Ik voor je dat het zalfje inderdaad helpt, want die werktijden zijn geweldig ja.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Gewoon bollen pellen bij de boer.
Nou ja, ik heb nu een hormoonzalfje gekregen en even kijken hoe het gaat.
Ik probeer nog even met de zalf en handschoenen te pellen maar als dat niet gaat dan moet ik echt stoppen.
Het mooie van dit werk is dat ik geen oppas nodig heb, ik werk van 18.00 tot 21.00 en dan is mijngewoon thuis.
Dat ben ik met je eens.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:30 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Als je daar mee uit de voeten kunt prima, maar als dat tot verwarring leid kun je 't maar beter ff uit je hoofd zetten.
Oeh, da's ververlend senesta.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:41 schreef senesta het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet straks even naar de dokter, mijn handen zijn vreselijk opgezet, ze jeuken en branden en er zitten plekken op, voorgaande jaren moest ik hiervoor ook stoppen met werken bij de boer, nu ziet het er naar uit dat het me weer niet gegund is![]()
Het is echt heel vervelend, ik werkte eerst met handschoenen en ik dacht dat het misschien aan de poeder in de handschoenen lag maar blijkbaar ligt het toch aan de bollen of de chemicalien waar ze mee ingespoten worden.
Goeiemorgen DVquote:
Nou ik heb het nu in de tulpen en ik heb het zeker weten ook in de lelie's in de winter dus ik heb het vermoeden dat het de middelen zijn die ze gebruiken tegen ongedierte of schimmels of zo.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Oeh, da's ververlend senesta.
Ligt het niet aan bepaalde soorten bollen, of heb je het echt bij alles? Voor zover je weet dan?
Ik heb daar ook heel makkelijk last van, rode jeukende handen, kloven enz.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik heb het nu in de tulpen en ik heb het zeker weten ook in de lelie's in de winter dus ik heb het vermoeden dat het de middelen zijn die ze gebruiken tegen ongedierte of schimmels of zo.
Ik hoop inderdaad ook dat het zalfje helpt want de volgende stap is altijd geweest dat ik hele pijnlijke kloven in mijn handen krijg en dat is echt erg vervelend.
Ik kijk het vandaag en van het weekend even aan en dan kijk ik maandag of ik verder ga met pellen, het moet niet ten koste van alles gaan, al kunnen we het extraatje wel gebruiken![]()
Ik hoop het ook voor jequote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:32 schreef senesta het volgende:
[..]
Nou ik heb het nu in de tulpen en ik heb het zeker weten ook in de lelie's in de winter dus ik heb het vermoeden dat het de middelen zijn die ze gebruiken tegen ongedierte of schimmels of zo.
Ik hoop inderdaad ook dat het zalfje helpt want de volgende stap is altijd geweest dat ik hele pijnlijke kloven in mijn handen krijg en dat is echt erg vervelend.
Ik kijk het vandaag en van het weekend even aan en dan kijk ik maandag of ik verder ga met pellen, het moet niet ten koste van alles gaan, al kunnen we het extraatje wel gebruiken![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:36 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Ik heb daar ook heel makkelijk last van, rode jeukende handen, kloven enz.
Ik kreeg een tip van een dermatoloog uit het Dijkzicht in R'dam, niet echt smakelijk, maar werkt perfect!
's Morgens over je handen plassen (ochtendurine dus), tien minuutjes laten zitten en dan gewoon je handen wassen.
Werkt bij mij echt perfect!
ik heb wel eens gelezen dat het volgens sommigen sowieso heel gezond zou zijn, ook om te drinken enzoquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik zie het helemaal voor me.
Maar het is wel zo. Ochtendurine werkt tegen een heleboel huidaandoeningen. Alleen prikt het wel als je al iets aan je huid hebt.
Goedemorgenquote:
Als een blok! Vannacht werd ik gelukkig es een keertje niet lastig gevallen door die zoemende pokkemuggen. Ik weet alleen niet meer wat ik gedroomd heb.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:47 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Goedemorgen
Heerlijk geslapen. Ik zag mezelf in een universum liggen, een gekleurd universum waar ik aan het slapen was
Ben nu in de tuin aan het werken
Lekker is dat. Even helemaal uitleven op de tuin
Op mijn gemak de voortuin helemaal aanpakken. En dan zie ik resultaat ook. Dat is het voordeel van werken. Ergens aan werken waar je resultaat ziet. Dat is ook de reden dat ik wil werken. Resultaat zien van arbeid.
Af en toe in de voortuin en dan weer even binnen en zo ga ik de hele voortuin mooi maken
Heb jij goed geslapen ?
Nou anders ik wel inderdaad... zo voor de verandering.quote:
Ja, dat is zeker zo. Ik hou van zon hoor, maar het koelde een gegeven moment niet meer af op mijn slaapkamer 's nachts, en dan slaap ik toch niet echt lekker.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:57 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou anders ik wel inderdaad... zo voor de verandering.
Zelfs Jasmijn hele nacht niet gehoord.. scheelt wel paar graden koeler buiten.
Hej was jij niet een tijdje weg van Fok? Leuk dat je weer terug bent heur, daar niet vanquote:
Yup... ben der weer.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Hej was jij niet een tijdje weg van Fok? Leuk dat je weer terug bent heur, daar niet van![]()
Mwoah, als ik iedereen moet missen die besluit om even weg te gaan dan blijf je bezigquote:
Trouwens, moet de vraag niet zijn: miste je fok zo erg?quote:
Als een blok slapenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:55 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Als een blok! Vannacht werd ik gelukkig es een keertje niet lastig gevallen door die zoemende pokkemuggen. Ik weet alleen niet meer wat ik gedroomd heb.
Lekker, een beetje in de tuin in de aarde en tussen de plantjes wroetenEn het is idd heel bevredigend als je resultaat ziet van je arbeid.
Dat heb ik altijd als ik de boel heb laten vertroepen en dan een mega-opruim moet doen. Vervelend klusje, maar zo heerlijk als alles dan weer netjes en fris is.
heerlijk lijkt me dat, buiten slapen. Mijn tuin is daar niet zo geschikt voor, grenst een een gezamelijk perkje waar iedereen op uitkijkt.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:20 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Als een blok slapenAltijd fijn als je als een blok kunt slapen.
Ik slaap eerst altijd buiten als het fris genoeg is. Dan ga ik op het luxe luchtbed liggen buiten dutten en dan val ik buiten meestal ff in slaap.
Daarna als het op zolder is afgekoeld ga ik boven een poging wagen. Airco op koele lucht blazen en proberen te gaan slapen
Vannacht zag ik dus echt mezelf in een zwart groot iets liggen met kleuren. Helemaal van de wereld
Had maar 2 flesjes bier gedronken
Tuin heb ik genoeg gewerkt voorlopig, morgen verder. Net even naar de postbank geweest om een formulier te vragen om de rekening te annuleren. Die rekening loopt al 2 jaar en ik doe er niets mee. Behalve maandelijks betalen voor de pinpas en internet-bankieren. Zonde van het geld. Administratie maar eens op orde brengen. Staat wel zo netjes als je een administratieve achtergrond hebt
Tijd voor frisdrank nu. Heb bere-dorst
Ik wil ook een kat, ik kom vaker katten op straat tegen die beginnen te miauwen tegen mij en dan komen ze naar me toequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:32 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heerlijk lijkt me dat, buiten slapen. Mijn tuin is daar niet zo geschikt voor, grenst een een gezamelijk perkje waar iedereen op uitkijkt.
Misschien zag je in je droom jezelf wel liggen slapen in de kosmos ofzo![]()
Ik heb vandaag nog geen zak uitgevoerd, zit alleen maar een beetje te internetten en te Fokken.
En er loopt de hele tijd een knorrend katje voor mijn beeldscherm heen en weer, zij vindt het altijd heel gezellig als ik gewoon thuis ben
![]()
Viel best mee. Ik lurkte wel.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:12 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Trouwens, moet de vraag niet zijn: miste je fok zo erg?![]()
Niks mis met bezig blijvenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:11 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Mwoah, als ik iedereen moet missen die besluit om even weg te gaan dan blijf je bezig![]()
Ah vakantie zeker?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 13:01 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Maar volgende week als ik vrij ben wil ik natuurlijk wel weer mooi en warm weer![]()
Oh dat zou ik met sommige ook wel hebben denk maar niet veel. Meeste spreek ik toch ook op andere manierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:41 schreef nokwanda het volgende:
Sommige mensen miste ik wel.
katten zijn geweldig gezelschap, ik heb er 2 en ben echt gek op zequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:40 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik wil ook een kat, ik kom vaker katten op straat tegen die beginnen te miauwen tegen mij en dan komen ze naar me toe![]()
Misschien lag ik inderdaad in de kosmos, ik weet het niet. Ik weet wel dat ik niet veel heb uitgevoerd vannacht tijdens het dromen. Alleen maar in de duisternis gelegen met kleuren.
Ik heb alleen in de tuin gewerkt dus, en ff bij de postbank geweest, gelukkig was het niet druk daar en ook gelukkig kan ik het via een formulier afhandelen. Thuis invullen en dan wordt de rekening geannueleerd
SNS-bank ben ik klant en daar blijf ik voorlopig klant.
Wat ik verder ga doen vandaag, ik denk niet veel. Fokken inderdaad en straks lekker eten en wie weet nog een biertje straks. Biertje hoeft niet persee, kan ook zonder. Maar met dit weer is een biertje wel extra lekker
Ik zal even een kaart trekken, lang niet meer gedaan
" Ik ben een unieke expressie van het goddelijke".
Dat is maar de vraag natuurlijk
Iedereen is uniek, geen enkele gebruiker op fok! die hetzelfde schrijft met berichten, dat is al een reden dat iedereen anders is. Op fok! gezien sowieso al
Buiten slapen is inderdaad lekker, maar toch wordt het te koud na 00:00.
Yubsquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:44 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah vakantie zeker?![]()
Het zou volgende week warmer moeten worden dan deze week hoorde ik ... voor jou lekker.. ik ben er een beetje klaar mee eigenlijk
Ga je toch barbecuen. Kippen-boutjes op de grill en hoppah. Koop je een krat heineken en kun je weer vooruitquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik ga er vandaag verder ook een lekker lui dagje van maken. Moet alleen nog ff een boodschapje doen, eten halen voor de poezen en iets te happen voor vanavond. Ik weet alleen nog niet wat.
ik heb geen barbecuequote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:55 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je toch barbecuen. Kippen-boutjes op de grill en hoppah. Koop je een krat heineken en kun je weer vooruit
Die mensen die ik hier niet mis spreek ik ook op andere manierenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:46 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Oh dat zou ik met sommige ook wel hebben denk maar niet veel. Meeste spreek ik toch ook op andere manieren![]()
Heb je een ovenrek? Dan is een bbq profosorisch te maken.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb geen barbecue![]()
Wat ga jij eten?
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik ga ff fris douchen. Koud water gebruiken tijdens de douche
heb alleen maar een klein rotoventje waar ik alleen broodjes in kan bakken..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:02 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Heb je een ovenrek? Dan is een bbq profosorisch te maken.
Afhaal denk ik. Iets van de afhaal.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik heb geen barbecue![]()
Wat ga jij eten?
quote:
ow.. dat is wel sneu voor je.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
heb alleen maar een klein rotoventje waar ik alleen broodjes in kan bakken..
een roto-ven?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
ach, als dat mijn enige probleem zou zijn ben ik een gelukkig mensquote:
ja, ken je die niet? Roto-ventjes?quote:
Ben je zo zwaar 'beladen' dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ach, als dat mijn enige probleem zou zijn ben ik een gelukkig mens![]()
oeps nee, zo klonk het misschien maar zo bedoelde ik het niet.quote:
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
oeps nee, zo klonk het misschien maar zo bedoelde ik het niet.
Ik ben sowieso een gelukkig mens![]()
quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:06 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |