abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:05:10 #251
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39826076
Over God die zich ermee bemoeit even.

Onverwacht. Als een donderslag bij heldere hemel. Om wakker te schudden hier dus ook. Maar is de toekomst iets dat vast staat??? Als de toekomst iets is dat vast staat, dan is niets onverwachts bijna.

Hoewel ik toch vaker toevallig mensen tegenkom, toevallig dezelfde mensen tegenkomen dus. Of toevallig altijd de kamer inloop als de klok slaat. Ik loop dus echt super vaak de kamer binnen als de klok begint te slaan. En dat is dan wel toevallig. Maar alsnog ben ik zelf degeen die de kamer binnen loopt. Of word ik bestuurd??? Heb je invloed op je gedrag? In hoeverre heb je invloed op je gedrag? Is alles al van te voren bepaald?

Als alles van te voren is bepaald, dan is er toch helemaal geen toeval? Dan is er immers niets dat onverwachts gebeurd. Het voelt dan alleen als onverwachts aan.

Invloed op de toekomst kan al helemaal niet. De toekomst lijkt vast te staan. Alleen door in het nu te veranderen kun je invloed hebben op de toekomst, en dan nog ben je afhankelijk van wat de toekomst brengt.

De toekomst als mysterie

Krijg je de mystery land quote weer.

Yesterday is history, today is a gift and tomorrow is a mystery.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:36:28 #252
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39827074
Tijd voor biertje

Om de present te vieren

Komt tijd komt grolsch
pi_39827171
Is een goeie DV. Ik ga eerst maar es wat eten, vieren dat mijn zoon weer thuis is, en dan eens kijken hoe ik nu mijn leven compleet kan gaan omgooien onder genot van een bananenbiertje.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  vrijdag 14 juli 2006 @ 17:43:41 #254
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39827297
Bananenbiertje

Heb ik nog nooit gehad in mijn leven. Veel soorten bier geproefd maar bananenbier nog nooit. Lijkt me trouwens wel lekker.

Ik ben bezig om de depressieve gevoelens uit te bannen

Ik denk maar zo.... Als je dan toch last hebt van manisch depressiviteit. Dan kun je maar beter manisch zijn

Ik wil ook het leven omgooien, maar dat komt denk ik nog wel. Eerst even richting wat meer manie gaan

Al zeker 1 week op redelijk depressief niveau, dus daar moet aan gewerkt worden.

Op naar een nieuwe manie !!!!!

vrijdag 14 juli 2006 @ 17:51:15 #255
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39827487
Smakelijk eten trouwens

Ik eet vandaag eten van de afhaal friture

Halve haan en frites zuurvlees
pi_39828011
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Bananenbiertje

Heb ik nog nooit gehad in mijn leven. Veel soorten bier geproefd maar bananenbier nog nooit. Lijkt me trouwens wel lekker.

Ik ben bezig om de depressieve gevoelens uit te bannen

Ik denk maar zo.... Als je dan toch last hebt van manisch depressiviteit. Dan kun je maar beter manisch zijn

Ik wil ook het leven omgooien, maar dat komt denk ik nog wel. Eerst even richting wat meer manie gaan

Al zeker 1 week op redelijk depressief niveau, dus daar moet aan gewerkt worden.

Ik kan niet zeggen dat ik het een leuke klus vind. Dus neem ik er maar een biertje bij om het te verzachten.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39828101
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk eten trouwens

Ik eet vandaag eten van de afhaal friture

Halve haan en frites zuurvlees
werd hier ook een frietje stoof. Had geen puf in koken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:19:18 #258
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39828134
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:13 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik kan niet zeggen dat ik het een leuke klus vind. Dus neem ik er maar een biertje bij om het te verzachten.
Het omgooien van je leven???? Wat ga je dan doen???

Op mannen-jacht

vrijdag 14 juli 2006 @ 18:20:14 #259
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39828158
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

werd hier ook een frietje stoof. Had geen puf in koken.
Smakelijk eten alvast

Ik neem zometeen nog even de lijst erbij van wat ze allemaal in de aanbieding hebben. Heb zin in een halve haan maar ook in een spoetnik met frikandel speciaal.

Halve haan is dan wat minder uien-achtig.

Halve haan is wat specialer.
  vrijdag 14 juli 2006 @ 18:45:50 #260
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39828760
Ik ga film kijken en wachten op het eten

Tot morgen
  vrijdag 14 juli 2006 @ 19:01:17 #261
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_39829126
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:

DV ik vind jou een van de leukste, aardigste en onderhoudenste users op fok
quote:

Respect voor je doorzettings vermogen, en de manier waarop je in het leven staat
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_39829892
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:

[..]

Het omgooien van je leven???? Wat ga je dan doen???

Op mannen-jacht

Hell no... geen mannenjacht. Geen vrouwenjacht ook.Helemaal geen jacht
Ik ga wat ik wil in dit leven duidelijker op een rijtje zetten. En dan is het take it or leave it.
Nu hou ik ietsje teveel rekening met anderen en dat is niet okay. Dat doe ik zelf maar het gaat wel ten koste van mezelf en van wie ik ben en waar ik voor sta.

Komt misschien ook wel omdat ik nu op mijn werk voel hoe lekker het is als er rekening met je gehouden wordt en je mening zo meetelt dat men er ook echt iets mee doet.
Ik weet zelf heel goed wat ik waard ben en waar mijn vermogens liggen. Dat dat onderkent wordt door anderen en niet alleen in woorden maar in daden......dat doet me echt heel veel goed. En dat wil ik in andere aspecten van mijn leven ook zo zien. Daar moet ik zelf iets aan doen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39830151
Ik kom net terug van de uitvaart... Ik moet het ff kwijt.
Het was schitterend... ik kon zelf de crematie niet aan. Ik wist ook zeker dat hij dat wel kon begrijpen. Ik was wel bij de receptie in de kroeg. Ik had voor hapjes gezorgt want hij wilde geen koffie en cake.
Hij wilde ook niemand in het grijs, en hij wilde dat iedereen blij voor hem was.
Ik heb wel m'n slechte momenten gehad dat ik zat te huilen, die had iedereen wel. Iedereen was geschokt dat het zo snel afgelopen was. Maar ze waren ook blij dat z'n pijn zo snel over was.
Ik heb respect voor de vrouw die hem tot het einde heeft bijgestaan. Ik heb er de kracht niet voor gehad. Ik heb haar toen ik weg ging ook bedankt voor wat ze gedaan heeft. Ze heeft niet door wat ze voor hem betekend heeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door badlittlegirl op 14-07-2006 20:07:31 ]
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_39831335
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik kom net terug van de uitvaart... Ik moet het ff kwijt.
Het was schitterend... ik kon zelf de crematie niet aan. Ik wist ook zeker dat hij dat wel kon begrijpen. Ik was wel bij de receptie in de kroeg. Ik had voor hapjes gezorgt want hij wilde geen koffie en cake.
Hij wilde ook niemand in het grijs, en hij wilde dat iedereen blij voor hem was.
Ik heb wel m'n slechte momenten gehad dat ik zat te huilen, die had iedereen wel. Iedereen was geschokt dat het zo snel afgelopen was. Maar ze waren ook blij dat z'n pijn zo snel over was.
Ik heb respect voor de vrouw die hem tot het einde heeft bijgestaan. Ik heb er de kracht niet voor gehad. Ik heb haar toen ik weg ging ook bedankt voor wat ze gedaan heeft. Ze heeft niet door wat ze voor hem betekend heeft.
Ach, gecondoleerd meissie. Ik ken je niet, maar toch..
Heb het verhaal erachter wss gemist. Wie is er overleden?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_39831640
Een goede vriend uit de kroeg is overleden aan kanker. Hij liep er al een jaar mee. Hij had darmkanker met uitzaaiingen naar z'n lever. Ruim 50 kg verloren in minder dan een half jaar.
Hij had volgens de dokter nog een paar maanden maar hij is dit weekend overleden. Gelukkig maar want hij had echt veel pijn.
Het was zo'n verschrikkelijk lief persoon. In onze ogen was het een held.
Hij kwam een keer met een vriend uit de kroeg toen hij door 4 man werd aangevallen.
Die vriend viel knock-out op straat, en ze bleven op hem in trappen. Hij is over z'n hoofd gaan liggen en heeft de trappen opgevangen.
Het doet echt pijn om zo iemand te verliezen.
Uncomfortable silences. Why do we feel it's necessary to yak about bullshit in order to be comfortable?
pi_39832125
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef badlittlegirl het volgende:
Een goede vriend uit de kroeg is overleden aan kanker. Hij liep er al een jaar mee. Hij had darmkanker met uitzaaiingen naar z'n lever. Ruim 50 kg verloren in minder dan een half jaar.
Hij had volgens de dokter nog een paar maanden maar hij is dit weekend overleden. Gelukkig maar want hij had echt veel pijn.
Het was zo'n verschrikkelijk lief persoon. In onze ogen was het een held.
Hij kwam een keer met een vriend uit de kroeg toen hij door 4 man werd aangevallen.
Die vriend viel knock-out op straat, en ze bleven op hem in trappen. Hij is over z'n hoofd gaan liggen en heeft de trappen opgevangen.
Het doet echt pijn om zo iemand te verliezen.
Ik voel met je mee, voor zover dat mogelijk is.
Thnx for sharing.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 15 juli 2006 @ 06:08:13 #267
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39843075
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:01 schreef deedeetee het volgende:

[..]

DV ik vind jou een van de leukste, aardigste en onderhoudenste users op fok
Thank you

Ik doe mijn best om zo aardig mogelijk te zijn en te blijven, en onderhouden. Entertainen is dan ook soms de bedoeling inderdaad Doe ik thuis ook vaker Maar goed, wat moet je ook anders. Ik heb te maken met een bipolaire stoornis en dan is de enige manier van overleven door onzinnig te blijven. Sowieso, als ik te zwaar ga wegen aan het bestaan, dan wordt het bestaan te zwaar en kan ik het niet meer aan. Klinkt erger dan het is wanneer ik zeg dat ik het niet meer aankan. Soms komen er wel eens momenten naar voren dat het gewoon teveel is na al die jaren. En dan ga ik weer onzinnig erna kijken. Niet compleet onzinnig maar wel met de nodige dosis onzin en met een grote knipoog naar alles. Overleven in de wildernis ook wel, en overleven kan niet zonder enige vorm van zelf-spot en humor. Vooral zelf-spot is een krachtig wapen Doe ik vaak genoeg aan.
quote:
Respect voor je doorzettings vermogen, en de manier waarop je in het leven staat
Het is de enige manier van doorgaan. Ik was vandaag om 0430 wakker en was aan het denken dat ik er zelf niets mee opschiet als ik zelf-medelijden ga tonen en zielig ga doen en nog meer.

Aardig voor mezelf blijven is nodig. Af en toe ben ik niet aardig tegen mezelf en dan voel ik me echt geestelijk een wrak. Als ik streng met de vinger naar mezelf ga wijzen van dit en dat, wat ik allemaal fout gedaan heb de laatste jaren en wat ik allemaal gemist heb. Dan komt er alleen maar een gevoel van nog groter zelf-medelijden naar boven drijven.

Laatste jaren was vooral vallen en opstaan. De ene manie was niet voorbij of de volgende depressie kwam al naar voren. Net zoals het nu nog steeds zo gaat, alleen is het nu vlakker allemaal. Nu is het zo dat het geen extreme pieken zijn.

Maar de kleinst depressieve gedachte vind ik dus al een gigantische hel. Merk ik dat ik ook maar 1 depressieve gedachte heb, dan wil ik meteen wat eraan gaan doen. Depressieve gevoelens zijn echt om van te kotsen om het maar zo uit te drukken.

Dan is het af en toe nog zwaarmoedig het gevoel, maar goed, daar bijt ik wel doorheen

Net even buiten gelegen en nu even binnen met koffie computeren.

Straks in de tuin werken verder.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 06:14:23 #268
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39843089
Ahja, met bipolaire stoornis kun je wel zeggen van, dan wordt je toch niet manisch of niet depressief. Maar zo makkelijk is het volgens mij niet. Ik probeer zelf inzicht te krijgen in de gang van zaken, maar een stemming komt net zo snel boven drijven als die weer weg kan gaan.

Kun je vergelijken met mensen die spontaan een mindere of slechte dag hebben. Ieder mens heeft in zekere mate te maken met een stemmings-stoornis Ik bedoel, welk mens heeft nu 90 jaar van zijn leven een constante stemming die 100 procent vlak loopt??

Volgens mij stapt 99,9999 procent van de wereld-bevolking wel eens met het verkeerde been uit bed. Wie weet is dat het leuke aan het bestaan Altijd dezelfde stemming verveelt misschien al snel

Hoewel ik toch echt zou kiezen voor een constante stemming die 10 meter boven het normale niveau lig. Dus een vlakke lijn op een stemming die gewoon lekker is. Niet normaal maar lekker. Gewoon een lekkere stemming. En dan is lekker zo dat ik ook eens uitbundig kan lachen.

Bij een normale stemming denk ik al snel eraan dat het richting het sombere gaat. Normaal staat voor mij voor grijs een beetje, somber ook.

Tijd voor kopje koffie
  zaterdag 15 juli 2006 @ 06:20:49 #269
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39843096
quote:
Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Hell no... geen mannenjacht. Geen vrouwenjacht ook.Helemaal geen jacht
Ik ga wat ik wil in dit leven duidelijker op een rijtje zetten. En dan is het take it or leave it.
Nu hou ik ietsje teveel rekening met anderen en dat is niet okay. Dat doe ik zelf maar het gaat wel ten koste van mezelf en van wie ik ben en waar ik voor sta.
Take it or leave it, klinkt alsof je recht door de bocht gaat

Ik doe liever de gulden middenweg. Ik denk nog genoeg aan anderen. Heb geen zin om egoistisch door het leven te gaan. Maar ook zeg ik dan tegen mezelf, als het ten kostte van mijn gezondheid gaat dan geef ik duidelijk aan waar mijn grenzen liggen. Maar dan zeg ik dat netjes waar mijn grenzen liggen dus.

Ik geef liever mijn grenzen duidelijk aan, dan meteen iemand de volle laag te geven. Sowieso heb ik geen zin meer om mensen de volle laag te geven, daar haal ik alleen mezelf mee uit balans. Ik blijf wat dat betreft liever in het midden zitten. Lekker veilig

Ik ben daarbij vaak zo van slag af, als ik te maken krijg met conflicten dan moet ik weer mezelf aanpassen de hele tijd. Dus ik hou conflicten liever zoveel mogelijk op afstand.

Over andere aspecten van mijn leven. Ik weet het niet. Soms lijk ik vooral af te wachten totdat er een gouden pot met gouden munten aan het einde van de regenboog staat. Vaak heb ik geen zin meer om zoveel te zoeken naar mekka. Alsof het zoeken juist averechts doet werken. Dan denk ik vaak dat je maar beter kunt wachten totdat de gouden emmer komt.

Maar goed, ik heb daarbij wel zaken op een rijtje te zetten maar doe dat dus op bepaalde dagen. Zoals vandaag een mooie dag is

Toen ik opstond zei ik dat al tegen mezelf. " Het wordt toch eens tijd om het helemaal anders te doen". Maar alsnog heeft plannen hier weinig zin. Plannen vind ik daarbij ook niet echt prettig. Alsof je geforceerd je leven gaat indelen.

Kan me wel voorstellen dat jij zoiets hebt van, nu ga ik eens helemaal voor mezelf kiezen. Als je altijd voor anderen geleefd hebt dan is het ook eens tijd om voor jezelf te leven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-07-2006 06:29:52 ]
  zaterdag 15 juli 2006 @ 06:22:54 #270
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39843098
Zo, 3 lange berichten op deze vroege morgen, dus ik neem me even een vers bakkie koffie en ga even buiten zitten met sigaret en muziek en koffie.

Mijn leven komt nog wel op het juiste spoor, als ik niet met die instelling doe leven, dan komt nergens wat van terecht. Als ik ga leven met de instelling, dat het altijd aanmodderen blijft. Dan gaat mijn leven zich op die manier vormen. Dan gaat mijn leven een eigen leven leiden. En tevens zal ik dan zelf al snel de moed opgeven en de teugels niet meer aanspannen. De teugels aanspannen lijkt me toch nodig om enige controle te handhaven.

Dus dan is het vanzelf nodig dat je de teugels in eigen handen doet nemen.

En dan over rekening houden met anderen Nokwanda, ik weet niet hoe jij natuurlijk eerst in het leven stond. Kan me voorstellen dat je eens lekker voor jezelf wilt kiezen als je altijd anderen een plezier wilde doen zonder aan jezelf te denken. Dan is de maat op een gegeven moment compleet vol, om het maar zo te zeggen. Maar dat zei ik in dat ene bericht ook al, alleen had ik het in dat ene bericht even erbij geschreven later

Over mezelf. Ik zou graag naar de Universiteit willen nog. Heb de propedeuse toch dus ik kan nog overal terecht. Alleen heb ik weinig zin in alle zeik van papieren en dan moet je weer jaren blokken en ik weet niet of ik dat vol ga houden.

Over werken, ik wil werk zonder papieren-gedoe. Heb dus een hekel aan schriftelijke papieren en bureaucratie. Gisteren moest ik een formulier invullen op een rekening bij de postbank op te zeggen. Dat ene formulier invullen daar stoorde ik me al gruwelijk aan.

Dan heb ik een administratieve opleiding gehad en accountancy gedaan waar veel met papieren wordt gewerkt nog steeds en dan heb ik een afkeer aan papieren

Dus dan moet ik wat anders verzinnen ooit nog in de toekomstige tijd. Ik weet niet eens wat. Maar dat komt wel.

Even nog over de teugels aanspannen. Als ik niet de teugels doe aanspannen dan leef ik in the twilight-zone, dan leef ik maar wat en dwaal ik maar wat. Hier is het sowieso nodig dat ik mezelf met de zweep doe geven af en toe. Om weer op het juiste pad terecht te komen

[ Bericht 23% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 15-07-2006 06:33:11 ]
pi_39843111
Koffie is juist een product waar je beter af bent zonder omdat Caffeine net zoals Alcohol en Nicotine gewoon een gelegasieerde drug is.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 06:35:08 #272
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39843116
Koffie is inderdaad een drug. Maar af en toe wel lekker om helemaal bij positieven te komen. Ik zuip al zolang koffie, en als ik nu geen bakkie koffie drink dan word ik niet echt wakker. Ik kan het wel zonder koffie doen nu, maar dan ben ik de hele dag duf.

Maar je hebt gelijk dat het een drug is. Zelfs thee is niet 100 procent schoon. Daar zit zelfs wat in. Heb wel vaker geprobeerd om te stoppen met koffie, maar ik drink nu minder. Voorheen dronk ik super veel van dat spul. Nu dus echt met meer mate. Van koffie word ik al snel hyper-actief. Onprettig hyper actief dus.

Maar zo zit overal wat in. Misschien kun je zelfs naar stoffen kijken in producten. Die E stoffen. Op de verpakking staat toch altijd een hele bende van toegevoegde stoffen.
pi_39843120
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 06:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie is inderdaad een drug. Maar af en toe wel lekker om helemaal bij positieven te komen. Ik zuip al zolang koffie, en als ik nu geen bakkie koffie drink dan word ik niet echt wakker. Ik kan het wel zonder koffie doen nu, maar dan ben ik de hele dag duf.
Ik ben met koffie gestopt omdat ik er gewoon te actief van wordt.
Nu moet ik de alcohol nog uitbannen want dan krijg ik hetzelfde effect.
  zaterdag 15 juli 2006 @ 06:45:30 #274
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_39843126
quote:
Op zaterdag 15 juli 2006 06:40 schreef sig000 het volgende:

[..]

Ik ben met koffie gestopt omdat ik er gewoon te actief van wordt.
Nu moet ik de alcohol nog uitbannen want dan krijg ik hetzelfde effect.
Het denken gaat ook sneller met koffie. Het denken gaat sneller draaien. Dat merk ik dus bij mezelf goed. Als ik soms hier zoveel op fok! schrijf dan heb ik vaak weer liters koffie gehad. Maar nogmaals, gisteren 3 koppen gehad, het smaakt me soms helemaal niet. Heb trouwens ook caffeine vrije koffie staan hier. Wie weet dat ik straks daar een pot van ga zetten.

Over alcohol. Bij alcohol heb ik meestal dat het denken troebel gaat lopen. Alcohol zorgt voor onprettige chaos in het hoofd en tevens dat het denken sneller loopt. Maar bij alcohol loopt het denken sneller en dan ook nog eens niet op een juiste manier. Alsof het denken ontspoord raakt door de alcohol.

Als ik moet kiezen tussen stoppen met alcohol en koffie dan zou ik eerst stoppen met alcohol.

Alcohol, sigaretten en dan koffie.

3 verslavingen op dit moment. Hoewel alcohol geen verslaving is. Eerder een gewoonte. En bij alcohol denk ik al snel dat het leuker wordt met alcohol. Vaak helpt alcohol de stemming juist naar beneden. Vroeger werd ik "vrolijk" van alcohol. Tegenwoordig gaat het juist naar beneden.

En de dag erna is het meteen minder met opstaan als ik gedronken heb.

Maar zo bestaat veel uit drugs. Beste is nog om puur natuur te gaan denk ik. Veel water drinken erbij. Water zuivert. Zuiverende middelen zijn nog het beste volgens mij En dan heb je aan water genoeg.

Toch een sigaret roken nu

Ooit moet ik daar echt vanaf. En dan geldt weer van. " Dan moet je de teugels gewoon aanspannen". Als ik de teugels niet doe aanspannen wat betreft het roken, dan rook ik mezelf de kist in.

Sporten als drug is ook okey. Sporten kan al veel stoffen vrijmaken in het lichaam. Daarbij veel water drinken en dan gaat het vanzelf beter hier. Maar zo wil ik dat nog gaan doen dus. Ik neem me dat al langer voor, alleen span ik die teugels niet hard genoeg aan.

Komt nog wel. Maar als ik zeg dat het nog wel eens komt. Dan komt er niets van. Het gaat om het doen. Het woord kracht bijzetten.
pi_39843131
Beste Dromenvanger.

Zoals ik je post lees gaat 't nog niet echt goed met je en vecht je tegen een paar verslavingen.
Het onderkennen dat je er 1 hebt is al een stap om er vanaf te komen
Ik wens je veel suc6 om jezelf weer te vinden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')