Dat zal wel ja.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja NS, de cirkel was nog goed zichtbaar maar al bezocht door heel veel mensen.
Was het ook echt nog druk vanavond?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:42 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Ja NS, de cirkel was nog goed zichtbaar maar al bezocht door heel veel mensen.
Ja, onverstelbaar, maar de mensen rijden echt af en aan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Was het ook echt nog druk vanavond?
Veel mensen van fok?
Ook van de kritische kant?
Goh apart lijkt me dat zeg.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:52 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja, onverstelbaar, maar de mensen rijden echt af en aan.
Ook mensen van Fok, en ja ook de kritische kant (waar ik mezelf dan ook maar toe reken).
Maar ook mensen die er echt in geloven, die midden in de cirkel gaan zitten en (naar mijn gevoel) denken vibraties te voelen.
Verder nog resultaten geboektquote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:55 schreef Lynx666 het volgende:
Ik ben ook weer gearriveerd
Ik vond het ook nog verbazend druk bij de cirkel
Maar het was er wel gezellig
Vertel ik nog wel Dis. Morgen of zo. Maar nu wil ik eerst alles horen van de spontane meet.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 21:54 schreef displission het volgende:
dus je hebt werk .. !gefeliciteerd! nokje..had ik zoiets niet gezegd? wat voorn werk is het of laat je je er liever niet over uit?
goedeavond allen!
Nope, zoals iteejer al zei was ons tripje naar Huize Broeke voor niks geweest. Maar wie weet een volgende keerquote:
Brabant is voor mij ook zeker een uur rijden.. maar ik kon ook gewoon niet, was alleen met Jasmijn thuis.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:24 schreef senesta het volgende:
Ja ik geloof het ook, jammer dat het zo'n eind uit de buurt was anders was ik ook even gaan kijken.
Alleen al om de gezelligheid hoor!
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?quote:
Ik had er al ergens iets over gelezen maar weet niet of dat op fok was.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?
Nee hoor, geen petten of pendels gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:23 schreef deedeetee het volgende:
Ook goeiemorgen !
Leuke meet geweest bij die cirkel geloof ik![]()
Liepen er echt mensen rond met pendels en alluminium petten ?![]()
Er word beweerd dat...quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nee bij een echte cirkel niet maar was het niet allang bekend dat Robbertje deze gemaakt had dan ?
Ja een cirkel doet dat met sommige mensenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
van iemand die in vervoering raakte en in het middelpunt ging zitten, teneinde de krachten te ontvangen...
Ach na al die belangstellende mensen daar viel er vast wel wat te * vangen * hoor, daar blijft op zo'n plek dan wel iets plakkenquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:29 schreef iteejer het volgende:
[..]
Nee hoor, geen petten of pendels gezien
Alhoewel ik wel iets hoorde van iemand die in vervoering raakte en in het middelpunt ging zitten, teneinde de krachten te ontvangen...
Dat vraag ik me dus ook af, naar aanleiding van de verhalen ben ik geneigd hem niet helemaal serieus te nemen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef deedeetee het volgende:
Maarre is is die Robbert nu iemand die op zich wel * echt * is maar op hol is geslagen of is hij helemáál nep ?
Dat is de vraag inderdaad..quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:40 schreef deedeetee het volgende:
Maarre is is die Robbert nu iemand die op zich wel * echt * is maar op hol is geslagen of is hij helemáál nep ?
Yomanda vind ik ook niet een geweldig fenomeen hoor, veel te veel ego naar mijn idee.quote:Op woensdag 12 juli 2006 08:48 schreef deedeetee het volgende:
Jomanda is dacht ik geen echte nep maar de manier waarop ze er mee omgaat is verkeerd, tenminste IMO verkeerd.
Van ten Broeke heb ik wel gehoord maar het leek altijd flauwe kul dus ik heb er verder geen aandacht aan besteed.
Ja klopt.. iemand die er uit wil zien als een waarzegster vertrouw ik ook nietquote:Op woensdag 12 juli 2006 08:54 schreef senesta het volgende:
[..]
Yomanda vind ik ook niet een geweldig fenomeen hoor, veel te veel ego naar mijn idee.
Maar dat heb ik vaak, ook op paranormale beursen, mensen het jurken en hoofddoeken alleen om maar duidelijk te maken hoe paranormaal zij zijn doen het bij mij zowiezo niet goed.
Doe maar gewoon normaal denk ik dan.
Ja hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 10:11 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen Lillith-Wicca,
Goed geslapen?
weet je, ik ben net een half uurtje online en nu al weer pissed over dat getrol wat maar niet ophoudt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:03 schreef Atuniel het volgende:
pfff
Dat is op zich wel fijn, toch?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:13 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ja hoor![]()
Geen last gehad van "buiten-aards" bezoek of zo![]()
Ja.. als je er op in gaat is het niet goed, reageer je niet dan is het ook niet goed.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:04 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
weet je, ik ben net een half uurtje online en nu al weer pissed over dat getrol wat maar niet ophoudt.
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickillerquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Marietje_34 het volgende:
echt fucking unbelievable.
Nee we zijn believers he... het woordje 'jullie' word gebruikt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:05 schreef Marietje_34 het volgende:
echt fucking unbelievable.
Nee dat was LW eerder alquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickiller![]()
Nee schat, dat doe je goedquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:07 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha, ik wilde de discussie een beetje ontopic brengen maar volgens mij ben ik meteen een topickiller![]()
ik denk echt dat het van sommigen meer dan dat is, dat het echt een kwestie van bewust zieken is. Die lui weten heus wel dat het allemaal zo zwart-wit is, maar doen net alsof zij dat wel vinden om maar een beetje te kunnen schoppen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:08 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nee we zijn believers he... het woordje 'jullie' word gebruikt.
Dus het is voor iets zijn of tegen iets, rechts of links zijn, partij kiezen..middenwegen bestaan kennelijk niet.
Net als fatsoenlijk iemand respecteren op zijn geloof, ideeen of kleding for that matter
waarom niet naar FB? En wie had 'm eigenlijk verplaatst naar ONZ?quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
Jammer dat Wat een sneue bedoeling zeg 13.gif is gesloten trouwens en niet verplaatst naar FB.. waar we misschien verder tot een uitkomst of discussie kunnen komen.
Ik denk zowiezo dat hij niet meer verder was gegaan, ik had een paar quotes en daar reageerde hij verder ook niet op.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:10 schreef Atuniel het volgende:
Jammer dat Wat een sneue bedoeling zeg 13.gif is gesloten trouwens en niet verplaatst naar FB.. waar we misschien verder tot een uitkomst of discussie kunnen komen.
Jawel hoor, ik kwak hier gewoon mijn frustratie neer, was geen kritiek op jullie hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie aub ons een beetje tijd geven om de zaak recht te zetten
Er wordt aan gewerkt.
Beste manier is om gewoon niet te reageren (is moeilijk, weet het, maar probeer het).
Klopt ja.. lekker lachen met zn allen joh.. leuk.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk zowiezo dat hij niet meer verder was gegaan, ik had een paar quotes en daar reageerde hij verder ook niet op.
Hij blijft liever het slachtoffer, nou ja prima toch?
Ik denk dat ik mijn punt wel duidelijk heb gemaakt, maar dat wilde hij gewoon niet horen.
Ik snap best dat sommige mensen het leuk vinden om discussie's aan te gaan over dergelijke onerwerpen, makkelijk punten scoren immers, voel je je toch de man van de discussie he?
Lijkt me de enige oplossing om uit een impasse te komen, één keer serieus reageren en verder gewoon negeren. Tenzij het duidelijk gewoon klieren is. In dat geval helemaal niet reageren.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:14 schreef Lilith-Wicca het volgende:
Willen jullie aub ons een beetje tijd geven om de zaak recht te zetten
Er wordt aan gewerkt.
Beste manier is om gewoon niet te reageren (is moeilijk, weet het, maar probeer het).
Tja maar het lijkt me ook best lastig om een pas-klare oplossing te vinden hiervoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:16 schreef Marietje_34 het volgende:
Ja, maar door niet reageren geef je ze ook maar de kans om lekker door te gaan. En ik hoor al zo lang dat er aan gewerkt wordt.
Ben er echt kwaad om.
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Tja maar het lijkt me ook best lastig om een pas-klare oplossing te vinden hiervoor![]()
Het is wel erg vervelend, het is in ieder geval wel zo dat ik over bepaalde onderwerpen al geen topic meer open om dit soort reactie's voorkomen, en dat is wel erg jammer.
Kan ook niet de bedoeling zijn van TRU![]()
Ben ik het wel mee eens inderdaad.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.
Doodzonde vind ik dat.
Ik denk dat er gewoon meer mods moeten komen hier, 2 is duidelijk niet genoeg. Op ONZ zitten er ook 5 of 6 ofzo, waarom kan dat hier niet?
Ja als dat zou kunnen.. maar ik zie vlgs mij ook niet andere mods in dit forum bij-modden.. het idee van "laat maar waaien daar" leeft er.quote:
Nee inderdaad, die zie je niet veelquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:28 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja als dat zou kunnen.. maar ik zie vlgs mij ook niet andere mods in dit forum bij-modden.. het idee van "laat maar waaien daar" leeft er.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:27 schreef deedeetee het volgende:
Laat het bannen vangen nu maar aan mij over DV, ik heb er nog nooit een gehad en vind dat ik dat toch maar 'ns moet krijgen voor m'n 10000 ste post ofsow
Leuke dag gaat het dan worden voor jullie, alvast veel plezier gewenst.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:44 schreef senesta het volgende:
Ik ga straks naar de kermis met de kids, eerst even langs de macdonalds en daarna naar de kermis, vanavond lekker broodje aardbei![]()
Och verder als een loos dreigement op FP is het tot nu toe niet gekomen. Toen ik zei * ja graag * kreeg ik opeens geen ban maar voorgerekend dat ik daarvoor nog veel meer strafpunten moest halenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:39 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Nee, je mag niet gebanned worden
Je bent gewoon een brave userquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:50 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Och verder als een loos dreigement op FP is het tot nu toe niet gekomen. Toen ik zei * ja graag * kreeg ik opeens geen ban maar voorgerekend dat ik daarvoor nog veel meer strafpunten moest halen![]()
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:23 schreef Marietje_34 het volgende:
het is ook geen kritiek van me op Lilith Wicca of Nothern Star ofzo. Maar TRU wordt zo langzamerhad om zeep geholpen, jij bent heus de enige niet die maar geen topics meer opent om het steevaste ge-eikel wat daarop volgt.
Doodzonde vind ik dat.
Ik denk dat er gewoon meer mods moeten komen hier, 2 is duidelijk niet genoeg. Op ONZ zitten er ook 5 of 6 ofzo, waarom kan dat hier niet?
Het is op zich het ter discussie stellen niet eens zo wat mij tegen staat, het is wel het sarcasme en de venijn waarmee mensen anderen hier onderuit willen halen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.
Er moeten een paar dingen duidelijk gesteld worden.
Als er het idee heerst dat truth een hok met idioten is die naief dommig alles geloven, dan moet dat bijgesteld worden.
We zullen ons meer profileren als wat we daadwerkelijk zijn: mensen die echt net zo goed rationeel kunnen denken als de critici.
Maar die het nuttig of nodig of leuk vinden om bij alle zekerheden die de wetenschap cliamt, inlcusief haar uitgangspunten, heel zachtjes 'maar stel nou es dat dat níet zo is, wat zou het dan kunnen zijn?'.
Die twijfel, dat openstaan voor óók andere alternatieve visies, is de kern van Truth.
Dat geldt op gebieden waar het over rationele verklaringen van fenomenen die je wellicht ook wel eens zou kunnen bekijken vanuit niet-wetenschappelijk-rationeel perspectief, zoals paranormaliteit en spiritualiteit gaat.
Maar ook op journalistiek vlak, 'zouden we misschien ook nog eens ándere dingen kunnen spelen?', zoals de complottisten dat doen.
Als er hier dingen staan die niet kloppen met de wetenschappelijke inzichten, of die niet bewezen zijn, is dat zo gek niet.
Uiteraard niet.
Daarom is het truth!
En ja, er mogen hier dus onbewezen maffe dingen staan, zonder dat er ter verantwoording geroepen hoeft te worden. Wnat dat die dingen maf en onbewezen zijn weten we zelf echt ook wel. Maar het is juist de bedoeling van truth om zaken eens in een ander perspectief te zetten.
Dus hoeven we dat niet bij iedere post voor de voeten geworpen te krijgen. De mensen die dat doen snappen het wezen van Truth niet.
Dat is zo ja.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:00 schreef senesta het volgende:
Het is op zich het ter discussie stellen niet eens zo wat mij tegen staat, het is wel het sarcasme en de venijn waarmee mensen anderen hier onderuit willen halen.
Kijk nu voor de grap eens in het topic over de cirkelmeet, de toon is hetgeen mij stoort.
Maar ze gaan gewoon maar door en het schijnt de laatste tijd een rage te worden om alle onderwerpen hier onderuit te halen.
Het word op een gegeven moment best lastig om niet te reageren of om de discussie constructief te houden.
Je beland of in een man op man discussie of je laat uiteindelijk het topic maar doodbloeden, erg zonde vind ik dat.
Goed om te horenquote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef iteejer het volgende:
En uiteraard is het niet acceptabel dat er geen topics meer geopend worden door dit soort gedrag.
Mijn donderbuitje van gisteren was slechts de eerste stap, dont worryIk blijf hier nog wel ff rondhangen om hopelijk zonder al dat vuurwerk mee te helpen eea weer te normaliseren - als dat tenminste mag van de mods, ik ben tenslotte geen mod meer
En ook achter de schermen heeft dit de aandacht, en niet alleen betrokken op Truth. Fok is groiter dan Truth, zelfs groter dan het hele forum. Deze tendentie tot onverdraagzaamheid en gebash merken we overal. En is daaorm onderdeel van een bezinning die verder gaat dan alleen deze subsite.
Men geilt op conflicten, op polarisaties.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:05 schreef Atuniel het volgende:
Je ziet ook dat een aantal users, heel veel strontvliegen meetrekken.. en de users om mee te beginnen zijn al geen boegbeeld voor FOK. laten ze daar eens strenger naar kijken.. permban is permban!
DV, je bent een fijn mens.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:31 schreef Dromenvanger het volgende:
Tijd voor sigaret.
Thank you for the complimentquote:
Ik ben het daar niet helemaal mee eens...Bij een grote groep ben je nu eenmaal een dom naief doosje als je je interesseert voor het paranormale, no matter what.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:53 schreef iteejer het volgende:
[..]
Dat aantal mods op zichzelf zal zoveel niet helpen.
Er moeten een paar dingen duidelijk gesteld worden.
Als er het idee heerst dat truth een hok met idioten is die naief dommig alles geloven, dan moet dat bijgesteld worden.
We zullen ons meer profileren als wat we daadwerkelijk zijn: mensen die echt net zo goed rationeel kunnen denken als de critici.
Ik ben het helemaal met je eens, maar zo is het hier in de praktijk dus niet..of niet meer.quote:Maar die het nuttig of nodig of leuk vinden om bij alle zekerheden die de wetenschap cliamt, inlcusief haar uitgangspunten, heel zachtjes 'maar stel nou es dat dat níet zo is, wat zou het dan kunnen zijn?' te fluisteren.
Die twijfel, dat openstaan voor óók andere alternatieve visies, is de kern van Truth.
Dat geldt op gebieden waar het over rationele verklaringen gaat van fenomenen die je wellicht ook wel eens zou kunnen bekijken vanuit niet-wetenschappelijk-rationeel perspectief, zoals paranormaliteit en spiritualiteit .
Maar ook op journalistiek vlak, 'zouden er misschien ook nog eens ándere dingen kunnen spelen?', zoals de complottisten dat doen.
Als er hier dingen staan die niet kloppen met de wetenschappelijke inzichten, of die niet bewezen zijn, is dat zo gek niet.
Uiteraard niet.
Daarom is het truth!
maar dat gebeurt dus wel continue, 'sceptici' die dat wel doen. Op de meest lullige manieren. En nee, die mensen snappen het idd niet , en ik verdenk de meesten ervan dat ze het ook niet willen snappen.quote:En ja, er mogen hier dus onbewezen maffe dingen staan, zonder dat er ter verantwoording geroepen hoeft te worden. Wnat dat die dingen maf en onbewezen zijn weten we zelf echt ook wel. Maar het is juist de bedoeling van truth om zaken eens in een ander perspectief te zetten.
Dus hoeven we dat niet bij iedere post voor de voeten geworpen te krijgen. De mensen die dat doen snappen het wezen van Truth niet.
dat ja!quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:00 schreef senesta het volgende:
[..]
Het is op zich het ter discussie stellen niet eens zo wat mij tegen staat, het is wel het sarcasme en de venijn waarmee mensen anderen hier onderuit willen halen.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:59 schreef iteejer het volgende:
En uiteraard is het niet acceptabel dat er geen topics meer geopend worden door dit soort gedrag.
Mijn donderbuitje van gisteren was slechts de eerste stap, dont worryIk blijf hier nog wel ff rondhangen om hopelijk zonder al dat vuurwerk mee te helpen eea weer te normaliseren - als dat tenminste mag van de mods, ik ben tenslotte geen mod meer
En ook achter de schermen heeft dit de aandacht, en niet alleen betrokken op Truth. Fok is groiter dan Truth, zelfs groter dan het hele forum. Deze tendentie tot onverdraagzaamheid en gebash merken we overal. En is daaorm onderdeel van een bezinning die verder gaat dan alleen deze subsite.
quote:
Dankjewelquote:
Niks klefquote:Op woensdag 12 juli 2006 12:51 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Dankjewel
Ik ben ook het liefste zo aardig mogelijkTactiek hou ik ook van. Tactisch omgaan met mensen. Ik zal me niet snel een tactloze lul noemen
Zo'n instelling wil ik niet door het leven meegaan. Dat kan ik zelfs niet.
Zowel hier niet als in het echt niet.
Ik maak liever vrienden dan vijanden
Misschien ben ik niet zo gefrustreerd over het leven te noemenDat ik teveel waarde hecht aan mezelf en anderen en het leven an sich. Je weet niet waarom dat zo is. Heb je respect voor jezelf, dan heb je vanzelf respect voor je medemens. Boeit het je allemaal vrij weinig, dan ben je al snel een tactloze lul. Maar of je daar uiteindelijk gelukkiger van wordt. Ik zou bijna zeggen dat ooit je karma moet gaan werken. What goes around, comes around Dat er toch ergens een wet geldig is
Marietje =
Zonder Marietje zou het hier in deze topics veeeel minder zijn.
En dan kun je zeggen dat het klef is allemaal wat zich nu afspeeld hierTis gewoon zo dat je toch een vriendschappelijk band kunt opbouwen, net zoals in het echt gebeuren kan.
Probleem is juist dat we naar minder crew willen. We hebben al zoveel crew - 250 man/vrouw... meer dan menig site uberhaupt als gebruikers heeft.quote:Op woensdag 12 juli 2006 12:45 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ben het daar niet helemaal mee eens...Bij een grote groep ben je nu eenmaal een dom naief doosje als je je interesseert voor het paranormale, no matter what.
Op zich zal me dat een zorg zijn. Maar het getreiter en gezuig en belachelijk maken komt me zolangzamerhand echt mijn strot uit.
Dat anderen een andere mening zijn toegedaan; prima. Ik voel niet de behoefte hen te overtuigen van een andere waarheid, netzomin als ik geen behoefte heb aan figuren die mij willen overtuigen dat het anders is. Wat niet weg neemt dat verschillende visies uitwisselen interessant en leerzaam kan zijn, maar dat zie ik niet vaak meer gebeuren in TRU.
Ik denk dan ook niet dat wij onszelf daarom meer of anders moeten profileren, is imo zinloos.
Meer mods lijkt mij persoonlijk toch een optie. Kijk maar naar gisteren, het lijkt wel alsof sommigen het ruiken als de TRU-mods niet aanwezig zijn, en gaan baggeren zoveel ze kunnen. Niemand grijpt dan in. Ja jij dus wel, gisteren, gelukkig.
Het lijkt me alleen maar goed als er hier wat meer 'toezicht' komt. Maar goed, dat is mijn mening.
Dit profileren bedoel ik niet zozeer op gebruikersniveau, maar op forum-niveau. Zo van dít is het soort van posts en de soort van redenaties waar truth voor bedoeld is. Dat is het uitgangspunt van het forum, als je vindt dat dat verkeerd is, is dat mooi en open je er een topic over, maar niet in allerlei andere topics. Want dat is dan offtopic.quote:Ik ben het helemaal met je eens, maar zo is het hier in de praktijk dus niet..of niet meer.
Ja, daar moet hard tegen opgetreden worden. gaat ook gebeuren, gaan we echt dicht opzitten.quote:maar dat gebeurt dus wel continue, 'sceptici' die dat wel doen. Op de meest lullige manieren. En nee, die mensen snappen het idd niet , en ik verdenk de meesten ervan dat ze het ook niet willen snappen.
Inderdaadquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niks klefzo is het gewoon
![]()
En weet je, zelfs van tactloze lullen vermoed ik dat er ergens diep van binnen een klein bang jongetje zit, die de tactloze lul maar zo hard mogelijk probeert te overschreeuwen. Wat natuurlijk niet betekent dat je zo iemand maar zijn tactloze gang moet laten gaan![]()
Jaaaa...... Daaaaaar zit de reden van mijn eerdere vertrek.!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:13 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
waarom niet naar FB? En wie had 'm eigenlijk verplaatst naar ONZ?
Soommige mods doen net zo hard mee in het belachtelijk maken van TRU en haar users.![]()
Je hoeft geen hippie te zijn om van mensen te kunnen houden hoorquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Respect en naasten-liefde ook wel.
Hoewel naasten-liefde verder gaat. Ik ben dus geen hippie maar als je niet van de ander houdt op een bepaalde manier, dan houdt het verder op. ( niet eens houden als in een relatie, hoewel je in de samenleving altijd wel een bepaalde relatie met elkaar hebt, relatie in de vorm van een kennis zijn, een vriend zijn, een vage bekende zijn of een vreemde zijn, overal heb je een soort band met elkaar)
Preciesquote:Het ontbreken van respect. Liefde voelen voor jezelf. Misschien juist liefde voelen voor jezelf. Als je liefde voelt voor jezelf dan ga je vanzelf anders met de ander om. Het begint juist om zelf-respect en liefde voor jezelf. Dat is de basis van alles. Ook tussen culturen onderling. Zwart en wit. Multi-cultureel.
Ik denk idd dat veel rottigheid tegenwoordig een afspiegeling is van de innerlijke toestand van veel mensen. Een afspiegeling van hoe bang, in de war, beschadigd of gefrustreerd iemand kan zijn. Zo ook bij die persoon die je beschrijft.quote:Je kunt geen respect opbrengen voor de ander als je gefrustreerd bent over jezelf en voor het leven. Als het leven te zwaar is en je haat het leven. Dan ga je vanzelf fout met je medemens om. Dan zie je overal in de maatschappij naar voren komen.
Maandag nog was iemand met een grote mond. Die had grote verhaaltjes over zijn vrienden in elkaar slaan wanneer ze zwanger zou worden. Hij had het over het neerknuppelen van haar vrienden en dat ze een hoer was. Zijn oude vriendin.
En dan heb ik de neiging om zo'n persoon op de plek te zetten maar die persoon kwam me iets te agressief over.
Inderdaad, wat zou een mens zoals jij of ik daaraan kunnen doen?quote:En zulke personen verpesten dus de sfeer. Ik moest 1 uur wachten met zo'n persoon. Na het aanhoren van dat verhaal verging me de lust om de dag door te komen. Mijn hele dag naar de klote omdat er een of andere debiel met grote praatjes zit rond te gooien die nergens op slaan.
Tuig van de samenleving ook wel.
En zo zie je overal zulke mensen. Gefrustreerd, agressief, vol woede. Zonder greintje liefde in zich. Zulke mensen trappen tegen alles en iedereen aan.
Dus het is niet alleen fok! gerelateerd deze problemen. Misschien is fok! wel een afspiegeling van de maatschappij te noemen.
Zo vaak kom ik agressieve mensen tegen. Mensen zonder geduld ook wel. Mensen overal mensen die totaal niet weten hoe ze zich moeten gedragen en beheersen. Ontspoorde mensen. Mensen die het levenspad niet weten te bewandelen en ga zo door.
Dus dan zeg ik vanzelf. De maatschappij is op vele opzichten ziek, en dat zie je dus ook terug online. En dan is het probleem misschien wel. Hoe pak je die mensen aan. Wakker schudden??? Wakker schudden is vaak moeilijk.
Maar gelukkig ben je er weerquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jaaaa...... Daaaaaar zit de reden van mijn eerdere vertrek.!!!!!!!!!!
Mirage wilde daar nou zo hard tegen knokken. Daar was het allemaal heel erg primair om begonnen.
Zo vaag is het niet.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:33 schreef Marietje_34 het volgende:
Inderdaad, wat zou een mens zoals jij of ik daaraan kunnen doen?
Waar ik in geloof is inspiratie. Ik kom gelukkig ook vaak zat leuke, mooie en liefdevolle mensen tegen. Die zijn er ook, en ik was zelf in het verleden wel eens geneigd dat over het hoofd te zien, omdat de agressievelingen nu eenmaal vaak meer opvallen.
Ik geloof en hoop dat als 'wij' die van goeie wil zijn (klinkt een beetje stom misschien maar ik weet niet goed hoe ik het moet omschrijven) dat maar blijven uitdragen op zoveel mogelijk manieren; dat een positief effect op anderen kan hebben. En dat kunnen hele kleine simpele dingetjes zijn, al is het maar een glimlach naar een onbekend persoon die in de tram een beetje sip voor zich uit zit te kijken, of een vriendelijk goeiemorgen tegen de sjaggerijnige buschauffeur, zeggen tegen iemand hoe geweldig je het vindt als die persoon iets goeds of liefs doet...van die dingen
Ik geloof dat als op een gegeven moment de groep 'positieven' groot genoeg is, dat het dan vanzelf veel sneller gaat. Dat mensen elkaar 'besmetten' met liefde ipv haat. Daarom geloof ik dus in inspiratie![]()
Klinkt misschien nogal vaag, maar zo voel ik dit.
OK, snap ik.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
Probleem is juist dat we naar minder crew willen. We hebben al zoveel crew - 250 man/vrouw... meer dan menig site uberhaupt als gebruikers heeft.
Als ik dat ga voorstellen krijg ik Danny in mijn nek. Want dan willen al die subsites ook overal extra poppetjes voor en zit je voor je het weet met 350 crewleden...
Twee mods moet genoeg zijn. Als jullie vinden dat ze er te weinig zijn moeten jullie dat met ze overleggen, daar sta ik verder buiten. Ik hang hier nu soms even extra rond, maar dat kan niet zo blijven, ik heb het met mijn andere fok-werk én met mijn gewone werk al druk genoeg
Ah ok, dat maakt ook meer 'sense'quote:Dit profileren bedoel ik niet zozeer op gebruikersniveau, maar op forum-niveau. Zo van dít is het soort van posts en de soort van redenaties waar truth voor bedoeld is. Dat is het uitgangspunt van het forum, als je vindt dat dat verkeerd is, is dat mooi en open je er een topic over, maar niet in allerlei andere topics. Want dat is dan offtopic.
Ja, iemand zoals Alicey bv, vind ik persoonlijk een van de beste mods van Fokquote:Ja, daar moet hard tegen opgetreden worden. gaat ook gebeuren, gaan we echt dicht opzitten.
Niet iedere mod wil je hier hebben hoorMaar er zijn er wel een stel die we kunnen vragen een extra oogje int zeil te houden. Maar goed, dit komt ook al aan de orde in ons geheime forumcrew-hok
Ik heb wel 'ns zin om te vragen * vertel 'ns wat is nu het echte probleem ? waar ben je nu eigenlijk écht zó báng voor ? *quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:07 schreef Marietje_34 het volgende:
En weet je, zelfs van tactloze lullen vermoed ik dat er ergens diep van binnen een klein bang jongetje zit, die de tactloze lul maar zo hard mogelijk probeert te overschreeuwen. Wat natuurlijk niet betekent dat je zo iemand maar zijn tactloze gang moet laten gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |