Dat zal wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja NS, de cirkel was nog goed zichtbaar maar al bezocht door heel veel mensen.
Was het ook echt nog druk vanavond?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja NS, de cirkel was nog goed zichtbaar maar al bezocht door heel veel mensen.
Ja, onverstelbaar, maar de mensen rijden echt af en aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Was het ook echt nog druk vanavond?
Veel mensen van fok?
Ook van de kritische kant?
Goh apart lijkt me dat zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, onverstelbaar, maar de mensen rijden echt af en aan.
Ook mensen van Fok, en ja ook de kritische kant (waar ik mezelf dan ook maar toe reken).
Maar ook mensen die er echt in geloven, die midden in de cirkel gaan zitten en (naar mijn gevoel) denken vibraties te voelen.
Verder nog resultaten geboektquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben ook weer gearriveerd
Ik vond het ook nog verbazend druk bij de cirkel
Maar het was er wel gezellig
Vertel ik nog wel Dis. Morgen of zo. Maar nu wil ik eerst alles horen van de spontane meet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:54 schreef displission het volgende:
dus je hebt werk .. !gefeliciteerd! nokje..had ik zoiets niet gezegd? wat voorn werk is het of laat je je er liever niet over uit?
goedeavond allen!
Nope, zoals iteejer al zei was ons tripje naar Huize Broeke voor niks geweest. Maar wie weet een volgende keerquote:
Brabant is voor mij ook zeker een uur rijden.. maar ik kon ook gewoon niet, was alleen met Jasmijn thuis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:24 schreef senesta het volgende:
Ja ik geloof het ook, jammer dat het zo'n eind uit de buurt was anders was ik ook even gaan kijken.
Alleen al om de gezelligheid hoor!
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?quote:
Ik had er al ergens iets over gelezen maar weet niet of dat op fok was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?
Nee hoor, geen petten of pendels gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:23 schreef deedeetee het volgende:
Ook goeiemorgen !
Leuke meet geweest bij die cirkel geloof ik![]()
Liepen er echt mensen rond met pendels en alluminium petten ?![]()
Er word beweerd dat...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?
Ja een cirkel doet dat met sommige mensenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
van iemand die in vervoering raakte en in het middelpunt ging zitten, teneinde de krachten te ontvangen...
Ach na al die belangstellende mensen daar viel er vast wel wat te * vangen * hoor, daar blijft op zo'n plek dan wel iets plakkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee hoor, geen petten of pendels gezien
Alhoewel ik wel iets hoorde van iemand die in vervoering raakte en in het middelpunt ging zitten, teneinde de krachten te ontvangen...
Dat vraag ik me dus ook af, naar aanleiding van de verhalen ben ik geneigd hem niet helemaal serieus te nemen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef deedeetee het volgende:
Maarre is is die Robbert nu iemand die op zich wel * echt * is maar op hol is geslagen of is hij helemáál nep ?
Dat is de vraag inderdaad..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef deedeetee het volgende:
Maarre is is die Robbert nu iemand die op zich wel * echt * is maar op hol is geslagen of is hij helemáál nep ?
Yomanda vind ik ook niet een geweldig fenomeen hoor, veel te veel ego naar mijn idee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:48 schreef deedeetee het volgende:
Jomanda is dacht ik geen echte nep maar de manier waarop ze er mee omgaat is verkeerd, tenminste IMO verkeerd.
Van ten Broeke heb ik wel gehoord maar het leek altijd flauwe kul dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed.
Ja klopt.. iemand die er uit wil zien als een waarzegster vertrouw ik ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Yomanda vind ik ook niet een geweldig fenomeen hoor, veel te veel ego naar mijn idee.
Maar dat heb ik vaak, ook op paranormale beursen, mensen het jurken en hoofddoeken alleen om maar duidelijk te maken hoe paranormaal zij zijn doen het bij mij zowiezo niet goed.
Doe maar gewoon normaal denk ik dan.
Ja hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:11 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Lillith-Wicca,
Goed geslapen?
weet je, ik ben net een half uurtje online en nu al weer pissed over dat getrol wat maar niet ophoudt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Atuniel het volgende:
pfff
Dat is op zich wel fijn, toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Geen last gehad van "buiten-aards" bezoek of zo![]()
Ja.. als je er op in gaat is het niet goed, reageer je niet dan is het ook niet goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
weet je, ik ben net een half uurtje online en nu al weer pissed over dat getrol wat maar niet ophoudt.
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickillerquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Marietje_34 het volgende:
echt fucking unbelievable.
Nee we zijn believers he... het woordje 'jullie' word gebruikt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Marietje_34 het volgende:
echt fucking unbelievable.
Nee dat was LW eerder alquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickiller![]()
Nee schat, dat doe je goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickiller![]()
ik denk echt dat het van sommigen meer dan dat is, dat het echt een kwestie van bewust zieken is. Die lui weten heus wel dat het allemaal zo zwart-wit is, maar doen net alsof zij dat wel vinden om maar een beetje te kunnen schoppen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee we zijn believers he... het woordje 'jullie' word gebruikt.
Dus het is voor iets zijn of tegen iets, rechts of links zijn, partij kiezen..middenwegen bestaan kennelijk niet.
Net als fatsoenlijk iemand respecteren op zijn geloof, ideeen of kleding for that matter
waarom niet naar FB? En wie had 'm eigenlijk verplaatst naar ONZ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
Jammer dat Wat een sneue bedoeling zeg 13.gif is gesloten trouwens en niet verplaatst naar FB.. waar we misschien verder tot een uitkomst of discussie kunnen komen.
Ik denk zowiezo dat hij niet meer verder was gegaan, ik had een paar quotes en daar reageerde hij verder ook niet op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
Jammer dat Wat een sneue bedoeling zeg 13.gif is gesloten trouwens en niet verplaatst naar FB.. waar we misschien verder tot een uitkomst of discussie kunnen komen.
Jawel hoor, ik kwak hier gewoon mijn frustratie neer, was geen kritiek op jullie hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie aub ons een beetje tijd geven om de zaak recht te zetten
Er wordt aan gewerkt.
Beste manier is om gewoon niet te reageren (is moeilijk, weet het, maar probeer het).
Klopt ja.. lekker lachen met zn allen joh.. leuk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk zowiezo dat hij niet meer verder was gegaan, ik had een paar quotes en daar reageerde hij verder ook niet op.
Hij blijft liever het slachtoffer, nou ja prima toch?
Ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt, maar dat wilde hij gewoon niet horen.
Ik snap best dat sommige mensen het leuk vinden om discussie's aan te gaan over dergelijke onerwerpen, makkelijk punten scoren immers, voel je je toch de man van de discussie he?
Lijkt me de enige oplossing om uit een impasse te komen, één keer serieus reageren en verder gewoon negeren. Tenzij het duidelijk gewoon klieren is. In dat geval helemaal niet reageren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie aub ons een beetje tijd geven om de zaak recht te zetten
Er wordt aan gewerkt.
Beste manier is om gewoon niet te reageren (is moeilijk, weet het, maar probeer het).
Tja maar het lijkt me ook best lastig om een pas-klare oplossing te vinden hiervoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:16 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja, maar door niet reageren geef je ze ook maar de kans om lekker door te gaan. En ik hoor al zo lang dat er aan gewerkt wordt.
Ben er echt kwaad om.
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja maar het lijkt me ook best lastig om een pas-klare oplossing te vinden hiervoor![]()
Het is wel erg vervelend, het is in ieder geval wel zo dat ik over bepaalde onderwerpen al geen topic meer open om dit soort reactie's voorkomen, en dat is wel erg jammer.
Kan ook niet de bedoeling zijn van TRU![]()
Ben ik het wel mee eens inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.
Doodzonde vind ik dat.
Ik denk dat er gewoon meer mods moeten komen hier, 2 is duidelijk niet genoeg. Op ONZ zitten er ook 5 of 6 ofzo, waarom kan dat hier niet?
Ja als dat zou kunnen.. maar ik zie vlgs mij ook niet andere mods in dit forum bij-modden.. het idee van "laat maar waaien daar" leeft er.quote:
Nee inderdaad, die zie je niet veelquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja als dat zou kunnen.. maar ik zie vlgs mij ook niet andere mods in dit forum bij-modden.. het idee van "laat maar waaien daar" leeft er.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:27 schreef deedeetee het volgende:
Laat het bannen vangen nu maar aan mij over DV, ik heb er nog nooit een gehad en vind dat ik dat toch maar 'ns moet krijgen voor m'n 10000 ste post ofsow
Leuke dag gaat het dan worden voor jullie, alvast veel plezier gewenst.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:44 schreef senesta het volgende:
Ik ga straks naar de kermis met de kids, eerst even langs de macdonalds en daarna naar de kermis, vanavond lekker broodje aardbei![]()
Och verder als een loos dreigement op FP is het tot nu toe niet gekomen. Toen ik zei * ja graag * kreeg ik opeens geen ban maar voorgerekend dat ik daarvoor nog veel meer strafpunten moest halenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, je mag niet gebanned worden
Je bent gewoon een brave userquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Och verder als een loos dreigement op FP is het tot nu toe niet gekomen. Toen ik zei * ja graag * kreeg ik opeens geen ban maar voorgerekend dat ik daarvoor nog veel meer strafpunten moest halen![]()
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.
Doodzonde vind ik dat.
Ik denk dat er gewoon meer mods moeten komen hier, 2 is duidelijk niet genoeg. Op ONZ zitten er ook 5 of 6 ofzo, waarom kan dat hier niet?
Het is op zich het ter discussie stellen niet eens zo wat mij tegen staat, het is wel het sarcasme en de venijn waarmee mensen anderen hier onderuit willen halen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.
Er moeten een paar dingen duidelijk gesteld worden.
Als er het idee heerst dat truth een hok met idioten is die naief dommig alles geloven, dan moet dat bijgesteld worden.
We zullen ons meer profileren als wat we daadwerkelijk zijn: mensen die echt net zo goed rationeel kunnen denken als de critici.
Maar die het nuttig of nodig of leuk vinden om bij alle zekerheden die de wetenschap cliamt, inlcusief haar uitgangspunten, heel zachtjes 'maar stel nou es dat dat níet zo is, wat zou het dan kunnen zijn?'.
Die twijfel, dat openstaan voor óók andere alternatieve visies, is de kern van Truth.
Dat geldt op gebieden waar het over rationele verklaringen van fenomenen die je wellicht ook wel eens zou kunnen bekijken vanuit niet-wetenschappelijk-rationeel perspectief, zoals paranormaliteit en spiritualiteit gaat.
Maar ook op journalistiek vlak, 'zouden we misschien ook nog eens ándere dingen kunnen spelen?', zoals de complottisten dat doen.
Als er hier dingen staan die niet kloppen met de wetenschappelijke inzichten, of die niet bewezen zijn, is dat zo gek niet.
Uiteraard niet.
Daarom is het truth!
En ja, er mogen hier dus onbewezen maffe dingen staan, zonder dat er ter verantwoording geroepen hoeft te worden. Wnat dat die dingen maf en onbewezen zijn weten we zelf echt ook wel. Maar het is juist de bedoeling van truth om zaken eens in een ander perspectief te zetten.
Dus hoeven we dat niet bij iedere post voor de voeten geworpen te krijgen. De mensen die dat doen snappen het wezen van Truth niet.
Dat is zo ja.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:00 schreef senesta het volgende:
Het is op zich het ter discussie stellen niet eens zo wat mij tegen staat, het is wel het sarcasme en de venijn waarmee mensen anderen hier onderuit willen halen.
Kijk nu voor de grap eens in het topic over de cirkelmeet, de toon is hetgeen mij stoort.
Maar ze gaan gewoon maar door en het schijnt de laatste tijd een rage te worden om alle onderwerpen hier onderuit te halen.
Het word op een gegeven moment best lastig om niet te reageren of om de discussie constructief te houden.
Je beland of in een man op man discussie of je laat uiteindelijk het topic maar doodbloeden, erg zonde vind ik dat.
Goed om te horenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef iteejer het volgende:
En uiteraard is het niet acceptabel dat er geen topics meer geopend worden door dit soort gedrag.
Mijn donderbuitje van gisteren was slechts de eerste stap, dont worryIk blijf hier nog wel ff rondhangen om hopelijk zonder al dat vuurwerk mee te helpen eea weer te normaliseren - als dat tenminste mag van de mods, ik ben tenslotte geen mod meer
En ook achter de schermen heeft dit de aandacht, en niet alleen betrokken op Truth. Fok is groiter dan Truth, zelfs groter dan het hele forum. Deze tendentie tot onverdraagzaamheid en gebash merken we overal. En is daaorm onderdeel van een bezinning die verder gaat dan alleen deze subsite.
Men geilt op conflicten, op polarisaties.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef Atuniel het volgende:
Je ziet ook dat een aantal users, heel veel strontvliegen meetrekken.. en de users om mee te beginnen zijn al geen boegbeeld voor FOK. laten ze daar eens strenger naar kijken.. permban is permban!
DV, je bent een fijn mens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor sigaret.
Thank you for the complimentquote:
Ik ben het daar niet helemaal mee eens...Bij een grote groep ben je nu eenmaal een dom naief doosje als je je interesseert voor het paranormale, no matter what.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.
Er moeten een paar dingen duidelijk gesteld worden.
Als er het idee heerst dat truth een hok met idioten is die naief dommig alles geloven, dan moet dat bijgesteld worden.
We zullen ons meer profileren als wat we daadwerkelijk zijn: mensen die echt net zo goed rationeel kunnen denken als de critici.
Ik ben het helemaal met je eens, maar zo is het hier in de praktijk dus niet..of niet meer.quote:Maar die het nuttig of nodig of leuk vinden om bij alle zekerheden die de wetenschap cliamt, inlcusief haar uitgangspunten, heel zachtjes 'maar stel nou es dat dat níet zo is, wat zou het dan kunnen zijn?' te fluisteren.
Die twijfel, dat openstaan voor óók andere alternatieve visies, is de kern van Truth.
Dat geldt op gebieden waar het over rationele verklaringen gaat van fenomenen die je wellicht ook wel eens zou kunnen bekijken vanuit niet-wetenschappelijk-rationeel perspectief, zoals paranormaliteit en spiritualiteit .
Maar ook op journalistiek vlak, 'zouden er misschien ook nog eens ándere dingen kunnen spelen?', zoals de complottisten dat doen.
Als er hier dingen staan die niet kloppen met de wetenschappelijke inzichten, of die niet bewezen zijn, is dat zo gek niet.
Uiteraard niet.
Daarom is het truth!
maar dat gebeurt dus wel continue, 'sceptici' die dat wel doen. Op de meest lullige manieren. En nee, die mensen snappen het idd niet , en ik verdenk de meesten ervan dat ze het ook niet willen snappen.quote:En ja, er mogen hier dus onbewezen maffe dingen staan, zonder dat er ter verantwoording geroepen hoeft te worden. Wnat dat die dingen maf en onbewezen zijn weten we zelf echt ook wel. Maar het is juist de bedoeling van truth om zaken eens in een ander perspectief te zetten.
Dus hoeven we dat niet bij iedere post voor de voeten geworpen te krijgen. De mensen die dat doen snappen het wezen van Truth niet.
dat ja!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is op zich het ter discussie stellen niet eens zo wat mij tegen staat, het is wel het sarcasme en de venijn waarmee mensen anderen hier onderuit willen halen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef iteejer het volgende:
En uiteraard is het niet acceptabel dat er geen topics meer geopend worden door dit soort gedrag.
Mijn donderbuitje van gisteren was slechts de eerste stap, dont worryIk blijf hier nog wel ff rondhangen om hopelijk zonder al dat vuurwerk mee te helpen eea weer te normaliseren - als dat tenminste mag van de mods, ik ben tenslotte geen mod meer
En ook achter de schermen heeft dit de aandacht, en niet alleen betrokken op Truth. Fok is groiter dan Truth, zelfs groter dan het hele forum. Deze tendentie tot onverdraagzaamheid en gebash merken we overal. En is daaorm onderdeel van een bezinning die verder gaat dan alleen deze subsite.
quote:
Dankjewelquote:
Niks klefquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik ben ook het liefste zo aardig mogelijkTactiek hou ik ook van. Tactisch omgaan met mensen. Ik zal me niet snel een tactloze lul noemen
Zo'n instelling wil ik niet door het leven meegaan. Dat kan ik zelfs niet.
Zowel hier niet als in het echt niet.
Ik maak liever vrienden dan vijanden
Misschien ben ik niet zo gefrustreerd over het leven te noemenDat ik teveel waarde hecht aan mezelf en anderen en het leven an sich. Je weet niet waarom dat zo is. Heb je respect voor jezelf, dan heb je vanzelf respect voor je medemens. Boeit het je allemaal vrij weinig, dan ben je al snel een tactloze lul. Maar of je daar uiteindelijk gelukkiger van wordt. Ik zou bijna zeggen dat ooit je karma moet gaan werken. What goes around, comes around Dat er toch ergens een wet geldig is
Marietje =
Zonder Marietje zou het hier in deze topics veeeel minder zijn.
En dan kun je zeggen dat het klef is allemaal wat zich nu afspeeld hierTis gewoon zo dat je toch een vriendschappelijk band kunt opbouwen, net zoals in het echt gebeuren kan.
Probleem is juist dat we naar minder crew willen. We hebben al zoveel crew - 250 man/vrouw... meer dan menig site uberhaupt als gebruikers heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben het daar niet helemaal mee eens...Bij een grote groep ben je nu eenmaal een dom naief doosje als je je interesseert voor het paranormale, no matter what.
Op zich zal me dat een zorg zijn. Maar het getreiter en gezuig en belachelijk maken komt me zolangzamerhand echt mijn strot uit.
Dat anderen een andere mening zijn toegedaan; prima. Ik voel niet de behoefte hen te overtuigen van een andere waarheid, netzomin als ik geen behoefte heb aan figuren die mij willen overtuigen dat het anders is. Wat niet weg neemt dat verschillende visies uitwisselen interessant en leerzaam kan zijn, maar dat zie ik niet vaak meer gebeuren in TRU.
Ik denk dan ook niet dat wij onszelf daarom meer of anders moeten profileren, is imo zinloos.
Meer mods lijkt mij persoonlijk toch een optie. Kijk maar naar gisteren, het lijkt wel alsof sommigen het ruiken als de TRU-mods niet aanwezig zijn, en gaan baggeren zoveel ze kunnen. Niemand grijpt dan in. Ja jij dus wel, gisteren, gelukkig.
Het lijkt me alleen maar goed als er hier wat meer 'toezicht' komt. Maar goed, dat is mijn mening.
Dit profileren bedoel ik niet zozeer op gebruikersniveau, maar op forum-niveau. Zo van dít is het soort van posts en de soort van redenaties waar truth voor bedoeld is. Dat is het uitgangspunt van het forum, als je vindt dat dat verkeerd is, is dat mooi en open je er een topic over, maar niet in allerlei andere topics. Want dat is dan offtopic.quote:Ik ben het helemaal met je eens, maar zo is het hier in de praktijk dus niet..of niet meer.
Ja, daar moet hard tegen opgetreden worden. gaat ook gebeuren, gaan we echt dicht opzitten.quote:maar dat gebeurt dus wel continue, 'sceptici' die dat wel doen. Op de meest lullige manieren. En nee, die mensen snappen het idd niet , en ik verdenk de meesten ervan dat ze het ook niet willen snappen.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niks klefzo is het gewoon
![]()
En weet je, zelfs van tactloze lullen vermoed ik dat er ergens diep van binnen een klein bang jongetje zit, die de tactloze lul maar zo hard mogelijk probeert te overschreeuwen. Wat natuurlijk niet betekent dat je zo iemand maar zijn tactloze gang moet laten gaan![]()
Jaaaa...... Daaaaaar zit de reden van mijn eerdere vertrek.!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom niet naar FB? En wie had 'm eigenlijk verplaatst naar ONZ?
Soommige mods doen net zo hard mee in het belachtelijk maken van TRU en haar users.![]()
Je hoeft geen hippie te zijn om van mensen te kunnen houden hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Respect en naasten-liefde ook wel.
Hoewel naasten-liefde verder gaat. Ik ben dus geen hippie maar als je niet van de ander houdt op een bepaalde manier, dan houdt het verder op. ( niet eens houden als in een relatie, hoewel je in de samenleving altijd wel een bepaalde relatie met elkaar hebt, relatie in de vorm van een kennis zijn, een vriend zijn, een vage bekende zijn of een vreemde zijn, overal heb je een soort band met elkaar)
Preciesquote:Het ontbreken van respect. Liefde voelen voor jezelf. Misschien juist liefde voelen voor jezelf. Als je liefde voelt voor jezelf dan ga je vanzelf anders met de ander om. Het begint juist om zelf-respect en liefde voor jezelf. Dat is de basis van alles. Ook tussen culturen onderling. Zwart en wit. Multi-cultureel.
Ik denk idd dat veel rottigheid tegenwoordig een afspiegeling is van de innerlijke toestand van veel mensen. Een afspiegeling van hoe bang, in de war, beschadigd of gefrustreerd iemand kan zijn. Zo ook bij die persoon die je beschrijft.quote:Je kunt geen respect opbrengen voor de ander als je gefrustreerd bent over jezelf en voor het leven. Als het leven te zwaar is en je haat het leven. Dan ga je vanzelf fout met je medemens om. Dan zie je overal in de maatschappij naar voren komen.
Maandag nog was iemand met een grote mond. Die had grote verhaaltjes over zijn vrienden in elkaar slaan wanneer ze zwanger zou worden. Hij had het over het neerknuppelen van haar vrienden en dat ze een hoer was. Zijn oude vriendin.
En dan heb ik de neiging om zo'n persoon op de plek te zetten maar die persoon kwam me iets te agressief over.
Inderdaad, wat zou een mens zoals jij of ik daaraan kunnen doen?quote:En zulke personen verpesten dus de sfeer. Ik moest 1 uur wachten met zo'n persoon. Na het aanhoren van dat verhaal verging me de lust om de dag door te komen. Mijn hele dag naar de klote omdat er een of andere debiel met grote praatjes zit rond te gooien die nergens op slaan.
Tuig van de samenleving ook wel.
En zo zie je overal zulke mensen. Gefrustreerd, agressief, vol woede. Zonder greintje liefde in zich. Zulke mensen trappen tegen alles en iedereen aan.
Dus het is niet alleen fok! gerelateerd deze problemen. Misschien is fok! wel een afspiegeling van de maatschappij te noemen.
Zo vaak kom ik agressieve mensen tegen. Mensen zonder geduld ook wel. Mensen overal mensen die totaal niet weten hoe ze zich moeten gedragen en beheersen. Ontspoorde mensen. Mensen die het levenspad niet weten te bewandelen en ga zo door.
Dus dan zeg ik vanzelf. De maatschappij is op vele opzichten ziek, en dat zie je dus ook terug online. En dan is het probleem misschien wel. Hoe pak je die mensen aan. Wakker schudden??? Wakker schudden is vaak moeilijk.
Maar gelukkig ben je er weerquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa...... Daaaaaar zit de reden van mijn eerdere vertrek.!!!!!!!!!!
Mirage wilde daar nou zo hard tegen knokken. Daar was het allemaal heel erg primair om begonnen.
Zo vaag is het niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Inderdaad, wat zou een mens zoals jij of ik daaraan kunnen doen?
Waar ik in geloof is inspiratie. Ik kom gelukkig ook vaak zat leuke, mooie en liefdevolle mensen tegen. Die zijn er ook, en ik was zelf in het verleden wel eens geneigd dat over het hoofd te zien, omdat de agressievelingen nu eenmaal vaak meer opvallen.
Ik geloof en hoop dat als 'wij' die van goeie wil zijn (klinkt een beetje stom misschien maar ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven) dat maar blijven uitdragen op zoveel mogelijk manieren; dat een positief effect op anderen kan hebben. En dat kunnen hele kleine simpele dingetjes zijn, al is het maar een glimlach naar een onbekend persoon die in de tram een beetje sip voor zich uit zit te kijken, of een vriendelijk goeiemorgen tegen de sjaggerijnige buschauffeur, zeggen tegen iemand hoe geweldig je het vindt als die persoon iets goeds of liefs doet...van die dingen
Ik geloof dat als op een gegeven moment de groep 'positieven' groot genoeg is, dat het dan vanzelf veel sneller gaat. Dat mensen elkaar 'besmetten' met liefde ipv haat. Daarom geloof ik dus in inspiratie![]()
Klinkt misschien nogal vaag, maar zo voel ik dit.
OK, snap ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
Probleem is juist dat we naar minder crew willen. We hebben al zoveel crew - 250 man/vrouw... meer dan menig site uberhaupt als gebruikers heeft.
Als ik dat ga voorstellen krijg ik Danny in mijn nek. Want dan willen al die subsites ook overal extra poppetjes voor en zit je voor je het weet met 350 crewleden...
Twee mods moet genoeg zijn. Als jullie vinden dat ze er te weinig zijn moeten jullie dat met ze overleggen, daar sta ik verder buiten. Ik hang hier nu soms even extra rond, maar dat kan niet zo blijven, ik heb het met mijn andere fok-werk én met mijn gewone werk al druk genoeg
Ah ok, dat maakt ook meer 'sense'quote:Dit profileren bedoel ik niet zozeer op gebruikersniveau, maar op forum-niveau. Zo van dít is het soort van posts en de soort van redenaties waar truth voor bedoeld is. Dat is het uitgangspunt van het forum, als je vindt dat dat verkeerd is, is dat mooi en open je er een topic over, maar niet in allerlei andere topics. Want dat is dan offtopic.
Ja, iemand zoals Alicey bv, vind ik persoonlijk een van de beste mods van Fokquote:Ja, daar moet hard tegen opgetreden worden. gaat ook gebeuren, gaan we echt dicht opzitten.
Niet iedere mod wil je hier hebben hoorMaar er zijn er wel een stel die we kunnen vragen een extra oogje int zeil te houden. Maar goed, dit komt ook al aan de orde in ons geheime forumcrew-hok
Ik heb wel 'ns zin om te vragen * vertel 'ns wat is nu het echte probleem ? waar ben je nu eigenlijk écht zó báng voor ? *quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Marietje_34 het volgende:
En weet je, zelfs van tactloze lullen vermoed ik dat er ergens diep van binnen een klein bang jongetje zit, die de tactloze lul maar zo hard mogelijk probeert te overschreeuwen. Wat natuurlijk niet betekent dat je zo iemand maar zijn tactloze gang moet laten gaan![]()
Mijn vergadering gaat niet door, de helft was er nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ook zo vergaderen
Met mezelf vergaderen. Of ik ga het foto-boek bijwerken hier
Maak ik daar een water-dicht geheel van![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns zin om te vragen * vertel 'ns wat is nu het echte probleem ? waar ben je nu eigenlijk écht zó báng voor ? *
Je kunt 't ook fluiten in het donker noemen.![]()
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. maar waar het gaat om hoe men met elkaar omgaat is het wel relevant en daarom zei ik het ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je er weer![]()
Dat van Mirage vind ik nog steeds jammer, maar het was mij niet precies duidelijk wat er nou allemaal aan de hand was. Geeft ook niet, want dat zijn mijn zaken ook niet en daar wilde ik verder ook eik niks mee te maken hebben.
Das mooiquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mijn vergadering gaat niet door, de helft was er niet![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. maar waar het gaat om hoe men met elkaar omgaat is het wel relevant en daarom zei ik het ook.
dat zou ik ook wel lustenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen tijd voor biertje dan maar![]()
Lekker fris biertje met dit weer
Dan neem je toch een biertje vanavondquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan neem je toch een biertje vanavond
Als je dat maar weetquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zeker wel, dat heb ik wel weer verdiend dan
![]()
enjoy!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Even buiten genieten van ijskoud pilsje
ik lees je hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Lange tekst weer
Het stroomt eruit. Kan het niet laten. .....
Okeyquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik lees je hoorheb alleen geen tijd nu meer om uitgebreid te reageren, site staat wel open zodat ik alles in de gaten kan houden
![]()
maar ik moet een paar dingen afhebben over 3 kwartier..
Ik ben ook net terug van mijn werk,lees ik op m'n nieuwstikker dat Israël, Libanon is binnen gevallen..... pffff niet leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef senesta het volgende:
Zoooh ben ik weer even, zometeen even eten en dan weer naar de bollenboer.
Nog spannende dingen gebeurd toen ik weg was?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik lees je hoorheb alleen geen tijd nu meer om uitgebreid te reageren, site staat wel open zodat ik alles in de gaten kan houden
![]()
maar ik moet een paar dingen afhebben over 3 kwartier..
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Altijd de oude weg. De oude weg die al eeuwen bewandeld wordt.
Ja, dat is niet best. Kan wel eens de voorbode zijn van nog veel meer narigheid. De machtshebbers willen oorlog voeren en de burgers voeren uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Had vandaag ook zo'n bureau dag waarbij ik af en toe wel mee kon kijken.
Nu net klaar. Postkantoor en weg, naar huis.
Maar wat lees ik net nou????? Israel Libanon binnengevallen?!![]()
SDtaat de hele fucking wereld dan op zijn kop en weigert dan echt iedereen er iets fatsoenlijks mee te doen. Gaan ze dan echt allemaal verder op de oude weg zonder iets te leren???![]()
dat zou je bijna denken jja...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaan![]()
Daar wil ik het niet mee eens zijn *schopschopschop*quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaan![]()
Tot laterquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:41 schreef Marietje_34 het volgende:
Goed lieve mensen, ik ga afsluiten, tot later![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef senesta het volgende:
Mijn dochtertje zit zwarte piet te kijken, die is helemaal gek van het sinterklaas gebeuren en zit dus nog steeds sintdvd's te kijken.
Ja, volgens mij trekken we gewoon een jaartje doorquote:
Vandaar die helicopter de hele tijdquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:54 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen allemaal, tis wederom erg stil hier, vakantie tijd ensow![]()
Ik ga werken tot straks![]()
DV die hinderlijke heli was aan 't landmeten in parkstad![]()
ik ookquote:
Jij ook al! Slecht geslapen dus. Ik was gister zo gesloopt dat ik al vroeg op de bank in slaap viel en vanmorgen om 05.30 daar ook wakker werd, helemaal stijf & krakkemikkig en verkreukeld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:34 schreef nokwanda het volgende:
geen zin, slecht geslapen, moe. Nu schilderen, dan werken en dan weer schilderen. Gewoon geen tijd dus.
Ik lag gewoon om 2 uur nog te draaien en kon de slaap niet vatten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Jij ook al! Slecht geslapen dus. Ik was gister zo gesloopt dat ik al vroeg op de bank in slaap viel en vanmorgen om 05.30 daar ook wakker werd, helemaal stijf & krakkemikkig en verkreukeld.
En hier zit ik met kippenvel achter mijn bureau, de airco doet het een beetje te goed![]()
Denken kan een straf zijn en tevens zinloos zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
Denken kan idd een straf zijn. Helemaal mee eens.
Hoef die negatieve lessen niet meer zonodig. Vind dat het tijd is voor positieve lessen. Geen zin om hard te zoeken naar de positiviteit in negatieve ervaringen en dat soort gelul.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:59 schreef Dromenvanger het volgende:
Volgens mij is dat de eerste vraag die ter zake doet. Wie ben je. En daarna kun je beginnen met de vraag. Wat doe je hier.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:07 schreef deedeetee het volgende:
[..]
![]()
Je bent wel een knappe jongen als je er achter komt, mij is 't nooit gelukt![]()
Wat mij betreft : gewoon dóór ploeteren denk ik als ik de zin ervan ff niet zie zitten. Er komt meestal wel iets langs waar ik dan weer m'n handen aan vol heb en dan vergeet ik dat ik ff de weg niet meer zag of de kluts kwijt was.
Tja en je doet er zo weinig aan.quote:Op donderdag 13 juli 2006 15:57 schreef nokwanda het volgende:
Denken kan idd een straf zijn. Helemaal mee eens.
Hoef die negatieve lessen niet meer zonodig. Vind dat het tijd is voor positieve lessen. Geen zin om hard te zoeken naar de positiviteit in negatieve ervaringen en dat soort gelul.
Ha ha ha dat heb ik eerder gehoord! Keertje of eeh....quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben niet bepaald een fan van Freud![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:19 schreef deedeetee het volgende:
Mensen hebben zich door de eeuwen heen afgevraagd : wie ben ik en wat doe ik hier.
Ik weet niet of dat nu echt nodig is. Volgens mij ben je beter af als je die vragen niet stelt. Daar schiet je in het algemeen weing mee op en je loopt de kans er door in de war te raken.
IK zette vroeger altijd een leuk muziekje op als ik in zo'n stemming was.
Bob Dylan die blert er mijn zijn schrapende stemgeluid wel meteen weer de scherpe kantjes van het leven vanaf.
Of Emmy-lou Harris lekker luisteren en meezingen ....![]()
Ik heb een ouderwetse smaak als het op muziek luisteren aankomt.![]()
Hoe komt dat zo ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:22 schreef deedeetee het volgende:
Ik ben niet bepaald een fan van Freud![]()
Sommige mensen leven recht toe recht aan. Is niets mis mee. Maar als ik te maken krijg met kleine zaken die niet lijken te kloppen, dan moet ik dus weer bij mezelf te rade slaan waarom zoiets in mijn leven terecht komt. Waarom ik bepaalde mensen tegen kom, en waarom ik in bepaalde situaties bepaald gedrag vertoon.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja en je doet er zo weinig aan.
Sommige mensen schijnen gebeurtenissen ook gewoon te kunnen nemen voor wat ze zijn en er verder niet meer bij stil staan, of misschien lijkt het wel gewoon zo![]()
Ik heb ook wel eens gedacht:"En nu stop ik ermee!!".
Maar dan denk ik dus steeds dat ik niet aan het denken ben![]()
Ik vind het best lastig soms, af en toe zou ik ook wel een gewoon willen leven in plaats van altijd overal het fijne van te willen weten, maar goed ik kan het toch niet stopzetten en het levert ook wel weer een hoop inzichten op.
Hoe denk jij erover danquote:Op donderdag 13 juli 2006 16:34 schreef deedeetee het volgende:
Ik kan me niet vinden in veel van zijn uitspraken, maar laat dat je niet weerhouden om hem zelf wel goed te vinden hoor.
Ik ben nu eenmaal zeldzaam eigenwijs![]()
dat zie ik heel anders. Ik denk dat die levensvragen de mens ertoe drijven om op zoek te gaan naar wat is, en zichzelf op die manier ontwikkelen en bewust worden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 16:19 schreef deedeetee het volgende:
Mensen hebben zich door de eeuwen heen afgevraagd : wie ben ik en wat doe ik hier.
Ik weet niet of dat nu echt nodig is. Volgens mij ben je beter af als je die vragen niet stelt. Daar schiet je in het algemeen weing mee op en je loopt de kans er door in de war te raken.
....
da's ook waar. Toch hebben dit soort vragen mij altijd al wel gefascineerdquote:Op donderdag 13 juli 2006 18:33 schreef nokwanda het volgende:
Ik stelde me die vragen helemaal niet. Maar het leven zelf douwt ze wel onder je neus. Of je dat wil of niet.
Jeezz, was jij er ook al zoeen. Ik was ook zo. Ook atheisten en ook wel bezig met dergelijke dingen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:40 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
da's ook waar. Toch hebben dit soort vragen mij altijd al wel gefascineerd![]()
Toen ik nog maar heel klein was, opgroeiend bij nogal atheistische ouders, wilde ik al over 'God nadenken en hem vragen stellen'. En ging dan (ik was een jaar of 5 denk ik) met mijn hoofd onder het boekenkastje liggen, tot groot vermaak van mijn ouders![]()
quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jeezz, was jij er ook al zoeen. Ik was ook zo. Ook atheisten en ook wel bezig met dergelijke dingen.
Onder het boekenkastje. Als bron van wijsheid?
Ik trok me vanaf mijn 3de of zo soms terug en had dan hele gesprekken in die trant. Kan me nog herinneren dat ik 5 was en me vanalles afvroeg over de figuur Jezus.
jah, ik zou ook wel es een weekje in retraite willen in een klooster ergensquote:Ik ging wel nog bij de nonnen naar school, ook al werd ik verder thuis niet godsdienstig opgevoed. Ik was ook het enige kindje dat niet meedeed met het massale ochtendgebed. Maar ik vond het erg leuk in dat klooster.
Misschien moet ik dat dan toch nog maar es overwegen
Lijkt me een zeer veilige oplossing. Geen gezeik van kerels ook niet![]()
In retraite........ aan de ene kant.... maar ja... aan de andere...... Ik moet wel sociaal bezig kunnen zijn. Niet helemaal in stilte afgesloten. Ik zou gek worden. Of nog gekker, dan. Maar de rust van geen gelazer aan je kop. Als je op zo'n manier in God kunt geloven dan heb je maar een relatie en dat is die relatie. ik kan niet op die manier geloven. maar het zou wel makkelijk zijn.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Heel herkenbaar! Toen ik als kleuter voor het eerst het kerstverhaal had gehoord, kwam ik diep onder de indruk thuis en heb het volgens mijn moeder nog weken over 'jesum, josum en maria gehad![]()
[..]
jah, ik zou ook wel es een weekje in retraite willen in een klooster ergens![]()
Mijn ouders waren anders, die vertelden me ook keihard dat God niet bestond en dat alles over was als je eenmaal dood ging. 't Grappige is, is dat ik dat dus nooit van ze heb willen aannemen.
Het heeft me wel aan het twijfelen gebracht later, maar daar ben ik ook weer overheen gegroeid![]()
Het lijkt mij wel lekker, voor een weekje ofzo. Maar ik mag dan ook graag alleen zijn en hou van rust.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In retraite........ aan de ene kant.... maar ja... aan de andere...... Ik moet wel sociaal bezig kunnen zijn. Niet helemaal in stilte afgesloten. Ik zou gek worden. Of nog gekker, dan. Maar de rust van geen gelazer aan je kop.
Hoe bedoel je precies, 'op die manier in God geloven'?quote:Als je op zo'n manier in God kunt geloven dan heb je maar een relatie en dat is die relatie. ik kan niet op die manier geloven. maar het zou wel makkelijk zijn.
ik denk dat dat voor mij ook wel geldt...al heb ik ook momenten waarop ik denk te weten ipv geloven.quote:En dat laatste...... ik weet nog steeds niet of ik er op die manier in geloof. Het blijft bij geloven en komt niet tot weten. En geloven kan zo bedriegelijk zijn.
Als je daar mee uit de voeten kunt prima, maar als dat tot verwarring leid kun je 't maar beter ff uit je hoofd zetten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 18:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
dat zie ik heel anders. Ik denk dat die levensvragen de mens ertoe drijven om op zoek te gaan naar wat is, en zichzelf op die manier ontwikkelen en bewust worden.
quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef Marietje_34 het volgende:
De bel!! Geen visite hoop ik
![]()
be back later
Wat voor werk doe je danquote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet straks even naar de dokter, mijn handen zijn vreselijk opgezet, ze jeuken en branden en er zitten plekken op, voorgaande jaren moest ik hiervoor ook stoppen met werken bij de boer, nu ziet het er naar uit dat het me weer niet gegund is![]()
Het is echt heel vervelend, ik werkte eerst met handschoenen en ik dacht dat het misschien aan de poeder in de handschoenen lag maar blijkbaar ligt het toch aan de bollen of de chemicalien waar ze mee ingespoten worden.
Chemtrailsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:03 schreef coz het volgende:
daar moet een of ander hersenspoelend complot achter zitten![]()
Gewoon bollen pellen bij de boer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:46 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan
Klinkt inderdaad niet gezond zeg..
Ik voor je dat het zalfje inderdaad helpt, want die werktijden zijn geweldig ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Gewoon bollen pellen bij de boer.
Nou ja, ik heb nu een hormoonzalfje gekregen en even kijken hoe het gaat.
Ik probeer nog even met de zalf en handschoenen te pellen maar als dat niet gaat dan moet ik echt stoppen.
Het mooie van dit werk is dat ik geen oppas nodig heb, ik werk van 18.00 tot 21.00 en dan is mijngewoon thuis.
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je daar mee uit de voeten kunt prima, maar als dat tot verwarring leid kun je 't maar beter ff uit je hoofd zetten.
Oeh, da's ververlend senesta.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet straks even naar de dokter, mijn handen zijn vreselijk opgezet, ze jeuken en branden en er zitten plekken op, voorgaande jaren moest ik hiervoor ook stoppen met werken bij de boer, nu ziet het er naar uit dat het me weer niet gegund is![]()
Het is echt heel vervelend, ik werkte eerst met handschoenen en ik dacht dat het misschien aan de poeder in de handschoenen lag maar blijkbaar ligt het toch aan de bollen of de chemicalien waar ze mee ingespoten worden.
Goeiemorgen DVquote:
Nou ik heb het nu in de tulpen en ik heb het zeker weten ook in de lelie's in de winter dus ik heb het vermoeden dat het de middelen zijn die ze gebruiken tegen ongedierte of schimmels of zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Oeh, da's ververlend senesta.
Ligt het niet aan bepaalde soorten bollen, of heb je het echt bij alles? Voor zover je weet dan?
Ik heb daar ook heel makkelijk last van, rode jeukende handen, kloven enz.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik heb het nu in de tulpen en ik heb het zeker weten ook in de lelie's in de winter dus ik heb het vermoeden dat het de middelen zijn die ze gebruiken tegen ongedierte of schimmels of zo.
Ik hoop inderdaad ook dat het zalfje helpt want de volgende stap is altijd geweest dat ik hele pijnlijke kloven in mijn handen krijg en dat is echt erg vervelend.
Ik kijk het vandaag en van het weekend even aan en dan kijk ik maandag of ik verder ga met pellen, het moet niet ten koste van alles gaan, al kunnen we het extraatje wel gebruiken![]()
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik heb het nu in de tulpen en ik heb het zeker weten ook in de lelie's in de winter dus ik heb het vermoeden dat het de middelen zijn die ze gebruiken tegen ongedierte of schimmels of zo.
Ik hoop inderdaad ook dat het zalfje helpt want de volgende stap is altijd geweest dat ik hele pijnlijke kloven in mijn handen krijg en dat is echt erg vervelend.
Ik kijk het vandaag en van het weekend even aan en dan kijk ik maandag of ik verder ga met pellen, het moet niet ten koste van alles gaan, al kunnen we het extraatje wel gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik heb daar ook heel makkelijk last van, rode jeukende handen, kloven enz.
Ik kreeg een tip van een dermatoloog uit het Dijkzicht in R'dam, niet echt smakelijk, maar werkt perfect!
's Morgens over je handen plassen (ochtendurine dus), tien minuutjes laten zitten en dan gewoon je handen wassen.
Werkt bij mij echt perfect!
ik heb wel eens gelezen dat het volgens sommigen sowieso heel gezond zou zijn, ook om te drinken enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
Maar het is wel zo. Ochtendurine werkt tegen een heleboel huidaandoeningen. Alleen prikt het wel als je al iets aan je huid hebt.
Goedemorgenquote:
Als een blok! Vannacht werd ik gelukkig es een keertje niet lastig gevallen door die zoemende pokkemuggen. Ik weet alleen niet meer wat ik gedroomd heb.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heerlijk geslapen. Ik zag mezelf in een universum liggen, een gekleurd universum waar ik aan het slapen was
Ben nu in de tuin aan het werken
Lekker is dat. Even helemaal uitleven op de tuin
Op mijn gemak de voortuin helemaal aanpakken. En dan zie ik resultaat ook. Dat is het voordeel van werken. Ergens aan werken waar je resultaat ziet. Dat is ook de reden dat ik wil werken. Resultaat zien van arbeid.
Af en toe in de voortuin en dan weer even binnen en zo ga ik de hele voortuin mooi maken
Heb jij goed geslapen ?
Nou anders ik wel inderdaad... zo voor de verandering.quote:
Ja, dat is zeker zo. Ik hou van zon hoor, maar het koelde een gegeven moment niet meer af op mijn slaapkamer 's nachts, en dan slaap ik toch niet echt lekker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou anders ik wel inderdaad... zo voor de verandering.
Zelfs Jasmijn hele nacht niet gehoord.. scheelt wel paar graden koeler buiten.
Hej was jij niet een tijdje weg van Fok? Leuk dat je weer terug bent heur, daar niet vanquote:
Yup... ben der weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej was jij niet een tijdje weg van Fok? Leuk dat je weer terug bent heur, daar niet van![]()
Mwoah, als ik iedereen moet missen die besluit om even weg te gaan dan blijf je bezigquote:
Trouwens, moet de vraag niet zijn: miste je fok zo erg?quote:
Als een blok slapenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als een blok! Vannacht werd ik gelukkig es een keertje niet lastig gevallen door die zoemende pokkemuggen. Ik weet alleen niet meer wat ik gedroomd heb.
Lekker, een beetje in de tuin in de aarde en tussen de plantjes wroetenEn het is idd heel bevredigend als je resultaat ziet van je arbeid.
Dat heb ik altijd als ik de boel heb laten vertroepen en dan een mega-opruim moet doen. Vervelend klusje, maar zo heerlijk als alles dan weer netjes en fris is.
heerlijk lijkt me dat, buiten slapen. Mijn tuin is daar niet zo geschikt voor, grenst een een gezamelijk perkje waar iedereen op uitkijkt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als een blok slapenAltijd fijn als je als een blok kunt slapen.
Ik slaap eerst altijd buiten als het fris genoeg is. Dan ga ik op het luxe luchtbed liggen buiten dutten en dan val ik buiten meestal ff in slaap.
Daarna als het op zolder is afgekoeld ga ik boven een poging wagen. Airco op koele lucht blazen en proberen te gaan slapen
Vannacht zag ik dus echt mezelf in een zwart groot iets liggen met kleuren. Helemaal van de wereld
Had maar 2 flesjes bier gedronken
Tuin heb ik genoeg gewerkt voorlopig, morgen verder. Net even naar de postbank geweest om een formulier te vragen om de rekening te annuleren. Die rekening loopt al 2 jaar en ik doe er niets mee. Behalve maandelijks betalen voor de pinpas en internet-bankieren. Zonde van het geld. Administratie maar eens op orde brengen. Staat wel zo netjes als je een administratieve achtergrond hebt
Tijd voor frisdrank nu. Heb bere-dorst
Ik wil ook een kat, ik kom vaker katten op straat tegen die beginnen te miauwen tegen mij en dan komen ze naar me toequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heerlijk lijkt me dat, buiten slapen. Mijn tuin is daar niet zo geschikt voor, grenst een een gezamelijk perkje waar iedereen op uitkijkt.
Misschien zag je in je droom jezelf wel liggen slapen in de kosmos ofzo![]()
Ik heb vandaag nog geen zak uitgevoerd, zit alleen maar een beetje te internetten en te Fokken.
En er loopt de hele tijd een knorrend katje voor mijn beeldscherm heen en weer, zij vindt het altijd heel gezellig als ik gewoon thuis ben
![]()
Viel best mee. Ik lurkte wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Trouwens, moet de vraag niet zijn: miste je fok zo erg?![]()
Niks mis met bezig blijvenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwoah, als ik iedereen moet missen die besluit om even weg te gaan dan blijf je bezig![]()
Ah vakantie zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar volgende week als ik vrij ben wil ik natuurlijk wel weer mooi en warm weer![]()
Oh dat zou ik met sommige ook wel hebben denk maar niet veel. Meeste spreek ik toch ook op andere manierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
Sommige mensen miste ik wel.
katten zijn geweldig gezelschap, ik heb er 2 en ben echt gek op zequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat, ik kom vaker katten op straat tegen die beginnen te miauwen tegen mij en dan komen ze naar me toe![]()
Misschien lag ik inderdaad in de kosmos, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik niet veel heb uitgevoerd vannacht tijdens het dromen. Alleen maar in de duisternis gelegen met kleuren.
Ik heb alleen in de tuin gewerkt dus, en ff bij de postbank geweest, gelukkig was het niet druk daar en ook gelukkig kan ik het via een formulier afhandelen. Thuis invullen en dan wordt de rekening geannueleerd
SNS-bank ben ik klant en daar blijf ik voorlopig klant.
Wat ik verder ga doen vandaag, ik denk niet veel. Fokken inderdaad en straks lekker eten en wie weet nog een biertje straks. Biertje hoeft niet persee, kan ook zonder. Maar met dit weer is een biertje wel extra lekker
Ik zal even een kaart trekken, lang niet meer gedaan
" Ik ben een unieke expressie van het goddelijke".
Dat is maar de vraag natuurlijk
Iedereen is uniek, geen enkele gebruiker op fok! die hetzelfde schrijft met berichten, dat is al een reden dat iedereen anders is. Op fok! gezien sowieso al
Buiten slapen is inderdaad lekker, maar toch wordt het te koud na 00:00.
Yubsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah vakantie zeker?![]()
Het zou volgende week warmer moeten worden dan deze week hoorde ik ... voor jou lekker.. ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk
Ga je toch barbecuen. Kippen-boutjes op de grill en hoppah. Koop je een krat heineken en kun je weer vooruitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga er vandaag verder ook een lekker lui dagje van maken. Moet alleen nog ff een boodschapje doen, eten halen voor de poezen en iets te happen voor vanavond. Ik weet alleen nog niet wat.
ik heb geen barbecuequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je toch barbecuen. Kippen-boutjes op de grill en hoppah. Koop je een krat heineken en kun je weer vooruit
Die mensen die ik hier niet mis spreek ik ook op andere manierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat zou ik met sommige ook wel hebben denk maar niet veel. Meeste spreek ik toch ook op andere manieren![]()
Heb je een ovenrek? Dan is een bbq profosorisch te maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb geen barbecue![]()
Wat ga jij eten?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff fris douchen. Koud water gebruiken tijdens de douche
heb alleen maar een klein rotoventje waar ik alleen broodjes in kan bakken..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb je een ovenrek? Dan is een bbq profosorisch te maken.
Afhaal denk ik. Iets van de afhaal.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb geen barbecue![]()
Wat ga jij eten?
quote:
ow.. dat is wel sneu voor je.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb alleen maar een klein rotoventje waar ik alleen broodjes in kan bakken..
een roto-ven?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
ach, als dat mijn enige probleem zou zijn ben ik een gelukkig mensquote:
ja, ken je die niet? Roto-ventjes?quote:
Ben je zo zwaar 'beladen' dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach, als dat mijn enige probleem zou zijn ben ik een gelukkig mens![]()
oeps nee, zo klonk het misschien maar zo bedoelde ik het niet.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oeps nee, zo klonk het misschien maar zo bedoelde ik het niet.
Ik ben sowieso een gelukkig mens![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het een leuke klus vind. Dus neem ik er maar een biertje bij om het te verzachten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Bananenbiertje
Heb ik nog nooit gehad in mijn leven. Veel soorten bier geproefd maar bananenbier nog nooit. Lijkt me trouwens wel lekker.
Ik ben bezig om de depressieve gevoelens uit te bannen![]()
Ik denk maar zo.... Als je dan toch last hebt van manisch depressiviteit. Dan kun je maar beter manisch zijn
Ik wil ook het leven omgooien, maar dat komt denk ik nog wel. Eerst even richting wat meer manie gaan![]()
Al zeker 1 week op redelijk depressief niveau, dus daar moet aan gewerkt worden.
Op naar een nieuwe manie !!!!!
![]()
werd hier ook een frietje stoof. Had geen puf in koken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk eten trouwens
Ik eet vandaag eten van de afhaal friture
Halve haan en frites zuurvlees
Het omgooien van je leven???? Wat ga je dan doen???quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het een leuke klus vind. Dus neem ik er maar een biertje bij om het te verzachten.![]()
Smakelijk eten alvastquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
werd hier ook een frietje stoof. Had geen puf in koken.
DV ik vind jou een van de leukste, aardigste en onderhoudenste users op fokquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk maar zo.... Als je dan toch last hebt van manisch depressiviteit. Dan kun je maar beter manisch zijn
Respect voor je doorzettings vermogen, en de manier waarop je in het leven staatquote:Ik wil ook het leven omgooien, maar dat komt denk ik nog wel. Eerst even richting wat meer manie gaan![]()
Al zeker 1 week op redelijk depressief niveau, dus daar moet aan gewerkt worden.
Op naar een nieuwe manie !!!!!
![]()
Hell no... geen mannenjacht. Geen vrouwenjacht ook.Helemaal geen jachtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het omgooien van je leven???? Wat ga je dan doen???
Op mannen-jacht
Ach, gecondoleerd meissie. Ik ken je niet, maar toch..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik kom net terug van de uitvaart... Ik moet het ff kwijt.
Het was schitterend... ik kon zelf de crematie niet aan. Ik wist ook zeker dat hij dat wel kon begrijpen. Ik was wel bij de receptie in de kroeg. Ik had voor hapjes gezorgt want hij wilde geen koffie en cake.
Hij wilde ook niemand in het grijs, en hij wilde dat iedereen blij voor hem was.
Ik heb wel m'n slechte momenten gehad dat ik zat te huilen, die had iedereen wel. Iedereen was geschokt dat het zo snel afgelopen was. Maar ze waren ook blij dat z'n pijn zo snel over was.
Ik heb respect voor de vrouw die hem tot het einde heeft bijgestaan. Ik heb er de kracht niet voor gehad. Ik heb haar toen ik weg ging ook bedankt voor wat ze gedaan heeft. Ze heeft niet door wat ze voor hem betekend heeft.
Ik voel met je mee, voor zover dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef badlittlegirl het volgende:
Een goede vriend uit de kroeg is overleden aan kanker. Hij liep er al een jaar mee. Hij had darmkanker met uitzaaiingen naar z'n lever. Ruim 50 kg verloren in minder dan een half jaar.
Hij had volgens de dokter nog een paar maanden maar hij is dit weekend overleden. Gelukkig maar want hij had echt veel pijn.
Het was zo'n verschrikkelijk lief persoon. In onze ogen was het een held.
Hij kwam een keer met een vriend uit de kroeg toen hij door 4 man werd aangevallen.
Die vriend viel knock-out op straat, en ze bleven op hem in trappen. Hij is over z'n hoofd gaan liggen en heeft de trappen opgevangen.
Het doet echt pijn om zo iemand te verliezen.
Thank youquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
DV ik vind jou een van de leukste, aardigste en onderhoudenste users op fok![]()
![]()
Het is de enige manier van doorgaan. Ik was vandaag om 0430 wakker en was aan het denken dat ik er zelf niets mee opschiet als ik zelf-medelijden ga tonen en zielig ga doen en nog meer.quote:Respect voor je doorzettings vermogen, en de manier waarop je in het leven staat![]()
Take it or leave it, klinkt alsof je recht door de bocht gaatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell no... geen mannenjacht. Geen vrouwenjacht ook.Helemaal geen jacht![]()
Ik ga wat ik wil in dit leven duidelijker op een rijtje zetten. En dan is het take it or leave it.
Nu hou ik ietsje teveel rekening met anderen en dat is niet okay. Dat doe ik zelf maar het gaat wel ten koste van mezelf en van wie ik ben en waar ik voor sta.
Ik ben met koffie gestopt omdat ik er gewoon te actief van wordt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie is inderdaad een drug. Maar af en toe wel lekker om helemaal bij positieven te komen. Ik zuip al zolang koffie, en als ik nu geen bakkie koffie drink dan word ik niet echt wakker. Ik kan het wel zonder koffie doen nu, maar dan ben ik de hele dag duf.
Het denken gaat ook sneller met koffie. Het denken gaat sneller draaien. Dat merk ik dus bij mezelf goed. Als ik soms hier zoveel op fok! schrijf dan heb ik vaak weer liters koffie gehad. Maar nogmaals, gisteren 3 koppen gehad, het smaakt me soms helemaal niet. Heb trouwens ook caffeine vrije koffie staan hier. Wie weet dat ik straks daar een pot van ga zetten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben met koffie gestopt omdat ik er gewoon te actief van wordt.
Nu moet ik de alcohol nog uitbannen want dan krijg ik hetzelfde effect.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Take it or leave it, klinkt alsof je recht door de bocht gaat
Ik doe liever de gulden middenweg. Ik denk nog genoeg aan anderen. Heb geen zin om egoistisch door het leven te gaan. Maar ook zeg ik dan tegen mezelf, als het ten kostte van mijn gezondheid gaat dan geef ik duidelijk aan waar mijn grenzen liggen. Maar dan zeg ik dat netjes waar mijn grenzen liggen dus.
Ik geef liever mijn grenzen duidelijk aan, dan meteen iemand de volle laag te geven. Sowieso heb ik geen zin meer om mensen de volle laag te geven, daar haal ik alleen mezelf mee uit balans. Ik blijf wat dat betreft liever in het midden zitten. Lekker veilig
Ik ben daarbij vaak zo van slag af, als ik te maken krijg met conflicten dan moet ik weer mezelf aanpassen de hele tijd. Dus ik hou conflicten liever zoveel mogelijk op afstand.
Over andere aspecten van mijn leven. Ik weet het niet. Soms lijk ik vooral af te wachten totdat er een gouden pot met gouden munten aan het einde van de regenboog staat. Vaak heb ik geen zin meer om zoveel te zoeken naar mekka. Alsof het zoeken juist averechts doet werken. Dan denk ik vaak dat je maar beter kunt wachten totdat de gouden emmer komt.
Maar goed, ik heb daarbij wel zaken op een rijtje te zetten maar doe dat dus op bepaalde dagen. Zoals vandaag een mooie dag is
Toen ik opstond zei ik dat al tegen mezelf. " Het wordt toch eens tijd om het helemaal anders te doen". Maar alsnog heeft plannen hier weinig zin. Plannen vind ik daarbij ook niet echt prettig. Alsof je geforceerd je leven gaat indelen.
Kan me wel voorstellen dat jij zoiets hebt van, nu ga ik eens helemaal voor mezelf kiezen. Als je altijd voor anderen geleefd hebt dan is het ook eens tijd om voor jezelf te leven.
Dat dacht ik al hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wil niet zeggen dat ik het dan allemaal precies tegenovergesteld ga doen. Het wil zeggen dat ik meer een balans voor mezelf moet vinden die ervoor zorgt dat het meer evenredig is allemaal. Dat ik niet degene ben die moet inleveren. En daar moet ik echt zelf iets aan doen. Beetje meer op mijn strepen gaan staan.
Compromissen sluiten is best okay zolang je jezelf er niet in verliest. Helemaal voor mezelf leven kan ik niet. Dat zit niet in me.
Dan roep jij gewoon weer ouwehoer in het levenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:27 schreef nokwanda het volgende:
ouwehoer stond beter ja. Omdat het ging om het woord ouwehoeren. Zonder dat het iets met prostitutie van doen had
Ik heb vaker flitsen die kloppen. Of ik daarmee nou helderziend ben.... ik denk het niet. Niet constructief.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is echt helder
Dan ben je dus echt helderziend
Kun je uitbreiden zoiets. Ik probeer dat ook soms uit te breiden maar zo sterk als jij het hebt dat heb ik het nog nooit gehad. Wel vaker deja vus die als helder uit de bus komen.
Als je zo'n gave goed ontwikkeld dan kun je er ook nog grof geld mee verdienen.
Gisteren unbreakable gezien, ging ook een beetje over helderziendheid. Sommige momenten had Bruce Willis "Last" van helderziendheid. Goede film toch wel. Maar geen 10 waard. Film krijgt een 7.0.
Dank je, DV.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:30 schreef Dromenvanger het volgende:
De trillingen van mijn lijf
Nee de trillingen van verblijf dusWaarom ik het zo noemde weet ik zelf niet meer. Het ging over getallen en de trillingen van getallen. Daarom dus ook. Dus ik weet het wel. De trillingen van het hele bestaan. Alsof alles met trillingen te maken heeft.
Trouwens fijn dat je weer terug bent nu
Je bent toch actief altijd en prettig dat je ook 's morgens al actief bent. Hoewel je zei dat je minder actief gaat zijn vanwege werk ben je toch redelijk actief als mede ouwehoer en gebruiker
Bij omgaan met mensen is gevoelsmatig handelen vaak het beste inderdaad. Daarbij is het helemaal niet prettig als je gedachtes opvangt wat ik dus wel eens heb. Gedachtes opvangen van anderen kan echt storend zijn, ik probeer dat altijd meteen uit te schakelen. Dan vang ik ineens gedachtes op en dan moet ik aan de knoppen gaan sleutelen hierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb vaker flitsen die kloppen. Of ik daarmee nou helderziend ben.... ik denk het niet. Niet constructief.
Doet er ook niet toe. Het is meestal niet eens handig.
Ik kan naar mijn intuitie luisteren maar die werkt toch echt beter als het om anderen gaat.
Dat gebruik ik wel eens bij mensen die op mijn pad komen. Soms alleen maar voor een dagje, om te vlechten bijvoorbeeld. Het komt voor dat ik vanalles doorkrijg en vragen ga stellen en een inzicht kan toevoegen. Dat is dan mooi meegenomen.
Maar voor wat mezelf betreft...... daar is het allemaal minder helder. Vrijdag ga ik wel naar een paragnoste. Geen commercieel type dat er bakken geld aan verdoent.
Ik wil horen wat ze kan zeggen over het pad waar ik nu op loop en of ik de juiste richting nog volg. Dus eigenlijk..... klopt mijn eigen intuitie nog wel? En heb je advies over hoe ik mijn eigen ding kan ontwikkelen omdat er mensen zijn die ik ermee zou willen helpen omdat ik dingen zie maar er nu niks mee kan doen.
Gewoon doen wat het beste isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je, DV.
's ochtends is mijn meest actieven tijd van de dag. "s avonds kan ik het vaak niet meer opbrengen om nog coherent te denken. Te moe. Dan zie je me dan ook kortaf en veel minder actief.
Succes ermeequote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:48 schreef nokwanda het volgende:
En nu ga ik verder met schilderen. Mijn opdracht moet af en ik ben er bijna. Ga ik de deadline toch nog halen
Haai. Redelijk rustig hier, he.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |