abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:13:50 #51
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39747326
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
Jammer dat Wat een sneue bedoeling zeg 13.gif is gesloten trouwens en niet verplaatst naar FB.. waar we misschien verder tot een uitkomst of discussie kunnen komen.
waarom niet naar FB? En wie had 'm eigenlijk verplaatst naar ONZ?

Soommige mods doen net zo hard mee in het belachtelijk maken van TRU en haar users.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 11:14:44 #52
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39747358
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
Jammer dat Wat een sneue bedoeling zeg 13.gif is gesloten trouwens en niet verplaatst naar FB.. waar we misschien verder tot een uitkomst of discussie kunnen komen.
Ik denk zowiezo dat hij niet meer verder was gegaan, ik had een paar quotes en daar reageerde hij verder ook niet op.
Hij blijft liever het slachtoffer, nou ja prima toch?
Ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt, maar dat wilde hij gewoon niet horen.
Ik snap best dat sommige mensen het leuk vinden om discussie's aan te gaan over dergelijke onerwerpen, makkelijk punten scoren immers, voel je je toch de man van de discussie he?
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_39747363
Willen jullie aub ons een beetje tijd geven om de zaak recht te zetten

Er wordt aan gewerkt.
Beste manier is om gewoon niet te reageren (is moeilijk, weet het, maar probeer het).
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:16:33 #54
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39747422
Ja, maar door niet reageren geef je ze ook maar de kans om lekker door te gaan. En ik hoor al zo lang dat er aan gewerkt wordt.
Ben er echt kwaad om.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 11:16:59 #55
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39747430
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Er wordt aan gewerkt.
Beste manier is om gewoon niet te reageren (is moeilijk, weet het, maar probeer het).
Jawel hoor, ik kwak hier gewoon mijn frustratie neer, was geen kritiek op jullie hoor

Ik zal proberen niet meer te reageren
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:17:45 #56
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39747456
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef senesta het volgende:

[..]

Ik denk zowiezo dat hij niet meer verder was gegaan, ik had een paar quotes en daar reageerde hij verder ook niet op.
Hij blijft liever het slachtoffer, nou ja prima toch?
Ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt, maar dat wilde hij gewoon niet horen.
Ik snap best dat sommige mensen het leuk vinden om discussie's aan te gaan over dergelijke onerwerpen, makkelijk punten scoren immers, voel je je toch de man van de discussie he?
Klopt ja.. lekker lachen met zn allen joh.. leuk.
En als je pissig reageert, op hun strepen gaan staan.. hoppa weer een tru-topic om zeep geholpen. Dat gaat te vaak zo en te lang al zo door als je mij vraagt.
Het houdt de mensen die wel serieus willen zijn of iets willen vertellen gewoon weg hier.

Ben er ook klaar mee nu trouwens.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:17:59 #57
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39747461
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:

Er wordt aan gewerkt.
Lijkt me de enige oplossing om uit een impasse te komen, één keer serieus reageren en verder gewoon negeren. Tenzij het duidelijk gewoon klieren is. In dat geval helemaal niet reageren.
Er zij hier users die echt alleen maar posten omdat het zo leuk is om te pesten.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 11:19:21 #58
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39747501
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:16 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja, maar door niet reageren geef je ze ook maar de kans om lekker door te gaan. En ik hoor al zo lang dat er aan gewerkt wordt.
Ben er echt kwaad om.
Tja maar het lijkt me ook best lastig om een pas-klare oplossing te vinden hiervoor
Het is wel erg vervelend, het is in ieder geval wel zo dat ik over bepaalde onderwerpen al geen topic meer open om dit soort reactie's voorkomen, en dat is wel erg jammer.
Kan ook niet de bedoeling zijn van TRU
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:22:10 #59
78780 deedeetee
pi_39747592
psies het is nergens voor nodig om users hier te verhinderen om ergens over van gedachten te wisselen.
De * ik geloof d'r geen fluit van en vind het belachelijk * houding voegt niks toe aan de discussie.

Ik zie ook topics langs komen die IMO rond uit idioot zijn, daar lach ik dan eens hartelijk om en houd verder mijn mond. Moeten die users toch immers zélf weten ?
Het doel van een forum is toch niet het anderen op de vingers tikken ?
Als je iets onzin vind mag je dat rustig zeggen compleet met de reden waarom je 't onzin vind, maar láát het dan daarbij.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:23:27 #60
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39747625
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef senesta het volgende:

[..]

Tja maar het lijkt me ook best lastig om een pas-klare oplossing te vinden hiervoor
Het is wel erg vervelend, het is in ieder geval wel zo dat ik over bepaalde onderwerpen al geen topic meer open om dit soort reactie's voorkomen, en dat is wel erg jammer.
Kan ook niet de bedoeling zijn van TRU
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.
Doodzonde vind ik dat.
Ik denk dat er gewoon meer mods moeten komen hier, 2 is duidelijk niet genoeg. Op ONZ zitten er ook 5 of 6 ofzo, waarom kan dat hier niet?
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:24:53 #61
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39747663
L-W Ik hou me buiten de hele discussie. Ik moet aan mijn hart denken Ga ik teveel in op de discussie dan laat ik het achterste van mijn tong zien, en dan krijg ik een ban aan mijn broek hangen vanzelf

Ik moet me sowieso inhouden, in mijn element blijven.

Ik zal zeker nog blijven in the truth.

Never give up!!
Never surrender!!!

Kan het me ook nog wel voorstellen ook allemaal. Sommige mensen zijn zo en dat is zo. En dan kun je die mensen aanspreken op hun gedrag, ze zijn niet vatbaar daarvoor. Alsof ze een plank voor de kop hebben of alsof ze een kind zijn in een klas dat zich niet kan gedragen.

Moet wel erbij vermelden dat ik zelf weinig topics te schrijven heb nog. Enige dat me dwars zit is de realiteit die mij in de greep heeft en het gevoel dat mijn gevoel gekidnapped wordt. Mijn vrije gevoel dus.

Tijd voor koffie en sigaret

Weet je wat irritant is eraan. Alles wat je hier schrijft in truth kunnen ze tegen je gebruiken. Daar maken ze dus ook gebruik van. Ze halen je aan wat je schrijft alsof je een crimineel bent. Alsof zij de politie zijn die hier komen vertellen wat wel en niet mag en hoe je wel en niet mag denken.

En tot dusverre erover. Ik stop ermee en ga even buiten koffie drinken.

Helicopter van gisteren is er nog steeds

Vraag me af wat dat ding al de hele dag in de lucht doet, gisteren vanaf 1700 tot 2200 en nu weer bezig

There coming to get me
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 11:25:31 #62
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39747683
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.
Doodzonde vind ik dat.
Ik denk dat er gewoon meer mods moeten komen hier, 2 is duidelijk niet genoeg. Op ONZ zitten er ook 5 of 6 ofzo, waarom kan dat hier niet?
Ben ik het wel mee eens inderdaad.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:27:09 #63
78780 deedeetee
pi_39747727
Laat het bannen vangen nu maar aan mij over DV, ik heb er nog nooit een gehad en vind dat ik dat toch maar 'ns moet krijgen voor m'n 10000 ste post ofsow
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:28:55 #64
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39747781
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:25 schreef senesta het volgende:

[..]

Ben ik het wel mee eens inderdaad.
Ja als dat zou kunnen.. maar ik zie vlgs mij ook niet andere mods in dit forum bij-modden.. het idee van "laat maar waaien daar" leeft er.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 11:38:58 #65
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39748067
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ja als dat zou kunnen.. maar ik zie vlgs mij ook niet andere mods in dit forum bij-modden.. het idee van "laat maar waaien daar" leeft er.
Nee inderdaad, die zie je niet veel
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:39:41 #66
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39748091
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:27 schreef deedeetee het volgende:
Laat het bannen vangen nu maar aan mij over DV, ik heb er nog nooit een gehad en vind dat ik dat toch maar 'ns moet krijgen voor m'n 10000 ste post ofsow

Nee, je mag niet gebanned worden

Anders moet ik je missen hier

Ik wil ook geen ban en ook wil ik niet dat ik mijn dag laat "verzieken" hier op fok!. Dus ik ga gewoon door op mijn eigen manier en doe oogkleppen op

Ik zal het evil niet zien.

Hear no evil
see no evil

Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 11:44:44 #67
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39748230
Ik ga straks naar de kermis met de kids, eerst even langs de macdonalds en daarna naar de kermis, vanavond lekker broodje aardbei
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:47:42 #68
78780 deedeetee
pi_39748322
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:44 schreef senesta het volgende:
Ik ga straks naar de kermis met de kids, eerst even langs de macdonalds en daarna naar de kermis, vanavond lekker broodje aardbei
Leuke dag gaat het dan worden voor jullie, alvast veel plezier gewenst.
Broodje aardbei ,jammie
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:50:22 #69
78780 deedeetee
pi_39748418
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Nee, je mag niet gebanned worden
Och verder als een loos dreigement op FP is het tot nu toe niet gekomen. Toen ik zei * ja graag * kreeg ik opeens geen ban maar voorgerekend dat ik daarvoor nog veel meer strafpunten moest halen
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:50:55 #70
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39748437
Broodje aardbei Aardbei met beschuit is ook lekker.

Of een kwark-taart met aardbei

Weet je dat ik zelf amper nog iets te vermelden heb over truth-gerelateerde zaken????

Alleen de realiteit en hetgeen achter de realiteit. En wat tussen de oren zit allemaal.

Dat is het enige nog op dit moment.

Vreemd....alsof ik alles al gezegd heb.

Maar toch is er iets achter de realiteit heb ik het idee. Nu merk ik het weer.
  woensdag 12 juli 2006 @ 11:51:31 #71
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39748455
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Och verder als een loos dreigement op FP is het tot nu toe niet gekomen. Toen ik zei * ja graag * kreeg ik opeens geen ban maar voorgerekend dat ik daarvoor nog veel meer strafpunten moest halen
Je bent gewoon een brave user
pi_39748533
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
Doodzonde vind ik dat.
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.
Er moeten een paar dingen duidelijk gesteld worden.

Als er het idee heerst dat truth een hok met idioten is die naief dommig alles geloven, dan moet dat bijgesteld worden.

We zullen ons meer profileren als wat we daadwerkelijk zijn: mensen die echt net zo goed rationeel kunnen denken als de critici.

Maar die het nuttig of nodig of leuk vinden om bij alle zekerheden die de wetenschap cliamt, inlcusief haar uitgangspunten, heel zachtjes 'maar stel nou es dat dat níet zo is, wat zou het dan kunnen zijn?' te fluisteren.

Die twijfel, dat openstaan voor óók andere alternatieve visies, is de kern van Truth.

Dat geldt op gebieden waar het over rationele verklaringen gaat van fenomenen die je wellicht ook wel eens zou kunnen bekijken vanuit niet-wetenschappelijk-rationeel perspectief, zoals paranormaliteit en spiritualiteit .
Maar ook op journalistiek vlak, 'zouden er misschien ook nog eens ándere dingen kunnen spelen?', zoals de complottisten dat doen.

Als er hier dingen staan die niet kloppen met de wetenschappelijke inzichten, of die niet bewezen zijn, is dat zo gek niet.
Uiteraard niet.
Daarom is het truth!

En ja, er mogen hier dus onbewezen maffe dingen staan, zonder dat er ter verantwoording geroepen hoeft te worden. Wnat dat die dingen maf en onbewezen zijn weten we zelf echt ook wel. Maar het is juist de bedoeling van truth om zaken eens in een ander perspectief te zetten.

Dus hoeven we dat niet bij iedere post voor de voeten geworpen te krijgen. De mensen die dat doen snappen het wezen van Truth niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door iteejer op 12-07-2006 12:02:13 ]
pi_39748693
En uiteraard is het niet acceptabel dat er geen topics meer geopend worden door dit soort gedrag.
Mijn donderbuitje van gisteren was slechts de eerste stap, dont worry Ik blijf hier nog wel ff rondhangen om hopelijk zonder al dat vuurwerk mee te helpen eea weer te normaliseren - als dat tenminste mag van de mods, ik ben tenslotte geen mod meer
En ook achter de schermen heeft dit de aandacht, en niet alleen betrokken op Truth. Fok is groiter dan Truth, zelfs groter dan het hele forum. Deze tendentie tot onverdraagzaamheid en gebash merken we overal. En is daaorm onderdeel van een bezinning die verder gaat dan alleen deze subsite.
  Moderator woensdag 12 juli 2006 @ 12:00:20 #74
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39748727
quote:
Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.
Er moeten een paar dingen duidelijk gesteld worden.

Als er het idee heerst dat truth een hok met idioten is die naief dommig alles geloven, dan moet dat bijgesteld worden.

We zullen ons meer profileren als wat we daadwerkelijk zijn: mensen die echt net zo goed rationeel kunnen denken als de critici.

Maar die het nuttig of nodig of leuk vinden om bij alle zekerheden die de wetenschap cliamt, inlcusief haar uitgangspunten, heel zachtjes 'maar stel nou es dat dat níet zo is, wat zou het dan kunnen zijn?'.

Die twijfel, dat openstaan voor óók andere alternatieve visies, is de kern van Truth.

Dat geldt op gebieden waar het over rationele verklaringen van fenomenen die je wellicht ook wel eens zou kunnen bekijken vanuit niet-wetenschappelijk-rationeel perspectief, zoals paranormaliteit en spiritualiteit gaat.
Maar ook op journalistiek vlak, 'zouden we misschien ook nog eens ándere dingen kunnen spelen?', zoals de complottisten dat doen.

Als er hier dingen staan die niet kloppen met de wetenschappelijke inzichten, of die niet bewezen zijn, is dat zo gek niet.
Uiteraard niet.
Daarom is het truth!

En ja, er mogen hier dus onbewezen maffe dingen staan, zonder dat er ter verantwoording geroepen hoeft te worden. Wnat dat die dingen maf en onbewezen zijn weten we zelf echt ook wel. Maar het is juist de bedoeling van truth om zaken eens in een ander perspectief te zetten.

Dus hoeven we dat niet bij iedere post voor de voeten geworpen te krijgen. De mensen die dat doen snappen het wezen van Truth niet.
Het is op zich het ter discussie stellen niet eens zo wat mij tegen staat, het is wel het sarcasme en de venijn waarmee mensen anderen hier onderuit willen halen.
Kijk nu voor de grap eens in het topic over de cirkelmeet, de toon is hetgeen mij stoort.
Maar ze gaan gewoon maar door en het schijnt de laatste tijd een rage te worden om alle onderwerpen hier onderuit te halen.
Het word op een gegeven moment best lastig om niet te reageren of om de discussie constructief te houden.
Je beland of in een man op man discussie of je laat uiteindelijk het topic maar doodbloeden, erg zonde vind ik dat.
  woensdag 12 juli 2006 @ 12:05:08 #75
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39748883
Je ziet ook dat een aantal users, heel veel strontvliegen meetrekken.. en de users om mee te beginnen zijn al geen boegbeeld voor FOK. laten ze daar eens strenger naar kijken.. permban is permban!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')