Och, je noemt me arrogant, dom en laf. Verder niks...quote:
Open een KLB topicquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, je noemt me arrogant, dom en laf. Verder niks...
Dat mag helaas niet...quote:
In KLB mag je niet klagen over andere users of topics op fok, dat bedoel ik dus...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:45 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Jawel hoor.. hou je nog een beetje respect aan over ipv topics vergallen voor andere mensen.
Vergeet er niet de hele quote bij te zetten..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Och, je noemt me arrogant, dom en laf. Verder niks...
quote:Op maandag 10 juli 2006 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat is heel makkelijk ja, maar niet vreemd als je soms ziet wat er hier af en toe beweerd wordt. Mijn commentaar is overigens in eerste instantie niet bedoeld om mensen uit te lachen, eerder om mensen zelf aan het denken te zetten. Maar goed, soms kom je zoveel stupiditeit tegen dat je niet anders kan dan erom lachen, een verbitterd lachje, omdat mensen zich zelf en anderen zoveel wijs maken...
quote:sorry, maar dat vind ik nogal arrogantJij hoeft mij niet aan het denken te zetten bv, dat kan ik goed zelf nml.
En waarom zou je daar verbitterd van raken? Ieder mens heeft toch recht op zijn eigen ideeen, ook al denk jij te weten dat het 'onzin' is?
Ik hoop dat er buitenaardse onweersbuien gaan plaats vindenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:25 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Hier is het grijs en nogal benauwd, 't gaat vast weer onweren later![]()
je hebt gelijk. Ik doe maar met je mee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef deedeetee het volgende:
't is anders eenvoudig genoeg om iemand te negeren hoor, zullen we dat dan maar gewoon doen ?![]()
Niks meer tegen of over deze user zeggen hier. Klaar !!!!
* deedeetee begint en geeft het goede voorbeeld.
Je moet wel blijven hoor DV, jij behoort tot mijn favoriete Fokkersquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik hoop dat er buitenaardse onweersbuien gaan plaats vinden
Ik heb meteen mijn signature aangepast. In dat ene topic wilden ze even stoer overkomen door mij in de zeik te nemen. Gebeurt ook wel eens dat mensen in het echte leven zo ingesteld zijn, niet tegen mij, maar in zijn algemeenheid.
Pesten noemen ze dat. Mensen die hier komen om te bashen vinden het leuk om het topic te verpesten. Verpesten zit ook pesten in. En op de man spelen met pesten.
Dan halen ze mij aan dat ik het vaak heb over luchtig gevoel. En dan doen ze een of andere domme opmerking plaatsen.
Vaak durven die mensen niet eens hun gezicht te laten zien hier.
Over de rug van anderen stoer willen doen. Schijn-reputatie. Volgens mij denken een aantal personen echt dat ze stoer zijn. En dan willen ze ook altijd stoer zijn.
Misschien een manier om hun echte ik niet onder ogen te komen nogmaals.
Gisteren kwam ik in het echt zo iemand tegen, die deed niet zozeer pesten maar die persoon had een masker op. En die prik ik zo eruit. Van buiten schijnbaar erg hard overkomend, en van binnen zo zacht als een eitje.
Soms vergaat me wel de zin om hier te posten in the truth. Dan heb ik gewoon geen zin meer erin. Op fok! zie je het gewoon te vaak dat een topic verpest gaat worden. Er is altijd wel 1 persoon met een domme opmerking, vaak bedoeld om stoer te willen zijn nogmaals.
Hoeft niet op jou te slaan grrrrrrr. Maar ik heb het vooral over de mensen die niet inhoudelijk reageren en op de man proberen te spelen met een domme kinderachtige opmerking. Het niveau van die mensen overstijgt de kleuterklas niet eens. Op de kleuterschool weten ze vaak meer respect op te brengen voor elkaar.
Maar goed, het mooi internet met zijn nadelen. Mensen zien het als speelplaats. Niet iedereen komt met dezelfde bedoelingen online.
Zo snel laat ik me niet wegjagen. En wie weet zorgt die spanning wel voor iets positiefs. Maar goed, dan moet er wel ooit een einde komen eraan en moet het allemaal een juiste wending krijgen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Je moet wel blijven hoor DV, jij behoort tot mijn favoriete Fokkers![]()
Goedzoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo snel laat ik me niet wegjagen. En wie weet zorgt die spanning wel voor iets positiefs. Maar goed, dan moet er wel ooit een einde komen eraan en moet het allemaal een juiste wending krijgen.
Op dit moment lopen veel topics vast door verpesten en vergallen, moedwillig vergallen.
Ja het valt me ook op dat topics in dit subforum nogal last hebben van irritant getreiter, ik moet ook vaak lachen enzo in sommige topics maar daarom hoef ik toch niet te gaan pesten ?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:59 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Zo snel laat ik me niet wegjagen. En wie weet zorgt die spanning wel voor iets positiefs. Maar goed, dan moet er wel ooit een einde komen eraan en moet het allemaal een juiste wending krijgen.
Op dit moment lopen veel topics vast door verpesten en vergallen, moedwillig vergallen.
Weet je.. jij hebt ook een aparte gave hoor.. jij weet namelijk steeds in een slachtofferrol te kruipen, maar ondertussen wel door te gaan met zuigen en dissen. De toon waarin je de dingen zegt, het mensen uitmaken voor halve gare, en als er dan tegengas wordt gegeven bij je, vragen: "Waar dan?" En ik geloof echt dat je het zelf niet eens door hebt, dat je zelf niet bewust bent van je eigen gedrag.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En ik wil nog even benadrukken dat het nooit, maar dan ook nooit mijn bedoeling is geweest om topics te vergallen, misschien dat sommige mensen eens bij zichzelf te rade moeten gaan wat hun eigen bijdrage aan dat "verzieken" is geweest.
Lachen maakt niet uit. Maar doelbewust op de man spelen. En dan denken dat je de ander echt pijn doet. Dat is ook nog de bedoeling, ze proberen je te kwetsenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ja het valt me ook op dat topics in dit subforum nogal last hebben van irritant getreiter, ik moet ook vaak lachen enzo in sommige topics maar daarom hoef ik toch niet te gaan pesten ?
Als mensen graag dwaas zijn/doen mogen ze dat bést van mij.![]()
Zucht, als ik echt aan het zuigen en dissen was zou ik bij het onderstaande zoiets posten:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:03 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Weet je.. jij hebt ook een aparte gave hoor.. jij weet namelijk steeds in een slachtofferrol te kruipen, maar ondertussen wel door te gaan met zuigen en dissen. De toon waarin je de dingen zegt, het mensen uitmaken voor halve gare, en als er dan tegengas wordt gegeven bij je, vragen: "Waar dan?" En ik geloof echt dat je het zelf niet eens door hebt, dat je zelf niet bewust bent van je eigen gedrag.
Bezoek eens een cirkel, kan je bijtanken!quote:Meer woorden wil ik eigenlijk ook niet aan je vuil maken hierover, zoals ik gisteren al zei, ik weet wat voor vlees ik in de kuip heb, en dit gaat me teveel energie kosten..
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:08 schreef iteejer het volgende:
DV, ik heb wat zeikerige posts over je weggehaald, marietje attendeerde me erop - waarvoor dank.
Mods, sorry dat ik even in jullie vaarwater ben gaan zitten maar dat denigrerende gezeik hier liep mi echt uit de klauwen, ik denk dat het nu wat rustiger zal worden.
Blijf je nou doorgaan? Begrijp je nou echt niet dat jouw toonzetting anderen wegjaagt?]quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zucht, als ik echt aan het zuigen en dissen was zou ik bij het onderstaande zoiets posten:
[..]
Bezoek eens een cirkel, kan je bijtanken!
Even voor de duidelijkheid, dat is dus een voorbeeld van iemand belachelijk maken. En bij mijn weten heb ik met tot nu toe toch echt onthouden van dat soort flauwe grappen, waar of niet waar?
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:08 schreef iteejer het volgende:
DV, ik heb wat zeikerige posts over je weggehaald, marietje attendeerde me erop - waarvoor dank.
Mods, sorry dat ik even in jullie vaarwater ben gaan zitten maar dat denigrerende gezeik hier liep mi echt uit de klauwen, ik denk dat het nu wat rustiger zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |