Moe maar okay. Maar wie was jij ooit?quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:37 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Nok!!! Wat gaaf dat je er weer bent!!
Hey... je hoeft niet te scheldenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:31 schreef badlittlegirl het volgende:
bastard....
heel erg jammer ja. Gelukkig gaat het hier eigenlijk maar om 1 figuur die wat aansluiting vond van gelijkgestemde zielen in wat andere topics. Verder is er hier heel gezellig genieuwehoerd hoor, de laatste deeltjes.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:39 schreef nokwanda het volgende:
[..]Thnx lass.
Alleen jammer dat het gebash en gezeik zelfs ouwehoer heeft bereikt. Lijkt verdomme wel een gezwel.
Heb het heel erg druk. Werk nu 32 uur per week en heb nog vlechtklanten en schilderopdrachten wat dus neerkomt op gemiddeld 50 uur per week.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:42 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heel erg jammer ja. Gelukkig gaat het hier eigenlijk maar om 1 figuur die wat aansluiting vond van gelijkgestemde zielen in wat andere topics. Verder is er hier heel gezellig genieuwehoerd hoor, de laatste deeltjes.
Hoe is het met jou? En met EW, en hoe bevalt je nieuwe baan ?!
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb het heel erg druk. Werk nu 32 uur per week en heb nog vlechtklanten en schilderopdrachten wat dus neerkomt op gemiddeld 50 uur per week.
Ben een beetje in luv met mijn nieuwe baan![]()
Tis echt super en ik wordt er als een koningin behandeld (zoals het hoort natuurlijk). Heb echt het gevoel dat men echt voor mij als medewerker en persoon gaat en staat. 100%. Dat voelt heel goed.
Zit ietsje minder achter innet nu, dus. Maar kon me niet inhouden nu ik dit gezeik weer zag. Het zijn ook altijd dezelfde mensen.
EW is lekker schermpjesloos op vakantie en is overgegaan naar de 8ste klas (2de klas VO. Hij zit op de vrije school). Aan het eind van de week is ie er weer en dan gaat ie een week later weer weg voor twee weken. Zelf op mijn verjaardag is ie er niet. Het stuk schandaal
quote:
Ach iemand moet tegengas geven hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Ik had het niet beter kunnen verwoordenMooi gezegd.
Geweldig dat je terug bentquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey! Je bent terug van vakantie. Hoe was het? En hoest met je zwager?
Veel nieuwe namen hier in een korte tijd.
preciesquote:
Thanksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:28 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
preciesdus ik ben je ook maar bijgevallen
![]()
veel plezierquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Geweldig dat je terug bent![]()
Straks beantwoord ik je vragen maar ik ga nu eerst even naar Hoeven, graancirkel bekijken![]()
Ach het staat leesbaar op FOKquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Beaudillard het volgende:
Jammer dat het nu in ONZ staat, maar ik begon spontaan te klappen
haai displisquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef displission het volgende:
hoi nowkwanda..en de rest..gezellig je weer es te zien nokje..
betekend dit weer dat??je weer terug bent?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Beaudillard het volgende:
Jammer dat het nu in ONZ staat, maar ik begon spontaan te klappen
Okay. ook de groeten van mij aan iedereen daarquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Geweldig dat je terug bent![]()
Straks beantwoord ik je vragen maar ik ga nu eerst even naar Hoeven, graancirkel bekijken![]()
klopt helemaalquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:36 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ach het staat leesbaar op FOK![]()
Ik stoorde me zo erg aan al die juichende gebruikers.. vele wisten nergens van, kennen dit subforum en de bedoeling er niet van kennelijk, maar als ze maar wat kunnen katten he ...
Nou ja goed.. ik ga gamen...
Hey Dis.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef displission het volgende:
hoi nowkwanda..en de rest..gezellig je weer es te zien nokje..
betekend dit weer dat??je weer terug bent?
Het frappante is dat ze zelf vaak inhoudelijk geen zak te melden hebben, en/of zelf slecht op de hoogte zijn van de dingen die ze zelf roepen. Pas liep in WFL een discussie over de objectiviteit van waarheid. Een van de gebande meende er serieus in mee te moeten doen, en brengt het basismodel communicatie in. ..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
klopt helemaalEn het valt me ook op dat er veel volk meelult met users die altijd een grote bek hebben. Net zoals in het echte leven, meelopers zijn dat
![]()
Gameze![]()
Hoho... sommige jongeren begrijpen dingen stukken beter dan sommige ouderen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef Beaudillard het volgende:
[..]
Het frappante is dat ze zelf vaak inhoudelijk geen zak te melden hebben, en/of zelf slecht op de hoogte zijn van de dingen die ze zelf roepen. Pas liep in WFL een discussie over de objectiviteit van waarheid. Een van de gebande meende er serieus in mee te moeten doen, en brengt het basismodel communicatie in. ..![]()
Net als je beroepen op wetenschap en iets verwerpen omdat het niet logisch is ook nogal tegenstrijdig is. Er zijn dingen die gewoon gebeuren (bv in de astronomie), ZELFS zonder dat er een oorzaak voor is.
Goedkoop applaus halen voor mensen die zelf ook niet beter weten vind ik dat![]()
Maar goed, ik begreep pas dat het hier eigenlijk een jongerenforum is, en toen snapte ik ineens een aantal dingen veel beter![]()
Jouw naam ken ik ook nog niet. ook een ouwe user in een nieuw jasje?quote:
klopt, of men vervalt in algemeenheden over bewijslast die er niet zou zijn of is, of twijfelt aan de geestelijke vermogens van 'believers' en o zo lollig doen met lullige denigrerende 'grapjes'.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef Beaudillard het volgende:
[..]
Het frappante is dat ze zelf vaak inhoudelijk geen zak te melden hebben, en/of zelf slecht op de hoogte zijn van de dingen die ze zelf roepen. Pas liep in WFL een discussie over de objectiviteit van waarheid. Een van de gebande meende er serieus in mee te moeten doen, en brengt het basismodel communicatie in. ..![]()
ach, volgens mij bestaat het publiek van Fok meer 'oudere jongeren'quote:Maar goed, ik begreep pas dat het hier eigenlijk een jongerenforum is, en toen snapte ik ineens een aantal dingen veel beter![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jouw naam ken ik ook nog niet. ook een ouwe user in een nieuw jasje?
ah joh, gezelligquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef Beaudillard het volgende:
Jij mag niet meer raden![]()
![]()
Ik had geshredderd, maar ben spijtoptant![]()
Zeker weten. Maar ik doelde op de de baas-boven-baas-aftroef-cultuur. Als je elders niet mee kan in discussies, kan je hier altijd de populaire jongen uit komen hangen. Je hebt de lachers snel genoeg op je hand.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hoho... sommige jongeren begrijpen dingen stukken beter dan sommige ouderen.
Ik kan iig over TRU aangelegenheden een goeie discussie voeren met mijn eigen nageslacht. En dat wil echt niet zeggen dat we altijd dezelfde mening hebben.
Ja hallo zeg... het blijft wel truth, hequote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef Beaudillard het volgende:
Jij mag niet meer raden![]()
![]()
Ik had geshredderd, maar ben spijtoptant![]()
Die helicopter is straks weer weg, en dan kan je nog ff lekker in je tuin zitten. Ga ik zo ook doen....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Welcome nok
Ik ben ook van plan om wat minder online te zijn. Iets anders zoeken dus.
Op dit moment is het even
Kan mijn ei niet kwijt, buiten vliegt de hele tijd een helicopter over dus lekker rusten buiten kan ook al niet
Welcome back
Fijn dat je terug bent
Nu hopelijk Mirage die nog terug komt
Ik ga weer offline. Heb genoeg gezegd vandaag online, heb niet veel zin meer om wat te schrijven ook.
Ja was gezellig en heel druk.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 22:20 schreef senesta het volgende:
Hoi, was het gezellig?
Konden jullie erbij komen?
Vertel, vertel....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |