Mijn vergadering gaat niet door, de helft was er nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ook zo vergaderen
Met mezelf vergaderen. Of ik ga het foto-boek bijwerken hier
Maak ik daar een water-dicht geheel van![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns zin om te vragen * vertel 'ns wat is nu het echte probleem ? waar ben je nu eigenlijk écht zó báng voor ? *
Je kunt 't ook fluiten in het donker noemen.![]()
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. maar waar het gaat om hoe men met elkaar omgaat is het wel relevant en daarom zei ik het ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je er weer![]()
Dat van Mirage vind ik nog steeds jammer, maar het was mij niet precies duidelijk wat er nou allemaal aan de hand was. Geeft ook niet, want dat zijn mijn zaken ook niet en daar wilde ik verder ook eik niks mee te maken hebben.
Das mooiquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mijn vergadering gaat niet door, de helft was er niet![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. maar waar het gaat om hoe men met elkaar omgaat is het wel relevant en daarom zei ik het ook.
dat zou ik ook wel lustenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen tijd voor biertje dan maar![]()
Lekker fris biertje met dit weer
Dan neem je toch een biertje vanavondquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan neem je toch een biertje vanavond
Als je dat maar weetquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zeker wel, dat heb ik wel weer verdiend dan
![]()
enjoy!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Even buiten genieten van ijskoud pilsje
ik lees je hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Lange tekst weer
Het stroomt eruit. Kan het niet laten. .....
Okeyquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik lees je hoorheb alleen geen tijd nu meer om uitgebreid te reageren, site staat wel open zodat ik alles in de gaten kan houden
![]()
maar ik moet een paar dingen afhebben over 3 kwartier..
Ik ben ook net terug van mijn werk,lees ik op m'n nieuwstikker dat Israël, Libanon is binnen gevallen..... pffff niet leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef senesta het volgende:
Zoooh ben ik weer even, zometeen even eten en dan weer naar de bollenboer.
Nog spannende dingen gebeurd toen ik weg was?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik lees je hoorheb alleen geen tijd nu meer om uitgebreid te reageren, site staat wel open zodat ik alles in de gaten kan houden
![]()
maar ik moet een paar dingen afhebben over 3 kwartier..
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Altijd de oude weg. De oude weg die al eeuwen bewandeld wordt.
Ja, dat is niet best. Kan wel eens de voorbode zijn van nog veel meer narigheid. De machtshebbers willen oorlog voeren en de burgers voeren uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Had vandaag ook zo'n bureau dag waarbij ik af en toe wel mee kon kijken.
Nu net klaar. Postkantoor en weg, naar huis.
Maar wat lees ik net nou????? Israel Libanon binnengevallen?!![]()
SDtaat de hele fucking wereld dan op zijn kop en weigert dan echt iedereen er iets fatsoenlijks mee te doen. Gaan ze dan echt allemaal verder op de oude weg zonder iets te leren???![]()
dat zou je bijna denken jja...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaan![]()
Daar wil ik het niet mee eens zijn *schopschopschop*quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaan![]()
Tot laterquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:41 schreef Marietje_34 het volgende:
Goed lieve mensen, ik ga afsluiten, tot later![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 13 juli 2006 08:46 schreef senesta het volgende:
Mijn dochtertje zit zwarte piet te kijken, die is helemaal gek van het sinterklaas gebeuren en zit dus nog steeds sintdvd's te kijken.
Ja, volgens mij trekken we gewoon een jaartje doorquote:
Vandaar die helicopter de hele tijdquote:Op donderdag 13 juli 2006 07:54 schreef deedeetee het volgende:
Goeiemorgen allemaal, tis wederom erg stil hier, vakantie tijd ensow![]()
Ik ga werken tot straks![]()
DV die hinderlijke heli was aan 't landmeten in parkstad![]()
ik ookquote:
Jij ook al! Slecht geslapen dus. Ik was gister zo gesloopt dat ik al vroeg op de bank in slaap viel en vanmorgen om 05.30 daar ook wakker werd, helemaal stijf & krakkemikkig en verkreukeld.quote:Op donderdag 13 juli 2006 08:34 schreef nokwanda het volgende:
geen zin, slecht geslapen, moe. Nu schilderen, dan werken en dan weer schilderen. Gewoon geen tijd dus.
Ik lag gewoon om 2 uur nog te draaien en kon de slaap niet vatten.quote:Op donderdag 13 juli 2006 14:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Jij ook al! Slecht geslapen dus. Ik was gister zo gesloopt dat ik al vroeg op de bank in slaap viel en vanmorgen om 05.30 daar ook wakker werd, helemaal stijf & krakkemikkig en verkreukeld.
En hier zit ik met kippenvel achter mijn bureau, de airco doet het een beetje te goed![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |