Dat zal wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja NS, de cirkel was nog goed zichtbaar maar al bezocht door heel veel mensen.
Was het ook echt nog druk vanavond?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja NS, de cirkel was nog goed zichtbaar maar al bezocht door heel veel mensen.
Ja, onverstelbaar, maar de mensen rijden echt af en aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Was het ook echt nog druk vanavond?
Veel mensen van fok?
Ook van de kritische kant?
Goh apart lijkt me dat zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, onverstelbaar, maar de mensen rijden echt af en aan.
Ook mensen van Fok, en ja ook de kritische kant (waar ik mezelf dan ook maar toe reken).
Maar ook mensen die er echt in geloven, die midden in de cirkel gaan zitten en (naar mijn gevoel) denken vibraties te voelen.
Verder nog resultaten geboektquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben ook weer gearriveerd
Ik vond het ook nog verbazend druk bij de cirkel
Maar het was er wel gezellig
Vertel ik nog wel Dis. Morgen of zo. Maar nu wil ik eerst alles horen van de spontane meet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:54 schreef displission het volgende:
dus je hebt werk .. !gefeliciteerd! nokje..had ik zoiets niet gezegd? wat voorn werk is het of laat je je er liever niet over uit?
goedeavond allen!
Nope, zoals iteejer al zei was ons tripje naar Huize Broeke voor niks geweest. Maar wie weet een volgende keerquote:
Brabant is voor mij ook zeker een uur rijden.. maar ik kon ook gewoon niet, was alleen met Jasmijn thuis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:24 schreef senesta het volgende:
Ja ik geloof het ook, jammer dat het zo'n eind uit de buurt was anders was ik ook even gaan kijken.
Alleen al om de gezelligheid hoor!
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?quote:
Ik had er al ergens iets over gelezen maar weet niet of dat op fok was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?
Nee hoor, geen petten of pendels gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:23 schreef deedeetee het volgende:
Ook goeiemorgen !
Leuke meet geweest bij die cirkel geloof ik![]()
Liepen er echt mensen rond met pendels en alluminium petten ?![]()
Er word beweerd dat...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?
Ja een cirkel doet dat met sommige mensenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
van iemand die in vervoering raakte en in het middelpunt ging zitten, teneinde de krachten te ontvangen...
Ach na al die belangstellende mensen daar viel er vast wel wat te * vangen * hoor, daar blijft op zo'n plek dan wel iets plakkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee hoor, geen petten of pendels gezien
Alhoewel ik wel iets hoorde van iemand die in vervoering raakte en in het middelpunt ging zitten, teneinde de krachten te ontvangen...
Dat vraag ik me dus ook af, naar aanleiding van de verhalen ben ik geneigd hem niet helemaal serieus te nemen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef deedeetee het volgende:
Maarre is is die Robbert nu iemand die op zich wel * echt * is maar op hol is geslagen of is hij helemáál nep ?
Dat is de vraag inderdaad..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef deedeetee het volgende:
Maarre is is die Robbert nu iemand die op zich wel * echt * is maar op hol is geslagen of is hij helemáál nep ?
Yomanda vind ik ook niet een geweldig fenomeen hoor, veel te veel ego naar mijn idee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:48 schreef deedeetee het volgende:
Jomanda is dacht ik geen echte nep maar de manier waarop ze er mee omgaat is verkeerd, tenminste IMO verkeerd.
Van ten Broeke heb ik wel gehoord maar het leek altijd flauwe kul dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed.
Ja klopt.. iemand die er uit wil zien als een waarzegster vertrouw ik ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Yomanda vind ik ook niet een geweldig fenomeen hoor, veel te veel ego naar mijn idee.
Maar dat heb ik vaak, ook op paranormale beursen, mensen het jurken en hoofddoeken alleen om maar duidelijk te maken hoe paranormaal zij zijn doen het bij mij zowiezo niet goed.
Doe maar gewoon normaal denk ik dan.
Ja hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:11 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Lillith-Wicca,
Goed geslapen?
weet je, ik ben net een half uurtje online en nu al weer pissed over dat getrol wat maar niet ophoudt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Atuniel het volgende:
pfff
Dat is op zich wel fijn, toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Geen last gehad van "buiten-aards" bezoek of zo![]()
Ja.. als je er op in gaat is het niet goed, reageer je niet dan is het ook niet goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
weet je, ik ben net een half uurtje online en nu al weer pissed over dat getrol wat maar niet ophoudt.
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickillerquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Marietje_34 het volgende:
echt fucking unbelievable.
Nee we zijn believers he... het woordje 'jullie' word gebruikt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Marietje_34 het volgende:
echt fucking unbelievable.
Nee dat was LW eerder alquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickiller![]()
Nee schat, dat doe je goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickiller![]()
ik denk echt dat het van sommigen meer dan dat is, dat het echt een kwestie van bewust zieken is. Die lui weten heus wel dat het allemaal zo zwart-wit is, maar doen net alsof zij dat wel vinden om maar een beetje te kunnen schoppen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee we zijn believers he... het woordje 'jullie' word gebruikt.
Dus het is voor iets zijn of tegen iets, rechts of links zijn, partij kiezen..middenwegen bestaan kennelijk niet.
Net als fatsoenlijk iemand respecteren op zijn geloof, ideeen of kleding for that matter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |