Probleem is juist dat we naar minder crew willen. We hebben al zoveel crew - 250 man/vrouw... meer dan menig site uberhaupt als gebruikers heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben het daar niet helemaal mee eens...Bij een grote groep ben je nu eenmaal een dom naief doosje als je je interesseert voor het paranormale, no matter what.
Op zich zal me dat een zorg zijn. Maar het getreiter en gezuig en belachelijk maken komt me zolangzamerhand echt mijn strot uit.
Dat anderen een andere mening zijn toegedaan; prima. Ik voel niet de behoefte hen te overtuigen van een andere waarheid, netzomin als ik geen behoefte heb aan figuren die mij willen overtuigen dat het anders is. Wat niet weg neemt dat verschillende visies uitwisselen interessant en leerzaam kan zijn, maar dat zie ik niet vaak meer gebeuren in TRU.
Ik denk dan ook niet dat wij onszelf daarom meer of anders moeten profileren, is imo zinloos.
Meer mods lijkt mij persoonlijk toch een optie. Kijk maar naar gisteren, het lijkt wel alsof sommigen het ruiken als de TRU-mods niet aanwezig zijn, en gaan baggeren zoveel ze kunnen. Niemand grijpt dan in. Ja jij dus wel, gisteren, gelukkig.
Het lijkt me alleen maar goed als er hier wat meer 'toezicht' komt. Maar goed, dat is mijn mening.
Dit profileren bedoel ik niet zozeer op gebruikersniveau, maar op forum-niveau. Zo van dít is het soort van posts en de soort van redenaties waar truth voor bedoeld is. Dat is het uitgangspunt van het forum, als je vindt dat dat verkeerd is, is dat mooi en open je er een topic over, maar niet in allerlei andere topics. Want dat is dan offtopic.quote:Ik ben het helemaal met je eens, maar zo is het hier in de praktijk dus niet..of niet meer.
Ja, daar moet hard tegen opgetreden worden. gaat ook gebeuren, gaan we echt dicht opzitten.quote:maar dat gebeurt dus wel continue, 'sceptici' die dat wel doen. Op de meest lullige manieren. En nee, die mensen snappen het idd niet , en ik verdenk de meesten ervan dat ze het ook niet willen snappen.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niks klefzo is het gewoon
![]()
En weet je, zelfs van tactloze lullen vermoed ik dat er ergens diep van binnen een klein bang jongetje zit, die de tactloze lul maar zo hard mogelijk probeert te overschreeuwen. Wat natuurlijk niet betekent dat je zo iemand maar zijn tactloze gang moet laten gaan![]()
Jaaaa...... Daaaaaar zit de reden van mijn eerdere vertrek.!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom niet naar FB? En wie had 'm eigenlijk verplaatst naar ONZ?
Soommige mods doen net zo hard mee in het belachtelijk maken van TRU en haar users.![]()
Je hoeft geen hippie te zijn om van mensen te kunnen houden hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Respect en naasten-liefde ook wel.
Hoewel naasten-liefde verder gaat. Ik ben dus geen hippie maar als je niet van de ander houdt op een bepaalde manier, dan houdt het verder op. ( niet eens houden als in een relatie, hoewel je in de samenleving altijd wel een bepaalde relatie met elkaar hebt, relatie in de vorm van een kennis zijn, een vriend zijn, een vage bekende zijn of een vreemde zijn, overal heb je een soort band met elkaar)
Preciesquote:Het ontbreken van respect. Liefde voelen voor jezelf. Misschien juist liefde voelen voor jezelf. Als je liefde voelt voor jezelf dan ga je vanzelf anders met de ander om. Het begint juist om zelf-respect en liefde voor jezelf. Dat is de basis van alles. Ook tussen culturen onderling. Zwart en wit. Multi-cultureel.
Ik denk idd dat veel rottigheid tegenwoordig een afspiegeling is van de innerlijke toestand van veel mensen. Een afspiegeling van hoe bang, in de war, beschadigd of gefrustreerd iemand kan zijn. Zo ook bij die persoon die je beschrijft.quote:Je kunt geen respect opbrengen voor de ander als je gefrustreerd bent over jezelf en voor het leven. Als het leven te zwaar is en je haat het leven. Dan ga je vanzelf fout met je medemens om. Dan zie je overal in de maatschappij naar voren komen.
Maandag nog was iemand met een grote mond. Die had grote verhaaltjes over zijn vrienden in elkaar slaan wanneer ze zwanger zou worden. Hij had het over het neerknuppelen van haar vrienden en dat ze een hoer was. Zijn oude vriendin.
En dan heb ik de neiging om zo'n persoon op de plek te zetten maar die persoon kwam me iets te agressief over.
Inderdaad, wat zou een mens zoals jij of ik daaraan kunnen doen?quote:En zulke personen verpesten dus de sfeer. Ik moest 1 uur wachten met zo'n persoon. Na het aanhoren van dat verhaal verging me de lust om de dag door te komen. Mijn hele dag naar de klote omdat er een of andere debiel met grote praatjes zit rond te gooien die nergens op slaan.
Tuig van de samenleving ook wel.
En zo zie je overal zulke mensen. Gefrustreerd, agressief, vol woede. Zonder greintje liefde in zich. Zulke mensen trappen tegen alles en iedereen aan.
Dus het is niet alleen fok! gerelateerd deze problemen. Misschien is fok! wel een afspiegeling van de maatschappij te noemen.
Zo vaak kom ik agressieve mensen tegen. Mensen zonder geduld ook wel. Mensen overal mensen die totaal niet weten hoe ze zich moeten gedragen en beheersen. Ontspoorde mensen. Mensen die het levenspad niet weten te bewandelen en ga zo door.
Dus dan zeg ik vanzelf. De maatschappij is op vele opzichten ziek, en dat zie je dus ook terug online. En dan is het probleem misschien wel. Hoe pak je die mensen aan. Wakker schudden??? Wakker schudden is vaak moeilijk.
Maar gelukkig ben je er weerquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa...... Daaaaaar zit de reden van mijn eerdere vertrek.!!!!!!!!!!
Mirage wilde daar nou zo hard tegen knokken. Daar was het allemaal heel erg primair om begonnen.
Zo vaag is het niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Inderdaad, wat zou een mens zoals jij of ik daaraan kunnen doen?
Waar ik in geloof is inspiratie. Ik kom gelukkig ook vaak zat leuke, mooie en liefdevolle mensen tegen. Die zijn er ook, en ik was zelf in het verleden wel eens geneigd dat over het hoofd te zien, omdat de agressievelingen nu eenmaal vaak meer opvallen.
Ik geloof en hoop dat als 'wij' die van goeie wil zijn (klinkt een beetje stom misschien maar ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven) dat maar blijven uitdragen op zoveel mogelijk manieren; dat een positief effect op anderen kan hebben. En dat kunnen hele kleine simpele dingetjes zijn, al is het maar een glimlach naar een onbekend persoon die in de tram een beetje sip voor zich uit zit te kijken, of een vriendelijk goeiemorgen tegen de sjaggerijnige buschauffeur, zeggen tegen iemand hoe geweldig je het vindt als die persoon iets goeds of liefs doet...van die dingen
Ik geloof dat als op een gegeven moment de groep 'positieven' groot genoeg is, dat het dan vanzelf veel sneller gaat. Dat mensen elkaar 'besmetten' met liefde ipv haat. Daarom geloof ik dus in inspiratie![]()
Klinkt misschien nogal vaag, maar zo voel ik dit.
OK, snap ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
Probleem is juist dat we naar minder crew willen. We hebben al zoveel crew - 250 man/vrouw... meer dan menig site uberhaupt als gebruikers heeft.
Als ik dat ga voorstellen krijg ik Danny in mijn nek. Want dan willen al die subsites ook overal extra poppetjes voor en zit je voor je het weet met 350 crewleden...
Twee mods moet genoeg zijn. Als jullie vinden dat ze er te weinig zijn moeten jullie dat met ze overleggen, daar sta ik verder buiten. Ik hang hier nu soms even extra rond, maar dat kan niet zo blijven, ik heb het met mijn andere fok-werk én met mijn gewone werk al druk genoeg
Ah ok, dat maakt ook meer 'sense'quote:Dit profileren bedoel ik niet zozeer op gebruikersniveau, maar op forum-niveau. Zo van dít is het soort van posts en de soort van redenaties waar truth voor bedoeld is. Dat is het uitgangspunt van het forum, als je vindt dat dat verkeerd is, is dat mooi en open je er een topic over, maar niet in allerlei andere topics. Want dat is dan offtopic.
Ja, iemand zoals Alicey bv, vind ik persoonlijk een van de beste mods van Fokquote:Ja, daar moet hard tegen opgetreden worden. gaat ook gebeuren, gaan we echt dicht opzitten.
Niet iedere mod wil je hier hebben hoorMaar er zijn er wel een stel die we kunnen vragen een extra oogje int zeil te houden. Maar goed, dit komt ook al aan de orde in ons geheime forumcrew-hok
Ik heb wel 'ns zin om te vragen * vertel 'ns wat is nu het echte probleem ? waar ben je nu eigenlijk écht zó báng voor ? *quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Marietje_34 het volgende:
En weet je, zelfs van tactloze lullen vermoed ik dat er ergens diep van binnen een klein bang jongetje zit, die de tactloze lul maar zo hard mogelijk probeert te overschreeuwen. Wat natuurlijk niet betekent dat je zo iemand maar zijn tactloze gang moet laten gaan![]()
Mijn vergadering gaat niet door, de helft was er nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ook zo vergaderen
Met mezelf vergaderen. Of ik ga het foto-boek bijwerken hier
Maak ik daar een water-dicht geheel van![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:16 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb wel 'ns zin om te vragen * vertel 'ns wat is nu het echte probleem ? waar ben je nu eigenlijk écht zó báng voor ? *
Je kunt 't ook fluiten in het donker noemen.![]()
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. maar waar het gaat om hoe men met elkaar omgaat is het wel relevant en daarom zei ik het ook.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar gelukkig ben je er weer![]()
Dat van Mirage vind ik nog steeds jammer, maar het was mij niet precies duidelijk wat er nou allemaal aan de hand was. Geeft ook niet, want dat zijn mijn zaken ook niet en daar wilde ik verder ook eik niks mee te maken hebben.
Das mooiquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Mijn vergadering gaat niet door, de helft was er niet![]()
quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt hoor. maar waar het gaat om hoe men met elkaar omgaat is het wel relevant en daarom zei ik het ook.
dat zou ik ook wel lustenquote:Op woensdag 12 juli 2006 15:40 schreef Dromenvanger het volgende:
Zometeen tijd voor biertje dan maar![]()
Lekker fris biertje met dit weer
Dan neem je toch een biertje vanavondquote:
quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dan neem je toch een biertje vanavond
Als je dat maar weetquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:05 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Zeker wel, dat heb ik wel weer verdiend dan
![]()
enjoy!quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:13 schreef Dromenvanger het volgende:
Even buiten genieten van ijskoud pilsje
ik lees je hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:33 schreef Dromenvanger het volgende:
Lange tekst weer
Het stroomt eruit. Kan het niet laten. .....
Okeyquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik lees je hoorheb alleen geen tijd nu meer om uitgebreid te reageren, site staat wel open zodat ik alles in de gaten kan houden
![]()
maar ik moet een paar dingen afhebben over 3 kwartier..
Ik ben ook net terug van mijn werk,lees ik op m'n nieuwstikker dat Israël, Libanon is binnen gevallen..... pffff niet leukquote:Op woensdag 12 juli 2006 16:50 schreef senesta het volgende:
Zoooh ben ik weer even, zometeen even eten en dan weer naar de bollenboer.
Nog spannende dingen gebeurd toen ik weg was?
quote:Op woensdag 12 juli 2006 16:43 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik lees je hoorheb alleen geen tijd nu meer om uitgebreid te reageren, site staat wel open zodat ik alles in de gaten kan houden
![]()
maar ik moet een paar dingen afhebben over 3 kwartier..
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaanquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:32 schreef Dromenvanger het volgende:
Altijd de oude weg. De oude weg die al eeuwen bewandeld wordt.
Ja, dat is niet best. Kan wel eens de voorbode zijn van nog veel meer narigheid. De machtshebbers willen oorlog voeren en de burgers voeren uit.quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Had vandaag ook zo'n bureau dag waarbij ik af en toe wel mee kon kijken.
Nu net klaar. Postkantoor en weg, naar huis.
Maar wat lees ik net nou????? Israel Libanon binnengevallen?!![]()
SDtaat de hele fucking wereld dan op zijn kop en weigert dan echt iedereen er iets fatsoenlijks mee te doen. Gaan ze dan echt allemaal verder op de oude weg zonder iets te leren???![]()
dat zou je bijna denken jja...quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaan![]()
Daar wil ik het niet mee eens zijn *schopschopschop*quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:39 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Het zal dan wel een zeer leerzame weg zijn die iedereen een keer moet gaan![]()
Tot laterquote:Op woensdag 12 juli 2006 17:41 schreef Marietje_34 het volgende:
Goed lieve mensen, ik ga afsluiten, tot later![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |