heerlijk lijkt me dat, buiten slapen. Mijn tuin is daar niet zo geschikt voor, grenst een een gezamelijk perkje waar iedereen op uitkijkt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als een blok slapenAltijd fijn als je als een blok kunt slapen.
Ik slaap eerst altijd buiten als het fris genoeg is. Dan ga ik op het luxe luchtbed liggen buiten dutten en dan val ik buiten meestal ff in slaap.
Daarna als het op zolder is afgekoeld ga ik boven een poging wagen. Airco op koele lucht blazen en proberen te gaan slapen
Vannacht zag ik dus echt mezelf in een zwart groot iets liggen met kleuren. Helemaal van de wereld
Had maar 2 flesjes bier gedronken
Tuin heb ik genoeg gewerkt voorlopig, morgen verder. Net even naar de postbank geweest om een formulier te vragen om de rekening te annuleren. Die rekening loopt al 2 jaar en ik doe er niets mee. Behalve maandelijks betalen voor de pinpas en internet-bankieren. Zonde van het geld. Administratie maar eens op orde brengen. Staat wel zo netjes als je een administratieve achtergrond hebt
Tijd voor frisdrank nu. Heb bere-dorst
Ik wil ook een kat, ik kom vaker katten op straat tegen die beginnen te miauwen tegen mij en dan komen ze naar me toequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heerlijk lijkt me dat, buiten slapen. Mijn tuin is daar niet zo geschikt voor, grenst een een gezamelijk perkje waar iedereen op uitkijkt.
Misschien zag je in je droom jezelf wel liggen slapen in de kosmos ofzo![]()
Ik heb vandaag nog geen zak uitgevoerd, zit alleen maar een beetje te internetten en te Fokken.
En er loopt de hele tijd een knorrend katje voor mijn beeldscherm heen en weer, zij vindt het altijd heel gezellig als ik gewoon thuis ben
![]()
Viel best mee. Ik lurkte wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Trouwens, moet de vraag niet zijn: miste je fok zo erg?![]()
Niks mis met bezig blijvenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwoah, als ik iedereen moet missen die besluit om even weg te gaan dan blijf je bezig![]()
Ah vakantie zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar volgende week als ik vrij ben wil ik natuurlijk wel weer mooi en warm weer![]()
Oh dat zou ik met sommige ook wel hebben denk maar niet veel. Meeste spreek ik toch ook op andere manierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
Sommige mensen miste ik wel.
katten zijn geweldig gezelschap, ik heb er 2 en ben echt gek op zequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat, ik kom vaker katten op straat tegen die beginnen te miauwen tegen mij en dan komen ze naar me toe![]()
Misschien lag ik inderdaad in de kosmos, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik niet veel heb uitgevoerd vannacht tijdens het dromen. Alleen maar in de duisternis gelegen met kleuren.
Ik heb alleen in de tuin gewerkt dus, en ff bij de postbank geweest, gelukkig was het niet druk daar en ook gelukkig kan ik het via een formulier afhandelen. Thuis invullen en dan wordt de rekening geannueleerd
SNS-bank ben ik klant en daar blijf ik voorlopig klant.
Wat ik verder ga doen vandaag, ik denk niet veel. Fokken inderdaad en straks lekker eten en wie weet nog een biertje straks. Biertje hoeft niet persee, kan ook zonder. Maar met dit weer is een biertje wel extra lekker
Ik zal even een kaart trekken, lang niet meer gedaan
" Ik ben een unieke expressie van het goddelijke".
Dat is maar de vraag natuurlijk
Iedereen is uniek, geen enkele gebruiker op fok! die hetzelfde schrijft met berichten, dat is al een reden dat iedereen anders is. Op fok! gezien sowieso al
Buiten slapen is inderdaad lekker, maar toch wordt het te koud na 00:00.
Yubsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah vakantie zeker?![]()
Het zou volgende week warmer moeten worden dan deze week hoorde ik ... voor jou lekker.. ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk
Ga je toch barbecuen. Kippen-boutjes op de grill en hoppah. Koop je een krat heineken en kun je weer vooruitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga er vandaag verder ook een lekker lui dagje van maken. Moet alleen nog ff een boodschapje doen, eten halen voor de poezen en iets te happen voor vanavond. Ik weet alleen nog niet wat.
ik heb geen barbecuequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je toch barbecuen. Kippen-boutjes op de grill en hoppah. Koop je een krat heineken en kun je weer vooruit
Die mensen die ik hier niet mis spreek ik ook op andere manierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat zou ik met sommige ook wel hebben denk maar niet veel. Meeste spreek ik toch ook op andere manieren![]()
Heb je een ovenrek? Dan is een bbq profosorisch te maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb geen barbecue![]()
Wat ga jij eten?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff fris douchen. Koud water gebruiken tijdens de douche
heb alleen maar een klein rotoventje waar ik alleen broodjes in kan bakken..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb je een ovenrek? Dan is een bbq profosorisch te maken.
Afhaal denk ik. Iets van de afhaal.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb geen barbecue![]()
Wat ga jij eten?
quote:
ow.. dat is wel sneu voor je.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb alleen maar een klein rotoventje waar ik alleen broodjes in kan bakken..
een roto-ven?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
ach, als dat mijn enige probleem zou zijn ben ik een gelukkig mensquote:
ja, ken je die niet? Roto-ventjes?quote:
Ben je zo zwaar 'beladen' dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach, als dat mijn enige probleem zou zijn ben ik een gelukkig mens![]()
oeps nee, zo klonk het misschien maar zo bedoelde ik het niet.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oeps nee, zo klonk het misschien maar zo bedoelde ik het niet.
Ik ben sowieso een gelukkig mens![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het een leuke klus vind. Dus neem ik er maar een biertje bij om het te verzachten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Bananenbiertje
Heb ik nog nooit gehad in mijn leven. Veel soorten bier geproefd maar bananenbier nog nooit. Lijkt me trouwens wel lekker.
Ik ben bezig om de depressieve gevoelens uit te bannen![]()
Ik denk maar zo.... Als je dan toch last hebt van manisch depressiviteit. Dan kun je maar beter manisch zijn
Ik wil ook het leven omgooien, maar dat komt denk ik nog wel. Eerst even richting wat meer manie gaan![]()
Al zeker 1 week op redelijk depressief niveau, dus daar moet aan gewerkt worden.
Op naar een nieuwe manie !!!!!
![]()
werd hier ook een frietje stoof. Had geen puf in koken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:51 schreef Dromenvanger het volgende:
Smakelijk eten trouwens
Ik eet vandaag eten van de afhaal friture
Halve haan en frites zuurvlees
Het omgooien van je leven???? Wat ga je dan doen???quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:13 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat ik het een leuke klus vind. Dus neem ik er maar een biertje bij om het te verzachten.![]()
Smakelijk eten alvastquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
werd hier ook een frietje stoof. Had geen puf in koken.
DV ik vind jou een van de leukste, aardigste en onderhoudenste users op fokquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:43 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik denk maar zo.... Als je dan toch last hebt van manisch depressiviteit. Dan kun je maar beter manisch zijn
Respect voor je doorzettings vermogen, en de manier waarop je in het leven staatquote:Ik wil ook het leven omgooien, maar dat komt denk ik nog wel. Eerst even richting wat meer manie gaan![]()
Al zeker 1 week op redelijk depressief niveau, dus daar moet aan gewerkt worden.
Op naar een nieuwe manie !!!!!
![]()
Hell no... geen mannenjacht. Geen vrouwenjacht ook.Helemaal geen jachtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:19 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Het omgooien van je leven???? Wat ga je dan doen???
Op mannen-jacht
Ach, gecondoleerd meissie. Ik ken je niet, maar toch..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:44 schreef badlittlegirl het volgende:
Ik kom net terug van de uitvaart... Ik moet het ff kwijt.
Het was schitterend... ik kon zelf de crematie niet aan. Ik wist ook zeker dat hij dat wel kon begrijpen. Ik was wel bij de receptie in de kroeg. Ik had voor hapjes gezorgt want hij wilde geen koffie en cake.
Hij wilde ook niemand in het grijs, en hij wilde dat iedereen blij voor hem was.
Ik heb wel m'n slechte momenten gehad dat ik zat te huilen, die had iedereen wel. Iedereen was geschokt dat het zo snel afgelopen was. Maar ze waren ook blij dat z'n pijn zo snel over was.
Ik heb respect voor de vrouw die hem tot het einde heeft bijgestaan. Ik heb er de kracht niet voor gehad. Ik heb haar toen ik weg ging ook bedankt voor wat ze gedaan heeft. Ze heeft niet door wat ze voor hem betekend heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |