Ik voel met je mee, voor zover dat mogelijk is.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:36 schreef badlittlegirl het volgende:
Een goede vriend uit de kroeg is overleden aan kanker. Hij liep er al een jaar mee. Hij had darmkanker met uitzaaiingen naar z'n lever. Ruim 50 kg verloren in minder dan een half jaar.
Hij had volgens de dokter nog een paar maanden maar hij is dit weekend overleden. Gelukkig maar want hij had echt veel pijn.
Het was zo'n verschrikkelijk lief persoon. In onze ogen was het een held.
Hij kwam een keer met een vriend uit de kroeg toen hij door 4 man werd aangevallen.
Die vriend viel knock-out op straat, en ze bleven op hem in trappen. Hij is over z'n hoofd gaan liggen en heeft de trappen opgevangen.
Het doet echt pijn om zo iemand te verliezen.
Thank youquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:01 schreef deedeetee het volgende:
[..]
DV ik vind jou een van de leukste, aardigste en onderhoudenste users op fok![]()
![]()
Het is de enige manier van doorgaan. Ik was vandaag om 0430 wakker en was aan het denken dat ik er zelf niets mee opschiet als ik zelf-medelijden ga tonen en zielig ga doen en nog meer.quote:Respect voor je doorzettings vermogen, en de manier waarop je in het leven staat![]()
Take it or leave it, klinkt alsof je recht door de bocht gaatquote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hell no... geen mannenjacht. Geen vrouwenjacht ook.Helemaal geen jacht![]()
Ik ga wat ik wil in dit leven duidelijker op een rijtje zetten. En dan is het take it or leave it.
Nu hou ik ietsje teveel rekening met anderen en dat is niet okay. Dat doe ik zelf maar het gaat wel ten koste van mezelf en van wie ik ben en waar ik voor sta.
Ik ben met koffie gestopt omdat ik er gewoon te actief van wordt.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:35 schreef Dromenvanger het volgende:
Koffie is inderdaad een drug. Maar af en toe wel lekker om helemaal bij positieven te komen. Ik zuip al zolang koffie, en als ik nu geen bakkie koffie drink dan word ik niet echt wakker. Ik kan het wel zonder koffie doen nu, maar dan ben ik de hele dag duf.
Het denken gaat ook sneller met koffie. Het denken gaat sneller draaien. Dat merk ik dus bij mezelf goed. Als ik soms hier zoveel op fok! schrijf dan heb ik vaak weer liters koffie gehad. Maar nogmaals, gisteren 3 koppen gehad, het smaakt me soms helemaal niet. Heb trouwens ook caffeine vrije koffie staan hier. Wie weet dat ik straks daar een pot van ga zetten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ben met koffie gestopt omdat ik er gewoon te actief van wordt.
Nu moet ik de alcohol nog uitbannen want dan krijg ik hetzelfde effect.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 06:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Take it or leave it, klinkt alsof je recht door de bocht gaat
Ik doe liever de gulden middenweg. Ik denk nog genoeg aan anderen. Heb geen zin om egoistisch door het leven te gaan. Maar ook zeg ik dan tegen mezelf, als het ten kostte van mijn gezondheid gaat dan geef ik duidelijk aan waar mijn grenzen liggen. Maar dan zeg ik dat netjes waar mijn grenzen liggen dus.
Ik geef liever mijn grenzen duidelijk aan, dan meteen iemand de volle laag te geven. Sowieso heb ik geen zin meer om mensen de volle laag te geven, daar haal ik alleen mezelf mee uit balans. Ik blijf wat dat betreft liever in het midden zitten. Lekker veilig
Ik ben daarbij vaak zo van slag af, als ik te maken krijg met conflicten dan moet ik weer mezelf aanpassen de hele tijd. Dus ik hou conflicten liever zoveel mogelijk op afstand.
Over andere aspecten van mijn leven. Ik weet het niet. Soms lijk ik vooral af te wachten totdat er een gouden pot met gouden munten aan het einde van de regenboog staat. Vaak heb ik geen zin meer om zoveel te zoeken naar mekka. Alsof het zoeken juist averechts doet werken. Dan denk ik vaak dat je maar beter kunt wachten totdat de gouden emmer komt.
Maar goed, ik heb daarbij wel zaken op een rijtje te zetten maar doe dat dus op bepaalde dagen. Zoals vandaag een mooie dag is
Toen ik opstond zei ik dat al tegen mezelf. " Het wordt toch eens tijd om het helemaal anders te doen". Maar alsnog heeft plannen hier weinig zin. Plannen vind ik daarbij ook niet echt prettig. Alsof je geforceerd je leven gaat indelen.
Kan me wel voorstellen dat jij zoiets hebt van, nu ga ik eens helemaal voor mezelf kiezen. Als je altijd voor anderen geleefd hebt dan is het ook eens tijd om voor jezelf te leven.
Dat dacht ik al hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]Wil niet zeggen dat ik het dan allemaal precies tegenovergesteld ga doen. Het wil zeggen dat ik meer een balans voor mezelf moet vinden die ervoor zorgt dat het meer evenredig is allemaal. Dat ik niet degene ben die moet inleveren. En daar moet ik echt zelf iets aan doen. Beetje meer op mijn strepen gaan staan.
Compromissen sluiten is best okay zolang je jezelf er niet in verliest. Helemaal voor mezelf leven kan ik niet. Dat zit niet in me.
Dan roep jij gewoon weer ouwehoer in het levenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:27 schreef nokwanda het volgende:
ouwehoer stond beter ja. Omdat het ging om het woord ouwehoeren. Zonder dat het iets met prostitutie van doen had
Ik heb vaker flitsen die kloppen. Of ik daarmee nou helderziend ben.... ik denk het niet. Niet constructief.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Dat is echt helder
Dan ben je dus echt helderziend
Kun je uitbreiden zoiets. Ik probeer dat ook soms uit te breiden maar zo sterk als jij het hebt dat heb ik het nog nooit gehad. Wel vaker deja vus die als helder uit de bus komen.
Als je zo'n gave goed ontwikkeld dan kun je er ook nog grof geld mee verdienen.
Gisteren unbreakable gezien, ging ook een beetje over helderziendheid. Sommige momenten had Bruce Willis "Last" van helderziendheid. Goede film toch wel. Maar geen 10 waard. Film krijgt een 7.0.
Dank je, DV.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:30 schreef Dromenvanger het volgende:
De trillingen van mijn lijf
Nee de trillingen van verblijf dusWaarom ik het zo noemde weet ik zelf niet meer. Het ging over getallen en de trillingen van getallen. Daarom dus ook. Dus ik weet het wel. De trillingen van het hele bestaan. Alsof alles met trillingen te maken heeft.
Trouwens fijn dat je weer terug bent nu
Je bent toch actief altijd en prettig dat je ook 's morgens al actief bent. Hoewel je zei dat je minder actief gaat zijn vanwege werk ben je toch redelijk actief als mede ouwehoer en gebruiker
Bij omgaan met mensen is gevoelsmatig handelen vaak het beste inderdaad. Daarbij is het helemaal niet prettig als je gedachtes opvangt wat ik dus wel eens heb. Gedachtes opvangen van anderen kan echt storend zijn, ik probeer dat altijd meteen uit te schakelen. Dan vang ik ineens gedachtes op en dan moet ik aan de knoppen gaan sleutelen hierquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik heb vaker flitsen die kloppen. Of ik daarmee nou helderziend ben.... ik denk het niet. Niet constructief.
Doet er ook niet toe. Het is meestal niet eens handig.
Ik kan naar mijn intuitie luisteren maar die werkt toch echt beter als het om anderen gaat.
Dat gebruik ik wel eens bij mensen die op mijn pad komen. Soms alleen maar voor een dagje, om te vlechten bijvoorbeeld. Het komt voor dat ik vanalles doorkrijg en vragen ga stellen en een inzicht kan toevoegen. Dat is dan mooi meegenomen.
Maar voor wat mezelf betreft...... daar is het allemaal minder helder. Vrijdag ga ik wel naar een paragnoste. Geen commercieel type dat er bakken geld aan verdoent.
Ik wil horen wat ze kan zeggen over het pad waar ik nu op loop en of ik de juiste richting nog volg. Dus eigenlijk..... klopt mijn eigen intuitie nog wel? En heb je advies over hoe ik mijn eigen ding kan ontwikkelen omdat er mensen zijn die ik ermee zou willen helpen omdat ik dingen zie maar er nu niks mee kan doen.
Gewoon doen wat het beste isquote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank je, DV.
's ochtends is mijn meest actieven tijd van de dag. "s avonds kan ik het vaak niet meer opbrengen om nog coherent te denken. Te moe. Dan zie je me dan ook kortaf en veel minder actief.
Succes ermeequote:Op zaterdag 15 juli 2006 08:48 schreef nokwanda het volgende:
En nu ga ik verder met schilderen. Mijn opdracht moet af en ik ben er bijna. Ga ik de deadline toch nog halen
Haai. Redelijk rustig hier, he.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 14:25 schreef senesta het volgende:
Goedemiddag allemaal!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |