waarom niet naar FB? En wie had 'm eigenlijk verplaatst naar ONZ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
Jammer dat Wat een sneue bedoeling zeg 13.gif is gesloten trouwens en niet verplaatst naar FB.. waar we misschien verder tot een uitkomst of discussie kunnen komen.
Ik denk zowiezo dat hij niet meer verder was gegaan, ik had een paar quotes en daar reageerde hij verder ook niet op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
Jammer dat Wat een sneue bedoeling zeg 13.gif is gesloten trouwens en niet verplaatst naar FB.. waar we misschien verder tot een uitkomst of discussie kunnen komen.
Jawel hoor, ik kwak hier gewoon mijn frustratie neer, was geen kritiek op jullie hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie aub ons een beetje tijd geven om de zaak recht te zetten
Er wordt aan gewerkt.
Beste manier is om gewoon niet te reageren (is moeilijk, weet het, maar probeer het).
Klopt ja.. lekker lachen met zn allen joh.. leuk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk zowiezo dat hij niet meer verder was gegaan, ik had een paar quotes en daar reageerde hij verder ook niet op.
Hij blijft liever het slachtoffer, nou ja prima toch?
Ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt, maar dat wilde hij gewoon niet horen.
Ik snap best dat sommige mensen het leuk vinden om discussie's aan te gaan over dergelijke onerwerpen, makkelijk punten scoren immers, voel je je toch de man van de discussie he?
Lijkt me de enige oplossing om uit een impasse te komen, één keer serieus reageren en verder gewoon negeren. Tenzij het duidelijk gewoon klieren is. In dat geval helemaal niet reageren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie aub ons een beetje tijd geven om de zaak recht te zetten
Er wordt aan gewerkt.
Beste manier is om gewoon niet te reageren (is moeilijk, weet het, maar probeer het).
Tja maar het lijkt me ook best lastig om een pas-klare oplossing te vinden hiervoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:16 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja, maar door niet reageren geef je ze ook maar de kans om lekker door te gaan. En ik hoor al zo lang dat er aan gewerkt wordt.
Ben er echt kwaad om.
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja maar het lijkt me ook best lastig om een pas-klare oplossing te vinden hiervoor![]()
Het is wel erg vervelend, het is in ieder geval wel zo dat ik over bepaalde onderwerpen al geen topic meer open om dit soort reactie's voorkomen, en dat is wel erg jammer.
Kan ook niet de bedoeling zijn van TRU![]()
Ben ik het wel mee eens inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.
Doodzonde vind ik dat.
Ik denk dat er gewoon meer mods moeten komen hier, 2 is duidelijk niet genoeg. Op ONZ zitten er ook 5 of 6 ofzo, waarom kan dat hier niet?
Ja als dat zou kunnen.. maar ik zie vlgs mij ook niet andere mods in dit forum bij-modden.. het idee van "laat maar waaien daar" leeft er.quote:
Nee inderdaad, die zie je niet veelquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja als dat zou kunnen.. maar ik zie vlgs mij ook niet andere mods in dit forum bij-modden.. het idee van "laat maar waaien daar" leeft er.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:27 schreef deedeetee het volgende:
Laat het bannen vangen nu maar aan mij over DV, ik heb er nog nooit een gehad en vind dat ik dat toch maar 'ns moet krijgen voor m'n 10000 ste post ofsow
Leuke dag gaat het dan worden voor jullie, alvast veel plezier gewenst.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:44 schreef senesta het volgende:
Ik ga straks naar de kermis met de kids, eerst even langs de macdonalds en daarna naar de kermis, vanavond lekker broodje aardbei![]()
Och verder als een loos dreigement op FP is het tot nu toe niet gekomen. Toen ik zei * ja graag * kreeg ik opeens geen ban maar voorgerekend dat ik daarvoor nog veel meer strafpunten moest halenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, je mag niet gebanned worden
Je bent gewoon een brave userquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Och verder als een loos dreigement op FP is het tot nu toe niet gekomen. Toen ik zei * ja graag * kreeg ik opeens geen ban maar voorgerekend dat ik daarvoor nog veel meer strafpunten moest halen![]()
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.
Doodzonde vind ik dat.
Ik denk dat er gewoon meer mods moeten komen hier, 2 is duidelijk niet genoeg. Op ONZ zitten er ook 5 of 6 ofzo, waarom kan dat hier niet?
Het is op zich het ter discussie stellen niet eens zo wat mij tegen staat, het is wel het sarcasme en de venijn waarmee mensen anderen hier onderuit willen halen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.
Er moeten een paar dingen duidelijk gesteld worden.
Als er het idee heerst dat truth een hok met idioten is die naief dommig alles geloven, dan moet dat bijgesteld worden.
We zullen ons meer profileren als wat we daadwerkelijk zijn: mensen die echt net zo goed rationeel kunnen denken als de critici.
Maar die het nuttig of nodig of leuk vinden om bij alle zekerheden die de wetenschap cliamt, inlcusief haar uitgangspunten, heel zachtjes 'maar stel nou es dat dat níet zo is, wat zou het dan kunnen zijn?'.
Die twijfel, dat openstaan voor óók andere alternatieve visies, is de kern van Truth.
Dat geldt op gebieden waar het over rationele verklaringen van fenomenen die je wellicht ook wel eens zou kunnen bekijken vanuit niet-wetenschappelijk-rationeel perspectief, zoals paranormaliteit en spiritualiteit gaat.
Maar ook op journalistiek vlak, 'zouden we misschien ook nog eens ándere dingen kunnen spelen?', zoals de complottisten dat doen.
Als er hier dingen staan die niet kloppen met de wetenschappelijke inzichten, of die niet bewezen zijn, is dat zo gek niet.
Uiteraard niet.
Daarom is het truth!
En ja, er mogen hier dus onbewezen maffe dingen staan, zonder dat er ter verantwoording geroepen hoeft te worden. Wnat dat die dingen maf en onbewezen zijn weten we zelf echt ook wel. Maar het is juist de bedoeling van truth om zaken eens in een ander perspectief te zetten.
Dus hoeven we dat niet bij iedere post voor de voeten geworpen te krijgen. De mensen die dat doen snappen het wezen van Truth niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |