abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:35:50 #201
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39721111
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:34 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

waar dan?
Niet hier daarom zittie ook hier erover te zeuren
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39721255
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:34 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

waar dan?
Och, je noemt me arrogant, dom en laf. Verder niks...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:43:08 #203
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39721319
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Open een KLB topic
pi_39721354
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:43 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Open een KLB topic
Dat mag helaas niet...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:45:30 #205
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39721389
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat mag helaas niet...
Jawel hoor.. hou je nog een beetje respect aan over ipv topics vergallen voor andere mensen.
pi_39721439
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Jawel hoor.. hou je nog een beetje respect aan over ipv topics vergallen voor andere mensen.
In KLB mag je niet klagen over andere users of topics op fok, dat bedoel ik dus...

En ik wil nog even benadrukken dat het nooit, maar dan ook nooit mijn bedoeling is geweest om topics te vergallen, misschien dat sommige mensen eens bij zichzelf te rade moeten gaan wat hun eigen bijdrage aan dat "verzieken" is geweest.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:47:28 #207
78780 deedeetee
pi_39721454
't is anders eenvoudig genoeg om iemand te negeren hoor, zullen we dat dan maar gewoon doen ?
Niks meer tegen of over deze user zeggen hier. Klaar !!!!

* deedeetee begint en geeft het goede voorbeeld.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:50:21 #208
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39721557
quote:

[..]

Vergeet er niet de hele quote bij te zetten..
quote:
Op maandag 10 juli 2006 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Dat is heel makkelijk ja, maar niet vreemd als je soms ziet wat er hier af en toe beweerd wordt. Mijn commentaar is overigens in eerste instantie niet bedoeld om mensen uit te lachen, eerder om mensen zelf aan het denken te zetten. Maar goed, soms kom je zoveel stupiditeit tegen dat je niet anders kan dan erom lachen, een verbitterd lachje, omdat mensen zich zelf en anderen zoveel wijs maken...
quote:
sorry, maar dat vind ik nogal arrogant Jij hoeft mij niet aan het denken te zetten bv, dat kan ik goed zelf nml.

En waarom zou je daar verbitterd van raken? Ieder mens heeft toch recht op zijn eigen ideeen, ook al denk jij te weten dat het 'onzin' is?
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:52:13 #209
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39721618
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Hier is het grijs en nogal benauwd, 't gaat vast weer onweren later
Ik hoop dat er buitenaardse onweersbuien gaan plaats vinden

Ik heb meteen mijn signature aangepast. In dat ene topic wilden ze even stoer overkomen door mij in de zeik te nemen. Gebeurt ook wel eens dat mensen in het echte leven zo ingesteld zijn, niet tegen mij, maar in zijn algemeenheid.

Pesten noemen ze dat. Mensen die hier komen om te bashen vinden het leuk om het topic te verpesten. Verpesten zit ook pesten in. En op de man spelen met pesten.

Dan halen ze mij aan dat ik het vaak heb over luchtig gevoel. En dan doen ze een of andere domme opmerking plaatsen.

Vaak durven die mensen niet eens hun gezicht te laten zien hier.

Over de rug van anderen stoer willen doen. Schijn-reputatie. Volgens mij denken een aantal personen echt dat ze stoer zijn. En dan willen ze ook altijd stoer zijn.

Misschien een manier om hun echte ik niet onder ogen te komen nogmaals.

Gisteren kwam ik in het echt zo iemand tegen, die deed niet zozeer pesten maar die persoon had een masker op. En die prik ik zo eruit. Van buiten schijnbaar erg hard overkomend, en van binnen zo zacht als een eitje.

Soms vergaat me wel de zin om hier te posten in the truth. Dan heb ik gewoon geen zin meer erin. Op fok! zie je het gewoon te vaak dat een topic verpest gaat worden. Er is altijd wel 1 persoon met een domme opmerking, vaak bedoeld om stoer te willen zijn nogmaals.

Hoeft niet op jou te slaan grrrrrrr. Maar ik heb het vooral over de mensen die niet inhoudelijk reageren en op de man proberen te spelen met een domme kinderachtige opmerking. Het niveau van die mensen overstijgt de kleuterklas niet eens. Op de kleuterschool weten ze vaak meer respect op te brengen voor elkaar.

Maar goed, het mooie internet met zijn nadelen. Mensen zien het als speelplaats. Niet iedereen komt met dezelfde bedoelingen online.

Ik laat me niet gek maken, ik lach erom. Maar het is gewoon niet leuk meer. Het grapje heeft lang genoeg geduurd.

Ik vraag me vanzelf af hoelang het duurt voordat iemand wijzer en verstandiger wordt. Alsof sommige mensen nooit leren.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:56:02 #210
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39721781
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef deedeetee het volgende:
't is anders eenvoudig genoeg om iemand te negeren hoor, zullen we dat dan maar gewoon doen ?
Niks meer tegen of over deze user zeggen hier. Klaar !!!!

* deedeetee begint en geeft het goede voorbeeld.
je hebt gelijk. Ik doe maar met je mee.

*ademt in, ademt uit*
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:57:05 #211
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39721807
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ik hoop dat er buitenaardse onweersbuien gaan plaats vinden

Ik heb meteen mijn signature aangepast. In dat ene topic wilden ze even stoer overkomen door mij in de zeik te nemen. Gebeurt ook wel eens dat mensen in het echte leven zo ingesteld zijn, niet tegen mij, maar in zijn algemeenheid.

Pesten noemen ze dat. Mensen die hier komen om te bashen vinden het leuk om het topic te verpesten. Verpesten zit ook pesten in. En op de man spelen met pesten.

Dan halen ze mij aan dat ik het vaak heb over luchtig gevoel. En dan doen ze een of andere domme opmerking plaatsen.

Vaak durven die mensen niet eens hun gezicht te laten zien hier.

Over de rug van anderen stoer willen doen. Schijn-reputatie. Volgens mij denken een aantal personen echt dat ze stoer zijn. En dan willen ze ook altijd stoer zijn.

Misschien een manier om hun echte ik niet onder ogen te komen nogmaals.

Gisteren kwam ik in het echt zo iemand tegen, die deed niet zozeer pesten maar die persoon had een masker op. En die prik ik zo eruit. Van buiten schijnbaar erg hard overkomend, en van binnen zo zacht als een eitje.

Soms vergaat me wel de zin om hier te posten in the truth. Dan heb ik gewoon geen zin meer erin. Op fok! zie je het gewoon te vaak dat een topic verpest gaat worden. Er is altijd wel 1 persoon met een domme opmerking, vaak bedoeld om stoer te willen zijn nogmaals.
Hoeft niet op jou te slaan grrrrrrr. Maar ik heb het vooral over de mensen die niet inhoudelijk reageren en op de man proberen te spelen met een domme kinderachtige opmerking. Het niveau van die mensen overstijgt de kleuterklas niet eens. Op de kleuterschool weten ze vaak meer respect op te brengen voor elkaar.

Maar goed, het mooi internet met zijn nadelen. Mensen zien het als speelplaats. Niet iedereen komt met dezelfde bedoelingen online.
Je moet wel blijven hoor DV, jij behoort tot mijn favoriete Fokkers
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:58:08 #212
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39721846
Ik ga weer offline verder

Heb me genoeg druk gemaakt. Maar negeren. Toch wordt het topic verpest. Als die mensen die het topic verpesten nu gewoon niet op invoeren drukken. Hoeven wij niet te negeren.

Als het sub-forum hier wat meer met rust gelaten wordt ook.

En dan kan er altijd nog plek zijn voor discussie. Maar dan wel inhoudelijk op een manier waarop volwassen mensen praten.

Dat gedoe met pesten en verpesten dat doe je als je 13 jaar bent. Ben je boven de 20 dan moet die hele tijd verleden tijd zijn.

Daarom zeg ik van, sommige users die denken stoer te zijn, die zijn lachwekkend te noemen. Pesten is lachwekkend maar daarom niet minder storend. Pesten en moedwillig verpesten dus.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 13:59:17 #213
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39721883
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Je moet wel blijven hoor DV, jij behoort tot mijn favoriete Fokkers
Zo snel laat ik me niet wegjagen. En wie weet zorgt die spanning wel voor iets positiefs. Maar goed, dan moet er wel ooit een einde komen eraan en moet het allemaal een juiste wending krijgen.

Op dit moment lopen veel topics vast door verpesten en vergallen, moedwillig vergallen.

Alsof de bashers het forum in de greep hebben, en dat bereiken ze met 1-liners en gebash. Voor mensen die ergens in geloven lijkt er af en toe helemaal geen ruimte te zijn meer.

Ik open dus ook bewust geen topics meer, heb genoeg over mijn nek gehad. Of over mijn rug.

Vrij-denkers......ben je vrij-denker dan krijg je te maken met krap-denkers. En toch is het dan vreemd dat de krappe-denkers het kunnen winnen op sommige gebieden. Je zou zeggen dat de ruime denkers sterker in de schoenen staan dan iemand die de hele tijd hetzelfde gedrag vertoond.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:00:47 #214
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39721947
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Zo snel laat ik me niet wegjagen. En wie weet zorgt die spanning wel voor iets positiefs. Maar goed, dan moet er wel ooit een einde komen eraan en moet het allemaal een juiste wending krijgen.

Op dit moment lopen veel topics vast door verpesten en vergallen, moedwillig vergallen.
Goedzo Dat je je niet zo gauw laat wegjagen dus.

Ik zat me ook ff op te winden, maar ddt heeft gelijk: het beste is om er niet op in te gaan, negeren idd.
Maar ik ben het met je eens.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:02:25 #215
78780 deedeetee
pi_39722006
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Ja het valt me ook op dat topics in dit subforum nogal last hebben van irritant getreiter, ik moet ook vaak lachen enzo in sommige topics maar daarom hoef ik toch niet te gaan pesten ?
Als mensen graag dwaas zijn/doen mogen ze dat bést van mij.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:02:42 #216
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39722015
En het werk overlaten aan de modjes. Die weten misschien beter wat ze moeten doen.

Sowieso heb ik geen zin om me druk te maken.

Vind het alleen te kinderachtig voor woorden dat ze je proberen onderuit te halen. Doet me denken aan vroeger toen ik nog 15 was, toen deden ze dat ook nog. Sommigen lijken de pubertijd niet te zijn overgroeid

Die zijn blijven steken op een leeftijd van 15.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:03:50 #217
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39722054
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:

En ik wil nog even benadrukken dat het nooit, maar dan ook nooit mijn bedoeling is geweest om topics te vergallen, misschien dat sommige mensen eens bij zichzelf te rade moeten gaan wat hun eigen bijdrage aan dat "verzieken" is geweest.
Weet je.. jij hebt ook een aparte gave hoor.. jij weet namelijk steeds in een slachtofferrol te kruipen, maar ondertussen wel door te gaan met zuigen en dissen. De toon waarin je de dingen zegt, het mensen uitmaken voor halve gare, en als er dan tegengas wordt gegeven bij je, vragen: "Waar dan?" En ik geloof echt dat je het zelf niet eens door hebt, dat je zelf niet bewust bent van je eigen gedrag.
Meer woorden wil ik eigenlijk ook niet aan je vuil maken hierover, zoals ik gisteren al zei, ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb, en dit gaat me teveel energie kosten.. dus bespaar me ajb je antwoord en het uit verband rukken van mijn post maar vast.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:04:19 #218
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39722068
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Ja het valt me ook op dat topics in dit subforum nogal last hebben van irritant getreiter, ik moet ook vaak lachen enzo in sommige topics maar daarom hoef ik toch niet te gaan pesten ?
Als mensen graag dwaas zijn/doen mogen ze dat bést van mij.
Lachen maakt niet uit. Maar doelbewust op de man spelen. En dan denken dat je de ander echt pijn doet. Dat is ook nog de bedoeling, ze proberen je te kwetsen

Ik ben niet te kwetsen

Pesten is dus echt iets dat je doet als je 14 bent. En zelfs kinderen van 14 weten dat pesten kinderachtig is.

Op de man spelen dus. Kinderachtig op en top.

En moedwillig topics om zeep helpen heb je nog. Maar dat is iets voor de mods. In principe kun je dat beter aan de mods overlaten. Die zijn daarvoor aanwezig. Ga je als users onderling de strijd aan dan krijg je alleen maar virtuele oorlogen en krijg je de ene opmerking na de andere opmerking naar de koppen geslingerd.
pi_39722195
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:03 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Weet je.. jij hebt ook een aparte gave hoor.. jij weet namelijk steeds in een slachtofferrol te kruipen, maar ondertussen wel door te gaan met zuigen en dissen. De toon waarin je de dingen zegt, het mensen uitmaken voor halve gare, en als er dan tegengas wordt gegeven bij je, vragen: "Waar dan?" En ik geloof echt dat je het zelf niet eens door hebt, dat je zelf niet bewust bent van je eigen gedrag.
Zucht, als ik echt aan het zuigen en dissen was zou ik bij het onderstaande zoiets posten:
quote:
Meer woorden wil ik eigenlijk ook niet aan je vuil maken hierover, zoals ik gisteren al zei, ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb, en dit gaat me teveel energie kosten..
Bezoek eens een cirkel, kan je bijtanken!

Even voor de duidelijkheid, dat is dus een voorbeeld van iemand belachelijk maken. En bij mijn weten heb ik met tot nu toe toch echt onthouden van dat soort flauwe grappen, waar of niet waar?
pi_39722218
DV, ik heb wat zeikerige posts over je weggehaald, marietje attendeerde me erop - waarvoor dank.
Mods, sorry dat ik even in jullie vaarwater ben gaan zitten maar dat denigrerende gezeik hier liep mi echt uit de klauwen, ik denk dat het nu wat rustiger zal worden.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:09:09 #221
78780 deedeetee
pi_39722231
We gaan onverstoord en vrolijk verder : mijn pruimenboompjes staan er prima bij
Ze hebben genoten van de regen en nu ga ik er maar 10 liter water bij gieten want zo te zien blijft het bij dat ene buitje.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:09:21 #222
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39722242
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:08 schreef iteejer het volgende:
DV, ik heb wat zeikerige posts over je weggehaald, marietje attendeerde me erop - waarvoor dank.
Mods, sorry dat ik even in jullie vaarwater ben gaan zitten maar dat denigrerende gezeik hier liep mi echt uit de klauwen, ik denk dat het nu wat rustiger zal worden.
pi_39722314
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zucht, als ik echt aan het zuigen en dissen was zou ik bij het onderstaande zoiets posten:
[..]

Bezoek eens een cirkel, kan je bijtanken!

Even voor de duidelijkheid, dat is dus een voorbeeld van iemand belachelijk maken. En bij mijn weten heb ik met tot nu toe toch echt onthouden van dat soort flauwe grappen, waar of niet waar?
Blijf je nou doorgaan? Begrijp je nou echt niet dat jouw toonzetting anderen wegjaagt?]
En als je nou gelijk had - maar die argumenten van jou zijn net zo gammel en easy als de dingen die je aanvalt. Of kan je echt vanaf je schermpje zien wat er allemaal gebeurt en speelt?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:11:05 #224
78780 deedeetee
pi_39722320
quote:
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:14:00 #225
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39722409
Even tussendoor.

Weet je wat ik soms denk. Dat sommige mensen bang zijn om het onbekende in hun leven te betrekken. Dat ze uit angst voor het onbekende zo bezig zijn hier.

Dat het onderliggende angst is, en dat ze via die angst zo handelen hier.

Kan best zijn dat een aantal bang is. Maar dat hoeft niet voor iedereen te gelden. Ik weet van mensen dat ze bang kunnen zijn voor bepaalde zaken. Bang voor de toekomst heb je nog. Angst voor alles wat niet direct aanwezig en waarneembaar is.

Maar goed, wat de reden ook moge zijn. Mensen zijn verschillend.

De een communiceert liever op een oprechte manier met respect. De ander heeft geen respect en scheldt de ander uit. Ligt maar net eraan hoe je bent opgevoedt en wat je instelling is in dit leven.

Genoeg mensen met een foute instelling, zowel hier als daarbuiten.

Sommige mensen leven maar wat aan. Zonder te beseffen waar ze mee bezig zijn.

Wederzijds respect. Maar goed. Dan krijg je weer te horen dat ze schijt hebben aan respect. Dat respect als woord niets doet voorstellen en nog meer.

Dan vraag ik me vanzelf af, hoe zulke mensen functioneren op het werk. Of in andere kringen waar je te maken hebt met mensen.

Zakelijke gedachte even. Daarom vind ik het prettig dat er ook een beetje zakelijke discussie gevoerd wordt. Zonder elkaar voor van alles uit te maken. Zonder toespelingen te doen en nog meer.

Laat dan fok zo gaan als een tv zender, waar programma's gemaakt worden. Ik bedoel. Laat een topic een visite-kaartje zijn om normaal met elkaar om te gaan. Laat een topic altijd "normaal" verlopen.

Normaal verloop van het topic in paranormale circuit

Ik denk dus ook dat veel gebruikers niet posten en toekomstig gebruikers ook niet snel zullen posten zomaar. Omdat je 95 procent kans hebt om afgekraakt te worden.

Alsof dat de normaalste zaak van de wereld is
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:16:19 #226
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39722488
quote:
Thank you

Af en toe sta je als gebruiker machteloos. Ik bedoel, ze kunnen je voor alles uitmaken gebaseerd op je post-historie.

En als je dan in de post-historie van die mensen kijkt die jou ergens voor uitmaken dan kom je alleen maar berichten tegen die juist bedoeld zijn om te bashen.

Alsof sommige gebruikers een functie lijken te hebben hier. De functie bashen en afkraken.

Alsof ze een andere manier van posten niet kunnen toepassen.

Ik hou nu erover op. Bedankt voor het verwijderen even

Ik ga naar buiten, binnen is het me iets te warm.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:16:42 #227
78780 deedeetee
pi_39722502
quote:
Weet je wat ik soms denk. Dat sommige mensen bang zijn om het onbekende in hun leven te betrekken. Dat ze uit angst voor het onbekende zo bezig zijn hier.
Daar kon je wel 'ns de spijker op z'n kop slaan.
pi_39722543
Is ook zo ja.
Maar dat kan ook anders.
En daar gaan we alles aan doen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:18:49 #229
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39722565
TRU is nog altijd een van mijn favoriete forumpjes
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:21:31 #230
78780 deedeetee
pi_39722661
Hmmm ik zit nu anders toch wel aan te denken aan een modje van dit type :
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:23:58 #231
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39722742
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:21 schreef deedeetee het volgende:
Hmmm ik zit nu anders toch wel aan te denken aan een modje van dit type :
daar ben ik het wel mee eens.

Ik vind LW en NS ook ok, maar ze zijn er niet altijd. Nogmaals, dat is absoluut geen kritiek, niemand kan 24/7 aanwezig zijn. Maar ik denk wel eens dat TRU wat extra aandacht nodig heeft.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:25:43 #232
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39722805
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:18 schreef Marietje_34 het volgende:
TRU is nog altijd een van mijn favoriete forumpjes
Die van mij doorgaans ook.. maar steeds als ik weer terug kom kijken dan zijn er weer types als Xebro of Grrr hardnekkig bezig om de fun uit truth te halen.

Net als dat meet topic, leuk een meeting, we gaan cirkels onderzoeken.. heb je geen zin, ok dan niet. Wil je inhoudelijk er op in gaan.. er zijn nog meer (verziekte) graancirkeltopics lopende.
Maar hou ajb je arrogante kop dicht als je niet ontopic kan antwoorden of je wel of niet kan komen.. gun de mensen die wel gaan de lol om wat af te spreken.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:29:57 #233
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39722961
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:25 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Die van mij doorgaans ook.. maar steeds als ik weer terug kom kijken dan zijn er weer types als Xebro of Grrr hardnekkig bezig om de fun uit truth te halen.

Net als dat meet topic, leuk een meeting, we gaan cirkels onderzoeken.. heb je geen zin, ok dan niet. Wil je inhoudelijk er op in gaan.. er zijn nog meer (verziekte) graancirkeltopics lopende.
Maar hou ajb je arrogante kop dicht als je niet ontopic kan antwoorden of je wel of niet kan komen.. gun de mensen die wel gaan de lol om wat af te spreken.
Is ook zo. Waar ik me ook zeer aan erger; dat zogenaamd 'onschuldige'. Ik heb al zo vaak zien beweren door dit soort figuren dat 'als je een afwijkende mening hebt' dat door 'believers' niet geaccepteerd wordt.

Nee, daar gaat het dus NIET om. Het zal mij persoonlijk een rotzorg zijn wat ze wel of niet geloven/weten/whatever. Maar dat denigrerende gedoe, op een hele stiekeme manier. Ik maak me niet gauw kwaad als Fok, maar net dus echt ff wel.

Maar het beste is idd om er maar niet op in te gaan. En er moet vaker gemod worden, denk ik.
pi_39722986
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:10 schreef iteejer het volgende:

[..]

Blijf je nou doorgaan? Begrijp je nou echt niet dat jouw toonzetting anderen wegjaagt?]
Dan vraag ik me af of dat ligt aan mijn toonzetting of aan de mensen die zich weg laten jagen...
quote:
En als je nou gelijk had - maar die argumenten van jou zijn net zo gammel en easy als de dingen die je aanvalt.
Volgens mij is het toch echt al meerdere keren bewezen dat mensen graancirkels kunnen maken, de eerste aanwijzing dat ze door interdimensionale aliens mbv gedachtekracht worden gemaakt moet ik nog tegenkomen. Dus als er dan weer een nieuwe cirkel opduikt maak ik de volgende afweging: vooralsnog zijn mensen de enige "krachten" waarvan bewezen is dat ze graancirkels moeten maken, aangezien dieren de mentale capaciteiten en mogelijkheden om gereedschap te hanteren waarmee ze die cirkels zouden kunnen maken missen ga ik er maar vanuit dat ze door mensen gemaakt zijn totdat het tegendeel bewezen is.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:31:26 #235
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39723022

Ik pas voor die functie van zweep-slag gever. Ik weet dat ik me te snel uit de tent laat lokken en dan ga ik echt trillen achter het toetsenbord

Maar over het onbekende, het is ook een kunst om je open te stellen voor het onbekende. 7 jaar geleden moest je bij mij ook niet komen aanzetten met zaken over het onbekende. Pas toen ik me had open gesteld erover kon ik meer schrijven en praten erover.

Open stellen dus. Open your mind. Sta je niet open of wil je niet open staan ervoor. Wat hier dus vaak het geval is, mensen weigeren om zich open te stellen. Dan is het vanzelf zo dat je het naar het land van de fabeltjes gaat verwijzen.

Open stellen. Ik kon me vroeger zelf wel al open stellen bij het zien van bepaalde films. Zelfs Ghostbusters zette wat in werking en close encounters. Dus ik kon mezelf vanzelf open stellen met mijn geest.

Maar dat is denk ik het probleem ook. We leven in een materialistische maatschappij en het draait allemaal om bepaalde zaken die niet echt ter zake doen. Mensen groeien op in een bepaalde maatschappij en zo gaat dat dus. ( weet het even niet anders uit te leggen dus )

Open stellen gaat bij mij ook nog moeilijk, soms momenten dat het goed gaat.

Moet wel even vermelden dat die spanning van net iets in werking heeft gesteld hier. Dan krijg ik te maken met tegenstand of spanning. En dan voelt het daarna beter aan

Misschien heeft het wel een voordeel soms.

Tegenwicht voor evenwicht. Dat de aangevalle partij vanzelf wat leert ervan.

Heb trouwens soms het idee dat ik niet alles meer wil schrijven wat in mijn hoofd zit. Dan heb ik soms de neiging om helemaal niet meer te schrijven. Maar dat plezier gun ik ze niet. Het plezier afnemen van mijn plezier dus

En dan biecht ik nog ff op. Het topic van valuableprincess over fouten maken in the matrix, toen was ik ook even bezig met zeiken in het topic. Maar ik was toen even niet goed bezig. Soms heb ik ook nog eens de neiging om niet goed te lezen en meteen te schrijven en nog meer. Een theorie naar beneden halen zomaar.

Terwijl alles kan. Mensen hebben misschien een eigen realiteit om zich heen, wie zegt wat niet allemaal kan in die realiteit?

Ooit een boek gelezen dat het waarnemen van UFO's te maken heeft met een persoonlijke kwestie. Dat de een de UFO wel kan zien en de ander niet.

Ook frapant, hier in de bibliotheek liggen honderden boeken over paranormale zaken. En open je een topic erover dan is het ineens grote waanzin. In de bibliotheek dus ook boeken gezien over graancircels. Boeken van 300-400 pagina's dikte. En dan vraag ik me dus af. Hoe is het mogelijk dat er zulke dikke boeken worden geschreven erover, dat zo'n schrijver een maatschappij vind die het boek doet uitgeven ook nog.

En dat zelfs de bibliotheek besluit het boek op te nemen in de collectie.

Dat boek maar eens gaan lezen om een beter beeld te scheppen. 400 pagina's aan materiaal over graancircels. Dan zou je haast denken dat het bewijs genoeg moet zijn over het bestaan.

Je kunt geen 400 pagina's schrijven over iets dat met een touw is gemaakt.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:31:26 #236
78780 deedeetee
pi_39723023
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:23 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

daar ben ik het wel mee eens.

Ik vind LW en NS ook ok, maar ze zijn er niet altijd. Nogmaals, dat is absoluut geen kritiek, niemand kan 24/7 aanwezig zijn. Maar ik denk wel eens dat TRU wat extra aandacht nodig heeft.
Tsja ik sta er van te kijken wat men zich hier allemaal kan permiteren
Nou is het ook wel lastig modden hier denk ik omdat de grenzen mss wat moeilijker te trekken zijn, maar toch......
Aan het offtopic gezeur en geneuzel en het eindeloze belachelijk maken van wat soms IMO ook echt belachelijk is, zou wat meer paal en perk gesteld kunnen worden.
Misschien toch maar 'ns in FB aan de orde stellen en kijken hoe ze er daar over denken.Het is geen onderwerp voor in dit topic
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:33:50 #237
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39723088
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:29 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik maak me niet gauw kwaad als Fok, maar net dus echt ff wel.
Ik ken het ja.. ik ben bijna in staat om 200 km te rijden om op iemand persoonlijk te spreken.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:37:31 #238
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39723209
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:33 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ik ken het ja.. ik ben bijna in staat om 200 km te rijden om op iemand persoonlijk te spreken.
Dan rennen ze snel weg

Hier durven ze alles, en in het echt durven ze je niet eens aan te kijken. Lafaards misschien wel.

Mensen die lafaard zijn en op internet proberen stoer te zijn.

Spreek je zulke mensen in het echt aan, dan duiken ze snel in hun schulp volgens mij. Achter internet hebben ze geen schulp nodig. Worden ze hier aangesproken op hun gedrag dan komt dat minder hard aan dan wanneer ze in het echt worden aangesproken erop. En hier durven ze zelfs verder te gaan als ze op de plek gewezen worden. Dan gaan ze voor een ban door het helemaal zot te maken.

En dan heb ik ook een paar bans gehad Mede doordat ik vaker uit de tent gelokt ben geworden. En dat is dan een zwakte als je je uit de tent laat lokken. Vooral op internet onnodig. Altijd maar beseffen dat het mensen zijn die het internet kunnen misbruiken.

In de media is er ook veel sprake over. Pesten op internet en fout gedrag op internet. Dat mensen op internet een heel ander karakter aanmeten vaak. In het echt rustige mensen die op internet alles afkraken.

Ging nog erover over een kind van ouders, die ouders wisten niet wat dat kind uitspookte. Bleek dat kind een grote pestkop te zijn online. Begrepen die ouders niet. Dat kind was in het echt dus heel anders.

Jah jah, ik bla blah soms.

Ik wil alleen aangeven dat internet op bepaalde manieren gebruikt kan worden.
pi_39723481
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:33 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ga je nou dreigen met lichamelijk geweld?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:48:47 #240
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39723591
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Ga je nou dreigen met lichamelijk geweld?
Nee, het praat wat makkelijker face2face

Maar ben er weer op terug gekomen toen ik besefte dat het niets zou oplossen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 14:55:57 #241
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39723781
Metallica - Eye of the beholder lyrics

Do you see what I see?
Truth is an offence
You silence for your confidence

Do you hear what I hear?
Doors are slamming shut
Limit your imagination, keep you where they must

Do you feel what I feel?
Bittering distress
Who decides what you express

Do you take what I take?
Endurance is the word
Moving back instead of forward seems to me absurd

Doesnt matter what you see?
Or into it what you read
You can do it your own way
If its done just how I say

Independence limited
Freedom of choice
Choice is mad for you my friend
Freedom of speech
Speech is words that they will bend
Freedom with their exception

Do you fear what I fear?
Living properly
Truths to you are lies to me

Do you choose what I choose?
More alternives
Energy derives from both the plus and negative

Do you need what I need?
Boundaries overthrown
Look inside to each his own

Do you trust what I trust?
Me, myself and i
Penetrate the smoke screen I see through the selfishlie

Doesnt matter what you see
Or into it what you read

Independence limited
Freedom of choice
Freedom of speech

Do you know what I know?
Your money end your wealth
Your silence just to hear your self

Do you want what I want?
Desire not a thing
I hunger after independence lengthen freedoms ring

Or into it what you read

Independence limited
Freedom of choice
Freedom of speech

Or into it what you read

Een zins-snede uit de lyric van eye of the beholder.

Ik heb sterk het idee dat mensen die door het leven gaan als zogenaamde critici bezig zijn om mensen de kop in te drukken die wat verder willen kijken. Een topic kan nooit uitbloeien of zich ontplooien op die manier.

Op een gegeven moment wordt ieder topic de kop ingedrukt door die mensen.

En dan zeggen ze dat ze de juiste bedoelingen hebben en nog meer zaken. Ondertussen vernietigen ze ieder topic.

Wie weet heeft deze subforum gewoon behoefte aan vrij praten over bepaalde zaken. Dat je critici beter in 1 topic kunt plaatsen. Of dat critici eens een eigen topic openen, kunnen daar de critici praten over hun weerzin over graancircels, geesten, spoken, aliens, ufo's en nog meer.

Dat je dus de vrije denkers hun gang beter kunt laten gaan. Dat critici eens eigen initiatief moeten nemen. Inplaats van steeds op dezelfde manier een topic onderuit halen of een topic de kop in willen drukken.

Lyric heeft veel betrekking op deze sub-forum dus.

Mensen worden mond dood gemaakt vaker.

1 opmerking tegen een poster kan al genoeg zijn om zo'n poster van fok te jagen en uit the truth te jagen. Zo jaag je op een gegeven moment alle mensen weg die bezig zijn met het vrije besef en denken.

Omdat een aantal gewoonweg geen respect heeft voor zaken die ze niet begrijpen. En dan geldt vanzelf niet meer dat bewijsmateriaal altijd gegeven moet worden.

Laat ze dan bezig zijn met de oneindigheid van het universum. En dat ze daarna bezig gaan zijn met de rest.

In ieder geval.......mensen respecteren voor hun visies.

Als ik zeg dat ik het prettig vind dat ik een ruim en luchtig bewustzijn heb. Dan heeft niemand het recht om mij in de maling te nemen Want wie weet staat dat luchtige bewustzijn wel voor het ultieme gevoel

Dat laatste doet niet eens zozeer ter zake in de hele discussie. Maar stel nou ik was zo dat ik niet tegen zulke zaken zou kunnen, dan was ik al weg gegaan en was ik niet verder gegaan met mijn "experiment".

Experimenteren dus. Daar gaat het ook om. Experimenteren.

Sluit je je moedwillig af van alle zaken en voer je gewoon neurotisch verzet tegen ieder topic hier. Dan heb je een gesloten mind. En dat is dan je eigen probleem. Maar laat dan in Godsnaam de mensen met rust die wel bezig zijn met uitzoeken van zaken.

Het is nog steeds een onderzoek wat mensen vaak doen.

Je gaat toch ook niet kanker-onderzoek moedwillig te lijf omdat je geen bewijs hebt van het nut. Dat je eerst bewijs wilt zien of het medicijn ooit echt gaat werken.

Zo zie ik het dus ook hier. Maar dan is het hier vaak een heel ander onderzoek. Een onderzoek naar een andere realiteit. Maar dat kun je zeker als onderzoek zien. Dat mensen sowieso al hun waarnemingen opschrijven hier. Dat maakt het al tot een onderzoek.

En als critici kun je wel zeggen dat de critici nodig zijn. Ik heb persoonlijk het idee dat ze ieder topic doen opeisen, zolang opeisen totdat niemand geen zin meer heeft om er te posten. Steeds hetzelfde herhalen.

Daarom zeg ik van... Laat critici een eigen topic openen, laat critici zelf aan de slag gaan een keer

Critici eigen topics, en gelovers ook eigen topics. Wie weet zet dat meer zoden aan de dijk.

Als een oplossing dus.

Was al aan het denken aan een besloten forum hier, maar dat dacht ik even. Het keldertje is ook gesloten vanwege het aparte gehalte. Hier wordt het forum ook vaker uitgescholden voor geschift. Nou, doe het dan besloten maken. En laat mensen eerst eens vertellen wat hun intenties zijn.

Nadeel van besloten is dan weer dat je niet snel de juiste mensen binnen krijgt hier. Als mensen eerst om toestemming moeten vragen dan komen ze niet snel naar binnen.

Maar goed. Ik was gewoon aan het denken over een oplossing dus Ik riep maar wat.

[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-07-2006 15:03:18 ]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:03:54 #242
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_39723995
quote:

[..]

Oehhh gezellige slowchat
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:26:05 #243
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39724601
Besloten forum van maken lijkt me trouwens geen oplossing.

Tis niet aan mij natuurlijk, daarom riep ik maar wat. Besloten forum lijkt me een gevoel dat je in een sekte zit

Heb even geen zin maar om te posten. Alsof mijn imagination weg gekaapt wordt. Door buitenaardsen

Dan ben ik het besef weg. 3 dagen geleden dacht ik nog dat ik 20 hectare grond kon produceren om me heen, dat voelde als realiteit aan. Nu lijkt het opgesloten te zijn.

Zo ervaar ik het dus nu. Niet eens omdat mensen hier binnen truth bezig zijn om anderen mond-dood te maken. In zijn algemeenheid is dat geldig hier.

Alsof mijn inbeeldingsvermogen weg is. Alsof het bewustzijn kleiner is gemaakt. Alsof iemand achter de schermen toch bezig is met zaken.

Wie weet had mostvaluable princess gelijk op een paar punten. Maar dan niet over dat zelf-medelijden want dat heb ik niet. Eerder dat er parasieten zijn. Mensen met een gesloten mind merken dat minder dus. Mensen die open mind en ruim bewustzijn nastreven die merken het des te meer.

Mensen met een gesloten mind die zijn wellicht al zover beinvloed door die zaken die dat doen, dat ze het niet eens kunnen opvallen. Die mensen zakken alleen maar verder in het zombie zijn. Zombie nation. Zo is het vaak. Zombies die elkaar het leven zuur maken.

Zombie nation, in the matrix gezien dus een massa mensen die blindelings loopt en beweegt en commentaar heeft en zomaar wat uit de nek loopt te lullen over het weer en de beurs en nog meer. Ook commententaar op de medemensen die geleverd wordt. Altijd kijken naar de ander. Niet met eigen zaken bemoeien, bemoeien die mensen zich met eigen zaken dan raken ze de kluts kwijt en weten ze niet eens wie ze zijn. Daarom vinden mensen het ook vaak moeilijk om te kijken naar zichzelf. Hoe diep de ziel kan gaan en nog meer. Of de ziel gaat niet diep. De ziel is al ver weggekaapt.

Wat beseffen mensen zich???? Het besef???? Waar draait het om. Projectie op anderen? Andere analyeseren, niet kijken hoe je zelf erbij loopt?

Hoe krap kan het bewustzijn van mensen zijn die in de meute vertoeven?

En dan had ik even de meute geanalyseerd en de mensen die altijd commentaar hebben op anderen, maar dat recht neem ik me dus ook even

Zelf-analyse

Analyse van anderen is sowieso overbodig. Je kunt niet kijken in iemand. De diepte van iemand. De eindeloze diepte van de ziel. Hoewel nogmaals bij sommigen geen enkele diepte te vinden is.

Kijk dan eens in de diepte

Maar dat kan eng zijn en onvertrouwd. En misschien wel eens onmogelijk als mensen op de oppervlakte zijn van alles.

[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-07-2006 15:58:05 ]
pi_39724681
quote:
Op maandag 10 juli 2006 23:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Ik zeg niet dat believers per definitie dom zijn, al denk ik dat het aantal academici onder believers beduidend kleiner zal zijn dan onder non-believers. En ja, ik weet dat opleiding niet alles zegt over hoe intelligent je bent, maar een goed opleidingsniveau en algemene ontwikkeling zorgen ervoor dat je minder vatbaar bent voor verhalen over allerlei paranormale verschijnselen, gewoonweg omdat je op de hoogte bent van meer aannemelijke verklaringen dan "geesten en aliens". Ik zal wel weer aangevallen worden op bovenstaande zinnen, maar dat maakt ze niet minder waar...
Toch heb je het hier al mis. Het percentage mensen dat gelooft in bv geesten is het hoogst onder hoog opgeleide mensen (vooral in de niet technische vakken) en onder mensen met de hogere inkomens. Dat is de uitkomst van een marktonderzoek van ik meen 3 jaar geleden, en ik zal kijken of ik het volledige onderzoek nog kan vinden.

Edit: Het Sociaal en Cultureel Planbureau liet zien dat in Nederland ongeveer de helft van de mensen in telepathie en helderziendheid 'gelooft'. 22% zei het zeker te weten, 28% hield het goed voor mogelijk.
quote:
Dat believers in discussies minder sterk staan is hun eigen schuld, als jij iets zeer buitengewoons beweert (zie de interdimensionale aliens die graancirkels maken met gedachtekracht) en vervolgens totaal niet kan vertellen hoe je daarbij komt word je genadeloos afgemaakt, en terecht. Ik snap het wel, het is natuurlijk veel leuker om te fantaseren over hogere krachten die ons komen verlossen/helpen of vernietigen dan de grauwe realiteit te aanvaarden dat het hier om een paar grappenmakers gaat. Dat verlossen/helpen/vernietigen zie je in heel veel TRU onderwerpen terug. Bij de graancirkels wordt bijvoorbeeld beweerd dat het bedoeld is om ons naar een "hoger bewustzijnsniveau" te tillen.
Dat heeft nieteens met buitengewone beweringen te maken. Objectief wetenschappelijk bewijs wat alom gerespecteerd wordt is er gewoon niet. Dan moet je daar ook niet om blijven vragen. Stel je liever open voor de ander en probeer je eens voor te stellen waarom die mensen 'geloven' wat ze geloven. Alleen is de toon hier zo dat de meeste mensen het wel uit hun hoofd laten om hier iets persoonlijks neer te zetten.

Zet hier vijf topics neer waarin iemand zegt: Ik voel het, dus het is waar of iets van gelijke strekking. Want dat zie ik hier vaak mensen bewerend dat TRU gangers zo handelen. Zet hier vijf links neer, en ik zal voor altijd zwijgen.

Je zult zien dat het allemaal enorm meevalt, en dat het vooroordeel over TRU users vooral eeen spinsel is in hoofden van mensen die dat graag willen geloven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beaudillard op 11-07-2006 15:39:36 ]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:33:34 #245
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39724803
Daarbij spelen binnen the truth sowieso vaak gevoels-kwestie plaats. Mensen menen ook vaker wat mee te maken omdat het gevoel dat zegt. En bij gevoel is het niet zo dat je snel kunt spreken van leugens.

Vooral bij geest-verschijningen gaat het vaker om gevoels-kwesties. Heb je weinig tot geen gevoel voor de buitenwereld. Dan zul je vanzelf minder snel wat opvangen.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 15:44:34 #246
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39725117
We're hunting down the truth, and there hunting down us.

Is het niet mogelijk dat je dan samen gaat onderzoeken? Zonder elkaars denkbeelden aan te tasten. Dat je naast elkaar doet samen werken dus

Heb nu dus sterk het idee dat het gaat om juist elkaars denkbeelden aan te tasten. Zowel de critici als de believers doen dat dus. De critici kraken alles af van de believers en de believers moeten weer richting de critici gaan om daar een aanval te doen. Alsof het constant een oorlog is tussen die 2.

Als je samen in een team zit dat onderzoek verricht naar bijvoorbeeld hoe bomen groeien ( ik roep maar wat) dan ga je toch ook niet op elkaars lip zitten en steeds de gedachte van iemand onderuit halen.

Dan kijk je eens naar de gedachte van iemand, je neemt die gedachte in je op, je laat die gedachte op je uitwerken. Je laat de gedachte bezinken helemaal.

Volgens mij wordt er al snel geroepen hier

Mensen roepen maar wat vaker. Meteen roepen dat het niet mogelijk is. Dat iemand gestoord is. Dat heeft denk ik te maken dat mensen niet goed zijn in het opvangen en laten bezinken van informatie.

En sowieso, waar je geen kaas van gegegeten hebt, daar moet je over zwijgen.

Als persoon A zegt dit mee te maken en zus of zo te denken, en persoon B gelooft dat niet, dan is het een feit dat persoon B het niet gelooft. En hoe moet het dan verder? Moet persoon B moedwillig gelijk krijgen van zijn ongeloof? Moet persoon A kostte wat het kost bewijs aandragen??? Zelfs bewijs aandragen terwijl het slecht is voor persoon A.

Ik bedoel dus ook, als je steeds bezig bent met jezelf te bewijzen en nog meer. Dan kun je nooit eens lekker doorgaan met je analyse en onderzoek. Als je steeds moet stil staan bij persoon B die vraagt om verheldering.

Daarom zeg ik van. Gun die mensen die bezig zijn met iets de tijd en laat ze vrij.

En dan is het misschien ook zo dat de believer te snel doet opschrijven, maar dat komt doordat iemand al snel wilt laten zien waar hij of zij in geloofd. En dat is juist goed. Spontaniteit in het schrijven dus ook wel.

Maar goed, waar gaat het om

Om geloven of niet geloven.

De zin of de onzin om gelovers en niet-gelovers tegenelkaar te laten vechten voor hun gelijk.

Waarom niet gewoon met rust laten en zeggen..."Het zij zo".

Je ziet het niet maar toch is het er... Alles over het paranormale, bovennatuurlijke en onverklaarbare.

Dat staat onder de naam van "the truth".

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-07-2006 15:53:40 ]
  dinsdag 11 juli 2006 @ 16:01:25 #247
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39725652
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 15:29 schreef Beaudillard het volgende:

Edit: Het Sociaal en Cultureel Planbureau liet zien dat in Nederland ongeveer de helft van de mensen in telepathie en helderziendheid 'gelooft'. 22% zei het zeker te weten, 28% hield het goed voor mogelijk.
[..]

Dan is fok! niet representatief te noemen

Hier lijkt het soms wel eens een overmacht te zijn van ongelovigen tegenover de gelovigen.

Alsof binnen deze forum meer ongelovigen zijn dan gelovigen.

Of de ongelovigen zien een topic in de active topics list dat over the truth gaat en dan vallen ze massaal aan. Dan zien ze een prooi. Ze zien een "makkelijke" prooi en vallen aan om de prooi te vernietigen. Hoewel je toch vaak dezelfde mensen ziet die aanvallen. Nog genoeg mensen die zich niet inlaten in zulke praktijken. Vaak zie je dezelfde mensen terug keren die er een neurose aan over houden. Neurose of stoer willen doen. Of angst.

Zonder te beseffen wat ze doen uiteraard. Besef hebben ze amper.

Zombies te noemen. Ze hebben geen besef.

Maar het gaat nog over de manier waarop. Tactiek gebruiken ook wel. Als je geen tactiek hebt dan ben je sowieso niet in staat tot omgang met mensen. Als je alles zomaar doet zonder te denken. Dat je zomaar wat roept als een aap zonder kop.

Ik heb ook wel eens commentaar hier, maar dan probeer ik in ieder geval mijn best te doen om het te brengen met tact. Tactvol te werk gaan dus. Niet andermans plezier kapot maken en andermans topic willen overstormen. De ander geen eigen mening gunnen en nog meer.

Wat bezielt die mensen??? Volgens mij zal gedrags-therapie goed helpen bij die lui. Of een cursus..."Hoe gedraag ik me online zoals het hoort". Maar waarschijnlijk zijn ze in het echt hetzelfde.
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 17:14:33 #248
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39726361
Het heeft mijns inziens allemaal niet met geloof of ongeloof te maken, dit heeft meer met fatsoen te maken.
Ik geloof niet in een god zoals de kerk hem neerzet, ik ga echter ook niet in de kerk zitten om die mensen aan het denken te zetten.
Het gaat om mensen in hun waarde laten.
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
  dinsdag 11 juli 2006 @ 17:27:38 #249
78780 deedeetee
pi_39726722
Fatsoen daar moest ik ook meteen aan denken toen * respect * voorbij kwam.
Je hoeft geen respect te hebben voor iets om je gewoon ouderwets fatsoenlijk te gedragen.
pi_39726936
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 17:27 schreef deedeetee het volgende:
Fatsoen daar moest ik ook meteen aan denken toen * respect * voorbij kwam.
Je hoeft geen respect te hebben voor iets om je gewoon ouderwets fatsoenlijk te gedragen.
Ben ik helemaal met je eens!

Fatsoen kennen de meeste niet meer.
Zijn GVD (sorry) net oud genoeg om zelf hun broek op te trekken en denken werkelijk alle wijsheid van de wereld te hebben!
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
pi_39728239
Is hier nou echt niks veranderd?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:26:18 #252
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39728535
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:17 schreef nokwanda het volgende:
Eeyy, how you do'in
pi_39728619
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:26 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Eeyy, how you do'in
Moe maar okay. Maar wie was jij ooit?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39728678
bastard....
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_39728695
quote:
Nok !!!!!
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:37:50 #256
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39728849
quote:

Nok!!! Wat gaaf dat je er weer bent!!
pi_39728874
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:32 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Nok !!!!!
Hey! Je bent terug van vakantie. Hoe was het? En hoest met je zwager?

Veel nieuwe namen hier in een korte tijd.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39728898
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:37 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Nok!!! Wat gaaf dat je er weer bent!!
Thnx lass.
Alleen jammer dat het gebash en gezeik zelfs ouwehoer heeft bereikt. Lijkt verdomme wel een gezwel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39728919
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:31 schreef badlittlegirl het volgende:
bastard....
Hey... je hoeft niet te schelden
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:42:27 #260
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39728966
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:39 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Thnx lass.
Alleen jammer dat het gebash en gezeik zelfs ouwehoer heeft bereikt. Lijkt verdomme wel een gezwel.
heel erg jammer ja. Gelukkig gaat het hier eigenlijk maar om 1 figuur die wat aansluiting vond van gelijkgestemde zielen in wat andere topics. Verder is er hier heel gezellig genieuwehoerd hoor, de laatste deeltjes.

Hoe is het met jou? En met EW, en hoe bevalt je nieuwe baan ?!
pi_39729198
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:42 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

heel erg jammer ja. Gelukkig gaat het hier eigenlijk maar om 1 figuur die wat aansluiting vond van gelijkgestemde zielen in wat andere topics. Verder is er hier heel gezellig genieuwehoerd hoor, de laatste deeltjes.

Hoe is het met jou? En met EW, en hoe bevalt je nieuwe baan ?!
Heb het heel erg druk. Werk nu 32 uur per week en heb nog vlechtklanten en schilderopdrachten wat dus neerkomt op gemiddeld 50 uur per week.
Ben een beetje in luv met mijn nieuwe baan
Tis echt super en ik wordt er als een koningin behandeld (zoals het hoort natuurlijk). Heb echt het gevoel dat men echt voor mij als medewerker en persoon gaat en staat. 100%. Dat voelt heel goed.

Zit ietsje minder achter innet nu, dus. Maar kon me niet inhouden nu ik dit gezeik weer zag. Het zijn ook altijd dezelfde mensen.

EW is lekker schermpjesloos op vakantie en is overgegaan naar de 8ste klas (2de klas VO. Hij zit op de vrije school). Aan het eind van de week is ie er weer en dan gaat ie een week later weer weg voor twee weken. Zelf op mijn verjaardag is ie er niet. Het stuk schandaal
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 11 juli 2006 @ 18:59:58 #262
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39729454
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:51 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Heb het heel erg druk. Werk nu 32 uur per week en heb nog vlechtklanten en schilderopdrachten wat dus neerkomt op gemiddeld 50 uur per week.
Ben een beetje in luv met mijn nieuwe baan
Tis echt super en ik wordt er als een koningin behandeld (zoals het hoort natuurlijk). Heb echt het gevoel dat men echt voor mij als medewerker en persoon gaat en staat. 100%. Dat voelt heel goed.

Zit ietsje minder achter innet nu, dus. Maar kon me niet inhouden nu ik dit gezeik weer zag. Het zijn ook altijd dezelfde mensen.

EW is lekker schermpjesloos op vakantie en is overgegaan naar de 8ste klas (2de klas VO. Hij zit op de vrije school). Aan het eind van de week is ie er weer en dan gaat ie een week later weer weg voor twee weken. Zelf op mijn verjaardag is ie er niet. Het stuk schandaal

wat leuk voor je, dat je je nieuwe baan zo leuk vindt Kan me voorstellen dat het superdruk voor je is nu, zeker met je kunst en je vlechten, dat is natuurlijk een heel ander ritme en zal best wennen zijn geweest. Maar je hebt leuke collega's dus, dat is ook fijn, is zo belangrijk! Ik heb dat gelukkig ook om mijn werk, alleen al om mijn collega's zal het moeilijk worden om er ooit weg te gaan- als ik dat zou willen dan.

Ja, dit geëtter was niet leuk, maar er zijn gelukkig maatregelen genomen.

En fijn dat EW over is en dat het goed met hem gaat Ga je zelf nog een beetje op vakantie deze zomer?
pi_39729642
nah.... is met al dat gewerk alsnog geen poen voor. Ik neem een weekje gedwongen vakantie op omdat ik anders mijn vrije dagen niet opkrijg en de hele tent verder gesloten is en ik er anders alleen zal zijn. Maar die zal ik thuis doorbrengen.
De baan is super, maar echt niet omdat het goed betaalt of zo. Daar doe ik het echt niet om. Ik zit daar echt om de mensen.

Die maatregelen helpen ook voor een blauwe maandag. Morgen is er weer een die komt zeiken. Wel mede reden om niet echt te willen reageren in Truth, nog afgezien van het tijdgebrek. Het heeft effect op de topics in het algemeen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:14:04 #264
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39729991
Het geld is ook zeker niet het belangrijkst!

En sja, wat de situatie hier betreft, op zich ging het best wel weer een tijdje goed, maar 't is vakantietijd, denk ik dan maar.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:15:10 #265
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39730040
Zo dat moest ik ook even kwijt
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:23:35 #266
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39730386
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:15 schreef Atuniel het volgende:

Ik had het niet beter kunnen verwoorden Mooi gezegd.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:24:21 #267
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39730417
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:23 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik had het niet beter kunnen verwoorden Mooi gezegd.
Ach iemand moet tegengas geven he
pi_39730538
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 18:38 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hey! Je bent terug van vakantie. Hoe was het? En hoest met je zwager?

Veel nieuwe namen hier in een korte tijd.
Geweldig dat je terug bent

Straks beantwoord ik je vragen maar ik ga nu eerst even naar Hoeven, graancirkel bekijken
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:28:16 #269
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39730552
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:24 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ach iemand moet tegengas geven he
precies dus ik ben je ook maar bijgevallen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:31:03 #270
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_39730645
hoi nowkwanda..en de rest..gezellig je weer es te zien nokje..

betekend dit weer dat?? je weer terug bent?
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_39730649
Jammer dat het nu in ONZ staat, maar ik begon spontaan te klappen
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:34:14 #272
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39730748
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:28 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

precies dus ik ben je ook maar bijgevallen
Thanks
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:35:13 #273
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39730784
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Straks beantwoord ik je vragen maar ik ga nu eerst even naar Hoeven, graancirkel bekijken
veel plezier en doe iteejer de groeten van me, ben heel benieuwd naar jullie verslag later
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:36:11 #274
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39730822
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Beaudillard het volgende:
Ach het staat leesbaar op FOK
Ik stoorde me zo erg aan al die juichende gebruikers.. vele wisten nergens van, kennen dit subforum en de bedoeling er niet van kennelijk, maar als ze maar wat kunnen katten he ...

Nou ja goed.. ik ga gamen...
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:36:20 #275
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39730826
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef displission het volgende:

haai displis

jaaaa, ze is er weer hoop ik
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:36:51 #276
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39730839
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef Beaudillard het volgende:
pi_39730903
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:27 schreef Lilith-Wicca het volgende:

[..]

Okay. ook de groeten van mij aan iedereen daar
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:39:16 #278
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39730924
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:36 schreef Atuniel het volgende:

[..]

Ach het staat leesbaar op FOK
Ik stoorde me zo erg aan al die juichende gebruikers.. vele wisten nergens van, kennen dit subforum en de bedoeling er niet van kennelijk, maar als ze maar wat kunnen katten he ...

Nou ja goed.. ik ga gamen...
klopt helemaal En het valt me ook op dat er veel volk meelult met users die altijd een grote bek hebben. Net zoals in het echte leven, meelopers zijn dat

Gameze
pi_39730950
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:31 schreef displission het volgende:

Hey Dis.
Ja ik ben er. Heb de boel wel een beetje gevolgd.
Maar zoals je kunt lezen een paar posts terug, heb ik het belachelijk druk. Dus zo idioot veel als voorheen zal ik er niet zijn.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39731002
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:15 schreef Atuniel het volgende:
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:46:58 #281
152502 Atuniel
Papa de familias
pi_39731206
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:41 schreef nokwanda het volgende:

[..]

WB nok
pi_39731261
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:39 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

klopt helemaal En het valt me ook op dat er veel volk meelult met users die altijd een grote bek hebben. Net zoals in het echte leven, meelopers zijn dat

Gameze
Het frappante is dat ze zelf vaak inhoudelijk geen zak te melden hebben, en/of zelf slecht op de hoogte zijn van de dingen die ze zelf roepen. Pas liep in WFL een discussie over de objectiviteit van waarheid. Een van de gebande meende er serieus in mee te moeten doen, en brengt het basismodel communicatie in. ..

Net als je beroepen op wetenschap en iets verwerpen omdat het niet logisch is ook nogal tegenstrijdig is. Er zijn dingen die gewoon gebeuren (bv in de astronomie), ZELFS zonder dat er een oorzaak voor is.

Goedkoop applaus halen voor mensen die zelf ook niet beter weten vind ik dat

Maar goed, ik begreep pas dat het hier eigenlijk een jongerenforum is, en toen snapte ik ineens een aantal dingen veel beter
pi_39731288
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:46 schreef Atuniel het volgende:

[..]

WB nok
En uiteraard ook namens mij
pi_39731477
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef Beaudillard het volgende:

[..]

Het frappante is dat ze zelf vaak inhoudelijk geen zak te melden hebben, en/of zelf slecht op de hoogte zijn van de dingen die ze zelf roepen. Pas liep in WFL een discussie over de objectiviteit van waarheid. Een van de gebande meende er serieus in mee te moeten doen, en brengt het basismodel communicatie in. ..

Net als je beroepen op wetenschap en iets verwerpen omdat het niet logisch is ook nogal tegenstrijdig is. Er zijn dingen die gewoon gebeuren (bv in de astronomie), ZELFS zonder dat er een oorzaak voor is.

Goedkoop applaus halen voor mensen die zelf ook niet beter weten vind ik dat

Maar goed, ik begreep pas dat het hier eigenlijk een jongerenforum is, en toen snapte ik ineens een aantal dingen veel beter
Hoho... sommige jongeren begrijpen dingen stukken beter dan sommige ouderen.
Ik kan iig over TRU aangelegenheden een goeie discussie voeren met mijn eigen nageslacht. En dat wil echt niet zeggen dat we altijd dezelfde mening hebben.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39731500
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:49 schreef Beaudillard het volgende:

[..]

En uiteraard ook namens mij
Jouw naam ken ik ook nog niet. ook een ouwe user in een nieuw jasje?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 11 juli 2006 @ 19:57:06 #286
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39731531
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:48 schreef Beaudillard het volgende:

[..]

klopt, of men vervalt in algemeenheden over bewijslast die er niet zou zijn of is, of twijfelt aan de geestelijke vermogens van 'believers' en o zo lollig doen met lullige denigrerende 'grapjes'.

Dat topic in WFL heb ik gemist, maar ga ik nog eens even lezen zo
quote:
ach, volgens mij bestaat het publiek van Fok meer 'oudere jongeren' dan jongeren inmiddels. Alhoewel je dat idd vaak niet zeggen zou.

Even off topic: ben jij ook 'omgedoopt', net als Atuniel? Volgens mij herken ik jou
pi_39731626
Jij mag niet meer raden

Ik had geshredderd, maar ben spijtoptant
pi_39731666
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Jouw naam ken ik ook nog niet. ook een ouwe user in een nieuw jasje?
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:02:57 #289
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39731694
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef Beaudillard het volgende:
Jij mag niet meer raden

ah joh, gezellig

heb je heel toevallig ook laatst een stukje in een tijdschrift geschreven?
pi_39731822
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 19:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hoho... sommige jongeren begrijpen dingen stukken beter dan sommige ouderen.
Ik kan iig over TRU aangelegenheden een goeie discussie voeren met mijn eigen nageslacht. En dat wil echt niet zeggen dat we altijd dezelfde mening hebben.
Zeker weten. Maar ik doelde op de de baas-boven-baas-aftroef-cultuur. Als je elders niet mee kan in discussies, kan je hier altijd de populaire jongen uit komen hangen. Je hebt de lachers snel genoeg op je hand.

De mensen die regelrecht vijandig tegenover deze onderwerpen staan zullen er vast hun redenen voor hebben. De meesten daarvan schat ik toch wat ouder. Doet me denken aan iemand die ooit een familielid verloor, en woest werd bij de gedachte dat iemand anders er contact mee op zou kunnen nemen. Het heeft even geduurd, maar hij is nu een 'believer'...

Alleen al bij de gedachte dat iemand elders voortleeft, voelen ze zich misleidt door hun verdriet, wat natuurlijk helemaal niet nodig is. Het maakt het gemis er niet altijd makkelijker op.
pi_39732127
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:00 schreef Beaudillard het volgende:
Jij mag niet meer raden

Ja hallo zeg... het blijft wel truth, he
Vraag ik me af welke geshredderde spijtoptant jij bent. Ben eigenlijk rete nieuwsgierig

Mooie nick wel
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:28:36 #292
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39732512
Welcome nok

Ik ben ook van plan om wat minder online te zijn. Iets anders zoeken dus.

Op dit moment is het even

Kan mijn ei niet kwijt, buiten vliegt de hele tijd een helicopter over dus lekker rusten buiten kan ook al niet

Welcome back

Fijn dat je terug bent

Nu hopelijk Mirage die nog terug komt

Ik ga weer offline. Heb genoeg gezegd vandaag online, heb niet veel zin meer om wat te schrijven ook.
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:33:11 #293
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39732652
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 20:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Welcome nok

Ik ben ook van plan om wat minder online te zijn. Iets anders zoeken dus.

Op dit moment is het even

Kan mijn ei niet kwijt, buiten vliegt de hele tijd een helicopter over dus lekker rusten buiten kan ook al niet

Welcome back

Fijn dat je terug bent

Nu hopelijk Mirage die nog terug komt

Ik ga weer offline. Heb genoeg gezegd vandaag online, heb niet veel zin meer om wat te schrijven ook.
Die helicopter is straks weer weg, en dan kan je nog ff lekker in je tuin zitten. Ga ik zo ook doen....
  dinsdag 11 juli 2006 @ 20:33:46 #294
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_39732673
In mijn tuin zitten dan, niet in de jouwe
pi_39734376
In mijn bed liggen....... de nieuwe achterburen hebben een keer geen feestje in de achtertuin
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 21:47:50 #296
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39734739
Goedeavond allemaal
  dinsdag 11 juli 2006 @ 21:54:34 #297
91333 displission
||stockpile wierrook || +30 :)
pi_39734975
dus je hebt werk .. ! gefeliciteerd! nokje..had ik zoiets niet gezegd? wat voorn werk is het of laat je je er liever niet over uit?

goedeavond allen!
een heks zorgt altijd voor een goede zak appels..twee groene en een bruine..zorg er als heks voor dat er een mooie rode in het midden legt en dat deze als eerste wordt gepakt omdat hij er smakelijk uitziet..Sluit het gesprek af met: eet smakelijk
pi_39735807
Ben weer terug
  Moderator dinsdag 11 juli 2006 @ 22:20:56 #299
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_39735826
Hoi, was het gezellig?
Konden jullie erbij komen?
Vertel, vertel....
pi_39736103
quote:
Op dinsdag 11 juli 2006 22:20 schreef senesta het volgende:
Hoi, was het gezellig?
Konden jullie erbij komen?
Vertel, vertel....
Ja was gezellig en heel druk.
Je kunt er zo vanaf de weg inlopen.
Ik ben er niets wijzer geworden, maar het volledige verslag volgt, er waren dus meer Fokkers en die wil ik graag de gelegenheid geven om hun verhaal te doen, ik ben eerder naar huis gegaan nl.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')