Echt zo leuk, de zinnetjes die ze nu zegt.quote:
Mijn haar groeit snel en ik heb meestal een kort kapsel. Bij een kort kapsel moet het al snel vaker geknipt worden.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:00 schreef Marietje_34 het volgende:
Hee DV, was je laatst ook al niet naar de kapper? Of groeit jouw haar gewoon snel?
Tot straksquote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:03 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Mijn haar groeit snel en ik heb meestal een kort kapsel. Bij een kort kapsel moet het al snel vaker geknipt worden.
Straks even bellen denk ik, dan kan ik morgen langs de kapper gaan.
Even helemaal kortwieken weer.
Vooral met dit weer is dat prettig
Ben nu even naar buiten. Metallica, Rage against the machine en nog meer luisteren. Eminem ook nog wel en dr Dre. Muziek met juiste beats erbij.
En dan proberen om alle kanalen te openen in mijn leventje.
Dus ik ga heel even weg. Misschien over 10 minuten terug
Dag
Laat je niet gek maken. Wtf moet je met 30 gb muziek? Hoe vaak luister je dat? Vrijwel nooit. Ik heb zo'n 6 gigabyte aan muziek op mijn pc staan, goed voor 3 dagen en 7 uur onafgebroken muziek luisteren. 99% van de nummers staat 99% van de tijd stof te verzamelen op mijn harde schijf. Bij jou zal het niet veel anders zijn.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben er weer even
Alanis Morisette geluisterdGoede muziek is dat
Heb 30 GB ruimte op de mp3 speler en dat is nog te weinig. Heb nu de neiging om een i-pod van 60 GB te kopen. En dan nog heb ik te weinig ruimte erop. Wil ik alles omzetten dan heb ik meer nodig.
Alanis is inderdaad top!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:25 schreef Dromenvanger het volgende:
Ben er weer even
Alanis Morisette geluisterdGoede muziek is dat
Heb 30 GB ruimte op de mp3 speler en dat is nog te weinig. Heb nu de neiging om een i-pod van 60 GB te kopen. En dan nog heb ik te weinig ruimte erop. Wil ik alles omzetten dan heb ik meer nodig.
Ha ha ha.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef Atuniel het volgende:
Pff. ik heb net Tika Masala soep gehad en sambal.. ik zweet als een otter
Gek laten maken is inderdaad niet de bedoelingquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken. Wtf moet je met 30 gb muziek? Hoe vaak luister je dat? Vrijwel nooit. Ik heb zo'n 6 gigabyte aan muziek op mijn pc staan, goed voor 3 dagen en 7 uur onafgebroken muziek luisteren. 99% van de nummers staat 99% van de tijd stof te verzamelen op mijn harde schijf. Bij jou zal het niet veel anders zijn.
Zet gewoon wat muziek die je nu graag luistert op je mp3 spelertje en gooi er iets anders op als je er weer genoeg van hebt. Je hoeft niet constant je hele muziekcollectie bij je te hebben als je het overgrote gedeelte er toch niet van (kan) luisteren. Bespaar je de euri's die die I-pod kost en trakteer je zelf eens op een bezoekje aan een kwaliteits coffeeshop, ik denk dat je daar als echte koffie leut meer plezier van zal hebben.
Ja, goed spul .. soort indiase curry geloof ik.. hou er wel van.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Ha ha ha.
Ik heb het wel een geproefd, was erg pittig inderdaad.
Wel lekker?
Inderdaad muziek die bij een bui pastquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:21 schreef senesta het volgende:
[..]
Alanis is inderdaad top!
Vooral haar unplugged cd vind ik geweldig!
Ik heb een mp3 speler in mijn telefoon, 512 mb, ik heb er voorlopig genoeg aan.
Gebruik hem ook in de auto, sluit ik hem aan op onze autoradio, we hebben namelijk nog steeds een autoradio met alleen bandje.
Overgens hangt de muziek die ik draai erg af van de bui waar ik in zit, in die zin is veel ruimte wel lekker, als je bij elke bui de buipassende muziek er weer op moet zetten is het zo'n heisa steeds, tegen de tijd dat je klaar bent zit je misschien wel weer in de volgende bui.
Maar goed, dat werkt voor mij zo, hoeft voor een ander niet zo te zijn natuurlijk![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef Atuniel het volgende:
Chemtrails!quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:59 schreef deedeetee het volgende:
mwuh
Het regent hier opeens, regent 't bij jou ook DV ?![]()
Ik een broodje kroketquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:32 schreef Atuniel het volgende:
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:59 schreef deedeetee het volgende:
mwuh
Het regent hier opeens, regent 't bij jou ook DV ?![]()
Hier is het grijs en nogal benauwd, 't gaat vast weer onweren laterquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:24 schreef Dromenvanger het volgende:
Is er weer een invasie aan de gang
Tis ondertussen alweer gestopt met regenen
Ik mis de moderaters, erger me echt kapot zo langzamerhandquote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:25 schreef deedeetee het volgende:ik zeg maar niks
regen is hier ook gestopt.
Ik ook, ik word er ziek van voor rotte vis uitgemaakt te worden omdat ik blijkbaar een afwijkende mening heb.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:27 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik mis de moderaters, erger me echt kapot zo langzamerhand![]()
waar dan?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 13:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, ik word er ziek van voor rotte vis uitgemaakt te worden omdat ik blijkbaar een afwijkende mening heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |