Metallica - Eye of the beholder lyrics
Do you see what I see?
Truth is an offence
You silence for your confidence
Do you hear what I hear?
Doors are slamming shut
Limit your imagination, keep you where they mustDo you feel what I feel?
Bittering distress
Who decides what you expressDo you take what I take?
Endurance is the word
Moving back instead of forward seems to me absurd
Doesnt matter what you see?
Or into it what you read
You can do it your own way
If its done just how I say
Independence limited
Freedom of choice
Choice is mad for you my friend
Freedom of speech
Speech is words that they will bend
Freedom with their exception
Do you fear what I fear?
Living properly
Truths to you are lies to me
Do you choose what I choose?
More alternives
Energy derives from both the plus and negative
Do you need what I need?
Boundaries overthrown
Look inside to each his own
Do you trust what I trust?
Me, myself and i
Penetrate the smoke screen I see through the selfishlie
Doesnt matter what you see
Or into it what you read
Independence limited
Freedom of choice
Freedom of speech
Do you know what I know?
Your money end your wealth
Your silence just to hear your self
Do you want what I want?
Desire not a thing
I hunger after independence lengthen freedoms ring
Or into it what you read
Independence limited
Freedom of choice
Freedom of speech
Or into it what you read
Limit your imagination, keep you where they mustEen zins-snede uit de lyric van eye of the beholder.
Ik heb sterk het idee dat mensen die door het leven gaan als zogenaamde critici bezig zijn om mensen de kop in te drukken die wat verder willen kijken. Een topic kan nooit uitbloeien of zich ontplooien op die manier.
Op een gegeven moment wordt ieder topic de kop ingedrukt door die mensen.
En dan zeggen ze dat ze de juiste bedoelingen hebben en nog meer zaken. Ondertussen vernietigen ze ieder topic.
Wie weet heeft deze subforum gewoon behoefte aan vrij praten over bepaalde zaken. Dat je critici beter in 1 topic kunt plaatsen. Of dat critici eens een eigen topic openen, kunnen daar de critici praten over hun weerzin over graancircels, geesten, spoken, aliens, ufo's en nog meer.
Dat je dus de vrije denkers hun gang beter kunt laten gaan. Dat critici eens eigen initiatief moeten nemen. Inplaats van steeds op dezelfde manier een topic onderuit halen of een topic de kop in willen drukken.
Lyric heeft veel betrekking op deze sub-forum dus.
Mensen worden mond dood gemaakt vaker.
1 opmerking tegen een poster kan al genoeg zijn om zo'n poster van fok te jagen en uit the truth te jagen. Zo jaag je op een gegeven moment alle mensen weg die bezig zijn met het vrije besef en denken.
Omdat een aantal gewoonweg geen respect heeft voor zaken die ze niet begrijpen. En dan geldt vanzelf niet meer dat bewijsmateriaal altijd gegeven moet worden.
Laat ze dan bezig zijn met de oneindigheid van het universum. En dat ze daarna bezig gaan zijn met de rest.
In ieder geval.......mensen respecteren voor hun visies.
Als ik zeg dat ik het prettig vind dat ik een ruim en luchtig bewustzijn heb. Dan heeft niemand het recht om mij in de maling te nemen
![]()
Want wie weet staat dat luchtige bewustzijn wel voor het ultieme gevoel
![]()
Dat laatste doet niet eens zozeer ter zake in de hele discussie. Maar stel nou ik was zo dat ik niet tegen zulke zaken zou kunnen, dan was ik al weg gegaan en was ik niet verder gegaan met mijn "experiment".
Experimenteren dus. Daar gaat het ook om. Experimenteren.
Sluit je je moedwillig af van alle zaken en voer je gewoon neurotisch verzet tegen ieder topic hier. Dan heb je een gesloten mind. En dat is dan je eigen probleem. Maar laat dan in Godsnaam de mensen met rust die wel bezig zijn met uitzoeken van zaken.
Het is nog steeds een onderzoek wat mensen vaak doen.
Je gaat toch ook niet kanker-onderzoek moedwillig te lijf omdat je geen bewijs hebt van het nut. Dat je eerst bewijs wilt zien of het medicijn ooit echt gaat werken.
Zo zie ik het dus ook hier. Maar dan is het hier vaak een heel ander onderzoek. Een onderzoek naar een andere realiteit. Maar dat kun je zeker als onderzoek zien. Dat mensen sowieso al hun waarnemingen opschrijven hier. Dat maakt het al tot een onderzoek.
En als critici kun je wel zeggen dat de critici nodig zijn. Ik heb persoonlijk het idee dat ze ieder topic doen opeisen, zolang opeisen totdat niemand geen zin meer heeft om er te posten. Steeds hetzelfde herhalen.
Daarom zeg ik van...
Laat critici een eigen topic openen, laat critici zelf aan de slag gaan een keerCritici eigen topics, en gelovers ook eigen topics. Wie weet zet dat meer zoden aan de dijk.
Als een oplossing dus.
Was al aan het denken aan een besloten forum hier, maar dat dacht ik even. Het keldertje is ook gesloten vanwege het aparte gehalte. Hier wordt het forum ook vaker uitgescholden voor geschift. Nou, doe het dan besloten maken. En laat mensen eerst eens vertellen wat hun intenties zijn.
Nadeel van besloten is dan weer dat je niet snel de juiste mensen binnen krijgt hier. Als mensen eerst om toestemming moeten vragen dan komen ze niet snel naar binnen.
Maar goed. Ik was gewoon aan het denken over een oplossing dus
![]()
Ik riep maar wat.
[ Bericht 8% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 11-07-2006 15:03:18 ]