
![]()
MENSEN, ga eens praten zeg.![]()
Subtiel, doch elegantquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:37 schreef Bupatih het volgende:
.
Ik zag ze allemaal.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef Ovidius het volgende:
Ik zag ze alletwee.
GMTA.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef Ovidius het volgende:
Je verdient een ban.
Welke. Waaromquote:
Ja, eerst die tientallen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 22:42 schreef rena het volgende:
[..]
Ik zag ze allemaal.Is dit niet net zoiets als Tubgirl posten
![]()
Dat zeg je nu hequote:Op woensdag 12 juli 2006 22:48 schreef Svensational het volgende:
Ja sorry, antihotlink gevalletje blijkbaar![]()
.
Wat ik postte was dus dit:
[afbeelding]
Kijk maar, dit was de linkhttp://gifdump.com/upload(...)%20Super%20Mario.gif
Post die link maar eens als plaatje en doe daarna CTRL+F5quote:
Bah, ik vind die link vies en kwaadaardig. En de te ranzige beelden staan nog op mijn netvlies gebrandquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:51 schreef Svensational het volgende:
[..]
Post die link maar eens als plaatje en doe daarna CTRL+F5.
Omdat dat plaatje in mijn cache stond begreep ik eerst niet waar jullie het over hadden.
Straks krijg ik nachtmerriesquote:Op woensdag 12 juli 2006 22:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bah, ik vind die link vies en kwaadaardig. En de te ranzige beelden staan nog op mijn netvlies gebrand![]()
.
Jaaaaaaa, en nu wil je dus dat iemand tegen yvonne gaat zeggen dat ze die tag vergeten is!quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:00 schreef Svensational het volgende:
Whehehe, Yvonne heeft mij nooit de tag Snikkelsmikkelaar gegeven, terwijl ze op FOK!radio zei dat ze dat ging doen. Ik hoop dat ze het vergeten is
.
Nee, ik wil een toffe tag, niet een door Zhenar bedacht woord dat niet eens bestaatquote:Op woensdag 12 juli 2006 23:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, en nu wil je dus dat iemand tegen yvonne gaat zeggen dat ze die tag vergeten is!Mên! Je bent nog doorzichtiger dan een rol huishoudfolie.
Is de datum en tijd niet tof genoeg, hebbert?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik wil een toffe tag, niet een door Zhenar bedacht woord dat niet eens bestaat.
En als ik die tag wel krijg post ik voortaan met Sventastic!
Ik hebber, jij hebbert?quote:Op woensdag 12 juli 2006 23:07 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is de datum en thijd niet tof genoeg, hebbert?
Nee, hebbert als in "jij wilt alles hebben, dus jij bent een hebbert".quote:
Doe geen moeite, er is toch niemand.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:27 schreef MissBliss het volgende:
Hoi.
Behalve jij en ik natuurlijk.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doe geen moeite, er is toch niemand.
Maar ik ga ook weer, dus ben je alleen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Behalve jij en ik natuurlijk.
Ok, volgende keer zeg ik geen hoi tegen je dan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:30 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Doe geen moeite, er is toch niemand.
Oh, maar dat is wel zielig voor mij.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, volgende keer zeg ik geen hoi tegen je dan.
Jaaa, goed onderuit gekomen hoor!quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:34 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Oh, maar dat is wel zielig voor mij..
Hoi terug..
Blijkbaar.quote:
Whehe, ik kreeg dat ineens na 20 lessen ofzo... Sloeg die motor inene bij elk stoplicht afquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef Airelle het volgende:
De motor sloeg uit bij mij vandaag. Bij m'n 5e autorijles
.
0606.quote:
Het zal vast niet de laatste keer zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef Airelle het volgende:
.
Nee, want als je er eenmaal op gaat letten, gebeurt het elke keerquote:Op donderdag 13 juli 2006 11:30 schreef alwaysthebest het volgende:
Het zal vast niet de laatste keer zijn..
Koppeling ook langzaam op laten komen!quote:Op donderdag 13 juli 2006 11:03 schreef Airelle het volgende:
.
Op m'n examen heb ik het hellingtrekken in z'n 2 gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |